Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: oscileaza la relanti
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Probleme tehnice - Dacia Solenza
Gabi Popescu
Nu cred ca e o problema, dar va intreb si eu de la ce oscileaza la relanti dimineata cand o pornesc si e frig afara. E normal sa faca asa sau e ceva rau? Mentionez ca motorul merge bine are 110.000 de km si pana acum in afara de distributie si consumabile nu are nimic schimbat.
alexandrusiri
ala probabil e socul.
Gabi Popescu
Pai si care e socul la solenza??biggrin.gif
alexandrusiri
la solenza socul nu mai e ca la veche berlina,ci e comandat de calculatorul de injectie daca nu ma insel.deci el se activeaza cand pornesti masina si ramane activ atat cat trebuie ca motorul sa functioneze normal.daca gresesc sau daca nu am explictat cum trebuie rog pe cineva mai experimentat sa ma corecteze.dar mai cauta pe forum pt ca eu cred ca mai sunt niste topicuri despre asta.bafta
ramsen
asa este socul ramine activat cum zici tu pina cind motorul incepe a se incalzi,daca obs dimineata cind este frig se tureaza singur la 12ooture si dupa vreo 5 min incepe a scadea pina ajunge la 700 ture,deci concluzie motorul incepe a se incalzi
Gabi Popescu
Va multumesc mult!
ianacosti
Nu e soc comandat automat, adica nu e ceva separat ca la berlina.

Calculatorul vede ca e frig afara si baga mai multa benzina prin injectoare,
decat ar trebui in mod normal.

De oscilat, la mine nu oscileaza, doar are motorul turatie mai mare.

Poate fi de la motorasul pas cu pas, dar explica mai bine cum oscileaza.

Merge cu , sa zicem 1200 ture, 900, 1200 900 etc. sau tremura motorul?
is76ben
wla relati cu 1200 de ture e mult parerea mea personala e ca trebuie curatat corpul clapeta si motorasul pas cu pas si atunci ai sa vezi diferenta mai ales daca masina are 110k cum zici tu si nu a fost umblat nici odata acol eu cred ca asta e.....bafta
djasu82
porneste cu 1200 de ture sta cateva zecimi de secunda si se stabilizeaza la 1000 de ture iar dupa cateva minute daca stai pe loc ajunge la 750 de ture. Daca te deplasezi iti v-a scade mai repede turatia peparcurs ce se incalzeste motorul si sonda de oxigen citeste ... regleaza dupa aceea motorasul pas cu pas fiindca intra in bucla inchisa. Inainte de a intra i n bucla inchisa lucreaza in bucla deschisa adica cu imbogatire de carburant... ar fi de rau sa-ti oscileze dupa ces-a incalzit intre 500 de ture si 800.
Gabi Popescu
Nu oscileaza cand se incalzeste doar cand pornesc si e mai frig afara. Apropo cum pot curata corpul clapeta, pt ca nu a fost umblat la el niciodata?
djasu82
e clar biggrin.gif pai desfaci cele 4 suruburi care tine filtrul cu oe cheie de 10 mm tubulara in fata filtrului ai 2 suruburi in spate sunt alte 2 vezi ca il scotimai greu pe cel din dreapta spate.
Dai filtrul lao parte vezi ca e tinut de furtunul derespiratie vapori de ulei si de corpul clapeta scoti usor furtunulelu si dupa aceea il ridici usor .
Dupa aceea scoti parghia care comanda acceleratia pargia e prinssa de corpul clapeta si cablul de acceleratie printr-un mic mecanism.
Scoti mufele de la potentiometru de pe corpul calepeta el sa in stransa legatura cu axul calepetei apesi usor pe parghie si tragi usor. Dupa aceea scoti mufa dela motorasul pas cu pas in jos la fel apesi peparghie si tragi usor. Ridici dupa aceea coprul clapeta si vezi ca motorasul e prins in 2 suruburi tip cruce le dai usor afara scoti garnitura din cauciuc pentru etansare care sta pe motorasul pas cu pas. Cu un spray 2+2 sau un spray pentru carburatoare sufli axul motorasului capul motorasului care e un con ... Dupa aceea sufli corpul cpaleta si pe unde intra aerul pe orificiul care are conexiune cu locasul motorasului pas cu pas stegi cu o carpa sau servezel locasul. Lasi sa se zvinte si montezi la loc pui ganitura de cauciuc pentru etansare intre motoras si corp calapeta (fara garnitura face rau la relantii trage aer flas) . Motorasul pas cu pas trebuie sa aibe mufa in jos pozitionata la prindere lui .Montezi corpul la loc pe postament , prinzi mufele dupa acea filtrul de aer si chieie.
Nu e indicat sa umblu la axul motorasului pas cu pas deci il scoti din locas il sufli si il montezi la loc !
ramsen
Nu ma baG acolo nici in ruptul capului.
GABIII si la mine oscila tot la frig pina am curatat senzorul de turatie ,acum merge f bine.parerea mea incearca sa cureti acel senzor si dupa umbla la ce vrei tu,dar atentie cu mpp sa nu il misti ca dupa nu il mai poti regla cum trebuie.bafta
Gabi Popescu
Ramsen unde naiba e senzorul ala de turatie? yo pana acum nu am umblat la solenza, o am de o luna de cand mi-a lasat-o tata ca si-a luat alta. La dacia aia veche o faceam bucati da la asta nu am prea mult habar.
djasu82
nare nici o treaba senzorul de turatie el doar citeste turatia si atat daca motorul nu porneste el e primul suspectat in afara de sigurante si relee . Senzorul de turatie se gaseste montat pe cutia de viteza si citeste volanta acolo ai un orificiu cam mare care se vede dinti de la volanta.Ramsen stai linistit ca dupa 10-20de porniri revine la loc motorasul pas cu pas dar iti ia timp si nervi.
ramsen
asa este depinde de cit umbli la el,un tovaras nu a stiu si a umblat vere de a trebuit sa cumpere altul.am zis de senzor ca si la mine oscila la frig si dupa ce l-am curatat nu mi-a mai facut
djasu82
pai daca era destept loa distanta unde sta cu varful care inchide admisia de aer in corpul cpaleta si defileta acel cap cu arc la maxim acolo era si pozitia lui asa il recunoaste calculatorul daca e infiletat mai mult il da peste cap si se accelereaza motorul aiurea .
alinushy
uite senzorul de turatie
Gabi Popescu
Ce credeti zici k e nebuna:)) nu i-am facut nimic si acum nu mai face nimic merge perfect!

24 Nov 2008, 22:32:
Sau cine stie poate sa revina oscilatiile alea oricand:d
romanvs
Am si eu o problema ciudata cu relantiul.
Dupa doua drumuri la tara in momentul in care am ajus la destinatie a inceput sa varieze turatia la relanti intre 800-1300 rpm.Dupa ce am accelerat-o de vreo cateva ori pe loc si-a revenit.
Ciudatenia e ca s-a intamplat doar la dus nu si la intors ,iar prin oras nu face probleme.
Dimineata porneste normal,de mers merge rotund si urca bine in ture in sarcina.

Ce poate fi?
serviccom
Tin sa precizez ca la motorasul pas cu pas nu se defileteaza conul cu ax cu tot ca daca ai facut treaba asta poti sa cumperi alt motoras. Sa va spun si de ce: axul are dea lungul lui niste nuturi (canale) diametral opuse, iar in canalele alea la intrare in motoras, la baza axului intra ca 2 pene de plastic tocmai pentru a nu-i permite axului sa se invarta cu totul. Miezul magnetic al motorului este cilindric iar la interior are ca un fel de filet cu pas mare, iar pe ax tot asa este ca un filet. Sa vorbesc mai pe romaneste: miezul magnetic al motorului este ca o piulita iar axul ca un surub, dar axul nu se invarte cu totul, acesta este inpanat, adica face numai miscare de translatie (inaunte si inapoi). Motorasul are doua bobine: una care comanda sa se invarta intr-un sens si una care comanda miezul sa se invarta in celalalt sens. Cei care au prins cu patentul de varf si au rasucit sa-l defileteze cu ax cu tot mai mult ca sigur au auzit un trosc, in momentul acela sa rupt unul sau ambele pene de plastic iar axul cand e comandat se invarte cu totul iar motorasul nu va mai merge corespunzator. Ca sa vedeti despre ce pene de plastic vorbesc, cine are un motoras la indemana sa faca asa: se trage aparatoarea de praf de plastic in jos, se apuca cu un patent cu varfuri ascutite de ax in dreptul celor doua canale aproape ce conul motorasului si cu un patent se apuca cu grija de conul (varful) motorasului si se defileteaza. Se scoate aparatoarea de praf si arcul, iar la baza o sa vedeti cele doua pene de plastic prelucrate in corpul motorasului. Mai mult decat sa cureti axul in dreptul ala sub aparatoare si sa-l pui la loc nu ai ce sa-i faci. Multi au dat cu spray de vaselina sau ulei si nu a mai mers deloc. Pe ax filetul e de metal dar pe miezul magnetic al bobinei e de plastic care se uzeaza cu timpul si il face sa mearga greu sau deloc, iar pe langa ax mai trece si praf si se imbacseste filetul si se blocheaza. Am scris toate astea in ideea de a nu desface si alti motorasul sa-l curete prin metode gresite deteriorandul. Sunt sigur ca multi lau stricat desfacandul cu ax cu tot dupa metodele descrise aici pe forum. Va multumesc!


23 Jan 2010, 12:32:
Pentru recalare motorasului pas cu pas se pune contactul si se ia de mai multe ori (aproximativ de 5 ori) dupa care se porneste motorul si va trebui sa mearga normal, si dupa ce il cumparati nou la fel se procedeaza dupa ce la-ti montat.
i96nds
Inainte de a incerca sa gasiti pe unde e problema, curatati senzorul de turatie.
Vedeti si aici : http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=2225814

Daca tot nu se rezolva, cautati mai departe.
djasu82
romanvs curata motorasul pas cu pas cu spray de carburator .
serviccom din poza nu reiese nici un mecanism de blocaj biggrin.gif pur si simplu iese singur surubul.
serviccom
Daca te uiti mai bine in poza unde e demontat ai sa vezi la inelul aia alb de la corpul motorasului ca nu e rotund la interior are 2 iesituri care in momentul in care rasucesti surubul cu totul, cel putin unul se rupe, uitete mai cu atentie, in momentul cand se rupe cel putin unul axul se va invarti cu totul si va face o miscare de rotatie si de translatie in acelasi timp (surubul va intra sau va iesi si in acelasi timp se va si invarti) ceea ce nu e in regula iar reglajul nu va mai fi corect. Surubul trebuie numai sa iasa si sa intre fara sa se rasuceasca. Daca ai unul defect, il desfaci cum tiam zis si ai sa intelegi cum lucreaza.

24 Jan 2010, 19:32:
Mai exista posibilitatea ca bucsa aia alba sa plesneasca longitudinal, iar in momentul in care invarti surubul vine si se "cracaneaza" bucsa aia si iti permite sa il defiletezi. In ambele cazuri motorasul e compromis.
romanvs
Se poate curata motorasul pas cu pas direct pe masina sau trebuie sa il demontez?
Pe frigurile astea nu prea imi vine sa imi bag "gherutele".
Iar ce am mai observat,daca plec de pe loc inainte sa imi coboare relantiul, acesta coboara foarte tarziu desi apa urca la 1/4 din scala.Relantiul revine la normal atunci cand prind vreun semafor si stau cu masina pe liber vreo 30 secunde.Dupa aceea totul merge normal.

Sper sa imi mai mearga pana cand s-o incalzi afara ca sa pot sa umblu la masina.
djasu82
Cine te-a invatat sa stai pe loc sa-ti reduca relantiul ... sau astepti sa ti se incalzeasca apa biggrin.gif se incalzeste mai repede si scade mai repede daca ai plecat cu masina ... In sarcina se incalzeste mai repede fata daca stai pe loc.
serviccom e uite eu l-am desfacutsi nu are nici pe dracu totul se prezinta in parametri normali poate si mai bine decat era inainte , parametri sunt vizualizati pe soft in afara ca relantiul e stabil.
Ce zici tu e sa nu mai umble nimeni ca sa ia alti banii.
Aceste povesti sunt expuse din 2003 in coace nu le inventez eu sau altu.
serviccom
Am observat ca este expusa cam de cativa ani aceasta problema (mi se pare ca de tine), si as fi curios cati in afara de tine si leau curatat prin metoda asta si le mai si merge corect (fara nici o problema). Nu incerc sa descurajez lumea sa nu le mai curete, incerc sa fac sa se inteleaga ca nu asta e metoda de curatare. Din punct de vedere constructiv acesta nu se poate demonta prin metoda spusa de tine fara sa se rupa piesa aceea alba de plastic despre care am mai vorbit. Fiecare face cum vrea, eu il curat prin metoda spusa de mine.
Am demontat motoras si l-am studiat foarte atent: axul acela se invarte pe niste rulmenti mici, iar in momentul in care dai cu spray de curatare, pe moment poate ii face bine ca il si greseaza, dar cu timpul de la praf, mizerie se depune inauntru si se face asa numita imbacseala care il cam gripeaza. Mai mult ele vin gresate cu vaselina foarte subtire, nimic altceva, iar un motoras de origine VDO tine pana la 210-215 mii km daca e curatat cum trebuie.
Cine vrea sa se convinga sa ia un motoras defect si sa incerce sa defileteze axul cu totul cu con, apoi sa se uite la piasa despre care vorbesc care categoric se va deteriora. Spor la curatat!
ionutiulia
serviccom.care este metoda corecta folosita de tine pt curatare si cu ce substanta se curata , ce fel de spray sa folosim? eu il curat pe al meu odata pe an , primavara, si deocamdata nu am probleme.il curat cu spray de carburator.Asteptam raspunsurile tale.multumesc anticipat.
serviccom
Metoda pe care o folosesc eu este urmatoarea: dupa ce am demontat motorasul de pe corpul clapeta, trag de aparatoarea aia de plastic din jurul axului catre motoras. Prind cu un patent cu varfuri ascutite (parca sfic se numeste) de cele doua canale de pe ax in zona cat mai aproape de con, pun o bucatica de carpa peste con si prind cu patentul de con (folosesc carpa pentru a nu-l deteriora mecanic in momentul ce strang cu patentul), folosesc un patent care are prelucrat in el ovalul ala cu dinti, apoi desurubez conul. Scot conul, aparatoarea si arcul. Curatarea o fac cu o carpa moale care nu lasa nici un fel de scama prin stergere a axului, aparatorii axului, arcul si bucsa aia alba care se vede, conul, gresez cu un pic de vaselina pe baza de litiu axul (pun foarte putina) si montez la loc. Mai mult de atat nu ai ce sa-i faci, stiu ca vi se pare ca e fix cucu, dar in interior sa cureti si sa gresezi fara a-l deteriora nu se poate. Nu folosesc nici un fel de spray pentru ca pe moment poate ii face bine sprayul, dar la scurt timp se va imbacsi (din cauza solutiei de curatare si a prafului si atunci te gandesti sa iei altul pentru ca nu mai merge bine. Am mai spus, un motoras de origine VDO tine satisfacator de mult daca e intretinut cum trebuie pe cand cele after market se strica destul de repede (nu neaparat din cauza mizeriei). E adevarat ca diferenta de pret e mare dar dupa parerea mea zic ca se merita.

27 Jan 2010, 19:45:
Ca perioada eu zic ca odata pe an e suficient, dar na sunt persoane care nu umbla la el cativa ani si le merge. Dupa ce se curata motorasul se sterge bine si corpul clapeta in zona unde inchide conul (mai bine zis se curata tot corpul clapeta) pe care personal tot cu carpa il curat (care nu lasa scame) pentru a fi curat si uscat din aceleasi motive (evit imbacseala), spor va doresc.
ionutiulia
multam pt raspuns.spre deosebire de tine , eu nu am scos acel ax din motoras.l-am dat jos de pe corp clapeta , am dat cu soluti de care ti-am zis, nu l-am miscat in nici un fel , iar dupa ce a curs mizeria din el l-am montat pe corp... am pus contactul de 3,4 ori si URAAAA , merge.am 70 000 km cu masina .2004 model europa.
serviccom
M-ai inteles gresit, nici eu nu am scos acel ax din motoras, am desfacut numai conul.
ionutiulia
cum zici tu.bine este ca functioneaza normal si nu avem pr ca ceilalti.
arogant
Am curatat mmp, dupa ce l-am demontat corpul clapeta am scos mmp si le-am cratat cat s-a putut de bine cu o carpa moale si cu WD40 din abundenta, si sters foarte bine prin toate orificiile, mai ales unde intra MMP. Ok, toate bune si frumoase, m-am dus la benzinarie (pentru ca era peste drum), si am luat unu litru benzina, am pus benzina intr-un borcan, am bagat MMP in borcan si am agitat cat s-a putut de tare aproximatim 10 -15 minute, am scos mmp, sters si lasat la uscat, sters FFFfoarte bine si corpul clapeta, dupa care am montat totul la loc schimband si garnitura de la corpul clapeta si galerie, mufa care intra in corpul clapeta si cea de la MMP date cu WD40. Asta se intampla in 12-01-2011. De cand am curatat si pana in prezent merge ffff bine si sper sa mearga tot asa.
Mentionez ca am mai desfacut corpul clapeta si mmp pe 28 dec 2010 dar nu l-am curatat cu atat insistenta si tot ramanea turat sau varia in turatii.



Acest atasament l-am gasit pe net si m-a ajutat foarte mult
Cer scuze autorului ca nu am cerut voie pentru postarea lui dar sper sa ajutte pe cat mai multi
canea_dragos
Si eu am dinnou mici fluctuatii de turatie la relanti(undeva la 20 rpm maxim), dar mai grav este faptul ca daca accelerez scurt pana pe la 1200 rpm sa zicem cand trebuie sa vina la relanti coboara brusc la 600-800 rpm si urca rapid iara la 1200, dupa care coboara frumos la relanti. Toate astea se intampla intr-o secunda.

Sa fie tot de la MPP? Anul trecut in vara l-am curatat ultima data alaturi de corpul clapeta.

Injectoarele si senzorul de turatie (am citit pe aici ca povestea ramsen cum ca si el ar fi de vina) au vreo treaba cu fluctuatiile si cu scaderea brusca la relanti?

Mai vreau sa precizez ca dupa ce o pornesc la rece si sta frumusel la 1200 rpm pana se incalzeste si ajunge la relanti oricat de scurt sau lung as accelera totul sta fix(cutie, schimbator...toata masina se simte ca un intreg), cum ajunge la relanti se simt vibratii in continuu (ca si cum ar vibra un telefon) si cand dau sa accelerez se zguduie cutia cred putin, la fel si cand iau piciorul de pe acceleratie. Sa fie tot de la MPP de vina, sau are legatura cu altceva?
ramsen
cit de mari sint oscilatiile???
canea_dragos
Daca ma intrebi pe mine am scris mai sus ca la relanti oscileaza +- 20-30 rpm, in schimb daca o accelerez la relanti, in momentul cand turatia cobora catre relanti de pe la 1200 rpm oscileaza brusc catre 600-800 rpm si apoi inapoi catre 1200 rpm, dupa care cobora frumos la relanti. Cand motorul merge la relanti se simte o vibratie mica in masina pe care nu o consider normala.

Cand da caldura afara desfac iara MPP si-l curat si la corpul clapeta ii pun banda aia de teflon la garnitura de pe admisie si am sa curat toti senzorii de la motor si cutie si am sa verific si injectoarele cum se prezinta.

Stiu ca s-a mai discutat, dar fac si aici o intrebare: daca desfac cu grija (am deja salvat un tutorial cap coada cum se procedeaza, cu poze cu tot) injectoarele ca sa le curat trebuie neaparat sa pun oringuri noi, sau le pot pune tot pe acelea? Intreb deoarece am inteles ca exista sansa sa traga aer fals pe langa oringuri daca au fost defacute.

ovidiu87
Merg refolosite, le ungi un pic cu vaselina fina cele din capul injectoarelor care intra in motor.
Referitor la mpp, eu zic ca nu etanseaza bine la partea de jos.Trebuie pusa garnitura noua .
ramsen
asta ma gindeam eu acum sa ii spun...ca ii trage aer fals pe la garnitura de la corpul clapeta aia de intra in galeria de admisie aer
canea_dragos
Poate ca trage putin aer fals pe acolo, de-aia am zis ca-i pun banda de teflon direct pe corpul clapeta si peste ea garnitura ca sa stea fix acolo, desi mie mi s-a parut ca intra destul de fix acolo (ma refer jos la admisie). Cred ca vreo 3-4 ture cu banda de teflon sunt suficiente.

ovidiu87
As zice mai degraba sa dai garnitura jos, dai 2 3 ture de banda de teflon, chiar si mai multe in functie de cum se aseaza si apoi montezi garnitura peste. In felul asta mpp v a intra mai greu in admisie si v a fi mai etans(speram)
canea_dragos
Da, asa m-am gandit si eu sa fac, poate va sta fix acolo astfel incat sa fie etans, desi repet, mi s-a parut ca a intrat destul de fix pe admisie.
ovidiu87
Am patit si eu acu 2 seri sa mi se sparga o bujie.Are o crapatura pe ea , in ceramica.Mergea toata innecata si la accelerari bruste mergea foarte rau(evident in 3 bujii).Sa va explic cum mi am dat seama : Am deschis capota seara si am accelerat brusc. Se vedeau cum sar scanteile prin fisa de la bujia respectiva.Ce e si mai interesant e ca atunci cand mergeam constant, indiferent de viteza , mergea frumos , doar la accelerari mai bruste dadea pe langa.
Deci . Dragos , verifica si tu intr o seara .
cristyjas
Salut,eu aveam oscilatii la relantiu cand era frig afara,in sensul ca mie imi crestea pana la 2000 rot/min,apoi iara revenea la 800-1000 rot/min si facea asa pana cand se incalzea motorul,dupa care mergea normal(asta facea dupa ce curatasem deja o data corpul clapeta si MPP).Cand l-am montat prima data mi s-a parut ca corpul intra usor in galerie ,dar nu am dat importanta,apoi citind pe alt topic am vazut la Ramsen(multumesc) ca el a folosit banda de izolatii electrice intre corpul clapeta si garnitura de etansare pe galerie si acum o saptamana am folosit si eu aceiasi metoda si a avut rezultate foarte bune,masina merge ca in vremurile bune.
Cand am demontat corpul clapeta am observat ca garnitura de la carcasa filtrului de aer este crapata pe exterior si am imbracat-o si pe ea cu banda izolatoare pana fac rost de alta(daca s-o gasi de cumparat separat)
canea_dragos
Ovidiu bujiile mele sunt aproape noi, au 3500 km si cu cele vechi tot la fel facea. Exclus de la bujii, plus ca la mine nu merge in 3 bujii. Eu sunt 100% sigur ca problema cu smuciturile si clanc-urile este de la cutie: ambreajul sau diferentialul. Voi vedea exact la vara cand dau cutia jos.

Cristyjas eu am oscilatiile si cand e rece motorul si cand e cald. Am sa pun si eu banda de teflon pe corp dar mai la vara cand s-o incalzi afara.
ramsen
QUOTE(cristyjas @ 31 Jan 2011, 20:14)
Salut,eu aveam oscilatii la relantiu cand era frig afara,in sensul ca mie imi crestea pana la 2000 rot/min,apoi iara revenea la 800-1000 rot/min si facea asa pana cand se incalzea motorul,dupa care mergea normal(asta facea dupa ce curatasem deja o data corpul clapeta si MPP).Cand l-am montat prima data mi s-a parut ca corpul intra usor in galerie ,dar nu am dat importanta,apoi citind pe alt topic am vazut la Ramsen(multumesc) ca el a folosit banda de izolatii electrice intre corpul clapeta si garnitura de etansare pe galerie si acum o saptamana am folosit si eu aceiasi metoda si a avut rezultate foarte bune,masina merge ca in vremurile bune.
    Cand am demontat corpul clapeta am observat ca garnitura de la carcasa filtrului de aer este crapata pe exterior si am imbracat-o si pe ea cu banda izolatoare pana fac rost de alta(daca s-o gasi de cumparat separat)
*



cu placere colegule...vezi ca este buna si banda la ceva?
QUOTE(canea_dragos @ 31 Jan 2011, 21:44)
Ovidiu bujiile mele sunt aproape noi, au 3500 km si cu cele vechi tot la fel facea. Exclus de la bujii, plus ca la mine nu merge in 3 bujii. Eu sunt 100% sigur ca problema cu smuciturile si clanc-urile este de la cutie: ambreajul sau diferentialul. Voi vedea exact la vara cand dau cutia jos.

Cristyjas eu am oscilatiile si cand e rece motorul si cand e cald. Am sa pun si eu banda de teflon pe corp dar mai la vara cand s-o incalzi afara.
*


pune si tu la fel cum a facut colegul si o rezolvi...
60642
[I][B][FONT=Arial][SIZE=7][COLOR=blue]

Salutare am si eu o proiblema sper sa ma poata ajuta cineva , dupa ce am schimbat motorasul pas cu pas si am curatat toata clapeta de acceleratie si dupa ce am pus contactul de mai multe ori imi porneste motorul dar ramane cuplat direct in 5000 de rot min si dupoa cam 20de sec incepe sa oscileze intre 4000 si 5000 de rot pe min daca calc pedala de acceleratie e si mai nasol ca ramane tot oscilanta turatia ???? oare ce e posibil sa nu recunoasca ceva sau sa fie ceva sezor distrus??? sau tre sa resetezi nts-ul ca nu vede pozitionarea clapetei??? heeelp me plssss
velceani
Salut,

sigur ai montat totul bine la loc?
eu zic sa le mai dai jos odata si sa le pui la loc...
si dupa la prima pornire sa pui contactul si sa il iei de cateva ori inainte ...
shake
de curand am avut probleme cu T'ul unde intra termostatul , cand l-a desfacut mecanicul , a curs apa pe senzorul de turatie , am observat ca o porneam iar turatia statea foarte jos , se ridica iar se sub'tura , cand voi avea timp o sa-l desfac sa-l curat , dar e locul cam limitat biggrin.gif , stie cineva ce cheie are ? 10 sau 13 ?

multumesc
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.