gabriel164
15 Feb 2005, 13:49
reglat platina (platina noua) reglat avans, schimbat capac delcou,spalat carburator,reglat tacheti 0,15-0,20 , schimbat condensator,schimbat pinion delcou , a mers bine chiar foarte bine 2 zile dupa aceea nu mai vrea cu soclul tras sta pornita dar se accelereaza singura ,fara soclu dar cu furtul de la pompa de vacum sta dar tot se accelereaza singura astept sugestii nu stiu ce sa- mai fac. pistonul 1 si 2 nu lucreaza ,am schimbat si bujiile , am bujii brisk
gabriel164
15 Feb 2005, 14:05
nu vrea nimeni sa-mi dea o sugestie
DodoBird
15 Feb 2005, 14:15
QUOTE(gabriel164 @ 15 Feb 2005, 14:05)
nu vrea nimeni sa-mi dea o sugestie
Banuesc ca deosebita coerenta in exprimare a generat tuturor o stare de confuzie aferenta fenomenului descris. Calmeza-te si explica-ne clar macar daca ai rusit sa faci cei doi cilindri sa mearga. Daca nu , merge doar in doi si se si accelereaza singura am pus-o de un NOBEL , nu mai muncim toata viata !
gabriel164
15 Feb 2005, 14:22
eu as banui supapele voi ce ziceti am vrut sa zic ca la relanti sta dar cu furtunul de la vacum scos dar si asa are un mers urit adica trepidat
ccristian
15 Feb 2005, 14:58
QUOTE(gabriel164 @ 15 Feb 2005, 14:22)
eu as banui supapele voi ce ziceti am vrut sa zic ca la relanti sta dar cu furtunul de la vacum scos dar si asa are un mers urit adica trepidat
Ce inseamna mers trepidat? Cum se face evacuarea, adica cum se aude la toba finala?
diaconuliviu
15 Feb 2005, 15:41
care vacuum? la ce spui "pompa de vacuum"? la "servofrina"? sau la capsula de avans vacuumatic?
Duza aia de 1,5 mm sau 2 dupa caz e desfundata?
Ca daca e vorba de servofrina si cu furtunul ei scos are relanti dar trepidant, suna a lipsa aer la relanti
daca vb de avansu vacumatic vezi sa nu fie infundat!
daca trepideaza vezi de amestec mai da-i/ia-i aer.
cum stau fisele?
daca ai de sinterom da-le foc si pune bosch silicone power sau tesla au mai recomandat altii!
verifica daca iti vine scanteie pe bujiile alea 2 care nu merg, schimba fisele intre ele si vezi daca se rezolva problema!
daca problema persista si bujiile 1 si 2 tot nu lucreaza scoate usor fisa de pe bujie si vezi daca la un moment dat (in timp ce indepartezi fisa si creste distanta inte bujie si fisa)nu creste turatie. asta am patit si eu cu nova si am luat o fisa veche am taiat din mansnul de protectie aprox un cm si am pus pe bujie ca sa stea fisa la distanta de bujie. eu am mers asa vo 2 zile dupa care am pus fisa in mod normal si vad ca si-a revenit. am intrebat pe toata lumea nimeni nu a stiut de unde e problema. la tine s-ar putea sa mai fie si pe la supape ceva.
QUOTE(anndi @ 15 Feb 2005, 16:56)
cum stau fisele?
daca ai de sinterom da-le foc si pune bosch silicone power sau tesla au mai recomandat altii!
cred ca vrei sa spui bujii de Sinterom, nu fise.
Fisele de Urziceni pot fi ok, se folosesc de decenii... dar depinde de mai multi factori, nu exista reteta sigura Tesla sau alta.
gabriel164
15 Feb 2005, 21:44
multumesc pentru sugestii am rezolavat problema se pare ca era platina dar nu se vedea nimic pe ea am inlocuit-o cu una mai veche si a mers se pare ca fura curent pe la axul de prindere.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.