QUOTE
QUOTE
care ar fi fost rezultatul? efectele asupra demarajului in treapta respectiva?
tu ai nevoie de demaraj in a 5-a ?????
Vroiam sa fac taraba sa mearga cu motorul un pic mai putin turat si implicit sa-i cresc viteza (de la 220 km/h
)
pai la Punto (1.9 JTD) in a 5-a la 3500 ai 140 dar motorul are cuplu la turatia asta (si in general are cuplu de la 1500) la o masina pe benzina nu stiu daca motorul ar face fata (dpdv al cuplului) la mersul la turatii mici. schimabrea pinionului cu unu de diesel poate duce la folosirea treptei a 4 la turatii mult mai mari si apoi la trecerea in aV-a modificata sa-ti cada la 2000 si sa fii subturat. io acum pot da a V-a de la 80 Km/h si am cca 2200 daca aveam alt pinion as fi avut 1.200
iar ca sa evit asta ar fi trebuit sa merg cu a IV pana la 4000 ca sa saca apoi la 2800 - 3000 :?: nu mi se pare o solutzie viabila