tzepesch
25 Jan 2009, 17:18
sal...
m intereseaza sa schimb suruburile cu piulite de la culbutori.
am auzit ca ce se gaseste acu pe piata sunt f proaste. daca iau un set nou, se poate aplica un tratament de calire prin incalzire la rosu-racire in ulei, incalzire-racire... de cateva ori?
ar avea vreun efect?
si inca o intrebare, de ce naiba se deregleaza suruburile asta?
azi le fac o distanta la culbutori, maine e alta. generic vorbind. sa zicem ca ii verific peste o luna, si e alta distanta. mai mare de cele mai multe ori.
se strmaba tijele tachetilor, sau ce ma-sa? par la fel de drepte.
poate odata ii verifici la cald, altadata la rece
Mr_Devil83
25 Jan 2009, 20:41
si eu patesc la fel. Cred ca se tocesc putin in timp. Sau de la vibratii se misca suruburile.
Cred ca cel mai bine e sa fi resemnat si sa nu iti mai pese de ele. Oricum si cu o usoara bataie, nu influenteaza mersul sau consumul motorului. Era intr-un topic explicatia axei cu came a daciei si o descriere a reglajului, parca de PH-06-BOA facuta, care imi da dreptate
tzepesch
25 Jan 2009, 23:45
ai mai argon, normal ca verificai in acealeasi conditii, la rece intotdeauna. dupa o noapte de stat.
a, clar ca m-am resemnat. eventual antifonam capacu!
ma gandeam chiar serios sa mai pun inca un set de piulite sa le stranga pe alea de pe surub. cum e la furca ambreiajului.
Muttley
26 Jan 2009, 10:40
Mergeti la dezmembrari de auto straine si luati-va o rampa INTREAGA de renault. Nu mai aveti probleme cu ea in veci.
tzepesch
26 Jan 2009, 11:05
aha, daca gasim de R12
sau ce renault????
tzepesch
26 Jan 2009, 12:10
got it. merci de info.
Muttley
26 Jan 2009, 12:51
9, 10, 11, 12, 13, 14...n
Orice motor renault care arata la exterior la fel ca ala de dacie. Sunt o tona!!!! Si de 1.1, si de 1.4. Cred ca gasesti absolut oriunde!
9 si 11 sunt mai comune prin dezmembrari..d'aia ziceam. Vezi sa nu gasesti R12..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.