augustin87r
12 Dec 2008, 21:11
Am observat ca indicatorul de benzina ramane in zona rosie (spre inceputul zonei albe) in timpul mersului. Practic, doar atat se ridica, oricat de plin ar fi rezervorul....Din ce cauza? Rezervorul de Solenza are sonda ca cel de Dacia berlina? Ma gandesc ca poate plutitorul are benzina in el si sta imersat...
neny_gty
12 Dec 2008, 22:38
Si yo am tot aceiasi problema, cand fac plinul, acul de la indicatorul se ridica pana la jumate, dupa ce consum in jur de 20l de "zeama" acul coboara jos de tot si mi se aprinde si becul. Yo banuiesc ca e de la sonda din rezervor
Dar am vazut ca mai este un topic care trateaza aceiasi problema, cauta si tu!
augustin87r
25 Dec 2008, 17:54
Am citit si celelalte topicuri referitoare la indicatorul de benzina....AM citit si in cartea tehnica despre defectele bordului.....Acolo sunt in principiu 2 posibilitati: fie schimbarea tabloului de bord, fie inlocuirea transmitatorului nivel carburant.
Ce este transmitatorul nivel carburant? Sonda efectiva cu plutitor sau cablul de la sonda pana la bord?
In alt loc scrie: "cablajul este defect: remediati" Despre ce cablaj este vorba? Acul din bord e legat la un ohm metru, montajul ohm metrului fiind undeva intre rezervor si bord? Sau este un mic cablaj cu piesele chiar in spatele acului indicator?
Intreb astea ca sa stiu cum sa abordez problema. Stau cu sufletul la gura gandindu-ma la indicatiile aparatului de masura. Daca nu indica 0 Ohmi cand trebuie, o sa fie nevoie de schimbat tabloul de bord.....Si nu vreau sa schimb tabloul pt ca o sa mostenesc unul cu alt kilometraj........
ZLATE58
25 Dec 2008, 18:23
sfatul meu este sa cauti un electrician competent care sa-ti rezolve aceasta problema
augustin87r
25 Dec 2008, 18:34
Incerc singur ca am indemanare...Urmaresc manualul.....Voiam doar sa stiu dinainte de inseamna transmitator nivel carburant...In mintea mea e un mic montaj pus undeva , care contien si un condensator care sa previna balansarea acului la miscari bruste ale masinii.....
cristio_79
25 Dec 2008, 19:55
Pai in manual scrie unde este acel traductor. Poate te ajuta si topicul acesta:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...a+benzina+loganSi cateva poze:
[attachmentid=1627489676][attachmentid=1627489677]
[attachmentid=1627489678][attachmentid=1627489679]
Daca nu ai capac de vizitare in portbagaj, va trebui sa demontezi rezervorul.
Astea in afara de cele doua topicuri deschise pana acum pe exact aceeasi tema.
augustin87r
25 Dec 2008, 21:07
Stiu ca s-au deschis 2 topicuri, dar aici am intrebat despre demontarea completa......AM citit pe alte topicuri ca trebuie cheie speciala pt desfacut ansamblul pompa-traductor si de asemenea o garnitura care nu se gaseste usor....
Din fericire, am gura de vizitare in portbagaj....
cristio_79
25 Dec 2008, 21:13
Pai tot iti trebuie o cheie speciala ca sa desfaci piulita aceea. Asta daca nu vrei sa o desfaci cu ciocanul si surubelnita mecanica. Si mai trebuie sa cauti, cel putin, garnitura. Ca are prostul obicei sa-si mareasca diametrul dupa ce este desfacuta.
augustin87r
25 Dec 2008, 21:18
Bun, nu vreau sa lucrez cu ciocanul ca o sa se deformeze piulita daca fac asa...O sa exclud celelalte variante.......Ma gandesc ca nu prea are ce se strica acolo in rezervor, cred ca e vorba doar de un potentiometru , iar rezistenta variabila a acestuia este transmisa la bord.....
Plutitorul cred ca nu a luat benzina, pt ca nu am vazut pe nimeni care sa se planga de acest lucru....
Doamne sa nu fie tabloul de bord!!
andr3y_yoo
25 Dec 2008, 21:25
la mine cand bag plin trece peste ultima linie
si cand bag aproape plin e la ultima linie
dubioooossss
ZLATE58
26 Dec 2008, 08:24
Incerc singur ca am indemanare...Urmaresc manualul.....Voiam doar sa stiu dinainte de inseamna transmitator nivel carburant...In mintea mea e un mic montaj pus undeva , care contien si un condensator care sa previna balansarea acului la miscari bruste ale masinii.....
total gresit acel motaj la care faci referire sa afla inclus in tabloul de bord
djasu82
26 Dec 2008, 10:46
voi stiti ce e in trasmitatorul ala cum so mai numi... e o simpla rezistenta reglabila cu valoare de la 0 la 280 de ohmi. Condensatorul acela e pus cu cap nu pus la intamplare .
Iaca "transmitatorul" ...
djasu82
26 Dec 2008, 14:45
asadar o amarata de rezistenta semireglabila bine ca nu e din carbon ca cu timpu s-ar toci ... Eu zic ca labaieti sta totul in sonda cum e reglat plutitorul.
augustin87r
26 Dec 2008, 18:32
Da, ma gandeam ca e o rezistenta de tipul ala, ca si la BErlina de altfel. Luni o sa iau aparatul de masura si sa verific rezistenta (am rezervorul aproape 3/4 ).....uitandu-ma pe datele din tabel....
26 Dec 2008, 21:58:
Multumesc mult klaus pt poza detaliata
ramsen
26 Dec 2008, 21:21
si la mine tot asa de rau imi indica la bord,adika cind pun 10L imi arata ca sint pe prima linie groasa,cind umplu rezervorul pina la prima declansare a pistolului de la pompa imi arata ,surpriza,tot la prima linie groasa.
de mentionat ... ca acum 1 an am schimbat ansamblul pompa benzina ,nu numai pentru acest motiv, si tot asa imi indica .nu ma mai alarmez ca m-am invatat cu el si stiu cind ajunge acul pe linia rosie bag benzina,daca umplu rezervorul merg cu el c-am vreo 550km mixtbafta va urez
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.