fekete1974
2 Sep 2008, 08:51
N-am gasit referire explicita la treaba asta !!!
Am fost saptamana trecuta intr-un Service autorizat sa-mi schimbe filtrele la instalatia de gaz.
Printre operatiunile care le-au facut a fost si verificarea cu Laptopul........daca sunt in parametrii valorile.
Am vazut ca de acolo s-a informat omul despre toti parametrii........
Cu niste informatii despre acesti parametrii si cu un "soft crack" nu se poate sa facem si noi asta? si scapam de plata unor operatiuni la Service.
Ma gandesc ca si la Service au primit un Laptop cu soft-ul respectiv si niste instructiuni......nu cred ca si-au angajat experti!!!
Stie cineva despre treaba asta ceva???????
Calin_UKU
2 Sep 2008, 10:12
mie mi-a gasit un prieten soft si mufa obd pt dacia la pretu 150 RON.
O sa imi iau acest pachet cat d curand si o sa revin cu detalii
cosmin_patrascu
2 Sep 2008, 10:16
salut
am ramas uimit
si chiar merge dracia aia sau e vrajala?
ca vad ca preturile sunt accesibile
ce iti mai trebuie in afara de interfata aia?
astept si eu un raspuns
merci mult
fekete1974
2 Sep 2008, 11:19
Daca aveti vreun link cu softul acela sa ni-l dati si noua, in plus daca exista vreo documentatie in acest sens n-ar strica.........merci
2 Sep 2008, 11:23:Am mai gasit ceva interesant aici:
http://www.daciaclub.ro/soft-solenza-t106693.htmlcu display de nokia......este realizabil?
IRONICK
2 Sep 2008, 11:44
QUOTE(fekete1974 @ 2 Sep 2008, 09:51)
Am vazut ca de acolo s-a informat omul despre toti parametrii........
Si ce sa faci cu asa ceva? Tu nu ai fost in stare nici macar sa vezi cum se numeste, dar sa mai si il folosesti. Interpretarea parametrilor nu-i la fel de usoara ca folosirea messenger-ului. In fara de "Laptop" cu L mare si soft crack mai stii si altceva? Pana acum trebuie sa gasesti pe forum date despre interfata, program, baza de date, etc ...
cristi87
2 Sep 2008, 12:05
si sa zicem k avem cablul, softul, tot...de unde stim noi care sunt valorile reale, sau mai bine zis, valorile care trebuiesc sa fie acolo??
IRONICK
2 Sep 2008, 12:07
se gasesc si anumiti parametrii explicati ...
Calin_UKU
2 Sep 2008, 12:10
Aici este raspunsul de la cei care comercializeaza Interfata
"Interfata este compatibila cu softul DDT2000. Este pe usb sau serial, personal recomand pe serial. Pretul este de 150 ron. Merge pe gama dacia pana in 2007 (inclusiv) urmatoarele modele: supernova, solenza, logan. Este compatibila si cu gama renault (masinile fabricate pana in 2004) si nissan(pana in 2004).
Pentru comanda in cazul in care nu sunteti din Bucuresti este nevoie de urmatoarele date:
Numele complet
Adresa exacta,
Numar de telefon mobil
Tipul de interfata dorita (in cazul dv. RENAULT, DACIA, NISSAN)
O zi buna
Nr de tel pentru detalii:
0721.296.285"
fekete1974
2 Sep 2008, 12:18
D-le IRONICK hai sa nu ne luam peste picior si sa ne pastram in limitele bunului simt despre cat si ce stie fiecare, forumul nu este o cocina in care sa ne balacarim unii pe altii, aici parerea mea este ca fiecare vine cu cate o idee si ne impartasim experientele unii altora......as fii curios cate dintre cele 7000 de posturi din partea ta au fost ironice si cate educative........iti doresc o zi buna!!!
cosmin_patrascu
2 Sep 2008, 12:28
bun,si unde gasesc si eu interfata prin srial la 150 ron ca eu pe site am vazut ca este 500 euro
vreau si eu sa stiu unde as putea gasi in buc ,cu 150 ron asa cum ai zis u
merci mult si scuze de deranj
IRONICK
2 Sep 2008, 12:39
QUOTE(fekete1974 @ 2 Sep 2008, 13:18)
as fii curios cate dintre cele 7000 de posturi din partea ta au fost ironice si cate educative
100% ironice. Gasesti in posturile mele schema pentru interfata (schema pe serial si usb pusa la liber pe forum) si date despre softul ala minune "soft crack".
djasu82
2 Sep 2008, 12:45
Ironic poate isi distrug baieti masinile fiindca ai pune cel cu coare sa umble la parametri motorului pentru a obtine " Cp " mai multi. Esti de apreciat asa fiind vorba intre eletronisti.
Calin_UKU
2 Sep 2008, 12:46
eu am gasit anuntul pe 4tuning. am trimis mail si am primit raspuns.
Este un numar de telefon unde poti suna
djasu82
2 Sep 2008, 12:50
Cat iti ia sa face acel montaj simplu mai mult de 25 deminute nu ai ce face , problema ramne mufa si pisele care umbli mai mult in rest... Costa prea mult 150 de lei pentru o chestie minora care te poate duce la 30 de lei .
IRONICK
2 Sep 2008, 15:11
QUOTE(djasu82 @ 2 Sep 2008, 13:45)
Ironic poate isi distrug baieti masinile fiindca ai pune cel cu coare sa umble la parametri motorului pentru a obtine " Cp " mai multi.
Nu au nici o sansa, ca programul nu le da voie.
djasu82
2 Sep 2008, 15:13
Mai sti mai sunt si uni care se dau experti in programare si ... buf
.
IRONICK
2 Sep 2008, 15:15
Nu este problema de programare ...
djasu82
2 Sep 2008, 15:24
Atunci ramane problema minora pentru a face circuitul si un pc portabil. Asa scapam sa ne mai ia astia de la service 60 de lei.
Tonypardaf
3 Feb 2009, 18:14
am auzit ca astia cu laptopul schimba si pivotii din soft.
baiieti nu va trebuie nici un laptop la Sn.nu are nici un rost sa dati bani degeaba pentru niste cifre care va mint aia acolo la service .ca are aia ca sa vezi ca are aia samd.
3 Feb 2009, 18:16:cand o schimba aia cu laptopul planetarele din soft io ma-npusc.sorry daca spun tampenii.
AR-18-MOS
3 Feb 2009, 18:18
QUOTE(Tonypardaf @ 3 Feb 2009, 18:14)
sorry daca spun tampenii.
Daca tot esti constient, dupa ce ai mai postat? Si de unde stii tu ca cifrele si "aia" din service, mint?
Tonypardaf
3 Feb 2009, 18:30
daca nu te superi masina nu se repara cu laptopul,daca au putin habar de meserie nu trebuie nici un laptop sa-tI dai seama ce are .eu unul nu folosesc asa ceva si am reparat multe SN.ce sa-ti spuna laptopul ca nu merge o bujie sau nu inchide o supapa pe evacuare ma-ndoiesc scuze nu vreu sa supar pe nimeni
djasu82
3 Feb 2009, 18:32
QUOTE(Tonypardaf @ 3 Feb 2009, 19:14)
am auzit ca astia cu laptopul schimba si pivotii din soft. baiieti nu va trebuie nici un laptop la Sn.nu are nici un rost sa dati bani degeaba pentru niste cifre care va mint aia acolo la service .ca are aia ca sa vezi ca are aia samd.
<span class='edit'>3 Feb 2009, 18:16:</span>
cand o schimba aia cu laptopul planetarele din soft io ma-npusc.sorry daca spun tampenii. oricum spui prostii
una la mana cu laptopul iti verifica problemele care au auparut si sunt mentinute intr-o memorie pana cand accesate sau daca s-a inlaturat pe parcurs acele probleme sunt sterse automat. Doi la mana orice valoare din program de exemplu timpi de injectie , avans .... si restu implica altfel rulaju cu masina mai bine sau mai prost aici depinde de operator.
Daca ai datpeste unii care habar nu au asta e problema tasi a lor fiindca ocupa locul degeaba in acel service !
AR-18-MOS
3 Feb 2009, 18:35
QUOTE(Tonypardaf @ 3 Feb 2009, 18:30)
daca nu te superi masina nu se repara cu laptopul,daca au putin habar de meserie nu trebuie nici un laptop sa-tI dai seama ce are .eu unul nu folosesc asa ceva si am reparat multe SN.ce sa-ti spuna laptopul ca nu merge o bujie sau nu inchide o supapa pe evacuare ma-ndoiesc scuze nu vreu sa supar pe nimeni
Si cum verifici daca un injector are probleme? Si cum verifici daca UCE are inregistrat vreun defect?
djasu82
3 Feb 2009, 18:37
pune limba pe el si vede ce gust are
Tonypardaf
3 Feb 2009, 18:38
probabil ca nu stiu eu dar cum se regleaza avansul la supernova
djasu82
3 Feb 2009, 18:46
din soft si cam atat restul se regleaza automat in functie de mai multi parametrii... pana la aparitia detonatiei care face in asa fel incat avansul sa se reduca automat. Nu e ca la 1310 care avea delco si avans mecanic + vacumatic.
Tonypardaf
3 Feb 2009, 19:05
daca nu merge un piston sunt 3mari cauze inafara de segmenti :1bujie,2supape,3injector,si nu pun limba pe el
AR-18-MOS
3 Feb 2009, 19:09
Asa, si cum verifici exact? Fisa de bujie de ce nu ai inclus-o?
Tonypardaf
3 Feb 2009, 19:16
pentru ca bujie insemna aprindere si deci si fisa de bujie
AR-18-MOS
3 Feb 2009, 20:05
Aprinderea inseamna bujie+fisa!
djasu82
3 Feb 2009, 22:25
iar bobina de inductie o manac eu
plus comanda bobinei ...
Tonypardaf
4 Feb 2009, 22:31
bobina de inductie e pe 1300 nu pe SN
IRONICK
4 Feb 2009, 22:51
Bine ca sunteti voi destepti. Tony, pe ei baiete. Sunt niste habarnisti.
djasu82
5 Feb 2009, 20:45
vezi cum vorbesti ironik fi concis la subiect nu face aluzie la persoane ! Si super nova are bobina de inductie dar dubla si cu asta am pus punct off topicului.
Tonypardaf
6 Feb 2009, 20:26
stiu sunt meseriasi
QUOTE(djasu82 @ 5 Feb 2009, 21:45)
vezi cum vorbesti ironik fi concis la subiect nu face aluzie la persoane ! Si super nova are bobina de inductie dar dubla si cu asta am pus punct off topicului.
Se numeste bloc de bobine de aprindere dar oare stii cum lucreaza? Am vazut ca te pricepi,imi poti spune si mie cum pot monta o curea de distributie daca nu exista semne pe pinioane s-au cum se regleaza compensatorii hidraulici la SN s-au cum poti strange suruburile la distributie cu bormasina pneumatica.
djasu82
7 Feb 2009, 16:00
hai ca ai fost haios musule cu "bloc de bobina de aprindere " cred ca ai tu blocuri in cap, iar cu stransul suruburilor m-am referit in special la capace ... in rest se foloseste cheia dinamometrica cea ce multi nu o au .
Poftim o poza ca sa se convinga si Tonypardaf ... cum am spus acest subiect e inchis . DragosP ia atitudine !
caphonne
7 Feb 2009, 18:06
Sal aveti aici tot ce va intereseaza legat de aprindere si injectie.
Sorry nu sa atasat fisierul cautati pe hub-uri dacaia supernova manual de raparatii gasiti acolo cam tot ce trebuie
QUOTE(djasu82 @ 7 Feb 2009, 17:00)
hai ca ai fost haios musule cu "bloc de bobina de aprindere " cred ca ai tu blocuri in cap, iar cu stransul suruburilor m-am referit in special la capace ... in rest se foloseste cheia dinamometrica cea ce multi nu o au .
Poftim o poza ca sa se convinga si Tonypardaf ... cum am spus acest subiect e inchis . DragosP ia atitudine !
Doua bobine care lucreaza in tandem si folosesc aceiasi carcasa se numeste bloc de bobine,de exemplu vw model 2008 are 4 separat pentru fiecare piston in parte montate in capul bujiilor si tot la fel se numeste.Acum daca cel care a scris manualul asa s-a exprimat tu zici ca el?Ce fel de bormasina pneumatica ai ca sa strangi suruburile carcasei,cand acolo nu ai loc decat pentru o inelara cu cot.Ps nu mi-ai raspuns la restul s-au nu gasesti asa ceva in manual s-au pe net.
QUOTE(mosu86 @ 7 Feb 2009, 09:29)
s-au cum se regleaza compensatorii hidraulici la SN
Daca nu e cu suparare, care sunt compensatorii hidraulici de la motorul de DSN?
djasu82
8 Feb 2009, 10:44
QUOTE(mosu86 @ 7 Feb 2009, 21:27)
Doua bobine care lucreaza in tandem si folosesc aceiasi carcasa se numeste bloc de bobine,de exemplu vw model 2008 are 4 separat pentru fiecare piston in parte montate in capul bujiilor si tot la fel se numeste.Acum daca cel care a scris manualul asa s-a exprimat tu zici ca el?Ce fel de bormasina pneumatica ai ca sa strangi suruburile carcasei,cand acolo nu ai loc decat pentru o inelara cu cot.Ps nu mi-ai raspuns la restul s-au nu gasesti asa ceva in manual s-au pe net.
aici nu e vorba de golfuri si nemtoaice in general ci se vorbeste doar despre masini romanesti.
Vorba lui Klaus care sunt compensatorii hidraulici de la motorul de dsn daca tot ai adus discutia ! Eu vorbesc doar in cunostinta de cauza nu pun intrebari incuietoare altora doar sa imi arat cat de bengos sunt asa cum faci tu.
doctorasul
8 Feb 2009, 14:21
Cred ca se referea la culbutori hidraulici,parca chiar are daca nu ma insel
caphonne
8 Feb 2009, 17:35
sal doctore stiu ca aia hidraulici sunt autoreglabili in manualul de raparatii apar niste repere cum ca ar trebuii reglati cu lera ca aia de la 1310 pe mine ma cam obsedeaza ideea parca imi tzacane acolo ceva la motor.
astept pareri pro ,contra.
QUOTE(doctorasul @ 8 Feb 2009, 14:21)
Cred ca se referea la culbutori hidraulici,parca chiar are daca nu ma insel
Compensatori hidraulici are motorul k4m.
Ala de pe DSN are culbutori cu role
QUOTE(djasu82 @ 8 Feb 2009, 11:44)
aici nu e vorba de golfuri si nemtoaice in general ci se vorbeste doar despre masini romanesti.
Vorba lui Klaus care sunt compensatorii hidraulici de la motorul de dsn daca tot ai adus discutia ! Eu vorbesc doar in cunostinta de cauza nu pun intrebari incuietoare altora doar sa imi arat cat de bengos sunt asa cum faci tu.
Intrebarea era pentru tine si nu pentru Klaus(care si-a dat seama cum sta treaba)tu dai cele mai tari sfaturi din manualele de reparatii s-au din cele postate pe net,trebuie sa stii ce este acela un compensator si la ce foloseste.Deci daca nu stii ce ai in motor de ce mai dai sfaturi.Eu nu postez ghicitori ca sa ma dau mare cum zici tu ci am vrut sa-ti vad adevarata valoare.Inca o data,aceasta intrebare era adresata tie.Ps:Nu exista compensatori hidraulici la sn,solenza,logane,culbutorii se regleaza manual si sunt actionati direct de axul cu came prin role,de aici acel zgomot specific de culbutor.A mai ramas o intrebare,cum montez cureaua daca nu exista semne pe pinioanele distributiei(este valabil pentru toate motoarele atat prin distributie prin curea cat si pe lant)
QUOTE(mosu86 @ 9 Feb 2009, 17:05)
Ps:Nu exista compensatori hidraulici la sn,solenza,logane,culbutorii se regleaza manual si sunt actionati direct de axul cu came prin role,de aici acel zgomot specific de culbutor.
1. Motorul k4m (16v) este pe logan, deci are si loganul motor cu compensatori hidraulici.
2. Motoarele de logan si de solenza de dupa 2003 nu mai au culbutori cu role, ci cu patina (in afara de cel cu 16v).
QUOTE(mosu86 @ 9 Feb 2009, 17:05)
A mai ramas o intrebare,cum montez cureaua daca nu exista semne pe pinioanele distributiei(este valabil pentru toate motoarele atat prin distributie prin curea cat si pe lant)
Cel mai simplu: cu cale de blocaj
QUOTE(klaus @ 9 Feb 2009, 23:12)
1. Motorul k4m (16v) este pe logan, deci are si loganul motor cu compensatori hidraulici.
2. Motoarele de logan si de solenza de dupa 2003 nu mai au culbutori cu role, ci cu patina (in afara de cel cu 16v).
Cel mai simplu: cu cale de blocaj
Mersi Klaus vad ca esti un finut dar raspunsul asta il asteptam de la altcineva sa nu-ti fie cu suparare dar se vede ca nu a gasit asa ceva in manuale s-au pe net ca sa poata da un raspuns.Stii tu proverbul teoria ca teoria dar practica te omoara.
djasu82
9 Feb 2009, 22:45
QUOTE(mosu86 @ 9 Feb 2009, 18:05)
Intrebarea era pentru tine si nu pentru Klaus(care si-a dat seama cum sta treaba)tu dai cele mai tari sfaturi din manualele de reparatii s-au din cele postate pe net,trebuie sa stii ce este acela un compensator si la ce foloseste.Deci daca nu stii ce ai in motor de ce mai dai sfaturi.Eu nu postez ghicitori ca sa ma dau mare cum zici tu ci am vrut sa-ti vad adevarata valoare.Inca o data,aceasta intrebare era adresata tie.Ps:Nu exista compensatori hidraulici la sn,solenza,logane,culbutorii se regleaza manual si sunt actionati direct de axul cu came prin role,de aici acel zgomot specific de culbutor.A mai ramas o intrebare,cum montez cureaua daca nu exista semne pe pinioanele distributiei(este valabil pentru toate motoarele atat prin distributie prin curea cat si pe lant)
mosule daca vorbeam despre compensatori hidraulici si bateam campi ma puteai acuza ... asa ca nu vad aluzia ta aici sau cica vrei sa ma dezcreditezi... daca esti comunist stai in banca ta ... ce sa inteleg din ce ai spus tu ca ingradesti dreptul la libera exprimare .
Si apropo ce treaba are acesti compensatori cu softul de solenta ? ... vedem cine bate campi ... Eu la ce sti spun la om nu incerc sa ma dau mare sau sa fiu soparla batrana sa fac misto de unu sau de altu ! Sti ce faci tu acuma , faci o mascare gratuita si practic te iei de viata mea prin alte forme de exprimare ...
Nu se poate sa nu existe unu pe acest forum sa nu se dea cocos fata de alti daca expun ceva nu ma mai vazut asemene specimene de romanii zau , de aceea ne uraste toata europa !
Pana la urma tot pe tine te corecteaza Domnul Klaus !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.