QUOTE(gimsys @ 22 Oct 2008, 10:59)
Am rezolvat frana si azi am sa le aerisesc daca am timp
Eu sunt adeptul zicalei cum ti le faci tu nu ti le face nimeni
Am habar de mecanica , dar dacia o am de o luna doar
<span class='edit'>23 Oct 2008, 06:30:</span>
cum dracu degripez aerisitoarele alea ca mi sa rotunjit deja , am incercat cu spray dar n-a mers
Sorry, nu prea erai sigur pe tine. Si foarte ciudat mi s-a parut sa te lase, asa brusc, in drum. Noi, indiferent ce sfaturi ti-am da, daca alegi sa le faci cu mana ta si nu te pricepi prea bine, risti s-o dai in bara. Pe noi nu ne dor tastele sa dam sfaturi, dar inveti mai multe vazand un profesionist la lucru.
Aerisitoarele, daca-s la rotile din fata, dai jos etrierele, desfaci furtunele (le si inlocuiesti, daca sunt cumva si coapte, daca nu, preventiv, ca ai masina abia de o luna si nu stii cum a fost intretinuta, dar poti banui ca nu prea bine, de vreme ce te-au lasat franele), folosesti degripant si lichid de frana, ciocanesti usor aerisitorul si pana la urma cedeaza. Dupa ce-l inlocuiesti, musai ceri si folosesti capacele de plastic peste aerisitor, iar baza (dupa ce l-ai strans) o lubrifiezi.
La rotile din spate aplici acelasi procedeu cu roata data jos si masina suspendata, ca butucul nu poti sa-l iei cu tine, ca pe etrieri. Inlocuiesti si racordul de caucuic spre puntea spate, dai o geana si la repartitor, sa nu lacrimeze. E mult de munca, bafta multa daca vrei s-o faci singur.
QUOTE(motanpaul @ 23 Oct 2008, 11:23)
[...]a zis ca la 1310 am saboti cu autoreglare. Se poate sa nu ii fi pus bine saboti si sa nu imi prinda pe spate[...]
Nu intotdeauna functioneaza cum trebuie mecanismul ala de autoreglare. Nu am facut niciodata asa ceva, dar am inteles ca se da jos butucul, se mai 'intinde' mecanismul cu un dinte, apoi se verifica frana, dupa ce pui butucul. Daca memoria nu ma inseala, undeva la tutoriale, la un topic despre aerisire frane, scria si despre sabotii cu autoreglare.