Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: consum gpl si reglaj
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Dacia Nova
valentin_nova
nova mea consuma 15-16%gpl in oras .cum vi se pare consumul?este unul normal sau cam exagerat?se merita sa imi pun simplu corp?
ce pot sa fac sa ii reduc consumul
edy77_driver
nu cred ca ai sa scoti un consum mai mic pe gpl in oras...eu am injectie si tot pe acolo imi consuma in oras.acum vreau sa fac o proba pe benzina sa vad cat imi consuma in oras si daca iese bine pe benzina renunt la gaz.
burzum_grishnark
eu imi conduc dacia nova gt din 1998 cu carburator dublu corp original n cluj. eu am un consum mediu in oras de maxim 10.5 % urban si 7.5% extra urban... ar rebui sa verifici reglarea admisiei de gpl... si sa verifici daca carburatorul este reglat si sa verificide asemenea filtrul de aer... un filtru murdar creste consumul si cu 20% fata de consumul murdar... Bafta
mihai0070
daca pornesti cu socul tras si mai stai sa se si incalzeasca + daca faci drumuri scurte ... hmm eu zic ca este ok

si a mea consuma in jur de 7 % in afara (merg zilnic si imi cunosc consumul) si in jur de 12 sau 13 in oras ...
mihail_73
salutari!
si mie imi consuma mult. in jur de 8.5 afara. in oras nu se stie cat imi consuma dar cred ca mult. probabil vreo 15. legat de pb asta am observat un fenomen ciudat care pe benzina nu aparare. fenomenul de care va vorbesc este crestearea turatiei motorului in momentul in care ii iau din aer astupand cu mana admisia de aer. cineva spunea ca a facut o inginerie si anume a obturat partial admisia de aer si a mai inchis din surubul de relanti pana la turatia normala de 800 rpm astfel reusind sa reduca consumul. a mai incercat cineva manevra asta?
nicuviv
eu asa il am si consuma destul de putin
ORIJINAL21
consumul in oras mai este influientat si de cat de populat este orasul...
degeaba se mira un bucurestean de ce lui ii mananca 14-15% acolo este trafic frate....
comparand cu un altul care merge lejer pe strada unde sunt cateva autoturisme...
PH-06-BOA
Si logica? Ai obturat aerul la jumatate de exemplu (echivalent cu un filtru inbacsit ), crescand vacuumul sa zicem dublu, ceea ce face sa traga dublu gaz. Pentru a reduce din acel volum dublu, sunteti nevoiti sa strangeti surubul la gaz, ceea ce face sa reveniti la acelasi volum echivalent aerului ce poate trece in modul obturat. Adica v-ati invartit in jurul cozii. Nu e normal ca , astupand aerul, sa "suga" mai mult gaz? Si atunci il strangulati. Ca sa aveti ce face, sa ingreunati absorbtia aerului, ducand la scaderea puterii, fortarea uleiului sa treaca dinsus de segmenti... Altii pun turbo, si voi obturat? Treaba voastra, dar nu-i frumos !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.