Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: din CN3 in CN4
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
fullhouse
Buna seara tuturor. Am si eu o curiozitate, as vrea sa-mi schimb bordul CN 3 cu ultima varianta de bord care a echipat berlinele, care arata de o mie de ori mai bine. Intrebarea mea ar fi daca aparatura de bord se potriveste in noul bord, aeroterma, climatizarea? Ar fi tare bine daca ar trebui sa fac rost doar de carcasa. Daca mi-ati putea spune si un pret estimativ ar fi perfect, multumesc.
baranga
pai sa o luam cu inceputul:un bord complet cn4(nu e ultimul tip de bord) complet cu aeroterma si toate accesoriile si plasticarie nu il iei fara 500 RON minim;manopera:200 RON; instalatie electrica pt bord CN4- 50 ron dezmembrari,motoras stergatoare tip CN4-30 ron dezmembrari;alte cheltuieli:mastic pensulabil+antifon+diluant:50 ron minim daca nu vrei sa iti ploua in masina;cu totul ajungi pe la 900 ron treaba asta.
crezi ca se merita??eu am pus la un prieten si mi-a luat 3 zile;asta vara,cand am putut sa dau jos parbrizul si sa il pun la loc fara riscuri;
fullhouse
Dacia mea e din 2000, bordul CN ala mai patratos, si as vrea sa trec la ala mai rotunjit, ultimul model fabricat pentru berline. In acelasi timp as vrea sa pastrez tot ce tine de interiorul bordului, sa cumpar doar carcasa. Ma intereseaza ce componente sunt comune, sa-mi dau seama daca merita sau nu investitia
deceneu32
Si de ce te complici?Ce daca este patratos?Asa era moda in anii'80.Este foarte frumos pentru vremea lui.Uita-te la toate masinile din acea perioada(ah,ce ani!) si ai sa vezi ca toate sunt patratoase.Toate:Renault,BMW,Oltcit etc.Ma gandesc cu nostalgie:Depeche Mode,AC/DC,Duran Duran etc.Aveam Oltcit cu bordul''patratos'',nu Logan.Si au venit si anii 2000,au aparut manelele,muzica buna a disparut,a aparut Loganul iar bordul la berlina s-a rotunjit...O tempora,o mores!
baranga
QUOTE(fullhouse @ 14 Dec 2008, 22:38)
Dacia mea e din 2000, bordul CN ala mai patratos, si as vrea sa trec la ala mai rotunjit, ultimul model fabricat pentru berline. In acelasi timp as vrea sa pastrez tot ce tine de interiorul bordului, sa cumpar doar carcasa. Ma intereseaza ce componente sunt comune, sa-mi dau seama daca merita sau nu investitia
*



am vazut la semnatura dacia 1985 si n-am stiut ca ai deja CN4(tu ai zis ca ai cn3);tot este comun,numai coaja difera intre cn4 si cn5 sa zic asa(modelul rotunjit) wink.gif
fullhouse
OK, mersi mult, asta vroiam sa stiu

<span class='edit'>15 Dec 2008, 10:49:</span>
Nu stiti cam cat m-ar costa carcasa aia?

nimeni nimic?
DannY_SmekeruL
la dezmembrari bordul complet de cn4 e in jur de 250 ron.coaja o iei mult mai ieftin.incearca pe la remat sud din bucuresti.bafta si spor la treaba.
adrianne
QUOTE(baranga @ 14 Dec 2008, 23:27)
am vazut la semnatura dacia 1985 si n-am stiut ca ai deja CN4(tu ai zis ca ai cn3);tot este comun,numai coaja difera intre cn4 si cn5 sa zic asa(modelul rotunjit) wink.gif
*



parca se oprea numerotarea la CN4, nu 5
driverx
CN5 e varianta personalizata cu ceasuri si aeratoare vopsite in rosu aprins sau alb.
adrianne
Corect!
baranga
QUOTE(adrianne @ 17 Dec 2008, 09:47)
parca se oprea numerotarea la CN4, nu 5
*




QUOTE(driverx @ 17 Dec 2008, 09:54)
CN5 e varianta personalizata cu ceasuri si aeratoare vopsite in rosu aprins sau alb.
*




QUOTE(adrianne @ 17 Dec 2008, 10:10)
Corect!
*



ce n-ati inteles din grupul de cuvinte " CN5 sa zic asa(modelul rotunjit)" ????

ma refeream la ultimul model de bord ce a fost pus din 2005 si pe paucurile diesel;
daca ziceam ".numai coaja difera intre cn4 si cn5" era o cu totul alta poveste.......
adrianne
CN3 e patratos, CN4 e rotunjit, CN5 e varianta personalizata cu ceasuri si aeratoare vopsite in rosu aprins sau alb.
tzepesch
radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif buna treaba aia cu cn5. nu mai haios era CN4P ???
baranga
pai hai s-o lamurim: CN1:bord cu cadran pana la 160;patratos si cu margine de aluminiu(nu este cel de pe 1300 cu 3 ceasuri!!!)
CN2 exact ca asta numai ca are cadran de 180 si turometru;pe dacii dupa 87
CN3 bord scoica(rotunjit)-pe daciile dupa 93-94
CN4-"bord cn" -pe daciile dupa 99
impropriu spus "cn5" modelul cn4 rotunjit;pe papucuri si berline dupa 2003;singurul bord care a fost pus pe papucurile diesel wink.gif
adrianne
Sa vina judecatorul de pace: Argoaneeeeee tata, unde esti?

executron (02.12.2008): "erau vreo 3-4 dacii in stare OK CN3 (cred) adica anii 95-96 asa"
ford_v6 (07.08.2008): "Dacia berlina CN3 fabricatie 1998 cu motor 1.6"
sebastyan (07.07.2008): "coaja de bord cn3 cred(modelul ca la daciile cu far patrat) "
baranga (09.04.2008): "si ala e far cn3 ca cn4 e far de "zambetu lui iliescu",cam asa !!!"
argon (26.03.2008): "nu am vazut sistemul ala nici la CN3 nici la zambet"
argon (26.03.2008): "Sa ne lamurim..asta e CN3 si asta CN4?! Eu asa stiu."
ciprianeduard (26.03.2008):"CN 3 - far cu geam cu coltul taiat ( ca la cn 2 ceamul fiind acelasi) dar cu reglajul de sarcina fiind in far si actionand doar oglinda farului nu tot farul ca la cn-urile anterioare si soporturile de faruri de pe caroserie fiind diferite; CN 4 - ( zimbetul lui iliescul ) far cu geamul de forma rotunjita si masca ,aripi si capota rotunjite si tot cu reglajul de sarcina direct in far ca la cn3 farurile fiind la fel si diferand doar geamul de far si semnalul intre cn3 cu cn 4"
buyaka (04.03.2008): "Denumirea de CN vine de la modelul masinii:
CN1 - faruri patratoase apropiate ca forma cu cele de oltcit si grila de plastic.
CN2 - faruri rotunjite cu masca din metal cu 2 grile
CN3 - aceleasi faruri ca la CN 2 masca metalica goala in mijloc cu plasa din plastic
CN 4- asa zisul "zambetul lui Iliescu""
ionutctn (18.10.2007): "1310 model CN4 zambet"
ov (07.06.2007): "berlina cu zambetu' lui iliescu (CN4, faruri rotunjite)"

mai caut?
CriSTI68
CN5-ul meu, capota este gata, urmeaza sa fac masca icon_mrgreen.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.