Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Custom car -DeKarasao - RESITA.ro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Cafenea
Pages: 1, 2
FLEX
http://www.dekaraso.ro/auto.php

Interesanta chestiuta, nu-i asa?
bomicabomic
Da. dar cam scumpa, pentru o motorizare de SLZ. Nu e cel care facuse si SLZ Break?
Bine ca a brevetat-o ca i-o fura Dacia. biggrin.gif
romulus
A fost prezentata sambata la tv da nu mai stiu pe ce program. E bine ca e cineva cu initiativa in tara asta. Omu si-a realizat visul .
costi
interesanta;
pretul insa.......
FLEX
Pretul e de 2 ori mai mare decit daca ai asambla o Solenza din piese cumparate de la magazin, asa ca mi se pare justificat ... ca nu e rezonabil pentru o tara ca Romania, e alta poveste ...
Marty
Cine Karasu' meu da 20 de mii de coco pe godinu' ala ? Macar niste jante de aliaj puteau sa-i puna sau s-o fi lasat-o fara capacele alea jenibile!
TheSaiLor
In fata arata bine dar spatele e cam curios. Roata spate vine prea in interior dupa mine. Cred ca trebuia un sasiu ceva mai lung totusi.
marksman
Vorba lui Marty, capacele alea strica totul. In plus mie imi pare spatele _foarte_ din topor.
adostar
Urata masina!!! capacele sunt marlanesti! la 20 mii de coco iti cumperi un BMW super! inventie de kkt. LolLolLo.gif
bomicabomic
Da mai, dar BMW e masina de serie....
kta
Eu zic ca rotile ar fi trebuit sa fie (mult) mai mari in diametru.
gattoman
ati observat ca stopurile din spate sunt ca cele de pe camioanele mai vechi sau chiar de pe ractoarele mai vechi? la 20k cred ca putea sa puna alte stopuri.
Devils
Sincer.... nu imi place deloc. Nu are forma de masina zici ca e o fasole smile.gif), parerea mea.
IsNa
Nu sariti pe capace! Doar e masina la comada!
Asta inseamna ca vei avea posibilitatea sa optezi la o gramada de chestii, de la interior, la ornamente exterioare si cu siguranata si jentile. Ala e un prototip, asa, de idee, sa vezi forma, si sa afli nivelul tehnic.

Mie personal, nu-mi place design-ul, dar ideea e geniala, si realizarea pare buna. Arata a masina care o poti vinde unui hobbist. Iar pentru asa ceva, 20KE e chiar putin.

Felicitari si succes producatorului!!
SOR
mai bine iti iei un cabrio de serie si la banii astia macar ai totul electric biggrin.gif
plus ca la pretul de 38 de mii pt motor tare... iti iei scula de masina si la ce mai conteaza ca e serie?
Marty
38 de mii e motoru' si platforma de pe Clio Sport (2.0 i, 179 CP)
marksman
De 38k Euro, BMW sau Mercedes !
maddan
E oribila. Parerea mea, hic! wink.gif
Marty
Frate, farurile si stopurile de IMS costa mult! Asa sa stiti!
marksman
Oare cat o fi costul real de fabricatie?
Si ce "platforma Solenza" ? Ce are de acolo in afara de motor, puntea din spate si timonerie ?
bomicabomic
Capacele de la roti. tongue.gif
marksman
Scuze, uitasem de capace blush.gif si probabil mai are si traseul de evacuare (oare catalizatorul l-o mai fi avand ?)
asarban
BAI ASTIA!
COSTA 38.000 EUROI!
Sa ma pupe!
La banii astia imi iau Passat fulloption cu 6 trepte!
maddan
Da, mai, dar nu te-ai mai plimba cu un monument al kitsch-ului pe strazile patriei... 04.gif
MoneyTalks
QUOTE(adostar @ 3 Feb 2005, 14:16)
la 20 mii de coco iti cumperi un BMW super!


20,000 coco inseamna 15,000 euro. La banii astia iti iei un BMW super in... vis tongue.gif Sau de minim 6 ani vechime si 200,000 km... tongue.gif
MoneyTalks
QUOTE(asarban @ 3 Feb 2005, 15:49)
COSTA 38.000 EUROI!
La banii astia imi iau Passat fulloption cu 6 trepte!


Unde ai vazut un asa Passat scump? blink.gif
costi
In Vitan smile.gif
Marty
QUOTE(asarban @ 3 Feb 2005, 16:49)
La banii astia imi iau Passat fulloption cu 6 trepte!
*


Eu zic ca la banii aia il iei cu tot cu lift!
marksman
si jacuzzi !
bomicabomic
Mai, nu mai rideti, ca ia sa vedeti miine pomiine prin Bucuresti, d'aia mustaciosi si negriciosi dindu-se pe bulivard cu astfel de masina.
Sa-i faca "sic" lu Giovani. biggrin.gif biggrin.gif

Si cum zicea nea Nelu "Piataa si viataa va decide!" , n-am cum sa pun accente pe a, a drac tastatura.
Adrian_Solenza
Vorbiti aiurea baieti! Daca as avea 20 de mii mi-as lua masina! Cel mai BMW dintre BMW-uri ar pali in fata unei masini de epoca, mai ales una decapotabila!
BMW vezi in fiecare zi.. Cate d'astea ati vazut? Eu nu am vazut! ... Personal cred ca modelul ales e unul prea... Nepotrivit! As fi ales un Mustang Mach 1, model 1965! Masina nu prea mare, s-ar fi potrivit...
Afacerea cu skin-uri pt masini e deja fumata in State... In 15 ani o sa fie la moda la noi cum sunt Skodele si Passaturile acum (sunt MULTE biggrin.gif )...

Bafta! Si la mai multe modele!
cristimm
Intr-adevar pretul este enorm. Ca sa nu mai vorbim ca mai vinde de pe masina originala usi, capote, geamuri, scaune si multe altele din care recupereaza o suma substantiala.
costi
Hm.. omul cred ca vrea sa cumpere doar platforme nu Solenze pe care sa despoaie si sa vinda apoi piesele in plus.
Dar apropo de unde mai cumpara el platforme de Solenza ca parca s-a sistat fabricatia?
Sau ia S/H-uri si lucreaza pe ele?
FLEX
Incercati sa achizitionati un Red Baron, replica Mercedes SSK Caraciola, e un neamt in Uruguay care face asa ceva, masina se expediaza pe vapor in ceara si se vopseste la locul de destinatie, pentru a nu fi atatcata vopseaua de aerul salin, platforma e de o maxima antichitate (VW Kaffer), iar motorizarea incepe cu motorul VW de pe Golful I sau II fabricat in Argentina sau Mexic si apoi exprimati-va parerea despre pret.

Vreau si eu sa cumpar stopuri NOI de camion SR sau IMS cum are deKaras-ul asta; unde gasesc si la ce pret? Marty?

Bre, nu e o masina obisnuita, e ... altceva ...
Eu unul ma bucur ca a aparut, chiar daca nu va vinde mai mult de 5 exemplare se cheama ca cineva, undeva, misca lucrurile in tara asta ... fara visatori ne ducem naibii ...

PS: Uzinele Dacia sint obligate prin lege sa furnizeze piese de schimb cel putin 10 ani de la data incetarii fabricatiei unui model, n-ati mai vazut caroserii de Berlina prin magazine?
asarban
Un passat model nou, cu 6 trepte, 3.0 TDI 4 motion, piele, alea alea...face cam 36-37 ooo euroi
costi
QUOTE(asarban @ 3 Feb 2005, 17:34)
Un passat model nou, cu 6 trepte, 3.0 TDI 4 motion, piele, alea alea...face cam 36-37 ooo euroi
*



bai da asta-i basculanta ? o treapta nu-ti ajunge sa te urci in el ?
RIon
E misto, e un vis, nu e chiar ca in paradis, si poate va aparea in noul film (cu Gica Popescu) al Comisarului Moldovan...
Ake
Masina ca masina - ma abtin. De gustibus...
Dar daca vreti parerea mea....parca sunt doua masini diferite decupate si lipite la mijloc.
Tehnic - mi se pare aiurea sa folosesti o platforma de doi lei pentru asa ceva. Parca varianta pe Clio e mai rezonabila. Mi se pare mai plauzibil (facand o analogie) sa vinzi un fotoliu din piele de 2000 de euro pe un schelet elaborat decat pe un scaun din plastic

Da' eu am ce am cu numele! de unde domle DeKaraso? Suna mai aiurea decat DeBibano, DeCrapo, DeMoruno sau DePastravo.
bomicabomic
E de la Decarosare (=taiat caroseria unei Solenze), da asta era marca inregistrata asa ca a mai scurtat-o biggrin.gif
SOR
de fapt de caras severin dar cine sta in detalii??? biggrin.gif
oricum e infecta! si dati`mi mie banii aia indiferent de varianta si va postez poze cu masina pe care mi`o cumpar
EEN
Eu cred ca e bine ca apar astfel de modele si la noi! La urma urmei e plictisitor sa vezi aceleasi si aceleasi tipuri de masini. Ma gindesc ca daca o face bine si lucreaza la motor (poate alt motor) poate iesi ceva chiar interesant. Evident ca acest model este pentru excentrici si nu pentru familistii cu carte de munca si orar fix.
thunder
Da, cred ca la bani aia imi angajez un meserias si imi fac un hot-road dala american biggrin.gif. Oricum arata groaznic, dar deh fiecare cu gusturile lui.
maddan
Mai oameni buni!!

In primul rand haideti sa stabilim ceva:

1. O masina de epoca are valoare tocmai datorita patinei varstei, nu doar datorita raritatii sale! Respectiva hurlubaie este doar rara, si atat.
2. O masina de epoca iti confera acea placere pe care masinile moderne nu ti-o mai dau: aceea de a simti mecanica, de a privi si mangaia cromurile, metalul, lemnul de esenta tare, samd. Respectiva hurlubaie este o carcasa de fibra de sticla!!
3. O masina "exotica" se remarca prin rafinamentul liniilor sale. Intregul concept al unui roadster de epoca tine de o idee generala si se poate distinge foarte clar epoca din care face parte tocmai datorita influentelor masive ale acesteia asupra designului sau. Respectiva hurlubaie NU are nici un pic de personalitate, fiind un fel de Casa Poporului in materie de masini: multa, imitatie ieftina si chichioasa (sau kitschoasa, cum vreti tongue.gif).
4. De remarcat pasiunea familiei care se ocupa cu asa ceva, dar nu pot sa ma intreb: la 20k euro ai:
- caroserie din fibra de sticla, alias cadita de baie pentru copii...
- motoras de 75CP pentru un ..... roadster... radmasa.gif
- tapiterie din piele ecologica (?!!? adicatelea musama?...)
- prelata de bumbac... rolleyes.gif
- bord de lemn (nu specifica esenta...) samd, samd, samd, unicat...

Iar pentru reale standarde de roadster entry-level (179CP, ABS, alea, alea), sa dai..... 38.000 euro?!?!?!?!?

...Pai asta e ca un Rolls-Royce cu caroserie din fibra de sticla, geamuri termopan, pe un sasiu de Dacia si cu motor Renault din generatia '90... 04.gif.

Adica muma kitschului....

Mai ramane sa-i puna si covorase persane cu rapirea din Serai la picioare, un frigider Arctic din ala din '60 in torpedou si neaparat un patefon cu mp3 ca sa poata fi ascultat Adi Copilu' Minune de toata lumea de pe strada, caci ma indoiesc ca altcineva decat un manelist cu bani ar putea cumpara asa o facatura!

In loc sa vina cu inovatii si cu structuri moderne, romanii se tin de facut butaforii pe roti... E si asta o chestie! tongue.gif
marksman
@maddan: Ai uitat de capacele de roti de Solenza și de stopurile și farurile de IMS !

@FLEX: și totuși, ce replică acest DeKaraso ? Eventual locomotivele fabricate la Reșița. Nu zic că nu e o realizare, dar e o raritate și atâta tot. Prețul mi se pare foarte mare.
alex
Cu banii pentru modelul "manelist la debut" (adica 20.000 €) imi iau un Clio RS si sa dea dracu daca nu plimb mai multe gagici prin cartier decat cu hidrobicicleta asta de uscat. Bine, mi-ar lipsi stopurile de IMS dar ce sa-i faci, life is a bitch biggrin.gif
sod
alex, pe cand deschidem sectiunile pentru DeKarasao? Deja vad problemele tehnice "mi se deformeaza caroseria la peste 60 KM/h", piese de schimb "aveti idee de unde gasesc matrita pentru turnat aripa dreapta fata", tuning "caroserie de solenza pe DeKarasao, a incercat cineva?". Eu sustin deschiderea acestori sectiuni.

P.S in asta sigur ploua.
Slider
O panarama de masina!!! Vorba lu' Marty - un godin. Ca sa nu zic ca ii si mai urita decit un godin! Nu are nimic din frumusetea masinilor de epoca. Mai bine un Trabant decit sandramaua aia....
sstanescu
E ucigatoare, sa mor eu! Am vazut-o si la B1TV si nu-mi venea sa cred ce monstruozitate e! Insa...

Eu zic ca e un inceput. Kitchos dar totusi un inceput. Ne uitam cu totii cu ochii holbati pe Descopery. Nici aia probabil n-au iesit din prima cu minunatiile alea, au incercat, au dat chix, insa experienta s-a transmis. Noi am tot facut mishto si de ala din Otopeni (Olteanu sau cum il chema?) care facea masinute cu motorase de mobra. Si am ramas cu mishtoul. Poate unul care a vazut panarama lu' nea Caisa o sa se gandeasca sa faca si el ceva in sensul asta. Poate chiar el va face si altceva (poate gaseste clienti printre manelisti sau oieri, cine stie?). E un inceput.

Nu mai faceti socoteli ce masini de serie v-ati lua cu banii aia ca le faceti de pomana. Industria de custom-cars e in crestere, tocmai ca oamenii cu bani isi doresc masini care sa-i reprezinte cumva iar industria de serie nu le mai gadila orgoliul propriu. Uitati-va si in Romania. Si-a luat unul Maserati, mandru ca cine mai e ca el, iar a doua zi i-a picat fata cand a vazut in parcare la hotal inca unul. Masini care de care mai ciudate, facute manual, unicat, costa peste tot in lumea asta enorm de mult.
ydaniel
asata am vrut sa zic si eu costa enorm!!!si arata mai rau ca trabi!!cu banii aia imi iau o cobra kit car cu un motor de 5,7 l si wub.gif
Marty
1. FLEX, ma, ce crezi tu despre mine, ai impresia ca-s traficant de stopuri de IMS ? blink.gif

2. maddan, in acceptiunea mea, Logan = frigider cu becuri! Tinind cont de asta, Arctic + stopuri IMS = masina anului la Geneva

3. sstanescu, numele celebrului inginer inventator e Iustin Capra si e localizat in baneasa, nu in Otopeni! Referitor la industria de Custom Car, un kit pentru avion ultrausor costa cca. 15 mii de coco (fabricat in Romania, la Bacau).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.