Pletila
3 Oct 2008, 09:55
Salutare!
Am ramas fara comanda pe cele patru trepte ale ventilatorului.Am verificat sigurantele si sunt OK.Am demontat panoul central de comanda,si am scos blocul de comanda al climatizarii.Pe mufa cara intra in butonul de comanda al ventilatoruluise gasesc pe un rand sase fire din care 4 mai grase si doua subtiri.
alea groase au urmatoarele culori: galben,violet,gri si verde.Cele doua subtiri sunt maro si alb.
Acu, pe firul galben am tensiune 12V.pe celelalte nu am.Deci ma gandesc ca am curent pana in butonul de comanda.E de vina butonul sau e posibil sa existe si mai departe pe traseu o problema.
cum as putea proba daca e de vina intrerupatorul,mai exact, unde ar trebui sa mearga tensiunea aia de pe firul galben ca sa porneasca aeroterma?
Geox16v
3 Oct 2008, 10:07
Sunt 2 variante la ce ai spus tu aici
1 rezistenta de la GMV care este in stanga sub bord deasupra conductelor care duc la calorifer arsa
2 mufa de la ventilator nu face bine contact. Mufa este sub bord in dreapta deasupra torpedoului prinsa pe bara aia metalica de sub bord
Pletila
3 Oct 2008, 10:42
O sa verific.
1.Rezistenta pentru a fi masurata presupun ca trebuie sa o scot.Trebuie sa stiu ceva inainte de operatia asta?E vre-o smecherie de facut,sau ma prind la fata locului?
2.Ca sa ajung la mufa de deasupra torpedoului, trebuie sa dau bordul jos sau e indeajuns loc pe la panoul de comanda pe care l-am demontat deja?
Geox16v
3 Oct 2008, 15:16
Incearca sa bagi mana pe sub torpedou pe linga priza de diagnostic si pipaie pe bara aia undeva e fixat cablul pe care e mufa. Poti sa faci asta cu contactul pus si cu ventilatorul pornit sa vezi daca porneste. Mufa este catre coltul superior din stg al torpedoului
La rezistenta are un surubel dar te descurci la fata locului
Pletila
4 Oct 2008, 10:47
Pana la urma se pare ca e motorul aerotermei.
ariciu66
6 Oct 2008, 09:15
salut,si eu am avut o problema asemanatoare si a fost un releu mi-au pus unul provizoriu si de doua luni astept sa-mi aduca originalul
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.