Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Consum Ridicat
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
buruburu
Ca ar creste consumul cu noile cauciuce de 175/65 am inteles....dar chiar in halul asta nu cred sad.gif Am facut plinul, am mers spre facultate in bucuresti, 1/3 din rezervor s-a evaporat. in interval de 130 km. Dacia mea a scos maxim, pana sa apara aceasta problema ciudata de consum ridicat, 8.6l/100 intre atat si 10l/100 e o diferenta ce nu se poate neglija sad.gif..... Am dus-o in service, si oamenii s-au uitat. pe traseu nu exista nici o fisura, nu are pe unde sa se scurga benizna afara. De supraturat nu o supra-turez deloc. pana in 3000 schimb treptele, desi stiu ca are cuplu maxim dupa valoarea aceasta.

Voi ce parere aveti? Azi, cand m-am intors acasa, de frica sa nu raman fara benzina, am pus de cat mi-au permis banii. 14 litri am pompat in ea. S-au evaporat toti pana acasa sad.gif
vet
Retur infundat? Ar fi trebuit sa verifice oamenii de la service.
Termostatul merge???? (dar nici asta nu ar justifica un consul enorm).
ZTV
sigur ai retur infundat, asa am patit si eu pana ce nu am schimbat toate tevareala de retur. Poate tu ai noroc si trebuie doar suflat.
coronarian
QUOTE(buruburu @ 19 Dec 2008, 00:18)
Ca ar creste consumul cu noile cauciuce de 175/65 am inteles....dar chiar in halul asta  nu cred sad.gif Am facut plinul, am mers spre facultate in bucuresti, 1/3 din rezervor s-a evaporat. in interval de 130 km. Dacia mea a scos maxim, pana sa apara aceasta problema ciudata de consum ridicat, 8.6l/100 intre atat si 10l/100 e o diferenta ce nu se poate neglija sad.gif..... Am dus-o in service, si oamenii s-au uitat. pe traseu nu exista nici o fisura, nu are pe unde sa se scurga benizna afara. De supraturat nu o supra-turez deloc. pana in 3000 schimb treptele, desi stiu ca are cuplu maxim dupa valoarea aceasta.

Voi ce parere aveti? Azi, cand m-am intors acasa, de frica sa nu raman fara benzina, am pus de cat mi-au permis banii. 14 litri am pompat in ea. S-au evaporat toti pana acasa sad.gif
*



eu zic ca 10l/100km in oras e un consum decent si nu stiu de ce o diferenta de 1,4l e o diferenta enorma cum zici tu...la consumul de combustibil sunt multi factori care contribuie si de care trebuie sa tii cont, au mai explicat baietii pe aici.
maryus_83
10l/ 100km EXTRAurban e normal?
vi_escu
In conditii normale, nu.
buruburu
@coronarian : nu e vb de bucuresti. haideti sa explic mai bine. eu stau in magurele, la facultatea de fizica, si cand plec acasa, o iau pe varianta. nici vorba ca masina sa fie stresata in regim urban. acel consum de 8.6 l-am scos odata cand am incercat sa-mi testez limitele masinii si am mers cu 135+ la 3800 de ture..... si acuma cand nici 115 la ora si 3400 de ture am 10+?..

Promit ca data viitoare sa ma fac mai bine inteles.
Inca nu stiu ce are, am lasat-o in service. dupa vacanta sper sa se rezolve problema si sa o am pe Joiana iar sanatoasa wink.gif
loganfan2008
QUOTE(ZTV @ 19 Dec 2008, 13:01)
sigur ai retur infundat, asa am patit si eu pana ce nu am schimbat toate tevareala de retur. Poate tu ai noroc si trebuie doar suflat.
*



pai si unde se duce benzina aia daca returul este infundat? unsure.gif
Mr_Devil83
In motor, imbogatind amestecul degeaba.

Daca motorul trepideaza atunci tine chestia cu returul infundat. Daca nu...cauta in alta parte problema: aprindere, avans.
loganfan2008
QUOTE(Mr_Devil83 @ 21 Dec 2008, 03:03)
In motor, imbogatind amestecul degeaba.
*



sincer sa-ti spun, eu n-am autit pan' acu' de asa ceva..... sleep.gif
PH-06-BOA
Daca amestecul e prea bogat, scade puterea, creste consumul. Returul are efect negativ asupra consumului, numai daca cuiul nu tine. Sunt masini si fara retur, dealtfel am mai expus eu pe undeva fenomenul cu pompa de benzina, ce se intampla cand nu e retur. pompa fiind in presiune, coada nu mai atinge cama, deci nu mai pompeaza. Arcul de la membrana, nu are putere sa preseze prea mult . In lipsa returului, o singura rectificare e necesara, reglarea nivelului, nu dupa desene si alte calcule astronomice, ci dupa nivel, ca d-aia e nivel, sa fie la jumatatea pantei de sub axa cuiului poanto.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.