Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Da' eu ce rabla-mi iau, model 2000 sau 2001?
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia - Diverse > Diverse
Pages: 1, 2, 3, 4
Muttley
Fac topic aici ca e trafic mai mare ca la Diverse.
Topicul va avea finalitate candva prin a 2-a jumatate a anului viitor, deci e ceva pregatitor.

Date problema:
- posesor Dacie veche de douazeci de ani. Masina o am si am s-o tin pururi dintr-o serie de motive ce nu merita dezbatute. Puteam sa am si altceva da' m-am atasat prea mult de ea.
- trebuie o a doua masina, ceva care sa nu mearga ca un cotetz proiectat in anii '60 si fabricat in penultimul an de comunism romanesc. Siguranta, fiabilitate, bla bla, chestii obisnuite.
- trebuie o masina care SA-MI PLACA la nebunie, de care sa ma indragostesc, care sa ma pasioneze, care sa-mi satisfaca nevoile ceva mai atipice. De fapt asta-i conditia principala. O data traiesc, ce naiba...
- masina va fi SH, achizitia unei masini noi nu m-a tentat niciodata. Motivele-s multe, nu insist.

Cercul de variante e relativ restrans din cauza "cerintelor" mele. Va dati seama imediat care-s alea happy.gif
- Golf 3 GTI - imi place masina de cand a aparut pe la inceputul anilor '90, eram copil pe vremea aia. Cand am luat permisul vroiam neaparat una. Nu-mi place ca e tractiune fata. Nu-mi place ca e cam masina de golanashi. E si veche tare. Deci pica.
- Delta HF Integrale - pt mine e masina de vis, masina ideala, sunt in limba dupa ea. Probleme - e veche, e rara, piese de schimb nu exista. E un ideal irealizabil sad.gif
- Lancer EVO 5 sau 6 - prea monstruoasa. Cu aia mor sigur. E si urata. Nici nu ma gandesc.
- R 21 Quadra - imi place mult cum arata. Dar e veche si prea cuminte.
- Sierra sau Escort Cosworth - urate, vechi.

Eliminandu-le p-astea raman cu un singur model, evident, Impreza. Nu STI ca-mi e peste mana. WRX-ul e perfect. Si-s pornit tare, nu discut, asta-mi iau.

So... Imi place enorm ca design exterior modelul din 2000. Eram in clasa a 12-a cand a aparut si tin minte ca visam cu ochii deschisi la ea.
Singurul dezavantaj - interiorul. E oriiiibiiiil!!! Parca e de Cielo, e urat cu spume!
Daca n-ar fi asa pocit nici n-as sta pe ganduri.
Cateva poze cu un exemplar stock (btw, voi cauta sa iau o masina fara absolut nicio modificare):
[attachmentid=1627466953] [attachmentid=1627466954] [attachmentid=1627466955]

Intr-un mod pervers imi place (dar cu rezerve) si modelul imediat urmator, modelul din 2001.
Avantaj - model apartinand noului curent de design la Subaru. Deja arata a masina moderna, modelul dinainte are iz de anii '80 (pt gusturile mele un lucru bun totusi). Insa castigul clar e la interior. Arata muuult mai uman. Dar ma intorc putin... Rezervele-n privinta exteriorului sunt cam mari. Acu-mi place, peste 5 minute uitand-ma la cea dinainte mi se pare hidoasa. Poze:
[attachmentid=1627466956] [attachmentid=1627466957] [attachmentid=1627466959]

In alte privinte masinile-s cam tot p-acolo.
Recapitulare...
- model 2000 - superb p-afara, urat la interior
- model 2001 - urat p-afara (cred), acceptabil la interior.

Ce sa-mi iau? smile.gif
driverx
Deci io ti-am mai zis. Amandoua is urate cu spume. Nu ti-ai gasit alta masina decat una cu proiectoare imense care se hoalba idiot la tine.

Dar eu as alege prima, chiar daca interiorul e putin mai Cielo-ist. Cealalta, aia cu faruri rotunde e beyond orice limita acceptabila de hidosenie.

Oricum.... mii si mai clar ca orezarii astia nu se stiu la dizain auto. Is varza. Din punctul meu de vedere...
Muttley
Proiectoarele oricum s-ar sparge urgent la noi. Alea se acopera.
Merced
Daca e strict dintre cele doua, ia-o pe a doua. Oricum o conduci din interior. Dar daca tot ti-ai facut Dacia "masina", ce nevoie ai de inca o sportiva? Cauta ceva cu accentu' pe confort....
Muttley
Nu dau doi lei pe confort smile.gif
Pt mine confortul suprem e o masina dintr-asta iubire.gif

Nu stiu, dilema e mare... Asta-i si argumentul meu. Singurul de altfel in favoarea celei de-a doua. Ca traiesc in ea si tot ce vad e interiorul...
brunner
Ai nevoie neaparat de 4 locuri/4 usi? In banii aia gasesti sigur o Mazda Mx5, care-i de 10 ori mai fun la condus.
puiu82
Eu as alege-o pe cea din 2000.Parerea mea,hac alcoholic.gif
Au aceleasi motorizari?
daniM
Si de ce nu iei bordul ala care-ti place si-l pui pe masina care-ti place?
Muttley
QUOTE(brunner @ 21 Aug 2008, 01:10)
Ai nevoie neaparat de 4 locuri/4 usi? In banii aia gasesti sigur o Mazda Mx5, care-i de 10 ori mai fun la condus.
*


Da, masina trebuie sa fie practica. Impreza are 5 locuri smile.gif
Ba mai mult, desi e "original" de urata, cochetez si cu varianta break. Tocmai d-aia, ca sa fie practica de tot.
[attachmentid=1627466969] [attachmentid=1627466970]

QUOTE(puiu82 @ 21 Aug 2008, 01:10)
Eu as alege-o pe cea din 2000.Parerea mea,hac alcoholic.gif
Au aceleasi motorizari?
*


Si eu tot p-aia blush.gif
La cifre-s la fel. 2.0 boxer turbo cu 218 cai.

QUOTE(daniM @ 21 Aug 2008, 01:16)
Si de ce nu iei bordul ala care-ti place si-l pui pe masina care-ti place?
*


M-am gandit si la asta laugh.gif
Daca-mi placea exteriorul Solenzei si bordul de Logan era simplu. Asa e putiiiiiiin mai complicat tongue.gif
daniM
Atunci macar botul de la aia mai nervoasa,la aia cu fata de biban
SiloS
Tovarase Matli, mie imi place primul model varianta in 2 usi . Daca tu vrei sa fie in 4... e alegerea ta .

Eu merg pe primul model :

- imi place cum arata exteriorul din toate unghiurile
- personal nu vad diferente prea mari la interior, ba chiar imi plac amandoua .

Indeplineste-ti visul si da'te pe Cheia cu un Subaru ! :x

C@talin
daca e brek deja e si mai urata decat cea berlina, sad.gif ,nu gasesti una berlina da a doua ?
St
Cred ca alegerea e influentata mai degraba de ce masina gasesti. Ca daca tu te hotarasti al modelul 2000 si gasesti numai masini prost intretinute, dar la modelul 2001 gasesti una ok te cam razgandesti biggrin.gif

De unde ai de gand s-o cumperi?
Muttley
QUOTE(SiloS @ 21 Aug 2008, 01:45)
Tovarase Matli, mie imi place primul model varianta in 2 usi . Daca tu vrei sa fie in 4... e alegerea ta .
*


S-au fabricat o mie de exemplare-n doua usi. Plus ca-s STI-uri. Iti inchipui cred cat costa un dintr-ala... Mai mult decat una noua din show-room.

QUOTE(St @ 21 Aug 2008, 09:45)
De unde ai de gand s-o cumperi?
*


Afara, clar. Inca nu stiu. Trebuie sa caut niste relatii, sa pregatesc terenul. E de lucru la capitolul asta. Variante - Belgia, Olanda, Germania. Posibil Franta, da' inteleg ca-s scumpe acolo. Chiar nu stiu inca.

QUOTE(MadHawk1 @ 21 Aug 2008, 09:51)
@Mudley:

La modul cel mai serios vorbesc: cumpara-ti un Logan (eventual Diesel) ! SH-urile nu sunt o investitie buna! La o masina noua ai garantie, gasesti usor piese iar riscul de a ramane cu ea in drum scade semnificativ!

Parerea mea de 2 lei!
*


Am avut Logan de serviciu 6 luni de zile. E o masina minunata, nimic de reprosat. Dar in lipsa unui Logan e foarte bun autobuzul. In lipsa de Subaru trebuie avion. Sper ca intelegi nuanta... smile.gif

Cred ca mai bine faceam poll cu cele doua variante de caroserie sad.gif
Andy_ACS
Depinde si care e diferenta de pret dintre cele doua modele, e foarte probabil ca cel mai nou din 2001 sa fie mai scump.
Trecand peste aspectul asta, modelul mai nou are:
- masina mai noua (cu 1-2 ani)
- (probabil) mai putin rulata
- revanzare mai usoara
- aspect mai modern (interior + exterior)
- probabil unele repere au fost reproiectate, deci peste modelul anterior
- (probabil) piese si service mai facil

Castigatorul meu: modelul mai nou

Bafta!
Ionescu
Muttley, recomand sa o achizitionezi din Olanda/Belgia. Sunt mult mai bine ingrijite si nealergate.
Eu merg pe mana celei de-a doua variante pe care ai exprimat-o in postarea de deschidere a topicului.
Muttley
Andy_ACS, perfect adevarat si valabil tot ce ai scris.

Impreza asta a avut cam doua curente de design. Primul - pana la modelul 2000, al doilea - incepand cu modelul 2001 si terminand cu modelul anterior celui actual. Cam posibil ca service-ul sa fie mai ieftin iar piesele mai usor de procurat pt asta mai noua. Desi la ambele categorii (service si piese) ma descurc singur.

Ca pret e iar cum zici tu.
Asta veche se-nvarte-ntre 8 mii (rulaj de aprox 200 mii km) si 15 mii euro (rulaj aprox 50 mii km).
Pt cea mai noua e cam tot p-acolo.
Studiind preturile se cam pare ca modelul vechi se vinde mai scump. Cred si eu, la cum arata...


Ionescu, asa stiu si eu. Masinile cele mai bune-s in Belgia si Olanda.
SiloS
QUOTE
Trecand peste aspectul asta, modelul mai nou are:
- masina mai noua (cu 1-2 ani)


Si ce daca ? Crezi ca mai conteaza un an ? E Subaru, ce naiba ?

QUOTE
- (probabil) mai putin rulata


Un an nu face diferenta .

QUOTE
- revanzare mai usoara


Nu cred . Fiecare model de subaru e special si nu isi pierde valoare o data cu aparitia celui nou .

QUOTE
- aspect mai modern (interior + exterior)


Gusturile nu se discuta . Mie imi place ala vechi .

QUOTE
- probabil unele repere au fost reproiectate, deci peste modelul anterior


Asta asa e, dar noi oricum nu avem drumuri sa ducem un subaru la limita... si pe deasupra , un subaru din 2000 e peste multe masini noi-noute .

QUOTE
- (probabil) piese si service mai facil


hmmm
Andy_ACS
@SiloS - se vede ca esti cu adevarat pasionat de modelul respectiv, daca te atrage asa mult ala poti sa iti permiti placerea.
Ce am scris eu acolo e cat se poate de obiectiv si de bun simt. Daca asa mult iti place modelul mai vechi, nici o problema, go for it.
Pararea mea ramane aceeasi.

L.E. am uitat sa mentionez (si) faptul ca in caz ca vrei sa tii masina cdativa ani buni si vrei sa iti faci casco, la modelul vechi va fi ceva mai greu (varsta).

Bafta!
BlaueCorsa
Eu as lua model 2001.
SiloS
@Andy_ACS, ceea ce ai spus tu se aplica la multe modele de masini, de exemplu clio vechi vs. clio nou, pejo 206 vs 207, la Subaru nu mai e chiar asa...
Muttley
QUOTE(Andy_ACS @ 21 Aug 2008, 13:53)
Ce am scris eu acolo e cat se poate de obiectiv si de bun simt.
*


Exact! Ai gandit rational. Si eu dac-as face la fel m-as duce direct la 2001.
Daca e s-o fac cu sufletu' mi-as lua-o p-aia din 2000.
De fapt tot cu sufletu' m-am oprit si la Impreza. Daca as fi cat de cat calculat mi-as lua Logan happy.gif
Muttley
Da, de Celica ziceam. Si Celica, si Corolla WRC au fost 4x4 doar in variantele de raliu. La strada nu.

QUOTE(deconectat @ 21 Aug 2008, 14:20)
dintre cele 2 modele la care te-ai oprit tu, eu l-as alege pe cel mai nou...mi se pare chiar frumos intr-un fel ciudat si cu siguranta are un design "deosebit".
*


Arata bine modelul ala-ntr-o singura varianta. Negru! smile.gif
SiloS
Deconectat, omul vrea SUBARU IMPREZA, NU ALTCEVA !!!

Persoanal, mie cel mai mult de la Subaru imi plac in ordinea urmatoare :

1. Asa ceva imi doresc si sper sa imi permit peste vreo 10 ani . M-au fascinat de cand au aparut :
user posted image


2. Urmatoare de la Subaru care imi place e asta, insa nu as da niciodata banii pe ea :
user posted image

3. Mai imi place modelul in 4 usi, dar numai sa fie d-aia suparata cum ne-a aratat Muttley, nu cum e cea din poza pusa de mine ; dar la fel, nu as da banii pe ea.
user posted image

4. Am avut placerea sa conduc un Subaru si atunci m-am convins ca intr-adevar merita toti banii ! Chiar daca modelul era vechi, m-a impresionat !
user posted image
MihaiD
As recomanda WRX Combi de prin 2001, il iei pe la 12k euro cu ~90k km la bord

user posted image
user posted image
user posted image

Am condus WRX Wagon US SPEC mai demult si motorul boxer e absolut demential wub.gif
Muttley
Mersi Liviu.

MihaiD, am observat si eu ca breakurile-s cu MULT mai ieftine ca berlinele. Nu cred sa existe diferente dpdv dinamic si sunt mai practice (iti poti face concedii-n ele fara probleme). Singura parte nasoala e abaterea prin forma de la farmecul acestui tip de masina.

Clar ramane si breakul o varianta. In special din cauza pretului. Ar mai fi un argument subtire, anume faptul ca breakul n-a fost cumparat de vechiul proprietar pt liniute si alte prostii.

Uite inca una de pe acelasi site (am vazut-o si p-asta de ai postat-o tu), cu 118 mii km si 10 mii euro. Sa fiu sincer, pana acum nici n-am studiat atent combi-ul acestui model. Nu e rau deloc rolleyes.gif
[attachmentid=1627467037] [attachmentid=1627467038]

Iar cu jante adecvate arata chiar mortal (desi e modelul de dupa asta, profilul e cam acelasi) blink.gif
[attachmentid=1627467040]
MihaiD
Mie imi place mai mult versiunea break decat cea normala la WRX mai ales neagra, cu niste jante de 17/18" si o evacuare sport e dementiala wub.gif
SiloS
Break-ul are centrul de greutate pe spate mai sus , ceea ce nu e bine .

Asa ca mai bine mai strange 30-40 de milioane si da diferenta pentru BERLINA ( model 2000 neaparat ) .
Muttley
QUOTE(MihaiD @ 21 Aug 2008, 15:37)
neagra
*


Punctul pe i!

21 Aug 2008, 15:40:
QUOTE(SiloS @ 21 Aug 2008, 15:39)
Break-ul are centrul de greutate pe spate mai sus
*


Adica rigiditate mai mare pe partea de antiruliu spate, adica supravirare 38.gif
kta
Daca vrei sa fii cu adevarat deosebit, cauti unu d-asta:

user posted image

Subaru Impreza Casablanca

blink.gif
Muttley
Nu vreau sa fiu deosebit. Daca vroiam ma gandeam la MX5 sau Celica sau Calibra sau mai stiu eu ce masini de luat ochii. Subaru e combinatia perfecta - arata a masina de familie si merge ca un porsche.
skija
Modelul 2000 clar... (daca-l gaseshti negru.. e beton)

LE - Chestia asta nu mai are rost: Te-ai gandit la CELICA (6 sau 7) sau SUPRA? E si mai ieftina si cred ca si mai fiabila si cu siguranta mai ieftin de intretinut..
ArtVandelay
imi place mai mult modelul din 2000, nu mi se pare asa urat interiorul
la ala din 2001 nu imi plac farurile
happy.gif
b76bgaarh
QUOTE(Muttley @ 21 Aug 2008, 15:01)
Nu vreau sa fiu deosebit. Daca vroiam ma gandeam la MX5 sau Celica sau Calibra sau mai stiu eu ce masini de luat ochii. Subaru e combinatia perfecta - arata a masina de familie si merge ca un porsche.
*



Exact pt acest motiv... trebuie sa fii f atent ce cumperi...

daca tu crezi ca un subaru wrx a fost folosit doar ca masina de famile faci o mare greseala, ai putea sa crezi si varianta cu masina unui mosulrt care a avut grija de tdi-ul lui cu 10000km.

oricum.....succesuri
Geox16v
Ai pus la socoteala si pofta de mancare mare a motoarelor de subaru?
sorin_f39
Muttley,

Eu as alege clar modelul mai nou. Asta bineinteles daca vorbim de aceleasi motorizari. Apoi, referitor la interior, crede-ma ca, atunci cand m-am urcat in Vel Satis, am uitat pur si simplu cum arata pe dinafara masina aia (de fapt nici nu ma mai interesa ca e al dreaq de hidoasa). Asa si tu. Masina o conduci din habitaclu, deci alege-o pe cea al carei interior iti place. Daca nu ma insel este tot modelul mai nou.

Oricum, bravo pentru alegerea marcii!
Muttley
b76bgaarh, ai inteles gresit. Ma refeream la imaginea masinii si polivalenta ei. N-am zis ca avand inclinatii de masina de familie e clar ca niciuna n-a depasit 3000 rpm si 120 la ora. Sunt constient ca e o masina delicata si fragila (ambreiaj, diferentiale, turbina). Tocmai d-aia peste un an cand ma duc s-o iau nu merg singur si nici cu mana goala.

Geox16v, sigur ca m-am gandit si la consum. Dar pt mine nu prea conteaza asta, primeaza alte aspecte. La mers normal ia pana-n 10 la suta afara. In oras probabil vreo 15. La fugareala depaseste 20. Repet, nu ma intereseaza si repet, o data traiesc.

SorinTSI mi-a dat o informatie extrem de importanta pe PM. Ii las lui placerea de-a o posta aici. Conform celor spuse de el cel mai logic ar fi sa ma uit dupa modelul nou. Trebuie sa ma mai documentez, inca n-am intrat adanc in studiul masinii.

sorin_f39, masina mai noua e aaaaproape hidoasa. Cu mici artificii (culoare, jante) poate arata si ea bine. Chiar FOARTE bine:
[attachmentid=1627467062]
Muttley
Ce dea sugari de vanzare p-acolo... huh.gif

No matter, aia-ntr-un an nu vor mai fi. Da' macar am persoana care sa m-ajute-n Olanda tongue.gif
Muttley
Urmaresc mobile.de de muuulte luni de zile smile.gif
cosmin_2300
Mie-mi place foarte mult modelul din poza pusa de tine wub.gif
liviu2004
QUOTE(Muttley @ 21 Aug 2008, 19:40)
Da' macar am persoana care sa m-ajute-n Olanda tongue.gif
*



Să nu mă pui să vorbesc holandeza. Așa să mai caut una alta, nu-i bai.
Sudsemnatu
A doua clar !
ydaniel
ia bre golf 3 GTi:)smile.gif
fiderzen
smile.gif)) el vorbeste de subaru si tu ii zici iar de golf? tongue.gif...
subaru modelul 2001 ...eu asta as alege smile.gif
LC_TM
Model 2001,o fi urat ptr unii,dar mie imi place cum arata biggrin.gif.
Ov
Muttley, nu te supara, dar daca chiar vrei o masina BUNA, cu piese IEFTINE si potential URIAS de sportivitate, dupa ce tragi linie tot asta o sa-ti iasa. Nu incerca sa te impotrivesti ca n-ai cum biggrin.gif
SiloS
Mda, mai ales daca ia cu motorul de 2.5 smile.gif . Masina merge grozav, consuma putin pentru ce stie sa faca, arata super-bine, se aude frumos la toate turatiile si toate sarcinile, o sa te indragostesti de ea imediat !
Ov
as adauga ca e super rezistenta, ai o super pozitie la volan, e mega stabila, e foarte aerisita la motor, o adevarata placere sa lucrezi la ea
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.