QUOTE(bosshaky @ 5 Mar 2009, 16:39)
<span class='edit'>5 Mar 2009, 16:41:</span>
pentru vyalli Da haios. Dar in afara de aspect, rechinu nu face nimic altceva.
si semnul nike pe spate iti aduce 1 cal putere
QUOTE(iulian sn2001 @ 5 Mar 2009, 20:13)
Tati eu spun pentru inceput sa te ocupi de adevaratele probleme ale super-novei(rugina...apa...consumabile skimbate la zi...si lista poate continua) Cat despre kerosen te rog sa anunti ziua in care ai de gand sa incerci.Vreau sa vad fatza lu Andreea Esca cand va prezenta stirea.
Oricum...faza cu tuningul este trecatoare asa ca iti urez Bun Venit printre noi si nu uita sa iti completezi profilul.
Si eu vreau sa fiu prezent la experiment cu pompieri cu tot arsenalul.
QUOTE(Maskatu @ 5 Mar 2009, 22:03)
Oameni buni, reveniti cu picioarele pe pamant. Nu am citit eu bine? Voi vorbiti de kerosen pe super nova, si tuning de mii de euro. Turbine de mii de euro, transformari de benzina in kerosen... oameni buni vorbim de SUPER NOVA!!! Sunt singurul care citeste printre randuri? Da sunt de acord cu o evacuare, cu un filtru sport, cu un cip tuning. Atat! Restul e fictiune, poveste, science-fiction.
Dupa cum a spus si colegul iulian sn2001, mai bine cu banii care vad ca esti dispus sa ii bagi pentru "tuning" motor, ai incerca sa o repari pe ea... ma indoiesc ca nu iti curge apa in ea cel putin printr-un loc, ca nu iti troncane vreun amortizor, ca nu ai cel putin 3-4 puncte/pete de rugina pe la oalele spate sau pe caroserie, sau ca nu ai nici macar o piesa de schimbat pe la roti, etc !
Tot respectul pentru colegii care chiar au habar despre detalii tehnice in ceea ce priveste tuning-ul de motor si tot ce tine de acest subiect, dar unii de pe aici s-au uitat prea mult la pimp my ride.
Nu zic ca nu ar fii posibil dar pur si simplu nu se merita asemenea investitii de mii de euro.
Pe link-ul de mai sus am vazut un pret de 200 ron pentru o remapare de 82 de cai. Chiar e acceptabil pretul si cred ca e ok de la 75 la 82. Mai adaugi o evacuare + filtru sport si e suficient, mai mult decat suficient. Daca nici asa nu esti "satisfacut" atunci schimba masina. Atat poate ! Mai mult nu poate.
Sa nu uitam ca daca puterea motorului devine mai mare atunci intervin si alti factori, si trebuiesc facute modificati la frane/suspensii, etc. Masina a fost proiectata sa "duca" 75 de cai... nu 100+.
Imi cer scuze daca am ofensat pe cineva, dar asta este parerea mea. Uneori trebuie sa recunoastem limitele masinii, si astea sunt!
Foarte mare dreptate
QUOTE(kmykze @ 5 Mar 2009, 23:22)
bosshaky poti sa iti faci o instalatie de nitrous oxide (nos) nu e prea scumpa, o faci sa fie aspirata prin filtru de aer, treaba e ca pe langa consum o sa mai schimbi cate ceva la motor din cand in cand datorita arderii foarte puternice.
nu pe bune acu nu se merita sa bagi bani in masina asta so faci "racing" si vad ca toti colegii forumisti iti spun asta, mai ales ca tu nu vrei sa cheltuiesti bani pe tuning...
in concluzie: filtru sport montat corespunzator(adica s aia aer rece de afara), esapament sport de diametru marit + saxofon schimbat si facut pe comanda + toba sport, remapare, dai jos compresoru de la AC si iti ajunge
dupaia sa nu te intalnesti cu mine pe strazile publice
off topic: cati ani ai?
Nos pe DSN. E clar ma si gandesc in trafic cand ma dau cu bmw apas nos
si zboara motoru, dar numai motorul.Oare masina e prea perfecta si pusa la punct si nu ai nici o problema cu ea?