Big Bastard
9 Apr 2009, 14:21
probema e in felul urmator : daca scot din viteza in timp ce cobor o panta cand viteza masinii ajunge la vreo 60 km/h imi moare mototul in sensul ca se opreste (clar
) si se aprind becurile din bord ..ulei , temp, benzina. Ma poate lamuri si pe mine cineva care-i cauza si daca trebuie remediata si cum.
Nice one guys
De ce o scoti din viteza cand cobori?
emilperijoc
9 Apr 2009, 15:29
da uite a venit huidu cu solutia , nu o mai scoate din viteza.
Acum serios verifica sa nu traga aer fals pe undeva ( servofrana) gatuieste la relanti furtunul de la servofrana si vezi daca se schimba mersul motorului. ( asta imi vine acum in minte)
Stima.
brigada_diverse
9 Apr 2009, 17:12
aprinderea(platina si avansul si bujiile) sunt regate bine?
sa nu fie dereglata instalatia de gaz
freddybb
9 Apr 2009, 19:05
Caut si vezi de ce nu mergr motorul la relantii, mult succes
Big Bastard
9 Apr 2009, 21:20
dragilor va multumesc pentru raspunsuri dar poate nu m-am facut bine inteles.......masina merge perfect bujii , platini, ulei , incarcare , etc. Am increcat sa fac un experiment controlat si am repetat situatia si din nou motorul moare dar doar scos din viteza; in schimb pe loc sta bine la ralanti ..hmm...eu credeam ca poate aveti si voi dacie pe gaz si v-ati confruntat cu aceasi situatie (spun situatie pt ca nu o consider o problema deocamdata, pt ca pot sa o rezolv nescotand-o din viteza
) va multumesc si daca mai aflati ceva va astept
SGM.MYKE
9 Apr 2009, 21:31
Eu as banui o problema la vaporizator, sa nu iti faca vreo chestie sa nu iti inchida bine circuitul cand o lasi in relanti si sa iti dea prea mult gaz si sa o innece. Si eu am GPL dar nu am patit asta pana acum. Incearca sa faci experimentul urmator: o tii un pic turata pe loc si dupa aceea o lasi la relanti si vezi daca mai moare. Mai e posibil sa nu aiba timp sa deschida circuitul de relanti la timp. Mai incearca sa ii refaci reglajul la gaz sau sa desfaci vaporizatorul si sa il cureti pe interior de depuneri. Spor la treaba.
bygy007
9 Apr 2009, 21:50
eu zic ca din reglaje este problema , poate un pic si din avans (la gaz trebuie un pic mai mare fata de benzina) trebuie sa reglezi relantiul pe gaz (din vaporizator) si debitul (robinetul intre vaporizator si carburator), un joc intre aceste reglaje te poate scapa de probleme , mai ai o solutie sa te duci la un service autorizat GPL si sa le spui problema care o ai si sa iti regleze instalatia
la GPL mai conteaza si starea filtrului de aer (din ce tin minte se inlocuieste la 10 000 Km)
Big Bastard
10 Apr 2009, 11:34
multumesc baieti , raman dator
PH-06-BOA
10 Apr 2009, 23:26
Nu te face dator, ca e criza. Regleaza corect gazul, si nu merge la servis, ca habar n-au de asta. Vei plati degeaba, ca ala nu se urca cu tine sa -i faci proba, si nici pe tine nu te va lasa pana nu vei plati.
Redu viteza in frana de motor (cum e si corect) si nu se va mai opri. Eu am gazul de 5 ani, si -ti dai seama ca mi s-a intamplat de cateva ori. Reglez, merge mult timp, si iar face. Iar reglez si iar merge. Asta e. Te mai lasa cinci minute , iar te prinde...
berbececristian
12 Apr 2009, 09:26
Un sfat ! NU DESFACE SINGUR VAPORIZATORUL " Daca nu cumva lucrezii in bransa " !!! cel mai sigur ar fi sa incepii prima data sa verifici filtrul de gaz { cel de sub electrovalva } si apoi sa verifici plamanul !!!
SGM.MYKE
12 Apr 2009, 10:03
De ce sa nu il desfaca? Eu l-am desfacut ieri si l-am curatat si i-am schimbat membrana, se taiase in zona suruburilor de margine. Incepuse sa imi faca si mie ceva de genul asta (problema cu care a venit initiatorul). Acum merge bine si nu miroase a gaz pe langa el.
berbececristian
12 Apr 2009, 10:14
Probabil ca tu ai stiut ce faci sau ai asistat mai demult la desfacerea unui plaman dar crede-ma , dupa ce l-ai dasfacut nu il mai poti tu acasa sa il aduci la parametrii lui de functionare !! Nu contest faptul ca majoritatea meseriasilor de cartier fac ceva in plus decat am putea face noi acasa dar sunt si ateliere care lucreaza la standarde destul de inalte !!!
SGM.MYKE
12 Apr 2009, 10:18
Nu am asistat niciodata la desfacerea vreunui vaporizator, dar imi place sa mesteresc si, de obicei, ma descurc la surubareala. Intradevar daca nu se pricepe la asta e mai bine sa se abtina.
Lunaticul
12 Apr 2009, 11:44
Asa e, daca iti place surubareala nu o sa intampini nici i problema. Asa m-a speriat si pe mine cineva: nu desface ca are nu stiu ce arcuri. Nu am desfacut si m-am dus la service si pentru inceput am intrebat cat ma costa sa imi curete vaporizatorul. Raspunsul: 70 lei. Am facut stanga-imprejur, am venit acasa si si l-am desfacut eu, l-am montat la loc si merge fara probleme. In plus mi se pare un mecanism destul de simplist. Parerea mea e ca il strici doar daca ai doua maini stangi.
PS: De cei 70 lei am pus gaz si m-am invartit cu masina vreo 400 km.
bygy007
12 Apr 2009, 15:00
asta asa e ca si eu l-am desfacut la un la un ment dat si nu mi s-a parut complicat (chiar foarte simplu) l-am curatat si l-am pus la loc
pentru cei fricosi pot verifica daca scapa gaz facund clabuc (din sapun sau alte materiale) prin diverse metode apoi cu o pensula pus pe la toate imbinarile , daca iese gaz se vede
berbececristian
12 Apr 2009, 15:43
Nu uitati de posibile garnituri imbatranite !! kituri de reparatie nu se gasesc usor !!!
SGM.MYKE
14 Apr 2009, 09:08
Se gasesc dar sunt foarte scumpe. La ce preturi au, mai bine schimbi vaporizatorul cu tot.
sddragos
14 Apr 2009, 09:19
QUOTE(Big Bastard @ 9 Apr 2009, 21:20)
dragilor va multumesc pentru raspunsuri dar poate nu m-am facut bine inteles.......masina merge perfect bujii , platini, ulei , incarcare , etc. Am increcat sa fac un experiment controlat si am repetat situatia si din nou motorul moare dar doar scos din viteza; in schimb pe loc sta bine la ralanti ..hmm...eu credeam ca poate aveti si voi dacie pe gaz si v-ati confruntat cu aceasi situatie (spun situatie pt ca nu o consider o problema deocamdata, pt ca pot sa o rezolv nescotand-o din viteza
) va multumesc si daca mai aflati ceva va astept
Si eu pateam acelasi lucru pe masina pe care am avut-o inainte, dar nu am gasit vreo problema anume. in primul rand ca e total INTERZIS sa cobori pantele cu masina scoasa din viteza, nu castigi nimic, crede-ma pe mine. Apoi, cred ca e normal sa intample asta, se pare ca se saraceste brusc amestecul la ralenti din cauza debitului mare de aer aspirat, etc...
Dac nu e asa, oricum n-o mai scoate pe liber asa des, nu e eficient din nici un punct de veder (consum, franare, etc).
Eu si acum regret ca nu mai am instalatia de gaz... ce viata mai era, nu simteam niciodata costul carburantului...
Big Bastard
15 Apr 2009, 20:53
fratilor nu imi ramane decat sa va multumesc ...am fost la mester si mi-au spus ca e de la amestec aer/gaz. Oricum nu mai cobor pantele fara frana de motor ca vad ca imi da bataie de cap
Multumesc inca o data
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.