Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Amortizoare, Dacii mai noi
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
llmihai
Salutare.

Cei care au masini din 2000 pana in 2003 asi dori sa stiu cum aveti telescoapele?
Sunt mai rigide fata de celelalte masini mai vechi?

Eu am o dacie din 2002 si am telescoapele foarte rigide si pe fata si pe spate.
Si nu stiu daca au fost schimbate sau daca asa sunt din fabrica.


Mai am si eu o intrebare.
Cand sunt distruse telescoapele cum se comporta masina???

Multumesc astept raspunsurile voastre..
alin12
nu sunt expert. daca gresesc va rog sa ma corectati.
daca e sa fie duse telescoapele, masina sare ca o capra, daca apesi pe ea, imediat se ridica la loc.
telescopul are rolul de a ameliora viteza cu care arcul o arunca. deci ridicarea se face mai lin.
Mirciulik
Merge verificat cum a spus colegul mai sus.

Mai repede in schimb cred ca vei observa ca masina se comporta ca o barca. Pe viraje e mai instabila, se inclina mai mult si mai rapid.

Deasemeni la franari sau plecari bruste masina se ridica de bot sau se apleaca destul de usor.
llmihai
Curios este ca nu face in nici un fel. Doar ca e mai rigida cand e goala.Cand am bagaj se comporta foarte bine.
alin12
cred ca este ceva normal. adica faptul ca e rigida, nu tine de telescoape.
dacia mea, nascuta in 2000 se comporta asemanator, cel putin pe spate cand trec peste acele denivelari de la trecerile de pietoni, cand e goala masina.
parerea mea e sa stai linistit. console.gif
Hacker
Cu cat este mai rigida cu atat stabilitatea este mai buna.
DAca sunt mai moi confortul este mai ridicat dar stabilitatea este mai proasta.
llmihai
Cand trec peste denivelari de la trecerile de pietoni parca ar cade din pod asa face.
La tine e la fel??
alin12
da
maryus_83
Asa e si a mea.. recolta 2001.. foarte rigida si destul de stabila pe viraje. smile.gif
PH-06-BOA
Cand e goala, ridica de arcadele din spate, si urmareste cand ajunge amortizorul la cap de cursa, adica incepe sa se ridice si roata. Normal ar fi ca dupa vreo 5-6 cm. Daca se ridica imediat, inseamna ca ai amortizorul la cap de cursa. Balanseaza fiecare colt al masinii in parte, si dupa eliberare, masina se ridica mai sus, si in coborare, se opreste la jumatatea cursei. asa se comporta un amortizor bun. Sper ca s-a inteles modul de testare, care l-am mai spus si in alte topicuri.
adi8yo
salut! faza asta cu tzopaitu o avea si tata, la o dacie mai veche, cand trecea peste o denivelare, gen alea de pietoni, si in general masina era mai rigida cand nu era incarcata... la el topaia asa pt ca avea arcuri duble ...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.