Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Revize Nova
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Dacia Nova
mmi&g
Mai am cam o luna pana-mi expira ITP-ul
Asa ca am inceput pregatirile :schimbat bloc lumini,maneta aia de stergatoare,tija de legatura dintre stergatoare,saboti spate .

Cica as avea si un joc la axul volan--dar sper sa treaca ca cica e 3 mil.
Acum intrebarea mea este unde gasesc un service ieftin la care sa fac ITP-ul (eu cel mai ieftin am gasit cu 130 ron) in Bucuresti,si daca stie careva care-i treaba cu noxele ,tre sa le reglez inainte sau nu e obligatoriu (am GPL)
burtik4u
eu unde am fost la mine in piatra neamt costa 80 ron undeva, si 90 ron in alta parte biggrin.gif
anndi
Crucea de la volan se poate repara. In principiu se defecteaxa numai o parte, aia dinspre caseta. Fuga la un service si rugat pe nenea mecanicu sa iti dea o cruce schimbata de ei, cred ca mere si de Logan , se taie partea defecta si se sudeaza la loc partea buna. Cu un pic de munca se poate adapta bucsa clasica de 1410 cu un pic de sudura, numai ca e la directie si nu stiu cati aveti incredere in mesteri. Spor(t) la treaba!
burtik4u
eu am una modificata de la o super nova pusa acum pe masina, si mai am si una in boxa, daca vrei o vand, e in stare impecabila biggrin.gif, si nu cu 300 ron biggrin.gif
accxdru
Am fost eu acum 1 saptamana tot pentru ITP la un service dupa Banu Manta langa Primaria Sectorului 1 si ma costat 100 Ron undeva pe langa Gara de Nord.Acum depinde si de zona in care stai.Apropos:eu nu am GPL,cred ca restul de 30Ron sunt din cauza ca ai GPL.
mmi&g
A nu ,nici nu ma gandesc
O sa ma duc sa va d ce zic aia si daca e nasol o sa stau o luna pe tusa pana mai fac ceva bani si schimb decat sa fac o improvizatie ,mai ales la directie.Pentru 1 million stau cativa ani la racoare.Plus ca ideea nu e sa-i pacalesc facand o sudura ca sa nu mai aibe joc,ci sa am masina pe care sa ma bazez.


Eu stau in Berceni,deci e cam departe ala in sectorl 1si cred ca e mai scump pentru ca am gpl,asta e pretul lor.
Deci se poate si mai ieftin,asa ca o sa mai caut


11 Feb 2009, 15:28:
Am vrut sa zic ca nu cred ca e mai scump din cauza ca am gpl,nu cred ca conteaza asta
mmi&g
Da ..am fost si la ITP ,am gasit cu 110 ron langa targul de la vitan(apoi am aflat ca era si cu 95 ron langa pizzeria Attos ,Berceni).Omu mi-a zis de cand a urcat in masina ca nu iau si dupa teste mi-a dat lista:
-Cap bara st+dr
-Fixare rigida baterie
-Reglat faruri+lumini nr.
--Tubulatura evacuare+reglat noxe GPL+benzina
-Tampon cutie viteze
Am vorbit cu un mecanic acolo,mi-a facuto el,cu exceptia tamponului de la cutia de viteze care nu se gaseste.Problema e destul de grava ca atunci cand plec de pe loc se ridica motoru de loveste in capota si roade si o planetara din cauza asta.
Uite asa nu pot lua inspectia pentru un cauciuc care nu-l gasesc.
Rog daca gaseste cineva asa ceva prin Bucuresti,nu ezitati sa ma anuntati si pe mine
rralex89
n-ai cum sa-l "cinstesti" si tu pe om? poate cine stie, devine mai tolerant
cristigalos
leaga-l cu o camera de bicicleta pana faci rost de altul.eu cel putin l-am legat cu sarma.asata ca sa nu iti mai bata de caroserie
mmi&g
Mama mea ce solutii
Pai sa-l cinstesc pe ala ca sa ce...? sa-mi rup capota si planetarele si ceilalti suporti si sa pird motorul pe drum si sa intru in copac si mor sa ma duc la Doamne-doamne...............sau sa-l leg cu cauciuc si sa-mi cada motoru pe drum si sa intru in copac si sa mor si sa ma duc la Doamne-Doamne
Pentru 5-10 lei cat e un cenzurat dala--tre sa mai fie unu in Bucurestiu asta si o sa-l gasesc io
B 31 BRE
Bai fratilor nu va mai duceti la aia de langa Autovit ca sunt niste bulangii, tule rasa lor de pamfletari 251.gif
Am fost anu trecut la ei si le-am lasat vreo 15 mil
-caseta directie
-ax volan
-discuri frana
-saboti frana
-toba finala
-bucsaraie
-far dr.
-rectificat tamburi
-pistonase frane
Singura mea prostie a fost ca am lasat masina acolo,fiindca trebuia sa fiu la munca dry.gif .
Sa mai spun ca masina era OK inainte de itp,fiindca facusem un test la un service
cristigalos
eu nu am zis sa il lasi akolo definitiv.dar daca vrei sa mergi cu el asa ii treaba ta.am gasit eu in alba iulia deci cred k o sa gasesti si u in bucuresti numai k tre sa cauti.spor la munca
anndi
Imposibil sa nu gasesti, dar din cate stiu eu nu e 5-10 lei,ci 40-50, nu mai stiu exact.
mmi&g
Am inteles ca nu ai zis sa-l las acolo definitiv,dar am vrut sa fac si io un pic de katerinka.
So gasi el,dar nu la cele 8-10 magazine la care am fost eu pana acum.
Acum realizez ca nu am fost in celebrul Vitan--- si asa scump sa fie..?
cristigalos
eu am dat 27 lei acuma o luna
mmi&g
Am gasit in Vitan 40 lei si am dat 30 la montare.

M-am mai uitat odata pe lista si am vazut ca mai am repartitorul de frana blocat,insa nu l-am mai bagat in seama pentru ca baiatul care mi-a facut masina mi-a zis ca ala nu trebuie schimbat neaaparat pentru ca am trecut testele de frana.

Ca sa fiu sigur,am luat foaia de mi-a dato si m-am dus la nenea de la ITP si i-am zis ca am facut tot in afara de repartitor care am inteles ca nu e obligatoriu pentru ca nu am probleme cu franele si mai e si o garamada de bani,dar el nimic schimbat si schimbat
.
Eu am mai intrebat ici si colo si am inteles ca mecanicu nici nu are cum sa-si dea seama daca e blocat decat daca am diferente la franare,iar eu am diferente in limitele legale 10-11% intre stanga si dreapta.


Daca e cineva care stie cum sta treaba cu repartitorul asta tre sa-l schimb neaaparat sau e la latitudinea lui...astept pareri
Nici nu vreau sa aud sa-l cinstesc....ma intereseaza doar daca are dreptate sau sa ma duc sa o verifice asa cum e.Nu am nici prea mult timp de cearta cu el ca mai am doar cateva zile si expita ITP-ul
anndi
Mergi peste nenea gramada si ii spui sa iti faca ITP-ul. Daca comenteaza de repatitor il pui sa iti demonstreze cu hartia in brate. Nu va putea face asta, implicit o sa iei ITP. Iti spune asta ca vrea spaga. Daca functioneaza corect nu are altceva decat uzura, ca are si el o varsta. Spor(t) la treaba.
mmi&g
Multumesc pentru raspuns.
Exact asa mi-au spus toti din cei pe care i-am intrebat.
O sa ma duc la sfarsitul saptamanii cu masina sa vad daca o scot la cap cu el.

mmi&g
Gata am rezolvat ,am luat ITP
Dar am schimbat pana la urma repartitorul pentru ca mi-a zis ala ca nu are ce face are ordin de la RAR tot ce e blocat se schimba.
Insa sa va spun ce am patit cu schimbatul repartitorului.Ieri mi-am facut programare tot la service-ul ala de la Vitan si am intrebat si cat ma costa.Mi-au spus 100 ron repartitorul si 50 ron manopera.Astazi dupa ce l-am schimbat,m-am dus sa platesc si-mi cere 280 ron.Am crezut ca e greseala si l-am intrebat daca sigur atat e.Face da de ce va mirati ca e 220 repartitor si 60 manopera.M-am dus sa-l caut pe ala care mi-a spus pretul ieri si cand a vazut si el a ramas mirat dar dupa 1-2 min de gandit si calculat imi zice ca nu are ce face ca astea-s preturile.Bineinteles ca am facut un scandal.Ca ce tre sa fac sa te intreb daca esti sigur ca atat ma costa sau sa te pun sa-mi dai scris.
In fine intr-un final i-am pus 200 pe masa si i-am zis ca mai mult nu le dau

Ce ma socat ca tot ei erau aia suparati si incercau sa ma convinga ca s-a marit pretul la piesa.Da si io i-am facut in toate felurile.
vlahul_2004
Valeleu! Dar cum e posibil asa ceva? Si daca nu aveai bani la tine ce faceau? Trebuia sa plateasca ala care ti-a spus initial pretul.
mmi&g
Da
E simplu si nu prea.
De atunci am mai patito cu un fiat .Are un huruit la motor si am fost la serviceul NRG,mi-au zis ca e rola intinzatoare.Am venit a doua zi dupa masina si avea acelasi huruit,ca cica e si de la alternator.M-am dus la seful lor si i-am zis problema.El a venit si a scos curelele pe rand si pana la urma era de la pompa de servofrana.Uite asa a achitat mecanicul o rola intinzatoare +montaj din buzunarul lui.

Si io tot cu huruitul am ramas ca e prea scumpa piesa.

Am fugit de "La Viorel" ca sa ajung la alti incompetenti ,.
service-ul de langa vitan,acum astia.Mai raman reprezentantele si gata.
Poate o fi si fata mea de vina ,dar parca prea sunt necunoscatori sau jepcari mecanicii astia.

gti98
Nu te mai mira, bre mmi, ca esti in patria manelelor si a tiganelii!
Si pe mine m-a pus sa-i schimb repartitoru" (ca era ruginit ca dracu!), da' anu trecut a fost vreo 70 de lei (in magazin, nu la servis, unde au niste scoruri...) si l-am schimbat eu, ca nu-s ciung (chestia e ca am canal la tareni, ca altfel esti mancat la lucru pe sub vehicol). Beleaua a venit de la rugineala conductelor, in special alea de plecare: una s-a rupt si am ametit pana am gasit-o!
Iar cu axul volanului nu va inteleg: efortul pe el e foarte mic (cum e si jocul care se formeaza, 2-3 grade, nicidecum 15; dar nasu' de la ITP nu sta la discutii; daca ai "bafta" sa fie si inspectorul de la RAR pe acolo te trezesti cu tinicheaua de coada ca nu mai treci ITP-ul in veci (sa nu-mi spuneti mie ca aveti masinile PERFECTE ca sunt satul de minciunile mele...)
Deci, axul ala se poate suda foarte bine, se polizeaza si se vopseste (chestia asta se face si in service, si sa nu credeti ca aia au sudorii prea grozavi) Iar pe nea' ITP il intereseaz doar jocul, nu si cum arata axul (eu am pus de SN si fiind cu vreo 5 mm mai scurt, surubul de sus nu a intrat in canalul pentru el, dar a strans pe zona zimtata si gata. Nu are joc si nu sare in veci, ca doar nu trag de volan cu elefantu'!)
Iar cu suportul de cutie... Inteleg ca ti s-a rupt ala de la mijloc? Si mie mi s-a rupt ala de la cutie (cel mai din stanga masinii) Iasul e un oras mic la capitolul masini: acum 2-3 ani, nu am gasit nicaieri rahatul ala de tabla, pana m-am enervat! (Mi se intampla rar!) Si l-am carpit eu cu o bucata de platband. Va tine pana la sfarsitul vietii acelei masinute, si nu s-a luat nimeni de el.
Uite asa invatam (unii dintre noi) si nobila meserie de fierari (stii ce fain se modeleaza fierul inrosit?)!!!
Iar de reprezentante...nu-mi vorbi! Azi am fost cu "limuzinuta" sotiei la revizia anuala. Dupa ce plec de acolo, constat un trancanit pe dedesubt, de toata frumusetea. Telefonez sa intreb daca au demontat scutul - pentru schimbat uleiul. Seful de atelier m-a invitat sa revin (nu-i era clar daca s-a umblat la scut) Decat sa traversez iar orasul, am preferat sa "fac o burta" si sa ma uit eu. Un surub nu e strans pana la capat; are un hexagon de 15 sau 16 (inca e bine ca e hexagon!), dar e intr-o adancitura si nu merge cu cheia fixa. In plus filetul cat e iesit prin piulita are urme de fortare (totusi nu pare stramb) si surubul pare a fi blocat. Sincer, mi-e sila sa ma duc la service, desi ar trebui sa-mi rezolve fara alte costuri "isprava". Cam asta-i "reprezentanta": mecanici prost instruiti, prost platiti si fara chef de a face o treaba buna.

Bafta si fara pene!!!
PS Ce-ai omule cu copacu' si cu Doamne-doamne? Cine te pune sa gonesti?
mmi&g
Inca un test de rezistenta la care ma supune masina mea.

De la un timp volanul meu nu mai este paralel cu liunia bordului,diferenta e vizibila.Pana acum nu ma dernjat decat la aspect.Insa in weekend am facut ub drum pana la Pitesti si pentru prima oara de cand am masina asta pur si simplu nu o simteam.Are un joc imens al volanului care la viteza mare e si mai amplificat.Putin exagerat as spune ca parca o conduceam pe gheata,

Se pare ca am puso de cateva milioane cu domnul ax volan.


Acum chiar m-am convins.Spre deosebire de toate celelalte tipuri de masini,la nova absolut toti posesorii au mai devreme sau mai tarziu exact aceleasi probleme cu ea(ma refer la problemele specifice numai ei).Astea nu sunt multe ,dar parca se repeta la infinit:discuri,capac pompa apa,ax volan,carburator,apa in portbagaj,alternator,bloc lumini si cam atat.
Eu le-am avut pe toate fara discuri si apa in masina.Deci tre sa ma pregatesc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.