Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: solutie curatat injectoare
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Probleme tehnice - Dacia Solenza
Pages: 1, 2
Gabi Popescu
Sal baieti! Credeti ca o sa am vreun rezultat daca o sa bag solutie pentru curatat injectoarele in benzina? Ma gandeam la o solutie pe care o gasesti si pe la supermarket, adica una mai ieftina.
birkof
Sincer, din experienta proprie, nu prea se merita. Eu am primit de la un nene din germania o solutie "minune" cica ... insa n-am observat nicio ameliorare... asa ca mi-am luat inima in dinti si intr-o sambata dim m-am apucat de demontat ... cu un spray contact si niste fire faci o treaba minunata ... te chinui putin la montarea lor inapoi ... insa efectul e pe masura. wink.gif

Apropo, necesita ceva indemanare.

Toate bune.
Fancyman
Adica vrei sa spui c-ai dat jos injectoarele ? Poti sa detaliezi putin cum ai facut (daca nu e secret cumva wink.gif ) ?
Buyaka
Recomand o curatare cu ultrasunete... muuult mai eficienta si mult mai de durata. Solutia de curatat poate avea efecte negative si asupra catalizatorului, atentie mare.
Nu-i o avere (cca 200RON cu demontat/montat) si nici nu sunt bani aruncati degeaba.
Numai bine!
maryus73
Curatat injector cu spray de contacte asa cum spune birkof si spre surprinderea mea a dat rezultate..consumand aproape jumatate de spray La demontarea injectorului doar am asistat, toata treaba a facut-o un mecanic care mi-a schimbat un injector contra sumei de 120ron,iar cel defect l-am curatat si il tin de rezerva. Intr-adevar demontarea si montarea injectoarelorlor este mai dificila. Trebuie sa aveti grija cand desfaceti furtunul de pe rampa, ptr ca in rampa se afla benzina sub presiune si mare atentie la garnitura care face etanseizarea intre furtun si rampa in cazul meu sa rupt cand a desfacut futrunul . Curatarea injectoarelor e simpla: un spray de contacte 2 papuci mai micuti din cupru(am folosit papuci ptr Telecomunicatii sau telefonici) pentru conectare la bornele injectorului(mare grija la bornele injectorului, sunt foarte apropiate si intre papuci ramane o distanta de 1...2 mm...pericol de scurtcircuit), 2 fire VLPY(adica multifilar din cupru) conectate la baterie .

19 Nov 2008, 12:58:
pentru o descriere mai detaliata http://www.daciaclub.ro/pentru-curatarea-i...tml#entry957703
ramsen
eu am folosit un aditiv metabond si benzina efix aditivata si se cunoaste mersul mai bun decit inainte.acum fiecare face cum stie el mai bine si cum il duce capul.nici la mine nu s-a cunoscut imediat dar dupa 3luni a inceput sa mearga struna.baftaaaa
Gabi Popescu
O solutie buna mi-ai dat ramsen ca nu as da acum 200 de lei sa curat injectoarele! Cam cat e metabondul si de unde pot sa-l iau?
ramsen
90 lei un bidonas de 330 ml
se pune 20 ml la 40 l de benzina,dar benz efix de la rompetrol
asa am pus eu la primul rezervor am pus 35 ml de metabond
de gasit nu stiu pe la tine daca sint dar la mine in pitesti este
bafta
Gabi Popescu
Cred ca gasesc si la Ploiesti adica sper, oricum dupa sarbatori cred ca o duc la un service sa curete ei injectoarele sa nu mai imi bat eu capul cu ea. Mc mult:)
djasu82
ca si mult ti-ar loa sa-ti bati capul cu suflatul injectoarelor ... desfaci filtrul scoti mufele care alimenteaza injectoarele apasand pe o clapeta de otel mica dupa aceea cele doua suruburi care tin rampa . Cu un patent scoti pe rand sigurantele de la fiecare injector.
Sunt doua metode lasi 30 de minute in decarbusol injectoarele sau le cuplezi pe rand prind doua sarme la 12V si dupa aceeia dai cu spray pe unde intra benzina. Dupa aceea iei vaselina ungi garniturile de la fiecare injector ca sa intre suor in rampa si dupa aceea ungi garniturile unde intra in locasul de la motor. Timpul alocat e cam de 20 -30 de minute.
Daca tetin bani ... dai cat nu face.
ramsen
GabiPopescu,waw fotbalistul:)))), nu te duce la service ca nu are rost cum zice si colegul nostru djasu82 este floare la ureche.eu le-am curatat cum am descris intr-un post mai sus si imi merge masina foarte bine,nu f bine de la foarte bine in sus.bafta
PS nu am dat nici un injector jos
Gabi Popescu
Macar de eram fotbalist:)) , mc pt informatii luni ma apuc sa vad ce prostii fac. Bafta!
djasu82
Nu faci nici o prostie wink.gif deretinut nu trebuie sa lasi injectorul pus pebaterie mai mult de 30 de secunde atat cat poti da cu sprayul in orificil lui pe unde intra benzina iar prin orificiile de iesire trebuie sa iasa 2 jeturi foarte puternice atunci e perfect curatat. De obicei injectorul se cupleaza la o sursa de 12 v 500mA . Sepoate folosi un incarcator de telefon asigura deschiderea injecorului pentru a fi spreyat cu solutie 2+2 sau spray de carburator.
Un amic a dus masina la service fara sa ma contacteze si aia i-au bagat injectoarele in decarbusolle-au lasat 30 de minute si dupa aceea le-au suflat la aer comprimat i-a pornit fara probleme dupa aceea.Costul a fost de 70 de lei.
Gabi Popescu
Pai nu mi se mai pare greu acum sa le curat, am mai vazut cateva poze pe site da acum pe frigul asta nu imi vine sa ii fac nimic eu si cred ca tot la un mecanic o duc.
djasu82
dai 14 litri de benzina la mecanic in loc sa-ti faci tu treaba biggrin.gif
ramsen
baga ce ti-am zis eu si vezi diferenta.nu te duce la mecanic ptr nimica,incearca cum zic eu si la primavara faci ce zice djasu.ok
djasu82
QUOTE(ramsen @ 19 Nov 2008, 23:29)
90 lei un bidonas de 330 ml
se pune 20 ml la 40 l de benzina,dar benz efix de la rompetrol
asa am pus eu la primul rezervor am pus 35 ml de metabond
de gasit nu stiu pe la tine daca sint dar la mine in pitesti este
bafta
*


totusi 900 de mii ma rog 90 de lei pentru un bidonas + un plin de rezervor unde dracu ajungem ? biggrin.gif Si tot nu curata complet una e sa desfaci pe bucati si sa sufli injectorul si alta e sa fie dat jos si spalat cu o solutie.
ramsen
djasu... la mine te rog sa ma crezi a curatat foarte bine.acum depinde de mizeria care este pe injector,poate nici cum zici tu nu se curata.
eu zic ca a meritat banul pe care l-am dat pe el,bine ca nu l-am folosit pe tot mai am vreo 150 ml in el
djasu82
e nu se curata stai linistit asta ce am spus si eu si alti colegi pe acest forum asa se face si in service nu te supara acuma ... Dar e mult mai indicat asa . Cum ai spus tu am incercat acum 2 ani la un amic si degeaba pana la urma tot am ajuns sa dau jos rampa si sa curat pe rand injectoarele alimentandu-le de la o sura de 12V curent continu de vreo cativa mA si injectand solutie pana cand iesea pe cele 2 orifici pulverizare perfecta.
maryus73
Am facut si eu comanda la Metabond, aditivul acela de care spune spune Ramsen...250 ml-84 ron si o sa incep tratamentul . In primii 200 de litri voi folosi 20ml la 40l benzina iar dupa, 10ml la 40l. Sper sa obtin rezultate bune. Aditivul asta e bun ptr sezonul de iarna. Si cred ca merge cu orice tip de benzina.
birkof
Se poate cupla injectorul direct la bateria masinii, de ce nu? smile.gif Eu asa am facut, insa nu mai mult de 20-30 secunde, pana injectorul a scos un jet curat si puternic.

djasu82, vaselina aia nu ataca cumva oringul injectorului? Sau ai folosit vre'o vaselina speciala? smile.gif

Eu am fost foarte multumit dupa operatie, si cu o lada de bere mai mult in frigider smile.gif)

Toate bune.
marius80_eugen
QUOTE(djasu82 @ 23 Nov 2008, 19:41)
e nu se curata stai linistit asta ce am spus si eu si alti colegi pe acest forum asa se face si in service nu te supara acuma ... Dar e mult mai indicat asa . Cum ai spus tu am incercat acum 2 ani la un amic si degeaba pana la urma tot am ajuns sa dau jos rampa si sa curat pe rand injectoarele alimentandu-le de la o sura de 12V curent continu de vreo cativa mA si injectand solutie pana cand iesea pe cele 2 orifici pulverizare perfecta.
*



Acei cativa mA sunt geniali , cred ca ei fac toata treaba !
Cum se comanda injectoarele ?
Ce presiune maxima poate intra in ele ?
Intre ce paramentri de curent lucreaza ?

Cum poti sa indrumi oamenii sa-si distruga injectoarele prin astfel de incercari tampite ?

Una e sa vb despre solutii gen Injector Cleaner pe care scriu clar cum se folosesc , toti le-au folosit la un moment dat cu sau fara rezultate vizibile si alta este sa-i indrumi sa faca asa ceva ! Deci cei din service sunt prosti ca spun ca se folosesc numai anumite bancuri in care se incearca curatarea injectoarelor numai cu o anumita solutie , numai un anumit interval de timp , sunt idioti si aia care spun ca unele injectoare se curata la ultra-sunete si cei care spun clar si in cartea masinii ca NU se curata de catre proprietar , ci numai in service-uri specializate dotate cu aparatura specifica .

Astept raspunsurile la intrebarile de mai sus !
psychoo
am si eu o intrebare. cum trebuie comandate injectoarele pentru a imita o functionare normala? adica cam cum arata impulsurile respective? 12V timp de X ms si 0V timp de Y ms si cam ce limitare de curent trebuie sa ii dau? as vrea sa fac un montaj simplu pentru operatia asta folosind un oscilator NE555 care sa comande un mos pentru a alimenta injectorul...astfel nu imi e frica de efecte secundare. m`ar interesa ceva de genu`: la 6000 rpm sunt atatea impulsuri in atata timp cu amplitudinea de X ms si curentul maxim de X mA.
multumesc.
pskint25
cred ca a venit si randul meu sa curat injectoarele..
Acum masina nu mai sare de 2000 de ture decat cu hopuri, lipsa de vlaga, face ca toti dracii, in orice treapta de viteza ar fi.. de pornit nu pot sa spun ca pleaca la prima dar nici nu ma rog de ea... si asta a inceput de ieri sa faca... am citit topicurile despre injectoare si mpp.... dar daca mai sunteti amabili sa mai dati cu parerea sa imi ziceti ce sa atac intai, v-as fi recunoscatori: sa curat injectoarele si/sau mpp si/sau filtru benzina???

mersi
mikemaniack
ce simptome sunt cand sunt injectoarele infundate?
-consuma mai mult, porneste mai greu?nu mai are vlaga?

Fancyman
[quote=pskint25,28 Nov 2008, 13:17]
cred ca a venit si randul meu sa curat injectoarele..


In locul tau as incerca prima data metoda cea mai simpla: bagi benzina buna (Rompetrol 100), aditiv de curatat injectoarele si forja nenica la greu vreo 100 km. Daca nici asa nu-si revine, mai vino pe la noi happy.gif
pskint25
fancy din pacate asta e modul meu curent de mers smile.gif foarte turat si benzina de 100... AM curatat si injectoarele si MPP aseara si nimic..am dat cu CLIP in ea si mi-a dat o eroare la sonda aval... si dimineata am realizat in timp ce o tractam spre service ca am catalizatorul busit (infundat - de acea arunca noxe inapoi in motor si imi taia alimentarea la sub 2000 rpm) ...2 ore si 900 ron si l-am schimbat...merge ceas.

Multam
djasu82
QUOTE(marius80_eugen @ 28 Nov 2008, 02:34)
Acei cativa mA sunt geniali , cred ca ei fac toata treaba !
Cum se comanda injectoarele ?
Ce presiune maxima poate intra in ele ?
Intre ce paramentri de curent lucreaza ?

Cum poti sa indrumi oamenii sa-si distruga injectoarele prin astfel de incercari tampite ?

Una e sa vb despre solutii gen Injector Cleaner pe care scriu clar cum se folosesc , toti le-au folosit la un moment dat cu sau fara rezultate vizibile si alta este sa-i indrumi sa faca asa ceva ! Deci cei din service sunt prosti ca spun ca se folosesc numai anumite bancuri in care se incearca curatarea injectoarelor numai cu o anumita solutie , numai un anumit interval de timp , sunt idioti si aia care spun ca unele injectoare se curata la ultra-sunete si cei care spun clar si in cartea masinii ca NU se curata de catre proprietar , ci numai in service-uri specializate dotate cu aparatura specifica .

Astept raspunsurile la intrebarile de mai sus !
*


Sti te urmaresc de multtimp pe forum ca de esti inginer noi restu nu ne dam mari cu .... sti mai bine la ce ma refer. In primul rand nu induc pe nimeni in eroare si asa se face in al doilea rand un injector e comandat secvential si in impulsuri dreptungiulare variabil in functie de debit si de necesitati in al treilea rand daca faci parte din gasca celor de la servici si va e ciuda ca muriti de foame asta e partea dureroasa pentru voi .
In al patrulea rand lucrez cu asa ceva ... iar solutia pe care am propuso si eu cum am propuso si alti colegi e corecta si stai linistit ca nu se arde nici un injector poate daca e alimentat cu 14-15V si mentinut peste 10 minute pe o baterie. Nu multi cunosc eletronica ca sa le postez o mica schema care alimenteaza un injector pentru a fi curatat in impulsuri. Pentru cunoascatori cu un 555 si un tranzistor mos sau bipolar pot comanda un injector pentru caratare in impulsuri .


ct-03-tvy
solutiile de curatat e cam frectie la picior de lemn,pe moment le curata,dupa un timp le infunda de tot,si tre sa le arunci
workaholic_ro
QUOTE(psychoo @ 28 Nov 2008, 09:28)
am si eu o intrebare. cum trebuie comandate injectoarele pentru a imita o functionare normala? adica cam cum arata impulsurile respective? 12V timp de X ms si 0V timp de Y ms si cam ce limitare de curent trebuie sa ii dau? as vrea sa fac un montaj simplu pentru operatia asta folosind un oscilator NE555 care sa comande un mos pentru a alimenta injectorul...astfel nu imi e frica de efecte secundare. m`ar interesa ceva de genu`: la 6000 rpm sunt atatea impulsuri in atata timp cu amplitudinea de X ms si curentul maxim de X mA.
multumesc.
*



Sunt dreptunghiuri ordinare, 555 e bun pentru ca ai nevoie sa te joci cu factorul de umplere. Durata pe 1 variaza intre 1,5 si 18 ms, e diferita de la masina la masina si nu exista o corelare directa intre durata impulsului si turatie. Asta o da ECU, in functie de ce-i dicteaza tot pomul de Craciun cu senzoriada de rigoare. La 6000 rpm ai 50 Hz, deschiderea e de obicei continua si nu in trenuri de impulsuri. Ar fi si greu, e doar o bobina cu un arc de revenire, nu suporta orice frecventa. Ma gandeam sa-mi fac si eu unul, dar se pare ca n-am timp, dau informatia mai departe insotita de o urare de succes.
Rampa merge de obicei la 3 bar, cu un buffer cu aer in spate umflat cu pompa cred ca ai rezolvat. Un PET de juma' de litru cred ca-i bun, din cate stiu tine la 3 bar, informeaza-te totusi...sau mai bine un mic rezervor metalic - si mai bine compresor daca ai. Nu sari de 3 bar, nu stiu daca le place.
Pe scule profesionale nu se chinuie sa simuleze conditii reale, testeaza pur si simplu o data continuu si pe urma 300 Hz cu 50%, acolo le-o fi frecventa de taiere smile.gif
Nu trebuie limitat curentul, sunt bobine de 12V cc (atentie, cred ca au polaritate, nu merge - legi invers) dar nu insista cu conectarea continua mai mult de 30 s.
Mai ramane sa te intreb daca esti fumator, ATENTIE ca nu-i de gluma.
Revin la alea profi, descarcarea se face intr-un tub de plastic transparent nu in atmosfera deschisa.
Era sa uit, daca n-are (desi n-as crede), pune-i "moshuletzului" tau si o supresoare.
marius80_eugen
Parca si workaholic_ro descrie ce trebuie facut si ce se intampla , precum si de multele probleme care se pot ivi .

De la postul :
QUOTE(djasu82 @ 23 Nov 2008, 19:41)
e nu se curata stai linistit asta ce am spus si eu si alti colegi pe acest forum asa se face si in service nu te supara acuma ... Dar e mult mai indicat asa . Cum ai spus tu am incercat acum 2 ani la un amic si degeaba pana la urma tot am ajuns sa dau jos rampa si sa curat pe rand injectoarele alimentandu-le de la o sura de 12V curent continu de vreo cativa mA si injectand solutie pana cand iesea pe cele 2 orifici pulverizare perfecta.
*


Pana la ultimul post in care incerci sa explici cam cum arata acel montaj , conditiile in care se face si componentele necesare parca este o MARE diferenta !
Eu personal nu am de gand sa curat asa injectoarele , dar daca as recomanda cuiva ar sa o faca intr-un service specializat , gen Bosch , unde oamenii aia chiar au aparatura necesara si stiu mererie .
Nu spun ca tu nu stii , dar daca ai citi primul post al tau si ultimul s-ar putea sa fii de acord cu mine ca este o mare diferenta de explicatie si credibilitate !

QUOTE(ct-03-tvy @ 1 Dec 2008, 16:53)
solutiile de curatat e cam frectie la picior de lemn,pe moment le curata,dupa un timp le  infunda de tot,si tre sa le arunci
*



Acele solutii isi fac functia principala : CURATA INJECTOARELE daca sunt folosite conform instructiunilor . Dupa in timp ( cam peste 1000 km ) este normal ca din cauza benzinei de proasta calitate si a traficului infect din oras ca acele injectoare sa nu mai functioneze la parametrii normal , ca atunci dupa curatare .
Se recomanda ca acele solutii sa fie folosite periodic , tocmai pentru a mentine sistemul de alimentare in stare buna !
Oare cati de pe acest forum au avut injectoarele infundate de solutii de curatat injectoare si le-au aruncat ???
pskint25
am dat jos injectoarele sapt trecuta vineri sin cu mirare am casit capetele lor foarte curate. le-am sters si eu sa arate ca noi, le-am tinut cate 20-30 sec la baterie si le-am pus la loc... nu stiu daca erau asa curate ca merg turat sa ca am mai folosit acum vreo 20k la un plin o solutie de curatat injectoare, sau ca merg cu benzina co100 de 11k...
cristio_79
Conteaza daca orificiile prin care benzina este pulverizata sa nu fie infundate, nu daca au capetele curate.
marius80_eugen
QUOTE(pskint25 @ 4 Dec 2008, 13:35)
am dat jos injectoarele sapt trecuta vineri sin cu mirare am casit capetele lor foarte curate. le-am sters si eu sa arate ca noi, le-am tinut cate 20-30 sec la baterie si le-am pus la loc... nu stiu daca erau asa curate ca merg turat sa ca am mai folosit acum vreo 20k la un plin o solutie de curatat injectoare, sau ca merg cu benzina co100 de 11k...
*



Pai le-ai tinut 20-30 sec la baterie , dar ... a trecut ceva prin ele ??? Daca da , cum se pulveriza ?
Mai sus se explica cu mai multe detalii cum se curata injectoarele ... si s-a ajuns la concluzia ca prin tinutul la baterie nu e nici corect si nici nu rezolvi vre-o treaba .
pskint25
Ma autocorectez... nu le-am tinut la baterie 20-30 sec ci i-am dat curent cu intreruperi mici si dese smile.gif curios sa vad ce se intampla...si faceau ca parfumul prietenei mele smile.gif).

La asta ma refeream cand am spus ca le-am tinut la baterie si aveau capetele curate wink.gif
djasu82
pskint25 s-a spus si mai spun inca o data pui fiecare injector pebaterie sau pe un alimentator care iti scoate 12V ... iar pe admisia injectorului pe unde circula benzina se injecteaza dintr-un spray de curatat carburatoare pe orificiul de admisie benzina la fiecare injector. Se observa jetul pe care il scoate ... jeturile sunt doua la numar ele trebuie sa fie subtiri si drepte.
marius80_eugen
OK , daca ati terminat cu alte metode miraculoase prin care puteti arde injectoarele , haideti sa fim ON TOPIC si sa vb despre SOLUTIE DE CURATAT INJECTOARE !

Daca cineva are incredere in ceea ce face si crede ca oricine poate face o anumita metoda , ea se poate scrie la TUTORIALE si asa se rezolva , dar AICI e vb despre solutii de curatat , adica o solutie care o gasesti intr-un magazin , o poate cumpara orice blonda veritabila , o toarna in rezervor si ... isi face sau nu treaba de a curata injectoarele .
benkenobi
solutiile ( aditivii) de curatat injectoarele nu ajuta cu nimic.
singura solutie de curatat injectoarele este mersul la service. si dupa vizita la service benzina efix care are in compozitia sa aditivi pentru spalarea permanenta a injectoarelor mentinandu-le curate mult timp.
marius80_eugen
Ben asta este strict parerea ta , eu am alte pareri , mai ales la benzina Efix ...
IRONICK
QUOTE(djasu82 @ 5 Dec 2008, 18:35)
... jeturile sunt doua la numar ele trebuie sa fie subtiri si drepte
Sau 4 in alte cazuri ...
poeluci
Buna la toata lumea !

A mai folost cineva acest produs ?

Curatator pentru sistemul de injectii - Dura Lube
Curatator pentru sistemul de injectii - Dura Lube



Detalii produs:

Curăță întregul sistem de alimentare și pereții greu accesibili din partea superioară a cilindrilor. Scade consumul de combustibil.

Curăță injectoarele, readuce consumul și puterea motorului la parametri normali, reduce ezitările, zgomotele și auto-aprinderea.

Curăță și lubrifiază carburatoarele, injectoarele și scaunele de supapă.
Crește accelerarea.
Curăță supapele.
Se simte ca o revigorare a motorului.
Reduce depunerile de carbon cauzate de: pre-aprindere, pierderea puterii, uzura supapelor, deteriorarea garniturilor.

Îndepărtează reziduurile și rășinile de pe tija de supapă. Adăugați întregul conținut al flaconului în rezervorul de combustibil.

Tratează un rezervor de până la 94.6 litri.

http://www.performancesrl.bizoo.ro/vanzare...tii---Dura-Lube
marius80_eugen
O astfel de reclama se incepe cu un pret ! Eu l-am vazut pe la 38 ron in Cora parca . Nu am apucat sa-l incerc nu pentru ca nu as acea incredere in marca , ci pentru ca nu am incredere in comercianti si tare mi-e sa nu umble la produse , desi unele sunt sigilate ...
In primavata vreau sa-mi iau un tratament de motor , unul de cutie si unul din asta , dar pana atunci am sa folosesc alte solutii , de origine germana , ceva mai ieftine si mai concentrate .
poeluci
Seara buna,

Pretul pentru aditivul de carburant Dura Lube era de 35 ron in benzinariile care vand benzina efix in Iasi!
De cand benzina lor nu mai e asa de aditivata te imbie sa cumperi acest aditiv!

9 Dec 2008, 17:26:
Si nu am facut reclama ! Am copiat detaliile produsului de pe adresa mentionata ca mi-a fost mai simplu (http://www.performancesrl.bizoo.ro/vanzare...tii---Dura-Lube) OK?!
gogota_69
De solutia WYNNS ce parerea aveti? Eu am inteles ca este foarte buna. Si am auzit numai cuvinte de lauda.Un vecin a folosit Wynns la un opel astra din 2003, 2.0 DTI cu 200.000km si a fost foarte multumit a zis: consum scazut, urca foarte repede in ture, motorul parca era pe benzina si se infigea super bine.
djasu82
QUOTE(marius80_eugen @ 5 Dec 2008, 21:53)
OK , daca ati terminat cu alte metode miraculoase prin care puteti arde injectoarele , haideti sa fim ON TOPIC si sa vb despre SOLUTIE DE CURATAT INJECTOARE !

Daca cineva are incredere in ceea ce face si crede ca oricine poate face o anumita metoda , ea se poate scrie la TUTORIALE si asa se rezolva , dar AICI e vb despre solutii de curatat , adica o solutie care o gasesti intr-un magazin , o poate cumpara orice blonda veritabila , o toarna in rezervor si ... isi face sau nu treaba de a curata injectoarele .
*


deci ce sa intelegem ca tu habar nu ai cu mecanica sau ... ma rog nu vrei cauta tu orice solutie toarno in rezervor dupa aceea sa nu te plangi de filtru de benzina rezervor pompa injectie supape. Si poti turna la greu daca ai un injector infundat fi tu sigur ca numai prin metoda descrisa side mine si de multi alti colegi de pe forum da randament.
Nu ai ce sa arzi cum dracu la altii se ard asa din gura si la multi nu ?
Pentru a nu avea probleme nu mergeti cu rezervorul aproape gol ! Eu folosesc benzina de la petrom premium 95 si nu am belele la fel si benzina de la lukoil uroluk la fel fara probleme.
benkenobi
QUOTE(marius80_eugen @ 8 Dec 2008, 14:27)
Ben asta este strict parerea ta , eu am alte pareri , mai ales la benzina Efix ...
*


de fiecare data postez numai parerile mele. am avut doua injectoare infundate. am utilizat o multime de aditivi pentru curatarea lor, efectul fiind zero. bagasem numai benzina de la petrom.
singura solutie a fost service-ul. apoi dupa alte 20k km iar s-au infundat. tot benzina perom. si da , ai ghicit-alta vizita la service.
dupa asta am bagat numai benzina efix ( de cand a aparut mai exact) si culmea......injectoarele nu s-au mai infundat niciodata. concluzia mea-benzina efix este mai buna si chiar face ce zice reclama. aditivii nu.
pskint25
cred ca un placebo ar functiona la fel de bine ca si orice solutie pt masinile naostre smile.gif
poeluci
QUOTE(benkenobi @ 9 Dec 2008, 20:01)
de fiecare data postez numai parerile mele. am avut doua injectoare infundate. am utilizat o multime de aditivi pentru curatarea lor, efectul fiind zero. bagasem numai benzina de la petrom.
singura solutie a fost service-ul. apoi dupa alte 20k km iar s-au infundat. tot benzina perom. si da , ai ghicit-alta vizita la service.
dupa asta am bagat numai benzina efix ( de cand a aparut mai exact) si culmea......injectoarele nu s-au mai infundat niciodata. concluzia mea-benzina efix este mai buna si chiar face ce zice reclama. aditivii nu.
*



Poate in Bucuresti benzina efix e buna dar in Iasi cel putin pe mine nu m-au convins ! Eu puneam intotdeauna de la SHELL dar de cand statiile lor au fost preluate de MOLL pun numai de la MOLL ! Si nu o fac musai pentru punctele bonus ci pentru ca imi este in drum si mai au si magazinasul din care poti sa-ti mai cumperi maruntisuri !

Pana acum cu benzina 95 de la Moll nu am avut probleme ! Pana acum !!! wink.gif
maryus73
Revin cu informatii privind rezultatele utilizarii aditivului Metabond.
Dupa 400-450 de Km a inceput sa se simta o imbunatatire semnifivativa a performantelor motorului. Sincer va spun ....la inceput eram sceptic in privinta ..in general a aditivilor, dar acum m-am convins de efectele aditivului Metabond. Folosesc numai benzina Efix si nu sint multumit de ea, ca dovada ...probleme cu injectoarele. Acum cu acest aditiv sint multumit de performantele motorului...
ramsen
124.gif 124.gif 124.gif 124.gif 124.gif ura ura ura ura in fine unul care foloseste metabond si simte rezultatele lui.bravo colega,si eu am folosit si dupa 100-1200km se simte diferenta mare la mersul motorului fatza de cum era inainte.off doamne ce ma bucur ca spui asa ceva.iti multumesc worship.gif worship.gif worship.gif worship.gif

22 Dec 2008, 14:33:
scuze de greseala dupa 1000-1200km
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.