Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Iar...am nevoie de ceva sfaturi!
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
ramses86
Buna. LA multi ani!!! Va deranjez din nou pentru ca...da, din nou daciuka mea cea draga refuza sa colaboreze cumine. Am 2 probleme la care nu-i dau de cap.
1. Langa buson, imi arunca afara la greu ulei, am pus inca o garnitura, dar tot imi arunca..ce sa fac? probabil imi scapa compresie si din cauza asta...sau ce paote fi? Ce sa pun acolo?
2.Dupa vreo...a..2000km facuti cu masina fara sa ating motorul cu vreo cheie tongue.gif ..din pacate acuma masina nu mai porneste. Dimineata..sau ma rog..cand pornesc masina...trebuie sa o tin pe cheie pana ce porneste mai ca nu se descarca bateria, sau chiar se descarca. Dupa ce porneste motorul si se incalzeste nitel, merge brici fara probleme, dar chiar daca motorul e cald, cand opresc motorul..dupa vreo 5 min vreau sa o repornesc iar..trebuie sa tin pe cheie vreo 2 minute. CE poate fi?

Multumesc anticipat!
Ps: bujiile sunt rosii si nu sunt murdare, deci nu e de acolo...cred..
Mr_Devil83
Pai in primul rand se porneste cu socul tras cica.

Apoi nu e o idee buna sa ti mult la automat ca o sa epuizezi bateria si electromotorul.

Incearca sa tragi socul, calci o data acceleratia sanatos, cheie max 2 secunde, vezi o ia au ba. Daca o ia si moare, astepti 2 3 secunde, o calci si ii mai dai o cheie, timp in care atingi usor de tot acceleratia. Ar trebui sa stea dupa ce o ajuti din acceleratie 4 5 secunde, la relanti cu socul tras.

Evident ce zic eu inseamna cum o pornesti.

Hai sa vedem de ce pleaca greu la tine:

1Ai tras socul?
2Daca l-ai tras, functioneaza?
3. alimentarea cu combustibil sigur e buna? Dupa ce motorul s-a incalzit, ar trebui sa o ia usor la prima cheie, asta si iarna inseamna macar juma de ora de cand ai oprit motorul.
4. Distanta la platina e reglata corect, scanteia e buna si bujiile sunt bune, nu sunt umede da?
tatuci
M-ai uns pe suflet cu topicul asta biggrin.gif , asa pateam eu la a mea....si 5 minute daca treceau cand vroiam s ao pornesc da-i cheie si spritz-uri pana la loc comanda.

Vara, iarna....nu conta. Am verificat aprinderea, am verificat alimentarea....nimic.

In cazul meu era din vina memebranei de la pompa de benzina (posibil si cea de spritz) care nu ramanea amorsata. Incearca sa-i dai cateva la coada inaninte (sa actionezi pedala pompei d epbenzina de vreo 10-15 ore) si vezi daca proneste.

Daca da...schimba membrana si asigura-te ca nu prinde aer fals pe undeva pe circuitul de alimentare (de regula furtunele d ecauciuc imbatranite sunt fisurate pe la buza sau unde le strange colierul si pe acolo intra aer si se duce benzina inanpoi in rezervor cand o opresti).
loganfan2008
QUOTE(ramses86 @ 2 Jan 2009, 17:33)
Langa buson, imi arunca afara la greu ulei, am pus inca o garnitura, dar tot imi arunca..ce sa fac?
*



ia vezi, suprafata de asezare a garniturii pe capacul de la chiulasa este plana?
ramses86
Mr devil....normal ca il porneam cu soc...doara am masina de un an si tongue.gif...nu e de acolo...dupa ce se incalzeste motorul, si socul e impins inapoi..si vreau sa restartez motorul face acelasi lucru; am aprindere electronica...functioneaza bine, da scanteie buna..dar tare ma tem ca platina sa nu fie uzata..Pe asta cum o verific? Membrana de la pompa de benzina teoretic e ok; pompa are doar 3 luni ..dar daca se intareste de la cele -15 grade de afara..e posibil, insa problema persista ssi cu motorul cald..deci nu stiu sad.gif(
djasu82
nu se alimenteaza carburatorul cu benzina . Poti scoate benzina intr-o sticla de 1 litru , desfaci alimentarea carburatorului cu benzina furtunul respectiv il lasi intr-o sticla de 5kg. Cu un alt furtun il legi la carburator si il lasi in sticla de 1 litru . Pornesti motorul si verifici cum functioneaza baga pompa sau nu baga intr-n minut trebuie sa-ti dea cam 1 litru de benzina.
ramses86
benzina vine...deja cateaodata atata pedalez...ca inafara de febra musculara...deja picura benzina la carburator pe la clapeta de acceleratie...deci benzina vine...cum verific platina daca e uzata? la ce sa ma uit?
Mr_Devil83
Daca da scanteie bine nu e uzata platina.
Ce te face pe tine asa de sigur ca e uzata platina?

De aici rezulta ca te contrazici cand zici ca ai scanteie buna.

Djasu daca bag furtunul de la carburator intr-o sticla de 1 litru, cum mama mamii ei trage carburatorul din ea benzina?
ramses86
mr_devil....ca ai scanteia buna sau ca da rateuri la scanteie nu e tot una....tongue.gif..iar cu benzina dintr-o sticla...principiul vaselor comunicante...sticla sa fie mai sus decat carburatorul si merge...asa merge vecinu cu trabantu de cativa ani smile.gif)...no am luat set contacteplatina sa vedem daca se rezolva....celalta mi se parea uzata pt ca acel cui era...de fapt mai ca nu era
gino73
si............................ ai rezolvat? Iti mai da ulei pe la capac? Sau iai dat foc?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.