Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: cand este motorul rece merge in 3 pistoane
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
ionut L.
buna ziua tuturor,

nu resusesc sa-i dau de cap... cand e rece motorul si o pornesc merge urat, merge in 3 pistoane, tremura ca si cum ar fi inecata (acest lucru il face si pe benzina si pe GPL) merge asa cam 1, 2 minute dupa isi revine.

am schimbat bujiile, platina, fisele sunt aproape noi, capacul este si el aproape nou sad.gif

cat de importanta este diuza aceia de pe furtunasul dinT-ul carburatorului?
am dat jos acel furtunas si am vazut ca nu mai are diuza, dar motorul merge si fara ea, am pus ceva rotund in acel furtun si i-am dat o gaurica cu un burghiu de 2 mm pana cumpar o diuza, nu mai erau magazine deschise (i-am pus chestia aia ca sa vad daca isi modifica mersul ). ori cu diuza ori fara tot asa face. Faptul ca nu aveam diuza sa influenteze pornirea cand e rece motorul? Am vazut la alte dacii ca daca nu au acea diuza motorul se opreste, merge prost, a mea merge si fara
Merced
Depinde de reglaj, dar in general la cald merge si fara, ca sa zic asa. Urat mi-a facut si mie o perioada cand aveam o duza prost calibrata, adica cu ditamai gaura in ea, dar nu se punea problema de mers in trei pistoane. Practic tu trebuie sa spui exact daca merge in trei sau nu, scoate fisele pe rand si vezi daca e vreo bujie care nu lucreaza, sau nu.
Si pune-i duza in furtun, ca diferente la rece o sa vezi.
ionut L.
daca scot fisele se simte ca lucreaza fiecare bujie, daca o accelerez atunci merge prost tremura, si la relanti tremura, intrerupe

28 Mar 2009, 20:26:
am uitat sa va spun ca acel furtun cu diuza vine din pata calda de la carburator, nu de la galerie cum am vazut la altele ...
Mr_Devil83
ma copii la cald merge fara duza aia daca ai relantiul nesimtit de mare. Si totusi si atunci sansele sa iti moara motorul cand pui o frana sunt enorme.

@ionut: daca motorul merge fara duza aia fa-mi si mie placerea si baga o sarma pe stutz-ul galeriei ca mai mult ca sigur e partial infundat de muci, calamina si alte gunoaie.

Cumpara duza si furtun noi, dar duza o verifici foarte atent cu un burghiu de 2mm ceva, fi insa foarte atent ca nenorocitele astea de burgie pe care scrie 2mm au cam 1,81 - 1,85 in general. Eu as incerca sa ii largesc gaura cu un burgiu de 2,5mm care are in jur de 2,3mm si in plastic e numai bun. Totul este sa testezi.
ionut L.
asa o sa fac, dar am citit pe aici ca daca acel furtun vine de la pata calda de la carburator nu ar mai fi nevoie de diuza, asa este?
Mr_Devil83
pai tu ce pata calda ai?

Pe galerie nu ai stutz sub carburator? Daca nu ai stutz-ul atunci degeaba montezi tu duza aia ca nu te ajuta cu nimic. Ea este pentru masinilie mai vechi, la care admisia de aer la relanti se face prin acel stutz de la galerie, la tine resimt eu ca se face prin pata calda.
ionut L.
e o pata calda cu 3 stuturi iar la unul din ele vine furtunul din T-ul carburatorului... deci sa inteleg ca nu trebuie diuza? si eu care credeam ca-i pun diuza si am scapat de probleme sad.gif
Merced
Baga una ca sa fi sigur, cine stie daca ai duza in pata calda, sau daca e cine stie cat de calibrata mai este. Si editeaza in cazul asta titlul, daca se vede ca lucreaza fiecare bujie e clar ca problema este in alta parte, deci nu merge in trei pistoane.
ionut L.
am bagat o diuza, dar motorul tot nu-mi place cum merge sad.gif daca o tin turata pe la 1800 rpm tremura face urat, ce sa aibe?
krapcarasu
daca problema e comuna gpl-benzina prinde aer fals, filtrul de aer cum e?
ionut L.
da, problema e comuna dar ciudat este ca isi revine si apoi iar apare ... filtru de aer? nu stiu in ce stare este, dar are cam 10000km de cand e schimbat
Mr_Devil83
posibil sa treagi aer fals pe undeva, verifica furtunul de la servofrana, etansarea carburatorului pe galerie si mai rar, dar la vecinul meu a fost, garnitura de la galerie.
krapcarasu
cind face urit scoate putin filtrul de aer
danut 69-71
QUOTE(ionut L. @ 28 Mar 2009, 20:38)
buna ziua tuturor,

nu resusesc sa-i dau de cap... cand e rece motorul si o pornesc merge urat, merge in 3 pistoane, tremura ca si cum ar fi inecata (acest lucru il face si pe benzina si pe GPL) merge asa cam 1, 2 minute dupa isi revine.

am schimbat bujiile, platina, fisele sunt aproape noi, capacul este si el aproape nou sad.gif

*


Cel mai bine verifica care dintre pistoane nu lucreaza , scotind pe rind fiecare fisa , dupa ce ai identificat care nu lucreaza , da-o jos si ai sa gasesti bujia uda , chiar daca e noua , arede-o putin si ai sa constati ca motorul functioneaza in parametri . Ai calamina pe o supapa pe acel cilindru si din cauza asta iti merge motorul in trei , scoate la un jar si pune-i aditiv pt benzina si nu vei mai avea neplaceri . Nu este relevanta problema cu duza , atita timp cit dupa 2 minute isi revine , daca ar fi cu adevarat probleme la diuza , indiferent de temperatura trebuie sa aiba aceeasi simptoma .
mishujkl
nu-ti trebuie nicio duza pentru pata calda cu trei stuturi. acest tip de pata calda are calibrata o gaura de 2 mm in cel de al treilea stut.
ionut L.
da, am vazut ca nu trebuie diuza ca are in stut smile.gif am obs ca daca ii trag putin socul pe gpl chiar daca este cald nu mai intrerupe in sarcina
diaconuliviu
Iti trage aer fals.
Stranguleaza furtunul de la servo, sa vezi daca trage pe la servo. Vezi prinderea carburatorului, sa nu traga pe la garnituri. Vezi reglajul culbutorilor, posibil vreo supapa atacata. Vezi nivelul in CNC, desi daca ar fi mic acolo, ar merge bine pe gaz.
ionut L.
am vazut ca a inceput sa scoata si bule in borcan cand o turez si o las sa revina la relanti oare asa rpd sa se fi ars garnitura ca doar am facut 200 km de cand am schimbat setul... si nu prea mai baga caldura nu inteleg de ce sa se fi ars ca ammers fff usor cu ea si nu a fiert , nu stiu ce sa-i mai fac
diaconuliviu
Daca n-a fost strinsa bine chiulasa SAU daca n-a fost planata, sau daca cilindrii nu au suprainaltarea corecta, incit sa ajute etansarea tot ce spui e perfect posibil. Auzi, intreb si eu, de ce ai mai deschis topicul asta daca problema ta deriva din schimbarea setului? Hai sa-ti raspund la fel si acolo si mutam discutia pe topicul ala.
ionut L.
ok, mutam acolo
Valutzy
daca zici ca iti scoate bule in borcanul fara niciun comm,,garnitura de chiuloasa,,daca zici ca ai doar 200 km cu setul ala,garnitura de chiuloasa ai schimbato o data cu setul?...si problema cu diuza aia,,,eu nici nu o am,cand a fost -15grade asta iarna mergea fara probleme si fara diuza.
kindeeru56
exact acelasi lucru lam patit si eu la rece in 3 pistoane cu tot nou pe ea la mine a fost de la avansu vacumatic de la rotita de reglaj cea dintata din delco era la maxim si acuma am data la minim si merge super de incercat succes
ionut L.
se pare ca la mine tragea aer fals pe la stutul care intra in carburator pentru GPL. I_am dat cu niste banda de teflon si acum merge bine, insa de aerul din instalatie nu pot sa scap. Garnitura a fost schimbata este de Fermit. Ma gandesc sa nu fie pe la caloriferul de caldura, sa traga aer pe acolo. Am bord CN si asta iarna a scos de vro doua ori abur in masina, dar acum nu mai scoate. Poate sa traga aer pe acolo in instalatie si sa am problemele astea cu oscilarea temperaturii?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.