Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: aeratoarele
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Sandero > Diverse - Dacia Sandero
vic24
Am o intrebare: cum se scot (sau mai important: cum sunt prinse) aeratoarele (logan/sandero). Am observat ca lamelele sunt fixate in tuburile acelea argintii care se rotesc. Ok, dar acele tuburi cum sunt prinse in bord? Se scot usor? (Am observat ca unul are un oarece joc - la apasare culiseaza putin in interior, in bord, nefiind perfect aliniat cu acesta - sursa da zgomot, si vreau sa stiu daca se poate imbunatati fixarea). Multumesc
AR-18-MOS
Cauta pe forum. S-a pus si un tutorial cum se scot aeratoarele.
IRONICK
tragi de ele
bobo77
cu convingere ca nu se intimpla nimic.
driverx
Io mi-am fabricat o scula care intra in gura de aer, apoi se baga intre aerator si plasticul din bord, suceam putin scula si aproape ca zbura afara singur saracu aerator.

Dar probabil merge si cu brute force cum zic colegii biggrin.gif
iullym
Nu stiu daca la sandero e la fel dar la Logan ph1 e destul de usor. mai intai deschizi aripioarele la maxim. Iti trebuie o surubelnita dreapta un pic ascutita (pt a intra usor intre inel si plasticul bordului) dar si un pic lata pt ca odata infipta intre inel si bord trebuie sa faci parghie pt a scoate inelul, sau sa rasucesti putin de surubelnita, vei vedea ca pleaca relativ usor. Poti incepe din partea de sus cand aeratoarele sunt puse in pozitia "zambet" dupa care fie mergi din aproape in aproape fie bagi din nou surubelnita. inelul e prins in trei puncte pe circumferinta ca varfurile stelutei de mercedes. dupa ce ai scos inelul vei observa ca aripioarele de directionare a fluxului de aer sunt clipsate intr-un alt inel care pe partea dinspre motor este dintat. dupa ce scoti aripiorele inelul dintat il poti scoate tot cu surubelnita vei observa sus si jos doua fante parca croite pt un varf de serubelnita dreapta. mare grija aici ca eu am apasat prea tare si am crapat una din fante. Dupa ce scoti si acest inel dintat in partea din drapta a aeratorului este o mica tablita asa ca o foaie de arc ce foloseste al apasarea pe dintii inelului. o scoti cu grija sa nu iti scape in jos pe tubulatura. Dupa aceasta a ramas ultima bucata de plastic in forma cilindrica si prinsa in 3 cleme. dupa ce vezi iti vei da singur sema ce trebuie sa faci ca sa il scoti. Si eu am avut zgomot de la aeratoare si am invelit acel plastic cun burete subtire de 3- 4 mm si autoadeziv.
Cu aceasta ocazie am observat ca dacia nu s-a dezis de unele din vechile practici ... la tubulatura interioara de ventilatie conductele erau fiecare facute in alt fel de plastic unul mai moale altul mai tare chiar si textura era diferita. am ramas cu impresia ca am bordul facut cu piese de la dezmembrari.
Sper ca am fost de ajutor cu explicatiile. Daca as fi facut poze la mom respectiv nu mai scriam un post kilometric.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.