Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: PIESE DE UZINA
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Piese auto - Dacia Clasic
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
maho
Degeaba arata cauciucul ca nou (tinut in punga, normal), era imbatranit; si cauciucurile mele din garaj (Victoria Floresti, de vreo 20 de ani) aratau ca noi aproape, cand le-am schimbat.
QUOTE(Andyno @ 10 Jun 2013, 11:22)
8000 mii km!..
*


Ori tai alea 3 zerouri, ori "mii"; "8000 mii" echivaleaza cu 8 milioane wink.gif
Cauta si tu ceva bun, de R12, sigur gasesti.
STORMTROOPER
Placute de frina Ferodo Premier sau FBL. Am pe masina de 5.000 km, fara probleme, fara scirtieli sau alte asemenea manifestari.
corbex
Daca urci si cobori destui munti, poti termina placutele si in 5000.
Andyno
Nu fac curse cu masina...fac 1300 km pe luna..si placutele le am pus inainte de craciun.
Ultima pereche a tinut cam 2 ani..dar nu prea am folosit masina..
Oricum e dubios rau. Jantele sunt sunt extra jegoase de la placute si nici nu se mai pot curata ! Din gri-ul deschis au ajuns negre !!

Cum pivotii nu stiu ce sa zic..pivotii dupa stanga sunt schimbati doar 1 data in 13 ani..si ce i dupa dreapa de vro 5 ori ! Ce i drept am luat si multe gropi, canale cu dreapta. Nu am timp sa muncesc eu la masina..asa ca ma duc la un service de pe colentina unde ia 40 lei schimbat pivot si 40 lei la placute smile.gif))) Dar e gata in 30 minute.
razvan1985
QUOTE(Andyno @ 10 Jun 2013, 17:20)
Nu fac curse cu masina...fac 1300 km pe luna..si placutele le am pus inainte de craciun.
Ultima pereche a tinut cam 2 ani..dar nu prea am folosit masina..
Oricum e dubios rau. Jantele sunt sunt extra jegoase de la placute si nici nu se mai pot curata ! Din gri-ul deschis au ajuns negre !!

Cum pivotii nu stiu ce sa zic..pivotii dupa stanga sunt schimbati doar 1 data in 13 ani..si ce i dupa dreapa de vro 5 ori ! Ce i drept am luat si multe gropi, canale cu dreapta. Nu am timp sa muncesc eu la masina..asa ca ma duc la un service de pe colentina unde ia 40 lei schimbat pivot si 40 lei la placute smile.gif))) Dar e gata in 30 minute.
*


iti dau un sfat prietenesc:mai bine pui placute moi,cum zici ca ai avut,si le schimbi la 8000km,decat sa iei unele tari,ce le vei schimba la 30000km,si iti vor termina discurile de frana(pe care evident le vei schimba la 15000km). wink.gif
maho
Depinde mult (in afara de calitatea placutelor) si ce si cum mergi; la mine, s-a schimbat 1 disc si toate placutele acum vreo 20.000 km, de atunci nimic, si am frane de invidiat. E drept ca voi verifica (cu prima ocazie) stadiul placutelor...
Jantele cred ca se pot "murdari" si din alte motive, nu doar din cauza placutelor de frana.
Andyno
Discurile au cam 100 mii km si sunt in stare foarte buna ! Mi a recomandat Minel de la Ferodo nu stiu de care...o sa cumpar sa vad cum functioneaza.
Acum distanta de la etrier la disc este de 0.8 mm.
maho
Atentie, a inceput ASAM sa-si faca reclama pe forum; nu le-ajunge ca au umplut magazinele de la noi de piese proaste, acum vor si in strainatate:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=3823259 wacko.gif
bashtalu
ferodo am si eu de ceva ani si nu sunt probleme, cred ca sunt acelasi tip ca la solenza, nu bag mana in foc
alinworm
ferodo am si eu! adio scartziit
Andyno
oki...cumpar ferodo!
vladut88
QUOTE(bashtalu @ 11 Jun 2013, 10:58)
ferodo am si eu de ceva ani si nu sunt probleme, cred ca sunt acelasi tip ca la solenza, nu bag mana in foc
*


Da , sunt identice cu cele de solenza
bashtalu
si acelasi principiu se aplica si la tamburi pt break-tamburi mari-se potrivesc cei de solenta. ma ref la franare-nu stiu cum se numesc in termeni tehnici
payty
vreau sa imi iau niste discuri de frana. De uzina nu prea mai sunt si chiar daca mai sunt nu stiu daca nu cumva tot mareata firma Conex le face.

Am vazut la unix discuri brembo si chiar ieftine, la 100 de lei bucata.

stiti daca sunt ok?

Adrian_Boy
Iti dai seama ca decat conex mai bine niste brembo, acuma te intrebi in ce tara sunt facute, probabil ca in niste tari cu mana de lucru foarte ieftina, dar totusi sub licenta brembo, ca sa nu pateze numele.

Atentie la dimensiuni, unele difera putin, nu stiu exact de ce, dar cu siguranta la o adica se pot schimba, cel putin asa spune legea tongue.gif

bashtalu
brembo am eu de 3 ani pe masina, am dat 80 lei pe unul. au fost in cutie cu toate siglele brembo aferente. le-am luat pe comanda de la un magazin din militari-apusului

pe marginea lor (nu pe disc) scrie brembo

de cand le am nu am avut probleme cu ele

codul lor se gaseste in tabelul xcel de piese
maho
QUOTE(iulica89 @ 6 Jun 2013, 09:25)
Nu le'am luat inca-mai am timp 2 luni pina la ITP. Le'am gasit pe UNIX-AUTO.RO...o
*


Vezi ca alea de la unix sunt introduse gresit in reteaua lor ca fiind "de ext., dacia"; am fost azi sa-mi iau, si am renuntat, dimensiunile lor par a fi mai degraba pt. interior. In final, am luat 2 de VmComp mad.gif , ca n-am gasit altceva (+ vaselina de la unix si coliere).
Astea (VmComp) au dimensiunile: fi 20 + fi 78 + L 120.
bashtalu
cap cremaliera ceva de calitate unde gasesc si de cine produs?

partea care intra in caseta de directie si bieleta de tipul vechi

multumesc,

27 Jun 2013, 15:12:
si inca ceva, bucsa teflon caseta directie?
m-am cam saturat sa o schimb in fiecare an, pocneste in curba de fiecare data
alinworm
am cumparat azi un saxofon de TES CONEX si e identic cu cel de origine! Se pare ca cei de la Conex au produs si ceva piese de calitate dar foarte putine!!
neacsugabrie
QUOTE(bashtalu @ 27 Jun 2013, 14:09)
cap cremaliera ceva de calitate unde gasesc si de cine produs?

partea care intra in caseta de directie si bieleta de tipul vechi

multumesc,

<span class='edit'>27 Jun 2013, 15:12:</span>
si inca ceva, bucsa teflon caseta directie?
m-am cam saturat sa o schimb in fiecare an, pocneste in curba de fiecare data
*


Cauta bieleta de Topoloveni si cap bara de Pulsor Scornicesti.Bucsa de teflon vezi ca are cote de uzura .E marcata cu 1,2,si 3.Incearca una cu 2 sau 3.
bashtalu
bieletele le ridic maine, am comandat de import, raman celelalte de achizitionat
multumesc de info
ydaniel
Piesele de conex par a arata bine,dar nu au durata de viata mare+nu au nici o cota corecta.
alinworm
aceeasi parere aveam si eu ....cand nu stiam cu ce se mananca conex am luat 2 aripi care veneau ca naiba pe dacie. Le am aruncat direct , de atunci nici nu vroiam sa aud de conex. Tot pe vremea aia am luat si 2 tobe intermediara si finala tot de conex si s au potrivit la fix. Culmea si saxofonul a venit f bine si l am comparat cu cel vechi si era identic pana si la suduri. E posibil ca cei de la conex sa fi facut tobe pt uzina dacia? Aceeasi poveste si cu ASAM cu robinetul de caldura. laugh.gif
KeO
Conex n-a fost furnizor pentru Dacia, dar au cumparat matrite, scule etc, de la fabrica, dupa scoaterea din productie a anumitor modele.
Denumirea completa si corecta este Tess Conex. Nu confundati cu Conex Distribution, care distribuie piese auto.
Deasemenea, Asam s-a ridicat ca un producator de buget, cu piese de foarte slaba calitate, insa, in ultima vreme, au ridicat calitatea produselor, ramanand la acelasi nivel de pret. Oricum, incep sa devina "scumpi" in gama de buget, intrucat au aparut alti distribuitori cu repere la preturi mai mici ca Asam.
Andyno
Am montat si eu acum un an saxofon TES CONEX si a venit perfect...fata nici un ciocan, etc.
Faza este ca se ia fasii milimetrice din el ! Altceva pe piata nu am gasit. O finala de toba tine fix 2 ani in care folosesti masina. Am montat finala cand am facut itp-ul acum 2 ani...si in decembrie anul asta expira ...finala are mici fisuri care se aud doar daca bagi capul sub masini. Totusi vad ca de vro 7 ani nu mai intr un loc ruginieste toba..adica la gatul de iese spre punte, cred ca acolo se strange apa ori arunca prea tare roata.
Intermediara are cam 1.5 ani dar nu prea arata bine...
Adrian_Boy
Referitor la evacuare, sunt niste domni prin bucuresti care fac custom asa ceva, la preturi accesibile, dati un search pe forum pt ca s-a mai discutat.

Cat despre piese si mai exact din categoria filtrelor, am fost la unix sa-mi iau un filtru de benzina man si unul de aer unix, o punga mai mare pentru filtrul de aer si una mai mica cu 10 filtre de benzina man la incridibilul pret de 6 lei tongue.gif (toata punga), am ramas... blink.gif le-am luat si am plecat wink.gif
alinworm
si filtrul de aer cat a fost?
Adrian_Boy
16 lei tongue.gif, dar a mai trebuit sa tai putin din cauciucul filtrului care etansaza, sau poate am eu filtrul de metal intrat la apa smile.gif)
maho
Cum adica ? A fost inaltimea (172.5) prea mare ?
bashtalu
filtrul de aer trebuie sa intre perfect in carcasa respectiva, cel de Mann este cam 50 de lei
maho
QUOTE(Adrian_Boy @ 4 Jul 2013, 09:05)
am fost la unix sa-mi iau un filtru de benzina man si unul de aer unix, o punga mai mare pentru filtrul de aer si una mai mica cu 10 filtre de benzina man la incridibilul pret de 6 lei tongue.gif (toata punga), am ramas...  blink.gif  le-am luat si am plecat wink.gif
*


Baftosule !
Pe mine au incercat azi sa ma "trompeze", imi dadeau 1 filtru "mann" (de fapt era unix, si ala mic) la 6 lei ("nu se egzista, domnu', e prea eftin 10 buc., e o gresala; n-avem asa ceva"). Mi-am bagat p_la, am luat doar de aer (unix), iar decantor si filtru normal din alta parte, evident mai ieftin.
pojarel18
Stie cineva daca pompele de apa Dolz si Metteli sunt de calitate? Are cineva pe masina asa ceva?
Si inca o mica intrebare: Pompele de apa de pe motoarele 1.3 sunt la fel ca cele de pe 1.4?

Multumesc.
vladut88
Doltz dupa 4 luni a inceput sa curga si sa aiba joc, in conditiile in care sa folosit antigel de calitate

POmpa de 1,3 1,4 1,6 sunt identice
pojarel18
Multumesc pentru raspuns. Am mai vazut la UNIX pompa SKF si METELLI...de acestea nu stie nimeni nimic?
Este si pompa HEPU dar pretul este cam mare pentru bugetul meu.

maho
Ia Pulsor/Scornicesti, ca-s bune, si nu foarte scumpe. Fabrica inca mai lucreaza.
MyKe89
Daca ai pus ochii pe SKF, eu zic sa nu mai stai pe ganduri. Nu poti lua ceva mai bun.
pojarel18
Am mers pana la urma pe SKF. Multumesc pentru raspunsuri.
the fast and furious
QUOTE(Andyno @ 11 Jun 2013, 23:02)
oki...cumpar ferodo!
*



Care este modelul pt berlina de la Ferodo despre care vorbiti ?
bashtalu
eu am pus ferodo sl 114 dar vezi ca e o mica smecherie. sunt moi, adica se cam tocesc repede dar depinde si ce discuri ai si au un tamburus pe spate care trebuie polizat astfel incat pistonasul sa calce normal pe placuta. am patit-o cu placutele vechi si mi-au blocat ambele pistonase de a trebuit sa inlocuiesc etrierii cu tot cu pistoane.

ca si idee, cele de solenza se potrivesc, cauta ferodo premier eventual, trw, etc. ceri pt solenza

spor!
the fast and furious

Din astea moi ca textura si caut.
Astea de pe masina sunt TRW GDB 148 fara insertii metalice si au fost puse impreuna cu niste discuri ATE si alese tocmai pt a se duce ele in detrimentul uzurii discurilor. Au fost bune cu o frana destul de elastica cu masina foarte incarcata dar si-au facut treaba.
Astea de solnita Ferodo FSL 114 cam cat costa ? TRW urile mele au costat vreo 80 lei , cam mult, dar la vremea cand foloseam zilnic masina nu ma uitam la costuri.
PS: alea in ambalaj de uzina de cine erau produse ?
alinworm
fermit
Andyno
am pus eu ferodo sl caca maca de solenta..costa 40 lei.

1. scartie
2. la franare cam la fel fata de originale care sunt 35 lei.

acum sa vedem cat tin!
bashtalu
cele originale erau de fermit

ferodo la mine nu scartaie, nu au scartait niciodata, eu am discuri brembo
pais_valenciano
QUOTE(MyKe89 @ 30 May 2013, 15:10)
Ce e in neregula cu VMCOMP? Cand am schimbat un racord la rezervor, am luat VMCOMP. Pe cel vechi (de 13 ani) scria tot VMCOMP. Acu' n-am eu pretentia sa tina asta nou tot 13 ani, dar macar 4-5 ani n-o tine?
*


VMCOPM am bagat si eu anu trecut in luna mai si m-au tinut fix un an. Am mers am facut plinul si imi venea un miros de benzina de ma durea capul, ma dau jos ma uit sub masina si picura serios. Cum nu am gasit altceva am cumparat tot VMCOPM, sa vad cat o tine, nu zic ca am muncit vreo 4 ore sa dau scutul jos noapte la lanterna, pe urma nu am putut sa trag benzina prin busonul rezervorului asa ca tot pe sub masina pe deasupra tobei am desfacut un racord si am tras benzina pe acolo. M-am invatat minte sa nu-i mai fac plinul, mai mult de 18 litri nu mai bag in rezervor. La pompa de benzina am pus tot VMCOPM si nu au nici un an si sunt crapate peste tot, vreau sa le schimb dar nu stiu ce alta firma s-ar potrivi.
STORMTROOPER
Dupa cum vad eu problema ai 2 variante de raspuns:
1. Iei legatura cu user-ul ydaniel si poate mai are el de unde sa-ti faca rost de un set de furtunraie pentru Dacia 13xx de Arteca Jilava.
2. Iei furtunele pe care vrei sa le schimbi, te duci cu ele la magazinele de piese pt masini straineze si in functie de diametru vezi ca iti pot oferi ei. Bineinteles pretul va fi ceva mai mare decit la panarameel de VMComp dar ani de zile nu mai ai treaba cu ele.
Decizia iti apatine.
payty
la capitolul piese de uzina, acum ceva timp am cumparat o aripa CN3 originala, cu abtibild pe ea, tot ce trebuie.

se potriveste ca naiba. oricat as trage de ea, nu se aliniaza cu capota in niciun fel. e pur si simplu prea inalta. Capota e ridicata la maxim.

si nici la stalpul fata nu vine deloc ,nu se poate alinia cu usa. Intre capota si aripa exista un luft imens de poti baga degetul pe acolo.


Inainte aveam una de Connex (care din pacate a fost lovita) si venea ceva mai bine decat asta.

ydaniel
La placutele ferodo nu trebuie polizat nimica,intra perfect.
bashtalu

nu am zis ca nu intra perfect placutele ferodo, citeste cu atentie ce am scris ref la polizat. scriu din experienta nu din auzite de la altii sau de pe alte forumuri....

nu am o poza pentru a se vedea clar la ce ma refer, dar am dreptate!

spor si atenie la acest tip de placute!
alinworm
am pus eu nepolizate si merg perfect!
Andyno
nici eu nu le-am polizat !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.