uzura lor nu e aceeasi cu a scaunelor pe care au stat supapele vechi, deci raspuns nu
e usor de rectificat....fa si asta ca nu e mare branza. trebe o pasta abraziva f usor de preparat si un furtun care sa intre pe axul de la supapa. se pune supapa pe scaunu ei. dai cu pasta abraziva, apoi ii prinzi furtunul de ax si rotesti de furtun(mai simplu de rotit furtunu cu mainile), ca ea sa se frece de scaun, sa isi sape locul necesar formei ei.
supapele se testeaza cu ele in sus. torni benzina in adancitura de pe chiuloasa de la fiecare piston si vezi care nu etanseaza, nu torni pe unde sunt canalele de la continuarea galeriei
si fara arcuri, nu au voie sa scape prea mult....cu arcurile puse nu ar trebui sa scape deloc
vilbrochenu daca nu e in limite rectifici sau iei altu, daca vrei sa iasa o treaba buna.
pompa de ulei....trebe verificata....
la altceva vrei sa mai umbli? la distributie?(ca tot ai ocazia)
P.S.
planezi chiuloasa numai daca e nevoie
, nu pierde banii si timpul degeaba