Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Despre cauciucuri
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Piese auto - Dacia Solenza
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
Dany
Salutare!



De fapt mesajul asta nu ar trebui sa fie aici, ci intr-un topic de genul "piese auto comune" DSN Si Solenza.



Eu am la Solenza niste cauciucuri Matador. Care mi se par de cacao rau. Doua motive: pe fata ai in permanenta senzatia ca sint lasate (poate ca chiar si este asa!), si pe umezeala si iarna aluneca rau ca naiba!



La Dacia Berlina pe care o aveam mai demult (numar B-32-BIT - ce vremuri...) aveam niste cauciucuri Firestone din fabrica. laugh.gif Ei bine, alea sint si acum, dupa 7 ani (!) functionale! Si in plus au o aderenta SUPER, nu se lasa in timp, nu iese aerul prin pori, etc.



De ce comentez pe tema asta? Nu ca sa va fac in ciuda - ci pentru ca in Carrefour au aparut acum cauciucuri Firestone LA PROMOTIE! Aka 34 bucati la pret de 3. Mie mi se pare tentant un set complet de Firestone pe la 4.5 milioane (ale mele sint late). Bineinteles - daca reusesc sa le "marit" pe astea Matador nou-noute pe care le am acum.



Ce parere aveti? Merita?
SpeedyGonzales
O chestie... si eu frecventez Carrefour-ul si am avut o mare surpriza cand a trebuit sa ma usurez :x ... Asa ca ai grija la calitatea lucrurilor pe care le cumperi de acolo...

Btw... zilele trecute soferul firmei cauta niste cauciucuri pentru un Volvo S60 (bossu' mare 166.gif ) ... si ghici de ce a ales Michelin in defavoarea Pirelli ?... Primele erau garantate la 300 km/h, celelalte la doar 250 km/h... Pret... 15 mil. BUCATA ! 173.gif Astea cauciucuri in care sa bagi cutitu !!! 168.gif
bogdan_o
Eu te-as sfatui sa-ti iei Debica sau, daca mai pui un pic iti iei Kumho. Super bune cauciucurile. Partea proasta este ca, mai ales Kumho au tendinta de a se uza mai repede (sunt mai moi). Partea buna este ca nu aluneca deloc iar cand pui frana brusc, din cauza prizei bune, lasi ditai dara pe asfalt.
Dany
Bineinteles ca poate ca exista cauciucuri mai bune decit Firestone - nu neg asta. Insa experienta mea cu Firestone a fost "de vis" si din cauza asta as merge tot pe asa ceva. Nu imi dau seama insa daca merita pretul asta, sint curios ce mai zice lumea! smile.gif 052.gif
Robert SLZ
Sa reinviem topicul

Pentru cei interesati, aseara noua oferta din Carefour, nu stiu cat e valabila, anvelope Firestone F590 175/70/13 1.990.000. Oferta este 3+1+geanta voiaj (supermisto)+montaj+echlibrare+garantie 3 ani. La fel si pentru 165/70/13 la 1.950.000.

Acum, am nevoie de ajutor. Cine are montate anvelope 175 / 70 / 13 pe Solenza ?
Cum se comporta, care sunt avantaje si dezavantaje, iar problema mare este atinge sau nu in viraje si hopuri ?? Reprezentantul de vanzari mi-a spus ca nu imi recomanda dimensiunea asta ca atinge, totusi le-am luat iar cel de la vulcanizare mi-a spus ca nu. Vreau parerile voastre.

Multumesc si dati fuga cine vrea, mie mi s-a parut ok oferta, in conditiile in care vinerea trecuta costa o bucata 1.790.000. si nici un alt avantaj
Robert SLZ
A, inca o chestie, acum nu stiu cat de adevarata este si cat de relevanta, dar baiatul de la montaj imi zicea aseara ca 100 % din clientii pe care i-a avut cu DSN sau SLZ cu Matadoare si Montana, le schimbau nu ca s-au tocit ci din cauza dezechilibrarilor, galmelor, etc. Cica toti se plang de ele. Eu sunt unul dintre ei, iar acum am constatat diferenta, merge si la mine masina ok, nu mai da din c_r ca rata.

Si pentru cei care cunosc, cat de bune sunt Firestone astea, de cine sunt facute, chiar este adevarata chestia cu fuel saver, cam cat ma vor tine si alte chestii pe care le-ati intalnit la folosirea lor.

Multumesc
AVT
Montana si Matador ar trebui interzise pe piata!! 166.gif Nu sunt bune de nimic. Eu unul m-am inpacat bine cu Sawa. Si Good Year. Si nu sunt rele nici cand vine vorba de bani.
asarban
Noroc ca nu se iau unii dupa tine
Matadoarele IEFTINE sunt puse pe SLZ
Tin sa te anunt ca sunt incaltate de fabrica cu anvlope matador urmatoarele masini : Skoda Octavia, Skoda Fabia si ...Volvo S40!
florinc
Dupa cum a spus si asarban cauciucurile astea sunt puse si pe masini bune, de firma.(la Skoda parca sunt Matador Prima)

Eu nu inteleg de ce va plangeti atat de tare de cele de pe SLZ. Sunt niste cauciucuri OK, destul de bune pentru pretul lor. Eu am mers 2 ierni cu ele si nu am avut probleme.
bomicabomic
Si eu la fel.
pedrovl
Am aproape 30.000 cu "Matadoarele" si singurul lucru pe care il observ este ca intradevar pe zapada nu sunt la fel de bune ca si Debica (am avut pe DSN). De Montana nu vreau sa -mi amintesc si bine zicea cineva ca ar trebui interzise (la o saptamana dupa ce luasem DSN le-am schimbat pt. ca 3 din ele aveau "galme"). Sunt de-a dreptul execrabile. Matadoarele sunt lux pe langa ele. Problema este alta. Dupa 30, 35 de mii de km nici o marca din cele despre care se discuta cel mai des (Matador, Debica, Sava, Barum) nu mai sunt asa cum trebuie pierzandu-si din calitati in mod evident. Eram in Italia cu DSN si am fost la un adevarat "gomista" pentru ca cele 2 Debica pe care le aveam pe fata trepidau incepand cu 140 kmph. Era o verificare pentru linistea mea. Ce sa va zic, a ras ala de mine de s-a prapadit (desi aratau bine si aveau 10 - 15 mii de km) si mi-a spus ca nu are ce sa echilibreze la caricaturile alea de cauciucuri . Bineinteles ca nu a auzit de marea marca Debica si mi-a recomandat sa vin la el daca imi permit Michelin, Pirelli, Dunlop, Good Year . L-am intrebat ce au ale mele. Si dupa ce le-a pus pe un tester cum nu am mai vazut mi-a aratat cat de ovale erau pe "coama" (lucru imperceptibil cu ochiul liber). Mi-a spus ca trepidatiile nu sunt decat din acel motiv si ca masina sau directia nu au absolut nimic. La intoarcere mi-am luat niste Pirelli le-am echilibrat si am rulat cu ele fara sa le mai verific macar presiunea pana am vandut masina (de la 25 la 80 de mii de km). Asa ca imediat ce am bani de cauciucuri renunt si la Matadoare (desi consider ca au fost bune) si ma orientez spre ceea ce inseamna cu adevarat anvelope.
sod
solenza mea a venit din fabrica cu barum 165/65/r14 de vara (briliantis). Am fost extrem de multumit de ele. Acum am Debica Frigo 175/65/R14 de iarna si sunt foarte multumit si de astea. Ating doar uneori, si destul de discret. La vara voi reveni la barum.
dragosdia
QUOTE(sod @ 22 Feb 2005, 15:55)
solenza mea a venit din fabrica cu barum 165/65/r14 de vara (briliantis). Am fost extrem de multumit de ele. Acum am Debica Frigo 175/65/R14 de iarna si sunt foarte multumit si de astea. Ating doar uneori, si destul de discret. La vara voi reveni la barum.
*



Am 22.000 km iar matadoarele mele se comporta exceptional smile.gif)))
bogdan_o
Revenind la dicutia cu cauciucurile, trebuie sa imi revizuiesc afirmatia de mai sus. Debica? Never ever. Au prostul obicei de a exploda, in conditiile in care nu au camera. Va spus asta dupa ce am patit-o pe pielea mea.

Matadoarele in mare sunt bune. Eu am mers doua ierni cu ele, inca nici o problema aparuta, nici macar o pana.
aviasol
eu am 175 / 70 / 13 de iarna si mi se pare ca masina sta mai ca lumea pe strada, se simte mai bine pe piatra cubica. oricum nu atinge pe nicaieri. de fapt problema era daca atinge pe amortizor ca in rest nu are unde sa atinga ca decupajele de roata sunt largi rau
LProdan
Si eu am pus 175/70/13 de iarna. Sint Goodyear UltraGrip MX300 si masina a stat toata iarna aproape lipita de sosea (cei din Timisoara cunosc zapezile de pe strada smile.gif ). Nu ating nimic, pe nicaieri. In orice caz, diferentele de dimensiuni sint minime (pentru anvelopele noi rezulta cam 1.4 cm in diametru), acceleratia este putin afectata de diametrul mai mare.

Matador nu voi mai pune pe masina: pe zapada/zloata/mizga aveai impresia ca masina era pe schiuri.
pedrovl
QUOTE(LProdan @ 24 Feb 2005, 09:50)
Si eu am pus 175/70/13 de iarna. Sint Goodyear UltraGrip MX300 si masina a stat toata iarna aproape lipita de sosea (cei din Timisoara cunosc zapezile de pe strada  smile.gif ). Nu ating nimic, pe nicaieri. In orice caz, diferentele de dimensiuni sint minime (pentru anvelopele noi rezulta cam 1.4 cm in diametru), acceleratia este putin afectata de diametrul mai mare.

Matador nu voi mai pune pe masina: pe zapada/zloata/mizga aveai impresia ca masina era pe schiuri.
*




Se gasesc si 165/70/13? Cat ai dat pe ele?
AVT
QUOTE(asarban @ 22 Feb 2005, 11:28)
Noroc  ca nu se iau unii dupa tine
Matadoarele IEFTINE sunt puse pe SLZ
Tin sa te anunt ca sunt incaltate de fabrica cu anvlope matador urmatoarele masini : Skoda Octavia, Skoda Fabia si ...Volvo S40!
*



Reformulez, Matadoarele puse pe SLZ sunt de tot...
Pe masina mea am Matador MP 12, 165 R 13 si pot sa-ti spun ca stau super prost cu adereta. Nu stiu ce matadoare sunt puse pe skoda sleep.gif dar, cele de pe SLZ chiar trebuie interzise!
Parerea mea! wink.gif Te superi?!?!?!?!?!?!?!?
dragosdia
Eu nu inteleg de ce va tot plangeti de Matadoare!!! Sunt fff bune, eu am mers si iarna trecuta cu ele si iarna asta fara nici un fel de probleme, si stiu sa "schimb a II-a". Daca vreti aderenta cu orice pret cumparati-va cauciucuri cu tinte!

Inainte de solenza am avut un R19 pe care aveam Debica Passio daca nu ma insel cu care m-am inteles f bine si pe asfalt curat si pe zapada. Cele doua au cam acelasi pret si sunt de o calitate apropiata.
pedrovl
Mai oameni buni. Daca cereti de la Matadoarele din fabrica, performante pe zapada este evident ca sunt proaste. Sunt niste cauciucuri normale care rezista pana pe la 30k dupa care poti sa le arunci. isi pierd aderenta si pe ploaie si pe uscat pentru ca sunt "Ieftine" iar "Matador" nu e mare firma. totusi fata de Montana care sunt execrabile, astea sunt ceva mai echilibrate atat ca pret cat si ca rezistenta. Nu putem avea pretentii de la un cauciuc de "Spania" asa cum avem de la Pirelli, Michelin, Dunlop. Cand o sa ne permitem sa schimbam cauciucurile odata cu venirea iernii, asa cum se procedeaza in afara (oamenii au 4 jenti cu cauciucuri de iarna si la inceputul sezonului rece le folosesc pe alea) atunci o sa avem si noi cauciucuri care tin mai mult. Pana atunci avem si noi grija cum putem de Matadoare, Debica, etc. si le laudam sau le criticam in functie de buzunar.
robert.s
Caracteristici matador de pe solenza

http://www.matador.sk/index.cfm?Module=Static&page=w&s=MP12
i96nds
Hai ca sunteti culmea.... Cauciucurile Matador MP12 sau MP14-Prima (pe Scala) sunt foarte, foarte bune pentru pretul pe care il au si pentru scopul pentru care au fost facute.
Adica: pentru cauciucuri de vara sunt foarte bune, au aderenta buna, asigura o distanta de franare acceptabil de mica etc. Iarna insa nu aveti ce cauta cu ele pe strada. E normal !

Daca vreti performante bune si iarna, puteti alege tot de la MATADOR cauciucurile MP58 M+S Silika de care eu sunt foarte, foarte multumit. Nu am patinat nici macar o data in 2 ierni si urca masina prin nameti fara nici o jena. Am mers cu ele si pe gheata si pe zapada afanata si totul a fost perfect !!!

Asadar nu va mai legati de marca MATADOR !!! Cumparati cauciucuri de iarna daca vreti performante bune pe zapada/gheata. Mie firma asta MATADOR mi se pare foarte serioasa si are produse foarte bune pentru pretul la care le comercializeaza. Adica raportul calitate/pret este foarte, foarte bun.
Alan25r
Daca e asa de serioasa de ce nu are macar un site cu domeniu platit ? Si-a ales un domeniu gratuit tocmai pentru ca nu are bani nici macar de un domeniu k lumea. Parerea mea ...
Intr-un fel ai dreptate ... dar MATADOR e MATADOR
Robert SLZ
Revin dupa circa 1000 km facuti cu Firestone F590. E diferenta ca de la cer la pamant fata de matadoarele de fabrica. Deci nu pot fi convins ca sunt bune acele matadoare.

Impart parerea tuturor celor care sustin ca sunt super cauciucuri fata de montana. dar totusi cum explicati ca dupa 10.000 km, 3 cauciucuri din 4 au deja galme pe interior, sunt strambe. Dupa ce am dat o caruta de bani la vulcanizari, echilibrari, schimbate intre ele in toate pozitiile, etc. am reusit sa le shimb. din acel moment nu imi mai trepideaza directia, nu imi trage dreapta sau stnaga la orice viteza, nu mai joaca pe strada, si alte simptome. oare nu sunt facute prost ?

Apoi, in ceea ce priveste aderenta, nu cred ca nimeni dupa forum nu se refera ca pe zapada sa pui frana si sa te opresti pe loc, dar nici cand ploua sa te opresti dupa 100 m la 50 km/h. de multe ori cand era ud afara si se intampla sa plec mai brusc de la semafor, aveam impresia ca rupe aderenta.

Despre Debita, am avut 3 ani pe DSN, super incantat am fost, dar dupa ce mi-a facut explozie unul pe fata, cauciuc nou, 3luni avea, am avut retinere in ceea ce le priveste.

Asa ca hai sa fim obiectivi si sa lasa la o parte raportul pret/calitate, ca este vorba de viata noastra nu de raportul pret/ risc accident, si pe de alta parte gasim cauciucuri de o calitate mai bune la preturi similare cu matadoarele sau alte bonghine.

Ce am observat duminica, am fost la munte, unde aceeasi panta plina cu zapada, ca matadoarele nu am reusit sa o urc niciodata fara lanturi, ba chiar si cand era doar namol aveam probleme, si cu chestiile aste de Firestone, de care v-am rugat sa-mi dati ceva detalii cei care stiu de ele, am urcat destul de bine, fara a pune lanturi. si nu cred ca sunt de iarna.
geo.meg
Mai oameni scrieti lucruri foarte dure !!!!

Normal ca o anvelopa este precum un "mercedes" deci :
- vrei stabiltate,confort ,performanta si aderenta iti cumperi anvelope : Michelin Pilot Sport
- vrei ceva sportiv,performant, rigid cu profil placut la ochi iti cumperi : BFgoodrich , Dunlop,Nokian , Good Year
- vrei o anvelopa comuna pentru o famile cu buget limitat cumperi : Montana ,Debica , Matador ........

Acum revenind la anvelopele de prima echipare normal ca sunt niste anvelope care sunt fabricate cu miile in graba nici nu se racesc bine din cuptoare si se si pun pe masina .
Normal ca nu ai cum sa-ti dai seama de diferente pana nu mergi cu alte anvelope pe aceeasi masina ca sa vezi diferenta , si credeti-ma ca diferenta exista , si daca vrei performanta aderenta pe ploaie si o franare optima alegi o marca de anvelope mai buna decat Matadorul .
Eu le-am denumit intr-un singur fel - parca sunt facute din plastic , sunt foarte rigide , vara nu ai aderenta datorita cauciucului foarte tare , nu mai spun pe ploaie ca daca pui o frana e jale sau pe ploaie torentiala sa mergi cu 100 km/h e chiar imposibil dar cu un profil mai evoluat se poate .
De iarna nici nu se mai pune problema , sunt SANIE ....... ..

Concluzie : NU poti sa-ti spui parerea decat dupa ce mergi cu mai multe tipluri de anvelope de la diferiti producatori . Deci daca vreti performate de la masina voastra schimbativa anvelopele cu ceva mai bun si care nu costa foarte mult si atunci sa vedeti diferenta , Mai puneti MAtadoarele la loc ? Va garantez eu ca nu .

thunder
Daca vreti anvelope bune atunci bagati banii in ceva de calitate Michelin, Pirelli, Dunlop, Toyo, Good Year, Semperite si o sa aveti aderenta, stabilitate fara probleme de echilibrare, etc. Ideal set vara/iarna. Cele de vara de preferat directionale ca sunt superbe, au un comportament foarte bune pe ploaie.
Daca vreti anvelope ieftine si acceptabile pe care sa le tineti 40-50k km si vreo 3-4 ani, inainte de va gandii la bugetul ala limitat ganditi-va si la viata voastra si a familiei pe care o plimbati de colo colo. Nu cred viata voastra face cat diferenta de la niste anvelope ieftine la unele mai scumpe si mult mai bune.

Cat despre anvelope de performanta/sport nu cred ca se pune problema pt. o Dacie. Nu mergeti cu 200Km/h nu faceti drifturi pe asfalt uscat si nici nu franati ca disperatii. Oricum astea sun anvelope mult mai scumpe si nu tin mai mult de 10-15k km.

PS: Semperite de vara, directionale, 1.8 mil buc ... am mers cu 100-120km/h pe ploaie torentiala intre Rasnov si Sambata de Sus ... a fost o placere sa vezi cum sta masina pe sosea in curbe, la franari, etc. Bine ca si drumul a fost impecabil.
pedrovl
Ce parere aveti depre SAVA ? Am auzit ca sunt foarte bune si cam la acelasi pret cu Matadoarele. Am 30k cu Matadoarele originale (si de pe la 25k nu prea mai pot conta pe ele desi nu cer performante de raliu si nici nu alerg cu masina)si as vrea sa ma orientez spre SAVA. A avut cineva? Merita?
AVT
QUOTE(pedrovl @ 2 Mar 2005, 09:23)
Ce parere aveti depre SAVA ? Am auzit ca sunt foarte bune si cam la acelasi pret cu Matadoarele. Am 30k cu Matadoarele originale (si de pe la 25k nu prea mai pot conta pe ele desi nu cer performante de raliu si nici nu alerg cu masina)si as vrea sa ma orientez spre SAVA. A avut cineva? Merita?
*



Nu sunt ca Dunlop, Good Year sau mai stiu eu ce, dar sunt muuuuult mai bune decat Matador!
Parerea mea, biggrin.gif
kaspersky
QUOTE(Alan25r @ 1 Mar 2005, 13:30)
Daca e asa de serioasa de ce nu are macar un site cu domeniu platit ? Si-a ales un domeniu gratuit tocmai pentru ca nu are bani nici macar de un domeniu k lumea. Parerea mea ...
*


De ce faci afirmatii daca habar n-ai ce zici! De unde stii ca Matador n-are nume de domeniu cumparat? Nu-mi faci si mie rost de citeva nume de domenii .sk gratis? Sau poate tu confunzi .sk cu .tk (Slovacia si Tokelau smile.gif)?
robert.s
QUOTE(Robert SLZ @ 1 Mar 2005, 15:37)
Revin dupa circa 1000 km facuti cu Firestone F590. E diferenta ca de la cer la pamant fata de matadoarele de fabrica. Deci nu pot fi convins ca sunt bune acele matadoare.

Impart parerea tuturor celor care sustin ca sunt super cauciucuri fata de montana. dar totusi cum explicati ca dupa 10.000 km, 3 cauciucuri din 4 au deja galme pe interior, sunt strambe. Dupa ce am dat o caruta de bani la vulcanizari, echilibrari, schimbate intre ele in toate pozitiile, etc. am reusit sa le shimb. din acel moment nu imi mai trepideaza directia, nu imi trage dreapta sau stnaga la orice viteza, nu mai joaca pe strada, si alte simptome. oare nu sunt facute prost ?

Apoi, in ceea ce priveste aderenta, nu cred ca nimeni dupa forum nu se refera ca pe zapada sa pui frana si sa te opresti pe loc, dar nici cand ploua sa te opresti dupa 100 m la 50 km/h. de multe ori cand era ud afara si se intampla sa plec mai brusc de la semafor, aveam impresia ca rupe aderenta.

Despre Debita, am avut 3 ani pe DSN, super incantat am fost, dar dupa ce mi-a facut explozie unul pe fata, cauciuc nou, 3luni avea, am avut retinere in ceea ce le priveste.

Asa ca hai sa fim obiectivi si sa lasa la o parte raportul pret/calitate, ca este vorba de viata noastra nu de raportul pret/ risc accident, si pe de alta parte gasim cauciucuri de o calitate mai bune la preturi similare cu matadoarele sau alte bonghine.

Ce am observat duminica, am fost la munte, unde aceeasi panta plina cu zapada, ca matadoarele nu am reusit sa o urc niciodata fara lanturi, ba chiar si cand era doar namol aveam probleme, si cu chestiile aste de Firestone, de care v-am rugat sa-mi dati ceva detalii cei care stiu de ele, am urcat destul de bine, fara a pune lanturi. si nu cred ca sunt de iarna.
*




Eu zic ca Firestone sunt oricum superioare lui Matador , dar tu cum iti explici ca eu dupa 30k nu am nici o problema cu Matadoarele (nigi o galma sau ciupitura macar) ?
Si fac in fiecare zi cam 110 -120 km (naveta) pe un drum destul de prost ( Campulung - Pitesti ) ?
Despre Debica eu nu am o parere buna : intr-un an am schimbat 3 anvelope Debica Pasio cand aveam berlina ( galme) .
Daca vreti cauciucri bune luati Pirelli , Michelin , Goodyear ...
In orice caz , repet intre Firestone si Matador eu as alege fara sa stau pe ganduri Firestone ...
Oricum bine ca nu ne-au dat Montana ca la Logan ... smile.gif
Parerea mea ...lasa ba ca merge asa ... biggrin.gif
Robert SLZ
Pai nu imi pot explica decat ca ori ai fost un norocos si ai nimerit niste cauciucuri bune ori, chiar daca faci drumul zilnic de 100 km, si este nasol, mergi incet si cu grija. Atentie, galmele nu se vad cu ochiul liber, incearca sa dai jos un cauciuc si da cu mana pe interior usor, si ai sa simti denivelarile, nici la mine nu se vedea.

Si vrei sa-mi spui ca dupa 30k poti merge fara probleme cu 120-140 fara sa trepideze, fara sa traga stanga sau dreapta ? Mi-e greu sa cred.

Cum iti explici tu ca la 2 zile dupa ce am cumparat masina si am iesit cu ea la drum lung dupa dupa 110 kmh imi tragea dreapta, si puternic. cam dupa 1000 km a inceput sa si danseze de spate. Am echilibrat si le-am permutat cred ca de vreo 10 ori, si degeaba. mi-am pus problema sa nu am vreo janta indoita, stramba. nici vorba, doar din cauciucuri. Poate am avut eu ghinionul prea mare, dar totusi daca se face un chestionar in care sa votam pro si contra Matadoarelor, eu zic ca pro nu sunt mai mult de 10-15%.

Eu unul circul destul de mult si in primul rand conteaza siguranta mea si a familiei si apoi restul.

Despre Debica nu am decat cuvinte de lauda, am facut cam 100-150 k cu acest tip Pasio, si am fost extrem de incantat de ele , pe orice anotimp. Totusi dupa ce mi-a explodat unul nou, am retineri ca sa mai cumpar asa ceva. Ai dreptate, dupa 40-50k incep sa se strambe, sa faca galme. Dar sunt bune.
i96nds
Robert, nu am negat niciodata calitatea produselor de la firmele mari. Insa si pretul e foarte mare.
Si eu am trecut de 30.000 Km si nu am absolut nici o problema la nici unul din cauciucuri, masina merge perfect, nu trage, nu trepideaza etc. La echilibrare nu am avut deloc probleme. Uzura nici nu se vede la ele. Parca sunt aproape noi.

Cred ca aceste cauciucuri de la SLZ rezista lejer 80.000 Km.

Galmele de care zici nu cred ca apar dupa un numar de kilometri parcursi. Ele apar dupa numar de gropi si santuri "vizitate" la viteza prea mare. Deci pot sa apara galme si dupa 100 Km dar si dupa 60.000 Km.
dragosdia
QUOTE(i96nds @ 2 Mar 2005, 18:17)
Robert, nu am negat niciodata calitatea produselor de la firmele mari. Insa si pretul e foarte mare.
Si eu am trecut de 30.000 Km si nu am absolut nici o problema la nici unul din cauciucuri, masina merge perfect, nu trage, nu trepideaza etc. La echilibrare nu am avut deloc probleme. Uzura nici nu se vede la ele. Parca sunt aproape noi.

Cred ca aceste cauciucuri de la SLZ rezista lejer 80.000 Km.

Galmele de care zici nu cred ca apar dupa un numar de kilometri parcursi. Ele apar dupa numar de gropi si santuri "vizitate" la viteza prea mare. Deci pot sa apara galme si dupa 100 Km dar si dupa 60.000 Km.
*



Si eu sunt f multumit de Matadoarele mele, am 25k si nu am niic un fel de probleme cu ele!
Robert SLZ
Asta asa e , galmele apar doar de la drumurile noastre line. Si sunt de acord ca o anvelopa adevarata te face sa scoti o multime de bani din buzunar. Dar totusi mai exista si alternative pentru nivelul nostru. In ceea ce priveste uzura, la 10k ziceai ca sunt nefolosite, eu unul am vrut sa le duc la tara sa le puna pe caruta, dar cand le-a vazut tata le-a oprit el pentru daciuta. Repet, eu circul destul de mult, si recunosc ca uneori merg mai neglijent, si e posibil sa le fi distrus din cauza gropilor, dar cred ca o anvelopa mai buna nu s-ar distruge asa repede. Apoi, explicati-mi faptul ca la temperaturi joase, ploaie, inghet, dece matadoarele devin casante, tari, si pierd aderenta ! E normal ?
JohnDoe1
Eu am bulit matadoarele fix la revizia de 10K; am plecat de la revizie super incantat ca mergea mult mai bine decat inainte(probabil de la schimbul de ulei) si cum eram asa eu vesel, cand am trecut peste linia de tramvai nu am observat ca ca nu mai exista asfalt pe vreo bucata de 20cm lanaga placa aia de beton in care sunt infipte sinele de la tramvai si am bulit(adica le-am facut galme) cauciucurile de pe fata, iar la unul de pe spate s-a ros o bucata zdravana din cauciuc.

Am mutat rotile de pe fata pe spate si dupa o sapt am reusit sa le intep pe toate 4 in acelasi timp chiar langa foisorul de foc; cineva aliniase intr-o crapaptura in asfalt un sir de vreo 200 de cuie. Langa era o vulcanizare; Nu mi-a fost greu sa inteleg cine le pusese acolo in asfalt, asa ca mi-am vulcanizat rotile la baietii de la vulcanizare care erau f incantati ca isi facusera clienti.

Asa ca acum la 28K mi-am luat niste sava pe care inca nu le-am incaltat, dar astept cu mare interes sa se mai imbuneze putin vremea si sa le le pun pe astea noi; de fapt imi mai lungesc putin agonia cu matadoarele.......

pedrovl
QUOTE(JohnDoe1 @ 3 Mar 2005, 15:51)
Eu am bulit matadoarele fix la revizia de 10K; am plecat de la revizie super incantat ca mergea mult mai bine decat inainte(probabil de la schimbul de ulei) si cum eram asa eu vesel, cand am trecut peste linia de tramvai nu am observat ca ca nu mai exista asfalt pe vreo bucata de 20cm lanaga placa aia de beton in care sunt infipte sinele de la tramvai si am bulit(adica le-am facut galme) cauciucurile de pe fata, iar la unul de pe spate s-a ros o bucata zdravana din cauciuc.

Am mutat rotile de pe fata pe spate si dupa o sapt am reusit sa le intep pe toate 4 in acelasi timp chiar langa foisorul de foc; cineva aliniase intr-o crapaptura in asfalt un sir de vreo 200 de cuie. Langa era o vulcanizare; Nu mi-a fost greu sa inteleg cine le pusese acolo in asfalt, asa ca mi-am vulcanizat rotile la baietii de la vulcanizare care erau f incantati ca isi facusera clienti.

Asa ca acum la 28K mi-am luat niste sava pe care inca nu le-am incaltat, dar astept cu mare interes sa se mai imbuneze putin vremea si sa le le pun pe astea noi; de fapt imi mai lungesc putin agonia cu matadoarele.......
*



Asta e chiar ghinion cu cuiele alea. Cum de te-ai abtinut sa nu le iei gatul la aia de la vulcanizare? Un OPC ceva?

Ce SAVA ai luat? 165/70/13 model.....?
JohnDoe1
Cred ca glumesti :-);

Era clar ca ciorile alea de acolo le pusese, dar nu avea nici un sens sa ma duc la OPC;

ca sa o luam logic: lasam masina acolo, ca oricum nu aveam cum sa plec cu ea asa cu rotile sparte, ma duceam sa zicem la politie, OPC, etc si ce rezolvam? crezi ca aia erau prosti sa le lase acolo? le scoteau pana as fi venit eu inapoi cu OPC-ul sau politia;

si ca sa plec cu masina cu rotile sparte la alta vulcanizare numai ca sa nu le dau satisfactie, ar fi fost mai grav; buleam si jentile si pneurile, mai rau decat erau.

asa ca cea mai inteleapta optiune pe care am gasit-o pe moment a fost sa le zambesc cu ingaduinta si sa ii las sa mi le vulcanizeze.

Am jenti cu R14, si mi-am luat niste sava 165/70/R14 din vitan. Am luat 4 buc si am dat 1.400.000/buc.

Asa cum am zis nu le-am incaltat inca pe masina, dar am observat ca talonul este f moale in comparatie cu cel de la matadoare. Banuiesc ca or mai fi si alte diferente dar inca nu le-am observat sau poate ca nu sunt vizibile ochiometric.

Oricum ieri mergand spre casa am observat cu regret cum incep gropile din asfalt sa se largeasca si sa se inmultesca; Asa ca o sa-mi fie mai mare mila sa le pun pe cele noi. Asa ca mai trag de astea cat o sa mai pot.....
tunderbird
M-a rugat cineva de la tara sa-i cumpar cinci cauciucuri noi, dar nu prea scumpe, pentru o D1300 din '81.
Initial am fost tentat sa-i iau Montana care este la oferta la Metro cu aprox. 870 000 lei usori, dar azi dimineata am gasit o firma la iesirea spre autostrada Buc.-Pitesti care vindea Matador MP12 la 961.000 lei si MP 15 la 1.007.000 lei.

Le-am pus unul langa altul sa fac comparatie... MP15 au cauciucul mult mai elastic seamana cu Firestone de la Carrefour.

Ce parere aveti? Exista cineva care are montate MP15 pe masina? Cum se comporta?
AVT
Nu am MP15 dar am "auzit", tot aici pe forum, pe cineva laudandu-le. Oricum, si pe situl lor spun fabricantii ca ar fi mai bune decat MP12 (cele de pe SLZ).
Cauta pe forum ca s-a mai discutat.
Detalii despre MP15 gasesti aici:
http://www.matador.sk/index.cfm?Module=Static&page=w&s=MP15
P.S. Am impresia ca MP15 sunt pe Scala, dar nu bag mana in foc blush.gif
tunderbird
QUOTE(AVT @ 4 Mar 2005, 18:13)
Nu am MP15 dar am "auzit", tot aici pe forum, pe cineva laudandu-le. Oricum, si pe situl lor spun fabricantii ca ar fi mai bune decat MP12 (cele de pe SLZ).
Cauta pe forum ca s-a mai discutat.
Detalii despre MP15 gasesti aici:
http://www.matador.sk/index.cfm?Module=Static&page=w&s=MP15
P.S. Am impresia ca MP15 sunt pe Scala, dar nu bag mana in foc  blush.gif
*



Site-ul l-am studiat mai de mult. E clar ca sunt mai bune decat MP12, cat despre primul si al doilea fabricant cu care se compara acolo, probabil ca unul dintre ei este fabricantul de Montana.

Oricum mie mi-au placut foarte mult si cred ca merita 1.007.000 lei.

Are cineva alta parere? Sa spuna repede, inainte de a le cumpara!
AVT
Cumparale odata, punele pe masina si apoi spune-ne si noua cum sunt, ca poate, cine stie... daca's bune... biggrin.gif
pedrovl

Am gasit SAVA cu 1.140.000/buc la reprezentanta Skoda din Valcea. Am vazut duminica si in Metro la Sibiu cu 1.340.000/buc. Prin Bucuresti cam cat costa??
JohnDoe1
eu am luat sava din vitan cu 1 480 000 buc si dimensiunile 165/70/R14 pt vara.
lar
Eu am pe DSN Firestone luate de la Carrefour acum vreo 2 ani si sunt putin nemultumit de 2 aspecte: probleme in echilibrarea lor si aderenta slaba pe carosabil ud. Nu le recomand decat daca nu exista bani in plus pt. ceva mai bun (Good Year sau Bridgestone, Michelin, etc.).
tunderbird
QUOTE(AVT @ 8 Mar 2005, 00:14)
Cumparale odata, punele pe masina si apoi spune-ne si noua cum sunt, ca poate, cine stie... daca's bune...  biggrin.gif
*



Bravos mon cher, buna afacere!
pedrovl
Ma interesau SAVA 165/70/13
AVT
QUOTE(pedrovl @ 8 Mar 2005, 14:09)
Ma interesau SAVA 165/70/13
*



D'astea am avut eu pe berlina (exact dimensiunile date) si pot sa-ti spun, chiar daca se vor supara unii pe mine, ca sunt net superioare fata de Matador. Nu sunt Firestone dar, sunt bunicele.
pedrovl
QUOTE(AVT @ 8 Mar 2005, 15:39)
D'astea am avut eu pe berlina (exact dimensiunile date) si pot sa-ti spun, chiar daca se vor supara unii pe mine, ca sunt net superioare fata de Matador. Nu sunt Firestone dar, sunt bunicele.
*




Stiu ca sunt mai bune decat Matador desi sunt din aceeasi clasa. De aia am si intrebat si vreau sa cumpar. Am inteles ca Barum ar mai fi cam la fel de bune desi la centrele de cauciucuri nu m-au sfatuit sa iau Barum ca cica sunt mai bune Sava.
Mihai 11 ZMK
Am folosit trei tipuri de anvelope : Barum, Matador si Montana.Am fost super multumit si nu mi-au creat probleme anvelopele Montana ! Se comporta mult mai bine decit B si M , atit in conditii de vara cit mai ales in conditii de iarna. Desi unii cred ca ar trebui interzise , sint multe alte lucruri care ar merita acest lucru ! Toti ne suparam cind vedem ca par asa zisele ``gilme``, dar probabil nu realizam ca de fapt 75% din ele, noi le facem , cu ajutorul gropilor si bordurilor.
AVT
Mai demult am sustinut ca ar trebui interzise anumite anveloape si imi mentin opinia.
Problema este ca dupa numai 15 - 20k km nu mai ai aderenta cu ele si ca daca e putin ud pe jos te duci sanie. Ori asa ceva nu este admisibil la o anvelopa. E adevarat ca montana, matador, etc sunt foarte ieftine, dar oare viata noastra este ieftina?!?! Oare merita?!!?!?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.