mariusb007
10 Feb 2009, 12:33
sal
am un R12TL din anul 70 i'am facut capitala si... dupa vreo 500km uleiul motor a devenit alb...banuiesc ca e de la chiulasa sau...?
inainte de capitala a facut fix invers,a adaugat ulei in apa
De la ce poate sa faca figurile acestea?
De unde pot sa fac rost de o chiulasa(in TM) pentr R12, am inteles ca se potriveste de la 1300
de la dezmembrari, 50-100 ron stiu eu ca e, dar poti sa o rectifici pe cea veche.
mariusb007
10 Feb 2009, 12:39
am rectificat'o da de geaba
unde exact ? am fost la dezmembrari da nu aveau de dacie...
10 Feb 2009, 17:36:
se poate verifica cumva chiulasa sau . . .cum sa stiu daca e buna?
brigada_diverse
11 Feb 2009, 13:00
faci uleiu alb-> apa in ulei
poate veni de la garnitura de chiulasa(var1)
var 2. de la chiulasa(fisurata)
var 3, garniturile dintre pistoae si bloc sunt stricate.....
mariusb007
11 Feb 2009, 13:34
garnitura chiulasa- schimbata
garniturele pistoane/bloc - schibate
deci a mai ramas doar var 2 chiulasa(fisurata), altceva nu poate sa fie
da?
brigada_diverse
11 Feb 2009, 17:40
chiar si dupa astea doua schimbari, uleiul nou ti l-a umplut iar cu apa(l-a albit?)
pai....orice contact cu apa se poate face ori prin bloc fisurat ori prin chiulasa fisurata..........parerea mea...
mariusb007
11 Feb 2009, 18:39
da si dupa aceste schimbari uleiul motor tot il face alb
Pb au inceput de cand fratemiu a supraincalzit motorul,dupa care au inceput sa apara baloane de aier in vasul de expansiune + ulei in apa...
brigada_diverse
11 Feb 2009, 18:54
bule in vas-> a ars garnitura de chiulasa cel mai probabil....
banuiesc ca ai schimbat 2 garnituri de chiulasa? dupa ce ai pus-o inapoi si ai vazut ca iar face prostii, apoi ai dat jos sa schimbi garn dintre pistoane si bloc...deci a 2-a garnitura, corect? sper ca nu ai pus o garnitura de 2 ori
mariusb007
11 Feb 2009, 20:39
nu chiulasa am dat'o jos doar 1 data
adica motorul imi papa ulei si am decis daca tot tre umblat pe la el, mai bine ai fac capitala...
la garniturile dintre pistoane/bloc am pus si putin silicon din ala rosu, sper ca nu are cum sa curga apa pe acolo
brigada_diverse
11 Feb 2009, 22:05
de cat e setu? la alea de 1.3 stiam ca e cu garnituri de hartie....nu stiu siliconu rosu cat de bun e la temperaturile alea....
mariusb007
11 Feb 2009, 22:24
da Kobelschmit de 1.3,
garniturile erau din plastic, le'am primit impreuna cu setul
apropo temp motorului nu e mai mare de 60-70 grade C nu? pe silicon scria ca e rezistent pana la 300 grade C
Mr_Devil83
12 Feb 2009, 03:29
aaaa...termostatul se deschide pe la 90 de grade.
aaaa...alea 90 de grade le are lichidul de racire ca in camera de ardere si in cilindrii temperaturile sunt mult mai mari...
aaaa 4
pentru chiulasa de dacie nu te duci la dezmembrari ca baietii de acolo nu au decat autoturisme "de import" de dezmembrat. Pentru chiulasa de dacie te duci frumos la fier vechi. Iei o tubulara sau inelara de 17 la tine si o desfaci de pe masina cu manutza ta de obicei
mariusb007
12 Feb 2009, 17:35
Eu unul sunt sigur ca e de la siliconul pe care l-ai pus in locul garniturilor.Inainte de a da banii degeaba pe chiuloasa desfa motorul si pune garniturile care trebuie puse intre camasi si bloc.Siliconul sub nici o forma nu are cum sa reziste acolo....
mariusb007
12 Feb 2009, 22:05
am pus si garniturile si siliconul ,
apropo motorul l'am mai dezmembrat odata am schibat doar segmenti si am procedat la fel garnituri+silicon (nu am avut pb cu uleiul alb)
La a 2'a dezmembrare am observat ca siliconul a rezistat, camasile pareau lipite de bloc,si aveau silicon pe ele...
costelmorosanu
5 May 2009, 09:11
Verifica sa nu ai poate si un cilindru fisurat se vede ca o dunga cu creionul si pune garniturile de hartie originale fara silicon si atentie sa nu misti cilindri dupa ce le pui ca se rup usor, chiuloasa sa nu fie ovalizata , eventual o rectifici, garnitura chiuloasa noua si scapi de probleme .
za_kristake
5 May 2009, 17:46
QUOTE(costelmorosanu @ 5 May 2009, 09:11)
Verifica sa nu ai poate si un cilindru fisurat se vede ca o dunga cu creionul si pune garniturile de hartie originale fara silicon si atentie sa nu misti cilindri dupa ce le pui ca se rup usor, chiuloasa sa nu fie ovalizata , eventual o rectifici, garnitura chiuloasa noua si scapi de probleme .
probabil a golit 2-3 rezervoare de atunci
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.