Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: master-sport.de
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Piese auto - Dacia Clasic
alinushy
am gasit o firma de piese auto master-sport.de , are piese si pt dacia, ce parere aveti? a luat careva piese de la acest producator?
http://www.master-sport.de/pages/modules/c...og/EN/Dacia.pdf
ovidius max
Eu am luat o pompa de benzina in primavara si pana acum a functionat OK. Multi membrii ai forumului au o parere proasta despre producator si tind sa le dau dreptate avand in vedere ca piesele sunt suspect de ieftine.
alinushy
pai MASTER-u ala de care se fereste lumea nu e autohton?
ZTV
da preturile cum sunt?
ydaniel
SUNT FFFFFFFFFFFFFFFFFFFF SLABE CALITATIV.NU CUMPARATI DE LA EI:)
alinushy
QUOTE(tzuku @ 13 Sep 2008, 09:27)
da preturile cum sunt?
*


de ex: rampa culbutori ~40ron
ZTV
clar , dar totusi sunt nemtesc
tzepesch
si? crezi ca nemtii nu pot face porcarii... eu am schimbat pana acu 2 sonde de ulei nemtzesti si sunt la a 3-a. cam 1 pe luna. ca n-avui atunci sa iau de electroprecizia.
Hexer
eu din ungaria am auzit numai bune despre firma, e drept de la posesori de lada.
didosdoru
parerea mea este ca piesele de la master-sport sunt produse in PRC.
ydaniel
:)hmm eu banuiesc ca in rusia.oricum ce e imi place la ele e ca au holograma la ambalaj:))
Mr_Devil83
Eu am un bendix de la ei care merge ok de vreo 3 luni.
ydaniel
nu ai luat de EP...ce e asa de scump?
pai numai asam si master vor fi pe piata peste catva timp.nu mai cumpara nimenea piese romanesti de calitate:(((sad.gif( ca sunt scumpe??sad.gif(
driverx
QUOTE(ydaniel @ 11 Oct 2008, 07:05)
.....nu mai cumpara nimenea piese romanesti de calitate:(((sad.gif( ca sunt scumpe??sad.gif(
*



radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

E drept. Sunt scumpe. Sunt MULT prea scumpe pentru calitatea oferita.
Mr_Devil83
QUOTE(ydaniel @ 11 Oct 2008, 06:05)
nu ai luat de EP...ce e asa de scump?
pai numai asam si master vor fi pe piata peste catva timp.nu mai cumpara nimenea piese romanesti de calitate:(((sad.gif( ca sunt scumpe??sad.gif(
*



Pai man uite care e treaba:
in primul rand vreau sa-ti spun ca nu am gasit un bendix de uzina, asta a fost singurul.
In al 2-lea rand nici banii nu cresc chiar pe toate gardurile.
Stii care e problema? "Uzina" tot aceleasi rahaturi le face, foloseste acelasi material de rahat. La fel ca si astia de la master-sport, nu stiu nimic despre ei, stiu ca bendixul meu merge ok deocamdata. Ala original era frantuzesc, pe electromotor scrie made in france dar asta nu ma incalzeste cu nimic pentru ca mi-a facut probleme oricum.

Apreciez o critica, tin cont de sfatul tau si al celorlalti de pe forum, incerc sa folosesc ce-mi recomandati voi pentru ca sunteti loviti cu problemele astea dar uneori nu prea ai de ales.

eu am bagat peste 40 de milioane intr-o berlina in 3 luni de zile, initial am cumparat-o cu 5mil. Tot ce i-am stricat eu a fost puntea pe spate, pe care am cumparat-o de la fier vechi cu 60 sau 70 de lei.

Vreau sa iti spun ca azi am observat ca imi curge lichid de frana pe roata spate stanga. Am un vag sentiment ca cilindrul de frana e sau crapat, ori s-au rupt garniturile de pe el. Atata sunt de bune piesele astea de origine ca iti vine sa dai cu ele de pamant, am sabotii, cilindrii, conductele de frana noi pe spate. Saptamana trecuta am facut o revizie a franelor pe fata si spate si a trebuit sa inlocuiesc garniturile la cilindrul dreapta pentru ca erau crapate. Si nu am facut 500 de km cu masina de cand am montat cilindrii noi. Am primit de la cineva o gramada de piese ramase de la dacia ei, care a ajuns in programul rabla. Printre ele se numarau si cateva seturi de garnituri pentru cilindrii de frana. Crede-ma ca sunt mult mai bine lucrate si cauciucul pare mult mai de calitate decat ce gasesti acuma in comert pe fenomenalele "piese de origine".

De piesele pe care scrie asam/conex sunt lamurit. Am cumparat de nevoie un pivot superior si m-a mancat sa ii dau jos aparatoarea aia de cauciuc. Vreau sa-ti spun ca am ramas socat de ce am vazut, este pur si simplu subtiat special sa se strice rapid. pur si simplu este taiat la strung un canal in el. Am zis ca sunt paranoic si am desfacut unul original, "de uzina", nici urma de acel sant. Am mai desfacut unul de topoloveni, de asemenea nici urma de el. Asta ne ofera domnii de la conex si culmea e ca au autorizatie de la RAR pentru piesele de schimb pe care le comercializeaza. De aia prefer o servofrana "de import" decat una de asam sau piese care tin de directie de la ei.
ydaniel
pai ....sa sti ca poti sa cumperi si piese de f buna calitate la preturi normale.ex :pivoti lemforder cam pe la 40lei buc.
faptul ca nu mai exista rolast pitesti=nu mai exista cauciucaraie de calitate.trist,dar adevarat.putinii cilindri de uzina care se mai gasesc inca mai au garnituri de la rolast fabricate prin 2006.
Merced
Las' ca ce s-a facut in ultima perioada la Rolast nu se mai compara cu ce se facea la inceput. Fix pix, ca uite, a trebuit iarna trecuta sa schimb garnuturile la cilindrii spate, si am pus ce am gasit prin magazin, ceva de Baia Mare parca. Pe stanga n-am avut probleme, pe dreapta in doua zile mi-a curs tot lichidul din instalatie.
Ma duc la un service, ala imi zice sa iau alte garnituri, si un tinichigiu ma cheama la el, si-mi arata ingineria lui financiara: avea o cutie plina de garnituri Rolast cumparate cand s-au terminat, in plicuri sigilate, totu' ok. Ii dau 5 lei pe un set, mi le pune mecanicu'. N-am avut treaba toata vara, dar de vreo luna tot ma uit ca am inceput sa completez la doua saptamani jumate de vas de lichid de frana. Azi am observat roata cu garnituri de Rolast ca e uda pe interior.
As prefera sa fie facute si in Congo, atata timp cat sunt de calitate, chiar daca ar costa triplu. Din nefericire partea cu piesele de "uzina" s-a cam dus, am mentionat de cateva ori ca ASAM fabrica piese care sunt apoi bagate in cutii cu holograme si vandute ca piese "de uzina".
motanpaul
Am gasit acasa un set de garnituri noi pentru pistonasu spate, sunt din 2005, de firma givt -baia mare. Dar sunt bune, nu mi se par slabe,.Oricum am probleme cu pistonasu spate, ca nu revine de tot la loc, si merge roata infrnata, si am sa pun garnituri noi.Vreau sa vad ce calitate aveau in 2005.
Merced
Nu-s prea bune alea de Baia Mare, o sa vezi cand te apuci sa incerci sa le pui, si nu prind cum trebuie. Poti incerca sa cureti cilindrul cu smirghel fin ceva, vezi tu la fata locului, nici mie nu-mi revenea cum trebuie unul din ele si mi-a facut un mecanic treaba asta apoi n-am mai avut probleme. Problema e ca pierd lichid, dar sper s-o rezolv saptamana viitoare, daca o sa fie in continuare vreme buna.
Azi am fost cu ea la o cunostinta, care desi nu-i de meserie, repara in curte la Dacii de ani de zile. Nu-mi mai pornea de la o vreme, aveam o banuiala ca-i de la carbunii din electromotor. Asa a si fost. Mi-a pus carbuni noi, bucsele le-a lasat p-ale lui, pentru ca n-aveau uzura si alea noi a recunoscut si el ca pot fi mai proaste calitativ, mi-a mai curatat capacul ala cu niste benzina, si acum invarte ca pe vremurile lui bune si nu am nevoie sa mai rog lumea pe strada sa dea la automat in timp ce imping eu in starter. laugh.gif
Minel
QUOTE(motanpaul @ 15 Oct 2008, 14:14)
Oricum am probleme cu pistonasu spate, ca nu revine de tot la loc, si merge roata infrnata, si am sa pun garnituri noi.Vreau sa vad ce calitate aveau in 2005.
*



Din cate spui tu , ai uzura atat la acel pistonas din cilindru cat si la cilindru , asa aveam si eu , tinea 2-3 saptamani in cel mai bun caz apoi iar curgea , indiferent cat si cu ce curatam , sad.gif

Asa ca am luat cilindrii receptori cu totul , 80 ron m-a costat afacerea pe ambele parti , cilindrii receptori fiind de uzina , si de un an nu am probleme .. rolleyes.gif
motanpaul
Nu stiu cum se zice pistonas sau cilindru, dar numa de la cilinduru acela cu 2 garnituri negre poate sa fie, pentru ca frana de mana ii anulata din tambur si acea nu mai are cum sa imi blocheze saboti.Deci numa de la cilindru, si am zis ca daca il desfac ii pun garnituri noi, desi lichid nu pierd. Sa vad dupa ce dau tamburu jos.
Minel
QUOTE(motanpaul @ 15 Oct 2008, 15:07)
Nu stiu cum se zice pistonas sau cilindru, dar numa de la cilinduru acela cu 2 garnituri negre poate sa fie,
*




Cilindru receptor de fapt este un ansamblu alcatuit din corpul sau (cilindrul ) - pistonasele (2 la numar ) un arc (situat intre pistonase) garnituri interioare-garnituri exterioare-purja de aerisire .

Daca am uitat ceva , rog a se completa smile.gif

In cazul tau , pe langa ca pistonasele prezinta urme de uzura , si corpul cilindrului prezinta de altfel ,
De aceea recomand schimbarea cilindrului receptor , si nu doar a garniturilor ... smile.gif
motanpaul
Acum inteleg, sa vad cum stau cu bani, o sa iau unu nou pana la urma.Multumesc mult
ydaniel
cauta si cumpara de uzina:)
NEAPARAT!!!!
Merced
Si daca-s tot de ASAM? radmasa.gif
ydaniel
acuma nu stiu.alea de uzina inca mai au garnituri de rolast.
Merced
Garniturile le mai schimbi, dar sa fie prosti cilindrii nu prea-ti convine... tongue.gif
ydaniel
asa e.eu de 2 ani am de uzina.si sunt f bune.acuma chiar au ajuns la niste preturi incredibile.ex cil de break:90-130lei.si asta pt ca sc automobile dacia a dublat preturile la piesele CLT ,pt a cumpara lumea LGN&SND>
motanpaul
Niste pareri despre bobina de inductie ISKRA, nu e noua, Scrie pe ea "VW- AUDI", nu fac reclama, dar asa scrie.Mai scrie made in iugoslavia parka. Este argintie cu capacu de sus negru.Multumesc
mishujkl
cineva recomanda bujii de aceiasi firma. poate-i buna
ydaniel
ia bobina noua de iame si bujii noi eyquem:)baga si o aprindere electronica At011 si masina va merge muult mai bine:)
motanpaul
bujii am luat azi denso w20fp-u.Am intrebat de bobina de inductie, poate e buna de ceva.Poate ii iau una noua, sau daca nu.am un amic care are masini straine dezmembrate si iau de la el una straineza, binenteles o iau in proba daca merge bine o iau, daca nu iau alta. Acum am pe masina Bosch dar nu stiu cat de buna este.

16 Oct 2008, 19:53:
Bujiile ce leam pe masina sunt equem, made in france, nu merge bine deloc: porneste greu la rece,dardaie in relantiu.In delcou totu este nou:bosch si beru.
Numa bujiile au ramas neschimbate, am curtat bujiile cu peria de sarma recunosc.
Acum sunt curios cum merge cu denso. icon_mrgreen.gif
ydaniel
hmmm sigur e de la eyquem?nu prea imi vine sa cred;)
motanpaul
Sti cum se zice ca fiecare dacie merge cu bujii diferite.La inceput mergea destul de bine dar ma gandesc ca de la curatatu cu peria de sarma s-au dus. 04.gif
Victorine
Hai sa vin eu sa scot putin topicul de la naftalina, poate mai e careva interesat. Oricum, din oct. 2008 Cred ca s-au vandut destule. Am montat eu ieri pe masina asa: planetare stanga si dreapta, capete de bara, bascule si bielete antiruliu la bara stabilizatoare. Ca prime obsrvatii, ambalaj corect si lucratura ingrijita, fara bavuri, coliere puse aiurea peste burdufuri, etc. Deci vizual ok. Planetara lunga are la fel ca si cea originala batatorul acela circular din cauciuc + metal in jurul axei, spre deosebire de o planetara EAI Italia care nu il avea si a inceput sa bata dupa numai 10000 km. Sa vedem cat tine asta... De asemenea, planetara de la EAI nu avea protectia metalica ce vine pe rulmentul de la cutie, a trebuit sa il recuperez pe cel de la planetara veche. In schimb, la planetara stanga semeringul de la burduf nu arata la fel de bine ca cel de origine - bine, asta se poate rezolva cu un burduf de origine, in caz ca curge. In rest, fiarele/gumele obisnuite. Va tin la curent, sa vedem dupa cati km cad. Oricum, masina asta n-o sa mai vada piese scumpe.
renaultlover
capac pompa de apa pt berlina care m-a tinut fix 300 de km si dupa aia a inceput sa curga.......concluzile le trageti voi.
daniel93
Eu am pus bobina Master Sport... Am schimbat ceva bobine pe tigaile mele, toate se ardeau dupa ce mergeam mai mult de o ora-doua fara intrerupere. Master Sport-ul tine cel mai bine pana acum, dar am pus si Gotronic fara senzor. In sfarsit am si eu pornire la cald, nu mai stau sa pun carpa uda pe bobina, pe marginea drumului rolleyes.gif
Vad ca la mine sunt bune piesele pe care multi le ocolesc; pe TLX am o groaza de piese ASAM (etrieri, cilindri, repartitor), si aveam frana foarte buna, pana mi s-a blocat cablul de la frana de mana si am schimbat si garniturile din pompa "preventiv". Proasta decizie, acum pierd lichid din primul compartiment, si frana a devenit elastica.
Stie cineva o firma care face garnituri BUNE pentru pompa si cilindri?
Victorine
Capete de bara MS au tinut 5000km, stangul are joc. Planetare MS, d3ocamdata sunt ok, dar au tecut doar 5000km, vom vedea. Dupa o saptamana mi s-a RUPT burduful spre roata la planetara stanga, celelalte sunt in regula, inclusiv cel de la cutie cu semering. Bielete antiruliu inca ok, curea accesorii cu AC ok. Bascule ok. Mai am o pereche de saboti de la ei pe care tre sa ii dau ca sunt pe alt sistem de franare decat am eu, ca finisaje, compozitie, comparabil cu cei originali. Cum ai noroc. Sa vedem in timp.
1310FE
Am bobina si platina de MS cam din iarna. Bobina nu a facut probleme,dar la platina nu a fost bine batut nitul. Fac pereche foarte buna acum cu aprindere Gotronic fara senzor.
Asseb
Am pus si eu acum 1 an si cam 10.000km, curea Master cu zimti care arata foarte bine si acum, doar ca e putin mai scurta si intra fix cu alternatoru coborat la maxim. Cat despre Conex, Uzina si VM Comp numai de "bine".
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.