einstein1984
4 Dec 2008, 15:33
O intamplare ciudata:
Punem noi CLIP-ul pe un sandero diesel din dotarea firmei. Gasim insemnarea: consemn turatie 3800 rot/min.
Ca sa probam faza, punem sa inregistreze parametrii si accelerez animalul cu pedala la podea. Turometrul urca undeva la 5250 rot/min si sta acolo. Inregistrarea arata insa 3820 rot/min. Inteleg de ce e nevoie sa minta vitezometrul, insa de ce sa minta si turometrul?
AR-18-MOS
4 Dec 2008, 15:51
Ciudat, da' de ce l-ati pus pe tester? Avea ceva simptome?
einstein1984
4 Dec 2008, 15:57
Testerul nu, mergea perfect.
) Dar nu puteam sa testam un peugeot cu el si ne-am reprofilat.
Avea si defect de presiune scazuta in rampa memorat, dar a mers cu motorina putin in rezervor si probabil de aia.
AR-18-MOS
4 Dec 2008, 16:02
Peste ceva timp, vezi daca se mai repeta inregistrarea defectului de presiune scazuta in rampa de injectie ...
Hmmm si ce firma are Sandero DIESEL in dotare? cand inca nu au aparut pe piata din Romania din cate stiu eu?
AR-18-MOS
4 Dec 2008, 19:47
Nu e firma, e companie.
einstein1984
5 Dec 2008, 08:09
Domnilor, sa ramaenm la subiect. Ce rost are un turometru care arata mai mult?
Am verificat azi cu un peugeot 307, la care turometrul era precis (in limita a vreo 100-150 rot/min).
AR-18-MOS
5 Dec 2008, 14:24
Rostul ar fii pentru "reisări" ... Si nu s-a stabilit daca doar turometrul acela prezinta "probleme"?
QUOTE(einstein1984 @ 5 Dec 2008, 09:09)
adica ne intrebi pe noi? e ca si cum o femeie de servici ar intreba cum se spala pe jos..
loganfan2008
7 Dec 2008, 06:27
QUOTE(einstein1984 @ 4 Dec 2008, 15:33)
Punem noi CLIP-ul pe un sandero diesel din dotarea firmei. Gasim insemnarea: consemn turatie 3800 rot/min.
Ca sa probam faza, punem sa inregistreze parametrii si accelerez animalul cu pedala la podea. Turometrul urca undeva la 5250 rot/min si sta acolo. Inregistrarea arata insa 3820 rot/min.
daca ai facut un print-screen cu "pana" respectiva, arunc-o (poza) aici, sau zi-ne codul "penei".....
fiecare "pana" are un cod de defect si ca prin minune, recent am facut rost de la un prieten care lucreaza intr-un service DACIA, de fisierul cu semnificatia codificarii fiecarei "pene" ...
AR-18-MOS
7 Dec 2008, 23:14
Aaaa ... si crezi ca la compania unde lucreaza Einstein, nu se recunoaste eroarea dupa codul afisat?
AR-18-MOS
8 Dec 2008, 16:31
? ... ?
driverx
8 Dec 2008, 16:54
QUOTE(AR-18-MOS @ 8 Dec 2008, 16:31)
AR-18-MOS
8 Dec 2008, 17:04
Ma prind greu ...
dacialoganmcv
8 Dec 2008, 21:58
mai bine ati fi discutat voi chestia asta la cafeaua de dimineata
PS: maine o sa "pun" si eu CLIP-ul pe sandeii diesel (vreo 5) de la "firma" la care lucrez sa vad daca se reproduce defectul asta cu turometru'
LE:
einstein1984, sandelu' tau e din ala cu VIN ?
@ AR-18-MOS Asa la pura intamplare si dandu-mi cu presupusu einstein lucreaza ori la Dacia ori la Renault (RTR pt cei familiarzati cu prescurtarile) da nu poate sa spuna pe post ca ii e frica de repercursiuni, Alte "companii" cu Sandero Diesel si care sa aiba si clipuri cu soft compatibil nu prea imi vin in minte.
IRONICK
9 Dec 2008, 17:27
Ce da Sherlock Holmes pe aici .... io nu pun clipu', pun ddt2000-ul ...
einstein1984
9 Dec 2008, 17:54
Ala e mai bun decat clip-ul. Eroarea stim ce e (scrie langa ea )si de la ce a venit.
Ramane sa facem un test al tabloului de bord, ca sa se recalibreze. Dar nu a avut nimeni timp de masinuta aia. Poate saptamana viitoare.
Loganele, e din ala cu VIN si numere de inmatriculare permanente. Scrie si pe funduletzul lui 1.5 dci.
Oricum, am ramas uitmit de cat de putin fum scoate utilajul la accelerarea pana la limitator, aproape insesizabil.
AR-18-MOS
9 Dec 2008, 18:44
@Vladpc
Multumim ca ne-ai iluminat. Fara tine, acest lucru ramanea o nebuloasa ...
Da' din pura intamplare, zi exact unde lucreaza ...
dacialoganmcv
9 Dec 2008, 19:03
QUOTE(einstein1984 @ 9 Dec 2008, 17:54)
Scrie si pe funduletzul lui 1.5 dci.
...putin fum scoate utilajul la accelerarea pana la limitator...
vorbim de
1.5 dCI (85CP) sau de 1.5 dC
I (105CP)?
LE: pana si frizeru' meu ii zice "taierea injectiei"
QUOTE(AR-18-MOS @ 9 Dec 2008, 18:44)
@Vladpc
Multumim ca ne-ai iluminat. Fara tine, acest lucru ramanea o nebuloasa ...
Da' din pura intamplare, zi exact unde lucreaza ...
nu-l provoca, ca se ambitioneaza acu' si dezgroapa toti
cenzurat !...
IRONICK
9 Dec 2008, 21:45
De thp sigur nu vorbeste. Dintre bp si hp, eu zi ca de hp ...
bogdan_90
9 Dec 2008, 22:37
am vazut zilele trecute in pitesti un sandel cu numere de probe si pe spatele lui scria 1.2 16v a aparut si motorul asta pe sandero? cat are 75 de cp?
IRONICK
9 Dec 2008, 22:38
ihi
QUOTE(einstein1984 @ 9 Dec 2008, 17:54)
Ala e mai bun decat clip-ul. Eroarea stim ce e (scrie langa ea )si de la ce a venit.
Ramane sa facem un test al tabloului de bord, ca sa se recalibreze. Dar nu a avut nimeni timp de masinuta aia. Poate saptamana viitoare.
No, da acu ce face tabloul de bord, comunica si pe linia de diagnoza? Mai, voi sigur stiti ce faceti pe acolo?
IRONICK
9 Dec 2008, 23:41
cu butonul apasat bre ...
einstein1984
10 Dec 2008, 08:04
QUOTE(Loganel_AG @ 9 Dec 2008, 20:03)
vorbim de
1.5 dCI (85CP) sau de 1.5 dC
I (105CP)?
LE: pana si frizeru' meu ii zice "taierea injectiei"
nu-l provoca, ca se ambitioneaza acu' si dezgroapa toti
cenzurat !...
E de 85 (si face merge frecvent pe A1 cu 160 km/h , deci e de ajuns). Si exprimarea corecta sau academica e "limitator de turatie". Traducatorul care a facut meniul in romana pentru clip i-a zis "consemn de turatie".
Oare merita sa verificam si vitezometru,s a mai aflam lucurui noi?
Klaus, la testul cu butonul apasat ma refream, nu cu clip-ul... ca nu e megane.
einstein1984
10 Dec 2008, 16:25
Facut test tablou bord, acum merge bine, adica indica turatia corect.
PENTRU ALTE MESAJE OFFTOPIC SE VA LASA DE ACUM CU SANTIUNI!
loganfan2008
14 Dec 2008, 08:45
QUOTE(einstein1984 @ 10 Dec 2008, 16:25)
Facut test tablou bord, acum merge bine, adica indica turatia corect.
ne poti face o scurta prezentare a procedurii repective prin care sa intelegem mai bine cum se face acest test la tabloul de bord? ma gandesc ca multi se vor confrunta cu aceasta problema dupa ca-si vor achizitiona un astfel de tractoras
PS: ai aflat cumva si care este originea problemei?
einstein1984
14 Dec 2008, 10:48
Pui contactul cu butonul de resetare a kilometrajului apasat. O sa se reclaibreze ceasurile si totul o sa mearga bine.
Sursa problemei posibil sa fie faptul ca masina e noua (1200 km) si nu a avut parte de respectiva operatiune pana atunci .
loganfan2008
14 Dec 2008, 12:28
stai sa-nteleg? chestia asta trebuie facuta la orice masinia din gama Dacia atunci cand o achizitionezi ?
sti cumva cum se dau km inapoi la masinile noi din gama Dacia si Renault ? am auzit o gramada de prietenii care au ridicat masinile de la concesiune cu 0 km la bord ... ciudat, nu?...
einstein1984
14 Dec 2008, 12:44
Nu e musai sa faci asta la orice masina.
Nu stiu cum se dau km inapoi, insa stiu ca nu se poate face cu testerul CLIP decat daca faci si o reprogramare sau schimbi tabloul de bord. Si daca faci asta, salvezi intai datele si le rescrii dupa aia, inclusiv kilometri. Si gata cu offtopicul.
loganfan2008
20 Dec 2008, 22:38
eu am auzit ca se face din butoanele de la bord si nu ai nevoie de nici un CLIP sau DDT ....
e ceva legat de faza aia cand incep limbile din bord sa o ia razna; se pare ca poti face aceasta operatie de maxim 3 ori si sa fie pana in 100 Km rulati (pe bord) si kilometrajul va revenii in 0 ....
PS: m-am documentat ...
Da' da pentru resetare mai sunt niscaivai proceduri intermediare...
loganfan2008
21 Dec 2008, 22:15
spune-ne si noua daca sti procedura
MariusWsW
31 Dec 2008, 13:30
Scumpilor......nu exista SANDERO DIESEL! Treaba cu turometrul mincinos e de fapt MINCIUNA! nu exista nicio masina mai noua care sa nu depaseasca cel putin 4000rpm...asa ca clip-ul tau e idiot...nu-mi spune mie ca ai turometrul defect,ar insemna ca la 100/h sa ai cat,500rpm(relanti)sau 6000rpm?Ceea ce sigur nu cred. Ca minciuna e mare, iata dovada:
Buna ziua,
Stimate domnule Ulescu ,
Va multumim pentru increderea pe care ne-ati acordat-o apeland la serviciile noastre.
In legatura cu solicitarea dumneavoastra va informam ca incepand cu anul 2009 pentru gama Sandero vor fi disponibile si alte motorizari. Va asiguram ca in momentul lansarii pe piata a unui nou model de motorizare pentru gama Sandero , acest eveniment va fi mediatizat pentru ca publicul larg din Romania sa afle din timp toate informatiile legate de aceasta.
Ramanem deschisi in continuare pentru orice solicitari si sugestii in legatura cu produsele si serviciile oferite de firma noastra. Ne puteti contacta la adresa de e-mail vocea.clientului@daciagroup.com sau folosind formularul de contact de pe site-ul www.dacia.ro, ori la numarul de telefon 0248 500 000, fax 0248 500 076, de luni pana vineri intre orele 8-20 si sambata intre orele 8-16 . Ne puteti scrie si prin posta, la adresa: Automobile Dacia SA - Vocea Clientului Dacia, str. Uzinei nr. 1, Mioveni, jud. Arges, cod 115400.
Cu stima,
Agent Servicii Client,
Tomescu Mihai Alexandru
sa continuam....
Daca poate sa creada cineva ca apasand un amarat de buton dam kilometrajul inapoi,ar insemna sa avem numai dacii noi,cu cel mult 90km/bord....hai sa fim seriosi,nici cu clip-ul nu se poate da inapoi,exista alta tehnica pe care din motive lesne de inteles nu le pot spune aici.Pai va dati seama ce ar insemna sa mergem cu kilometrajul pe 0 tot timpul?plus ca la TV ar vui astfel de informatii...rog sa nu mai mintiti lumea pe aici cu "jmekerii" de pacalit si adormit copiii....
IRONICK
31 Dec 2008, 13:39
un exemplu de ametit ...
AR-18-MOS
31 Dec 2008, 22:02
QUOTE(MariusWsW @ 31 Dec 2008, 13:30)
Scumpilor......nu exista SANDERO DIESEL! Treaba cu turometrul mincinos e de fapt MINCIUNA! nu exista nicio masina mai noua care sa nu depaseasca cel putin 4000rpm...asa ca clip-ul tau e idiot...nu-mi spune mie ca ai turometrul defect,ar insemna ca la 100/h sa ai cat,500rpm(relanti)sau 6000rpm?Ceea ce sigur nu cred. Ca minciuna e mare, iata dovada:
Buna ziua,
Stimate domnule Ulescu ,
Va multumim pentru increderea pe care ne-ati acordat-o apeland la serviciile noastre.
In legatura cu solicitarea dumneavoastra va informam ca incepand cu anul 2009 pentru gama Sandero vor fi disponibile si alte motorizari. Va asiguram ca in momentul lansarii pe piata a unui nou model de motorizare pentru gama Sandero , acest eveniment va fi mediatizat pentru ca publicul larg din Romania sa afle din timp toate informatiile legate de aceasta.
Ramanem deschisi in continuare pentru orice solicitari si sugestii in legatura cu produsele si serviciile oferite de firma noastra. Ne puteti contacta la adresa de e-mail vocea.clientului@daciagroup.com sau folosind formularul de contact de pe site-ul www.dacia.ro, ori la numarul de telefon 0248 500 000, fax 0248 500 076, de luni pana vineri intre orele 8-20 si sambata intre orele 8-16 . Ne puteti scrie si prin posta, la adresa: Automobile Dacia SA - Vocea Clientului Dacia, str. Uzinei nr. 1, Mioveni, jud. Arges, cod 115400.
Cu stima,
Agent Servicii Client,
Tomescu Mihai Alexandru
sa continuam....
Daca poate sa creada cineva ca apasand un amarat de buton dam kilometrajul inapoi,ar insemna sa avem numai dacii noi,cu cel mult 90km/bord....hai sa fim seriosi,nici cu clip-ul nu se poate da inapoi,exista alta tehnica pe care din motive lesne de inteles nu le pot spune aici.Pai va dati seama ce ar insemna sa mergem cu kilometrajul pe 0 tot timpul?plus ca la TV ar vui astfel de informatii...rog sa nu mai mintiti lumea pe aici cu "jmekerii" de pacalit si adormit copiii....
loganfan2008
2 Jan 2009, 23:10
QUOTE(MariusWsW @ 31 Dec 2008, 13:30)
inca unu'
PS: baieteii mei ->
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1554877
einstein1984
2 Jan 2009, 23:19
Mestere, eu zic sa stai cuminte in banca ta.
Exista sandero-uri diesel inmatriculate si in circulatie. Exista si sanderouri de 1,2 in circulatie. Daca aveai pile la RAR, aflai si VIN-urile.
Si te asigur ca clipul ala e mai destept ca tine (si 4000 de euro cat costa, si mai valoros). Insa K9K pe X90 nu trece de 3800 rpm in gol pentru ca asa e scris softul. Punct.
loganfan2008
3 Jan 2009, 22:22
QUOTE(einstein1984 @ 2 Jan 2009, 23:19)
Insa K9K pe X90 nu trece de 3800 rpm in gol pentru ca asa e scris softul
MariusWsW, este ceva de genul strategiei IDIOT START .... adica exact de ceea ce ai dat tu dovada cand ai postat aici
PS: daca nu ma crezi, mai scrie un mail la Vocea Clientului si te vei convinge
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.