Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Turometrul de Sandero Diesel
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Sandero > Diverse - Dacia Sandero
einstein1984
O intamplare ciudata:
Punem noi CLIP-ul pe un sandero diesel din dotarea firmei. Gasim insemnarea: consemn turatie 3800 rot/min.
Ca sa probam faza, punem sa inregistreze parametrii si accelerez animalul cu pedala la podea. Turometrul urca undeva la 5250 rot/min si sta acolo. Inregistrarea arata insa 3820 rot/min. Inteleg de ce e nevoie sa minta vitezometrul, insa de ce sa minta si turometrul?
AR-18-MOS
Ciudat, da' de ce l-ati pus pe tester? Avea ceva simptome?
einstein1984
Testerul nu, mergea perfect. smile.gif) Dar nu puteam sa testam un peugeot cu el si ne-am reprofilat.
Avea si defect de presiune scazuta in rampa memorat, dar a mers cu motorina putin in rezervor si probabil de aia.
AR-18-MOS
Peste ceva timp, vezi daca se mai repeta inregistrarea defectului de presiune scazuta in rampa de injectie ...
vladpc
Hmmm si ce firma are Sandero DIESEL in dotare? cand inca nu au aparut pe piata din Romania din cate stiu eu?
AR-18-MOS
Nu e firma, e companie. wink.gif
einstein1984
Domnilor, sa ramaenm la subiect. Ce rost are un turometru care arata mai mult?
Am verificat azi cu un peugeot 307, la care turometrul era precis (in limita a vreo 100-150 rot/min).
AR-18-MOS
Rostul ar fii pentru "reisări" ... Si nu s-a stabilit daca doar turometrul acela prezinta "probleme"?
argon
QUOTE(einstein1984 @ 5 Dec 2008, 09:09)
?
*



adica ne intrebi pe noi? e ca si cum o femeie de servici ar intreba cum se spala pe jos..
loganfan2008
QUOTE(einstein1984 @ 4 Dec 2008, 15:33)
Punem noi CLIP-ul pe un sandero diesel din dotarea firmei. Gasim insemnarea: consemn turatie 3800 rot/min.
   Ca sa probam faza, punem sa inregistreze parametrii si accelerez animalul cu pedala la podea. Turometrul urca undeva la 5250 rot/min si sta acolo. Inregistrarea  arata insa 3820 rot/min.
*



daca ai facut un print-screen cu "pana" respectiva, arunc-o (poza) aici, sau zi-ne codul "penei".....
fiecare "pana" are un cod de defect si ca prin minune, recent am facut rost de la un prieten care lucreaza intr-un service DACIA, de fisierul cu semnificatia codificarii fiecarei "pene" ... tongue.gif
AR-18-MOS
Aaaa ... si crezi ca la compania unde lucreaza Einstein, nu se recunoaste eroarea dupa codul afisat? laugh.gif
klaus
radmasa.gif
AR-18-MOS
? ... ?
driverx
QUOTE(AR-18-MOS @ 8 Dec 2008, 16:31)
? ... ?
*



radmasa.gifradmasa.gif
AR-18-MOS
Ma prind greu ...
dacialoganmcv
mai bine ati fi discutat voi chestia asta la cafeaua de dimineata blush.gif

PS: maine o sa "pun" si eu CLIP-ul pe sandeii diesel (vreo 5) de la "firma" la care lucrez sa vad daca se reproduce defectul asta cu turometru' tongue.gif

LE: einstein1984, sandelu' tau e din ala cu VIN ? unsure.gif
vladpc
@ AR-18-MOS Asa la pura intamplare si dandu-mi cu presupusu einstein lucreaza ori la Dacia ori la Renault (RTR pt cei familiarzati cu prescurtarile) da nu poate sa spuna pe post ca ii e frica de repercursiuni, Alte "companii" cu Sandero Diesel si care sa aiba si clipuri cu soft compatibil nu prea imi vin in minte.
IRONICK
Ce da Sherlock Holmes pe aici .... io nu pun clipu', pun ddt2000-ul ...
einstein1984
Ala e mai bun decat clip-ul. Eroarea stim ce e (scrie langa ea )si de la ce a venit.
Ramane sa facem un test al tabloului de bord, ca sa se recalibreze. Dar nu a avut nimeni timp de masinuta aia. Poate saptamana viitoare.
Loganele, e din ala cu VIN si numere de inmatriculare permanente. Scrie si pe funduletzul lui 1.5 dci.
Oricum, am ramas uitmit de cat de putin fum scoate utilajul la accelerarea pana la limitator, aproape insesizabil.
AR-18-MOS
@Vladpc
Multumim ca ne-ai iluminat. Fara tine, acest lucru ramanea o nebuloasa ... aplauze.gif
Da' din pura intamplare, zi exact unde lucreaza ...
dacialoganmcv
QUOTE(einstein1984 @ 9 Dec 2008, 17:54)
Scrie si pe funduletzul lui 1.5 dci.
 ...putin fum scoate utilajul la accelerarea pana la limitator...
*



vorbim de 1.5 dCI (85CP) sau de 1.5 dCI (105CP)?

LE: pana si frizeru' meu ii zice "taierea injectiei" laugh.gif

QUOTE(AR-18-MOS @ 9 Dec 2008, 18:44)
@Vladpc
Multumim ca ne-ai iluminat. Fara tine, acest lucru ramanea o nebuloasa ... aplauze.gif
Da' din pura intamplare, zi exact unde lucreaza ...
*



excl.gif nu-l provoca, ca se ambitioneaza acu' si dezgroapa toti cenzurat !...
IRONICK
De thp sigur nu vorbeste. Dintre bp si hp, eu zi ca de hp ...
bogdan_90
am vazut zilele trecute in pitesti un sandel cu numere de probe si pe spatele lui scria 1.2 16v a aparut si motorul asta pe sandero? cat are 75 de cp?
IRONICK
ihi
klaus
QUOTE(einstein1984 @ 9 Dec 2008, 17:54)
Ala e mai bun decat clip-ul. Eroarea stim ce e (scrie langa ea )si de la ce a venit.
Ramane sa facem un test al tabloului de bord, ca sa se recalibreze. Dar nu a avut nimeni timp de masinuta aia. Poate saptamana viitoare.
*

No, da acu ce face tabloul de bord, comunica si pe linia de diagnoza? Mai, voi sigur stiti ce faceti pe acolo?
IRONICK
cu butonul apasat bre ...
einstein1984
QUOTE(Loganel_AG @ 9 Dec 2008, 20:03)
vorbim de 1.5 dCI (85CP) sau de 1.5 dCI (105CP)?

LE: pana si frizeru' meu ii zice "taierea injectiei"  laugh.gif 
excl.gif  nu-l provoca, ca se ambitioneaza acu' si dezgroapa toti cenzurat !...
*


E de 85 (si face merge frecvent pe A1 cu 160 km/h , deci e de ajuns). Si exprimarea corecta sau academica e "limitator de turatie". Traducatorul care a facut meniul in romana pentru clip i-a zis "consemn de turatie".
Oare merita sa verificam si vitezometru,s a mai aflam lucurui noi?
Klaus, la testul cu butonul apasat ma refream, nu cu clip-ul... ca nu e megane.
einstein1984
Facut test tablou bord, acum merge bine, adica indica turatia corect.
AL
PENTRU ALTE MESAJE OFFTOPIC SE VA LASA DE ACUM CU SANTIUNI!
loganfan2008
QUOTE(einstein1984 @ 10 Dec 2008, 16:25)
Facut test tablou bord, acum merge bine, adica indica turatia corect.
*



ne poti face o scurta prezentare a procedurii repective prin care sa intelegem mai bine cum se face acest test la tabloul de bord? ma gandesc ca multi se vor confrunta cu aceasta problema dupa ca-si vor achizitiona un astfel de tractoras tongue.gif

PS: ai aflat cumva si care este originea problemei?
einstein1984
Pui contactul cu butonul de resetare a kilometrajului apasat. O sa se reclaibreze ceasurile si totul o sa mearga bine.
Sursa problemei posibil sa fie faptul ca masina e noua (1200 km) si nu a avut parte de respectiva operatiune pana atunci .
loganfan2008
stai sa-nteleg? chestia asta trebuie facuta la orice masinia din gama Dacia atunci cand o achizitionezi ? nedumerire.gif

sti cumva cum se dau km inapoi la masinile noi din gama Dacia si Renault ? am auzit o gramada de prietenii care au ridicat masinile de la concesiune cu 0 km la bord ... ciudat, nu?... nedumerire.gif
einstein1984
Nu e musai sa faci asta la orice masina.
Nu stiu cum se dau km inapoi, insa stiu ca nu se poate face cu testerul CLIP decat daca faci si o reprogramare sau schimbi tabloul de bord. Si daca faci asta, salvezi intai datele si le rescrii dupa aia, inclusiv kilometri. Si gata cu offtopicul.
loganfan2008
eu am auzit ca se face din butoanele de la bord si nu ai nevoie de nici un CLIP sau DDT ....
e ceva legat de faza aia cand incep limbile din bord sa o ia razna; se pare ca poti face aceasta operatie de maxim 3 ori si sa fie pana in 100 Km rulati (pe bord) si kilometrajul va revenii in 0 ....

PS: m-am documentat ... wink.gif
klaus
Da' da pentru resetare mai sunt niscaivai proceduri intermediare...
loganfan2008
spune-ne si noua daca sti procedura 124.gif
MariusWsW
Scumpilor......nu exista SANDERO DIESEL! Treaba cu turometrul mincinos e de fapt MINCIUNA! nu exista nicio masina mai noua care sa nu depaseasca cel putin 4000rpm...asa ca clip-ul tau e idiot...nu-mi spune mie ca ai turometrul defect,ar insemna ca la 100/h sa ai cat,500rpm(relanti)sau 6000rpm?Ceea ce sigur nu cred. Ca minciuna e mare, iata dovada:


Buna ziua,
Stimate domnule Ulescu ,


Va multumim pentru increderea pe care ne-ati acordat-o apeland la serviciile noastre.

In legatura cu solicitarea dumneavoastra va informam ca incepand cu anul 2009 pentru gama Sandero vor fi disponibile si alte motorizari. Va asiguram ca in momentul lansarii pe piata a unui nou model de motorizare pentru gama Sandero , acest eveniment va fi mediatizat pentru ca publicul larg din Romania sa afle din timp toate informatiile legate de aceasta.

Ramanem deschisi in continuare pentru orice solicitari si sugestii in legatura cu produsele si serviciile oferite de firma noastra. Ne puteti contacta la adresa de e-mail vocea.clientului@daciagroup.com sau folosind formularul de contact de pe site-ul www.dacia.ro, ori la numarul de telefon 0248 500 000, fax 0248 500 076, de luni pana vineri intre orele 8-20 si sambata intre orele 8-16 . Ne puteti scrie si prin posta, la adresa: Automobile Dacia SA - Vocea Clientului Dacia, str. Uzinei nr. 1, Mioveni, jud. Arges, cod 115400.


Cu stima,
Agent Servicii Client,
Tomescu Mihai Alexandru

sa continuam....
Daca poate sa creada cineva ca apasand un amarat de buton dam kilometrajul inapoi,ar insemna sa avem numai dacii noi,cu cel mult 90km/bord....hai sa fim seriosi,nici cu clip-ul nu se poate da inapoi,exista alta tehnica pe care din motive lesne de inteles nu le pot spune aici.Pai va dati seama ce ar insemna sa mergem cu kilometrajul pe 0 tot timpul?plus ca la TV ar vui astfel de informatii...rog sa nu mai mintiti lumea pe aici cu "jmekerii" de pacalit si adormit copiii....
IRONICK
un exemplu de ametit ...
AR-18-MOS
QUOTE(MariusWsW @ 31 Dec 2008, 13:30)
Scumpilor......nu exista SANDERO DIESEL!  Treaba cu turometrul mincinos e de fapt MINCIUNA! nu exista nicio masina mai noua care sa nu depaseasca cel putin 4000rpm...asa ca clip-ul tau e idiot...nu-mi spune mie ca ai turometrul defect,ar insemna ca la 100/h sa ai cat,500rpm(relanti)sau 6000rpm?Ceea ce sigur nu cred. Ca minciuna e mare, iata dovada:
Buna ziua,
Stimate domnule Ulescu ,
Va multumim pentru increderea pe care ne-ati acordat-o apeland la serviciile noastre.

In legatura cu solicitarea dumneavoastra va informam ca incepand cu anul 2009 pentru gama Sandero vor fi disponibile si alte motorizari. Va asiguram ca in momentul lansarii pe piata a unui nou model de motorizare pentru gama Sandero , acest eveniment va fi mediatizat pentru ca publicul larg din Romania sa afle din timp toate informatiile legate de aceasta.

Ramanem deschisi in continuare pentru orice solicitari si sugestii in legatura cu produsele si serviciile oferite de firma noastra. Ne puteti contacta la adresa de e-mail vocea.clientului@daciagroup.com sau folosind formularul de contact de pe site-ul www.dacia.ro, ori  la numarul de telefon 0248 500 000, fax 0248 500 076, de luni pana vineri intre orele 8-20 si sambata intre orele 8-16 . Ne puteti scrie si prin posta, la adresa: Automobile Dacia SA - Vocea Clientului Dacia, str. Uzinei nr. 1, Mioveni, jud. Arges, cod 115400.
   

Cu stima,
Agent Servicii Client,
Tomescu Mihai Alexandru

sa continuam....
Daca poate sa creada cineva ca apasand un amarat de buton dam kilometrajul inapoi,ar insemna sa avem numai dacii noi,cu cel mult 90km/bord....hai sa fim seriosi,nici cu clip-ul nu se poate da inapoi,exista alta tehnica pe care din motive lesne de inteles nu le pot spune aici.Pai va dati seama ce ar insemna sa mergem cu kilometrajul pe 0 tot timpul?plus ca la TV ar vui astfel de informatii...rog sa nu mai mintiti lumea pe aici cu "jmekerii" de pacalit si adormit copiii....
*


drunksinging.gif
loganfan2008
QUOTE(MariusWsW @ 31 Dec 2008, 13:30)
Scumpilor......
*



radmasa.gif inca unu' kiss.gif

PS: baieteii mei -> http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1554877
einstein1984
Mestere, eu zic sa stai cuminte in banca ta.
Exista sandero-uri diesel inmatriculate si in circulatie. Exista si sanderouri de 1,2 in circulatie. Daca aveai pile la RAR, aflai si VIN-urile.
Si te asigur ca clipul ala e mai destept ca tine (si 4000 de euro cat costa, si mai valoros). Insa K9K pe X90 nu trece de 3800 rpm in gol pentru ca asa e scris softul. Punct.
loganfan2008
QUOTE(einstein1984 @ 2 Jan 2009, 23:19)
Insa K9K pe X90 nu trece de 3800 rpm in gol pentru ca asa e scris softul
*



MariusWsW, este ceva de genul strategiei IDIOT START .... adica exact de ceea ce ai dat tu dovada cand ai postat aici laugh.gif

PS: daca nu ma crezi, mai scrie un mail la Vocea Clientului si te vei convinge blush.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.