Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Logan mai greu
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Diverse - Dacia Logan
trahanache
As fi vrut sa schimb Loganul vechi de 3 ani cu unul ph2, eventual un MCV. Spre surprinderea mea, am vazut ca noile Loganuri sunt mai grele cu mai bine de 100 kg decat cele vechi, in detrimentul sarcinii utile. Daca Loganul meu are o sarcina utila de 535 kg, modelul similar ph2 are o sarcina utila de 370-425 kg. Chiar si MCV-ul nou are mai putin, 478 kg. Pentru mine conteaza mult pentru ca ocazional il folosesc sa transport marfa si il umplu la limita.
Oare de ce sunt mai grele noile Loganuri?
luclapin
Plusul de greutate este dat,in cea mai mare masura ,de ranforsari suplimentare ale caroseriei
testike
370-425 kg? Adica 4 persoane mai zdravene, sau eventual si cu bagaje mai multe deja nu mai incap? ohmy.gif
Mi se pare putin, eu am 105, bagaje duc destul de des in jur de 30-50kg. Mai raman 200 si ceva de kg :/
trahanache
La ce sunt bune ranforsarile daca sarcina utila scade drastic?
Intr-adevar, e sub semnul intrebarii si posibilitatea de a transporta 5 persoane mai zdravene, daramite bagaje suplimentare. Datele tehnice de pe siteul Dacia spun totul. Asa cum am zis, noul Logan Diesel are sarcina utila cuprinsa intre 370 si 425 kg, in functie de versiune, iar la MCVul de 7 persoane sarcina utila e 510 kg.
Cat despre Kia sau alta masina tare, nu are rost sa vorbim. Pretul e mult peste Logan. Nu mai intereseaza aspectul si performantele, ci pretul si fiabilitatea. Cumva ma indoiesc ca pot pune in Kia Sporty Wagon nevasta, bagaje si 400 kg de marfa cum am facut in mod curent cu Loganul vechi.
O solutie eleganta ar fi vanul, dar vrea sa folosesc masina si pentru familie. Nu-mi pot permite sa tin 2 masini.
galeo
Eu am un MCV modelul vechi, si mai car si marfa cu el, cu 500 kg de marfa nici nu se simte,abia se lasa putin masina, iar motorul meu de 1.6 face fata destul de bine

2 Dec 2008, 21:04:
sarcina utila in certificat este de 575 kg.Sunt foarte multumit de masinuta, daca in timpul saptamanii e o carausa care ma ajuta la mica mea afacere, la sfarsitul saptaminii se transforma intr-o masina de oras, sau de familie in careincap lejer 5 persoane plus cort ,mese scaune, si alte bagaje
mariuscond
Ceva nu e in regula...
dci-ul meu (model vechi) are (cf. certificatului de inmatriculare):
= masa proprie 1175kg
= total max. autorizata 1600kg
iar pe site-ul dacia:
[attachmentid=1627486297][attachmentid=1627486298]
Desi cred ca e vorba de "optionale". Trebuie comparate aceleasi versiuni de echipare!
Mihai San
Si ce se intampla daca incarci masina mai mult decat este sarcina utila?
zfmflorin
Probabil apare o'bateie' in capul amortizorului; strambi puntea in zona rotilor si inecepe uzura cauciucurilor pe interior
radu_vasile59
Eu stau si intreb: "la gol, in ordine de mers" pentru unele firme auto inseamna: masina + toate plinurile + sofer (68 kg) + bagaje 7 kg. Daca e altfel la Dacia as fi si eu curios de unde aflu.
Daca e asa, merge, cu ranforsari cu tot, ai sarcina utila destula. Daca vrei, vezi daca se mai vinde modelul vechi de MCV, ca e mai usor si poate prinzi si ceva reducere/oferta de cand cu criza.
hunior
cum a putut sa creasca benzinaru de 1.4 140de kg?
detail
cred ca dacia a trecut la Ph2 masa in ordine de mers adica +75 de kg. La toate LGN pe care le am, masa din talon este mai mare decat cea declarata de producator.
Cred ca se mai ia in plus o marja la omologarea de tip, pentru eventualele optionale care ar urma sa fie montate, fara a fi nevoie de reomologare.
Fizic ar trebui cantarite masinile, nu cred ca ar fi diferente majore de greutate, 140 de kg ar insemna majorarea caroseriei cu cateva zeci de procente ca greutete.
emil_t
oare ce au bagat in plus pe prestige de e mai greu cu 57kg ?
chiar difera sasiul/habitaclul fiind ranforsat gen supernova->solenza?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.