Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Manson schimbator
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Sandero > Probleme tehnice - Dacia Sandero
FLP
S-a crapat putin, pe partea dinspre bancheta spate. (acolo unde sta putin torsionat)

Acopera garantia?

A mai patit cineva?


Cam pe aici...:

klaus
de principiu acopera, insa trebuie sa ai nervi de otel
FLP
Crapatura nu e mare. Eram sigur ca o sa se intample asta, e un material infect, si in masina cum e ba frig, ba cald, era de asteptat, mai ales ca sta torsionat si nu pica uniform.

Le-am dat un mail in seara asta, sa vedem ce`or zice.
klaus
Eu stiu loganuri din 2004 la care nu s-a manifestat asa ceva.
FLP
La fel vine mansonul? Adica la fel de torsionat? Materialul e acelasi ? La fel de tare ?
IRONICK
Probabil este material mai ieftin, ca de cand cu ph2 si sandero te doare mintea ce au mai inventat franshujii astia. Nici eu nu am avut probleme si l-am scos de foarte multe ori.
FLP
Am luat o poza de pe Loganu lu Andy ACS, se pare ca si la loganul vechi este la fel de torsionat, acu nu stiu care e diferenta de materiale.

ydaniel
ia un burduf Momo icon_mrgreen.gif
FLP
Din ala galben, si o husa ptr frana de mana, si o husa de volan, nu? Si castig si 10 CP din tuningu asta.
brvictors
Nu cred ca merita nervii consumati la service pentru asemenea problema. Desi nu crapase sau altceva, l-am dat jos pe cel vechi si l-am folosit ca model pentru unul nou din piele. Am reusit sa-l croiesc identic, sa-l capsez la fel ca celalalt, iar faptul ca-i negru si nu gri ma lasa total rece. Ieseam mai bine cu unu` de cumparat?? Habar n-am.
Andy_ACS
Materialele sunt destul de proaste. La supernova avuta anterior imi parea mult mai bun ansamblul maciulie + manson de la schimbator.

La mine, cat tot ai luat poza, 'pielea' nu are nimic, in schimb in partea de jos se imbina in plastc printr-un inel oval, de care e prinsa cu capse. Ei, inelul ala e crapat smile.gif Asa am luat masina, oricum nu ma deranjeaza prea tare ca nu se vede.

Parerea mea este ca daca se vede urat sa iti cumperi tu altul si sa il schimbi, sau daca esti dispus poti imbraca volanu in piele si sa iti faci si mansonul din aceeasi piele.

Bafta!
FLP
Maine sunt programat la Dacoserv sa se constate defectiunea. Sper sa se repare pe garantie. Are doar 8 mii de km masina, nu mi se pare normal sa dau eu bani de la mine ca sa imi pun alt manson.

<span class='edit'>13 Mar 2009, 11:53:</span>
N-am mai ajuns la Dacoserv ca era f departe si`mi era lene sa traversez Bucurestiul. Am fost la Auto Marcus Grup in Pantelimon. Nenea de acolo a facut poze, a comandat piesa si a zis ca o sa ma sune sa vedem daca o sa trebuiasca sa platesc ceva sau nu.

Pozele facute de mine :
axabrt
citind topicul tau ma asteptam la o ruptura de vreo 2-3 cm...puteai sa mai astepti si tu...
FLP
De ce sa astept? Ce sa astept? Sa se rupa mai mult?

Am sunat azi la AMG Pantelimon, uzina a acceptat faptul ca trebuie inlocuit pe garantie, acum astept piesa si ma duc sa se faca schimbarea
argon
si crezi ca ala nou nu se va crapa?
FLP
Iaca nu's Nostradamus sa iti zic.... Poate totusi o sa se aseze altfel si nu ma sta torsionat. Ramane de vazut
Stefan
Poate schimbi tu vitezele prea agresiv si d-aia se rupe. tongue.gif
FLP
Cuta aia e la fel si la tine Stefan ?
Stefan
A? Ma uit maine dimineata. Sper sa nu uit.

LE: Hmm, parca nu e chiar asa.
turturel
vad ca problema e comuna. am si eu un mcv ph1 la servici luat prin septembrie..la fel..e crapat masonul exact ca in pozele de mai sus...dar daca procedam cum a facut colegul brvictors..nu e mai bun unul din piele? cred ca probelma mansoanelor se poate rezolva si prin ungerea lor cu putina crema..vitamina A...crema de maini..poate il mai inmoaie un pic..e prea batos.
iulian sn2001
Eu am dat pe mansonul meu 4 lei si se tine destul de bine.L-am skimbat pe cel veki pentru ca nu se asorta deloc cu restul masinii.
Nu stiu daca este din piele dar...cred ca te costa mai mult benzina pana la service decat un manson ca al meu.
Ps. il am de 2 ani si arata impecabil.
Nu se vede foarte bine in poza dar...sper sa intelegi la ce tip de manson ma refer.
boobybooby23
eu am impresia ca ati inebunit,pentru o crapatura de 5 mm vrei sa il schimbi in garantie?cred ca ai baut cam mult ,uite de asta is mecanicii sictiriti si plictisiti fiindca apar mereu persoane de genu asta,mai calmati-va.,ce naiba vrei sa ai un lux de mercedes la 8000 si ceva de euro???
klaus
Pai ti-a urmat lumea sfaturile:
QUOTE(boobybooby23 @ 15 Mar 2009, 00:10)
de ce va e frica sa mergeti in service? va credeti destepti?
*
Ce, nu erau bune?
bobo77
QUOTE(boobybooby23 @ 29 Mar 2009, 00:08)
eu am impresia ca ati inebunit,pentru o crapatura de 5 mm vrei sa il schimbi in garantie
*


Alo vezi ca nu suntem pe maidan, vorbeste frumos.Si da pentru o crapatura de 5 mm este normal sa-ti schimbe mansonul pe garantie, chiar daca masina costa 8 mii si nu este Mercedes.Se vede ca lucrezi in service dacia de aceea ai mentalitatea asta...
FLP
booby? Tu cine mai esti voinicule?
boobybooby23
fratele meu eu nu pot spune ca sunt cineva dar zic ca stiu destule,oricum nu cred ca are ce cauta aceasta discutie in acest topic wink.gif si da poate oi avea aceasta mentalitate fiindca lucrez intr-un servicve dar credeti-ma k la cate persoane am intalnit m-am convins multe lucruri cu toate ca nu e frumos sa judec fara sa cunosc
klaus
boobybooby23, asa cum si tu vrei sa-ti primesti banii pentru munca depusa, si posesorii de logan vor sa aiba o masina in conformitate cu banii pe care i-au dat, pentru care au si muncit.
Si daca nu ai observat inca, exista mai multe masini la nivelul ala de pret (8000 si ceva de euro), e adevarat nu asa incapatoare, si mai toate mai bune calitativ. Este o crima sa ai pretentia ca si loganul sa se ridice la nivelul competitiei, fie ea si doar de pret (nu si de dimensiune)?

Si asa cum tu consideri ca trebuie sa mai treci cu vedere problmele care apar (care nu sunt de la inceput, ca sa spui ca le-ai acceptat la cumparare), as putea s consider ca ar trebui sa iei mai putin la salariu chiar daca muncesti la fel? Ca doar muncesti la service de masini ieftine, ce naiba, nu poti avea pretentii, nu?
boobybooby23
crezi ca nu iau destul de putin?slava Domnului mai bn lucrez ca spalator,dar fac ceea ce-mi place si ce am invatat tot timpu ,tocmai de asta incerc sa fac o treaba cat mai buna posibil si fara nici cea mai mica greseala,inteleg ca sunt judecat pt mentalitatea sau felu meu de a gandi,ceea ce mi se pare extrem de corect,dar incercati sa va puneti in pielea mea smile.gif ...
vis-a-vis
Hai ca am trait s-o vad si p-asta! radmasa.gif
Vezi ma sa nu-ti iasa cutia de viteze p-acolo!
Marty
Ma scuzati, topicu' asta-i la caterinca sau e pe bune? blink.gif
FLP
E pe bune ma, tie daca ti se rupe ala dupa 4 luni de masina nu te duci sa ti`l schimbe?
Alexupb
Intra-devar materialul din care este confectionat mansonul este infect. Totusi eu am masina din 2005 si inca nu a patit nimic. Chiar dc e materialul f prost, totusi nu e supus la forte mari , nu ar tb. sa cedeze asa usor, parerea mea.
Cred ca la tine e un caz izolat.
Cand o sa merg cu masina o sa inspectez si eu mai cu atentie mansonul sa vad dc da vre-un semn ca ar vrea sa cedeze. Oricum o crapatura asa mica nu m-ar deranja...
argon
degeaba te uiti la masina ta din 2005, ca nu e acelasi manson, asta mai nou e dintr-un material mai ieftin.
FLP
Buun, mi l`au schimbat, au pus unul dintr`un material ceva mai bun. Doar ca nu e acelasi model ca cel vechi, asta nou are o capsa.
bobo77
Pai asta nou cred ca este dintrala vechi, daca intelegi ce vreau sa spun, de care pomeneste argon ca ar fi mai bun...
Alexupb
Da, alea vechi au capsa.
Si eu care ziceam ca la al meu e materialul prost...
Inseamna ca la astea noi e varza!
FLP
Mi-a pus din cel vechi ptr ca montaju e mai usor, nu ptr ca ar fi mai buna calitatea
Stefan
QUOTE(Alexupb @ 31 Mar 2009, 20:03)
Cred ca la tine e un caz izolat.
*




WROOOOOOOOOOOONG

Si la mine a cedat. Numai ca nu in spate, ci in fata. Si nu o singura crapatura, ci doua.

Poza din partea posterioara a schimbatorului - unde avea FLP crapatura - la mine nu e nimic:

[attachmentid=1627513321]

Si poze cu partea anterioara, unde din cauza cutelor s-a crapat:
vis-a-vis
Eu nu vad nimic...
Stefan
Sorry - e pozele proasti. Dar te asigur ca crapaturili e acolo. Iar una e chiar mare. Mai mare decat cea a lui FLP.
FLP
Dap, eu nu vazusem dar si la mine era crapat si in fata(am vazut doar cand mi l-a schimbat). Deci se pare ca e o buba comuna
bobo77
M-am uitat si eu la mine astazi dar deocamdata nu a crapat...
klaus
Pana s-o mai deprinde lumea cum e cu postarea:
QUOTE(iro-biro)
Am avut si eu problema asta ....masina are 6 luni si deja avea, vreo 5 crapaturi..am fost cu ea la reprezentant...mi-au zis ca unele le-am facut eu...(asa e` la noi) au zis ca tre` sa vina un expert...am revenit peste 2 zile ...nu a venit expertul...au vorbit el cu el la telefon.....si intr-un final...mi l-au schimbat...este tot cu capsa....dar sta mai cutat...i-am dat cu un burete de silicon poate nu mai crapa...(am observat ca schimbatorul la PH2 este putin mai mic...si mansonul este mai mare....cred ca si faptul ca sta cutat in exces este o cauza...pe langa cea cu materialul de slaba calitate

FLP
Frumos ar fi ca toti dintre noi sa mergem sa ni`l schimbe pe garantie. In felul acesta si-ar da seama ca politica asta da taiere de costuri e absolut ridicola si idioata.
einstein1984
Dar cand ai primit masina cu abs in aceiasi bani cu care se vindea inainte aia fara abas nu mai era idioata politica nu?
Prosti sunt astia ca vor sa vanda o masina ieftina.
klaus
E, las' ca nu e chiar asa de ieftina...
FLP
Cine a primit bre masina cu abs la acelasi pret cu aia fara abs? Iar ai citit cartea invers? Masina mea a costat 8950 europlus 40 de euro trusa. 9 mii de euro mari si lati. Crede`ma ca sunt expert la politica de taiat costuri, sunt adeptul ei, atata vreme cat e facuta cu cap.
inchizitor
macar sa fie asta singura problema
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.