Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Rezonanta 3000-3800rpm
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Probleme tehnice - Dacia Solenza
dia_ph2
In topicul imbunatatiri la Logan ( http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=10329&st=1800# , postul 1810), am formulat o parere ca rezonanta prezenta la Logan in intervalul 3000-3800rpm, provine de la constructia admisiei de aer. Cum aceasta admisie este identica la ambele modele, va intreb pe cei care aveti urechea fina si conduceti o Solenza, daca simtiti aceasta rezonanta.
Va multumesc si astept raspunsurile voastre.
cristio_79
La 3500-3800 de ture ai ceva viteza, peste 130 km/h si daca ar exista acea rezonanta ar fi acoperita de vajaitul curentului care intra pe acel canal format de usi cu streasina si de cel care se formeaza intre aripi si stalpi.
Rezonanta apare la turatii mai mici, gen 2200-2500 sau cand se merge usor subturat.
i96nds
La mine e o rezonanta pe la 1900 rpm - e de la esapament, in dreptul catalizatorului.

La peste 3000 rpm m-as mira sa mai intre in rezonanta - pt ca deja fluxul de iesire a gazelor e mare, ceea ce duce la o stabilizare....
Nu contrazic pe altii - poate o exista - mi se pare putin probabil totusi.
IcsPe0001
la masina mea.. cand ajung in 130 huruie urat... daca trec de 140 nu mai huruie... habar nu am de ce
darius
da,la mine incepe pe la 140 si se termina pe la 143-145,respectiv 3350-3400 de ture aprox.,asa face de noua si nu e nimic slabit pe traseul de evacuare,totul e bine prins.....specific ca am diesel.
marius80_eugen
La Solenza exista o rezonanta a evacuarii pe la 1800 - 2000 ture , dar daca schimbi evacuarea , acea rezonanta se muta mai sus , dar nu mai este enervanta ca la evacuarea stock .
La Logan , NU are cum sa fie aceeasi rezonanta la aceeasi turatie , pt ca diametrul evacuarii si normal Euro este diferita , astfel incat nu avem prea multe in comun .

dia_ph2 - daca te deranjeaza si vrei sa faci ceva modificari , se poate schimba evacuarea si admisia de aer , astfel incat acele frecvente nu te vor mai deranja , castigi ceva caluti si cuplu si dupa cateva pareri , se imbunatateste si consumul DACA vei pastra acelasi ritm de mers .
Valman
Am cautat sa vad si eu daca aceasta rezonanta apare la Scala care o am acum, pt ca la prima Solenza (am mai avut o Clima in 2004-2005) aparea. La cea care o am acum nu apare indiferent de turatie. Sau probabil ca e atat de vaga incat nu o aud eu.
brici_85
sper sa nu intru in discutie pe langa subiect, dar si la mine, atunci cand ajung la 2000 de turatii si pana pe la 2100-2200 scoate un sunet ca si cand ai zice ca este de curse sau ca ai gat de toba care scoate uruitul ala.
andr3y_yoo
duce ce mi-am schimbat toba cu una sport face o rezonanta "foarte" mare intre 1800-2100-2200 dar dupa aia abea se mai aude toba dry.gif decat cand ii taie alimentarea se aude mai tare biggrin.gif
djasu82
pai asa fac toate cu sau fara toba sport ...atunci can taie alimentarea. Ce e prost ca nu ai un sistem sa verifici la sunet toba sport inainte de a o cumpara .
andr3y_yoo
QUOTE(djasu82 @ 21 Apr 2009, 19:56)
pai asa fac toate cu sau fara toba sport ...atunci can taie alimentarea. Ce e prost ca nu ai un sistem sa verifici la sunet toba sport inainte de a o cumpara .
*


eee face mai tare cu toba sport tongue.gif hai sa nu fim off topic blush.gif
inainte chiar nu auzeam rezonanta sau poate foarte foarte putin si nu am fost atent
dia_ph2
Chiar nu stiu daca la Solenza exista batator acustic pe traseul de evacuare.
Uitati-va pe linkul de la inceputul topicului, cum la masina mea (Logan) am obtinut eliminarea rezonantei de 2000rpm prin montarea unuia preluat de la dezmebrari.
klaus
QUOTE(dia_ph2 @ 22 Apr 2009, 08:13)
Chiar nu stiu daca la Solenza exista batator acustic pe traseul de evacuare.
*

Bata... ce? La solenza? radmasa.gif
dia_ph2
Nu stiu ce iz are gluma colegului klaus, dar consider ca flexibilul pe esapament si suportul motor hidroelastic la Solenza reprezinta solutii tehnice superioare.
argon
QUOTE(darius @ 18 Apr 2009, 18:34)
da,la mine incepe pe la 140 si se termina pe la 143-145,
*



incepe ce? sa se dezmembreze? adica tu la 140 la ora cu solenta diesel de 60 de cai mai ai urechi sa auzi ca incepe ceva? wacko.gif
klaus
dia_ph2, mai plimba-te si tu un pic cu o solenza-doua. Dupa care revino cu impresii de solutii tehnice superioare.
dia_ph2
Chiar nu stiu cum merge o Solenza, dar nu-mi spune ca un suport hidroelastic nu este mai bun decat unul de cauciuc... sau ca solutia cu bila si arcuri de racordare a galeriei este mai buna decat racordul flexibil... mai ieftine - da.
IRONICK
Super tare solenza asta, nu inteleg de ce nu au pastrat-o in fabricatie daca este asa un monument de solutii tehnice scumpe.
dia_ph2
Intentia mea nu a fost de a ridica in slavi Solenza, ci de a prezenta doar 2 solutii adoptate pe un motor foarte asemanator (retineti, nu am spus identic), solutii care sunt comune multor alte masini, cu scop principal de reducere a zgomotului si vibratiilor. Bineinteles, privit ca un tot unitar, Loganul satisface dpdv NVH mai mult decat o face Solenza, dar nu cred ca aceste 2 solutii ar fi stricat pentru utilizatorii mai pretentiosi. Nu doresc ca acest topic sa devina un vs, deci va rog sa va abtineti.
argon
'flexibilul pe esapament si suportul motor hidroelastic' asa superioare cum zici ca sunt la Solenza se foloseseau la alte marci cu 15 ani inainte de solenza.
dia_ph2
QUOTE(dia_ph2 @ 22 Apr 2009, 13:46)
... solutii care sunt comune multor alte masini, cu scop principal de reducere a zgomotului si vibratiilor.
*




Of, si eu ce-am spus?
Solenza a fost mai la indemana, pentru ca este mai apropiata de Logan decat ar face-o, spre ex SuperNova - care, fie vorba intre noi, imparte si ea aceleasi DOUA solutii superioare. Of-offf...

Pana la urma, inainte ca topicul sa fie inchis, posesorii de Solenza cu ureche fina, cu motoare 1.4mpi, care circulati des cu viteze 90-130km/h - simtiti o rezonanta intr-un anumit interval de turatie, sa zicem 3000-3800? Dupa care nu se mai simte decat suieratul vantului, fara a mai parea motorul fortat?
IRONICK
Nu mai stiu, da solenza sau dsn unde are catalizatorul? Cumva sub baia de ulei? Ca asa il are Clio ...

user posted image
darius
QUOTE(argon @ 22 Apr 2009, 10:46)
incepe ce? sa se dezmembreze? adica tu la 140 la ora cu solenta diesel de 60 de cai  mai ai urechi sa auzi ca incepe ceva?  wacko.gif
*


1.Incepe sa se auda un zgomot mai pronuntat care dispare apoi.
2.Nu,nu se dezmembreaza deloc,dimpotriva de la 140 pana la 190 isi da drumul, acolo imi place sa le dau clasa la astia cu estate-uri tunate si cu volan momo.
3.Da,iti reamintesc ca viteza maxima constructiva data de constructor e 155 km\h.
4.Nu mai fa remarci stil "ma bag in seama si eu" ca devii iritant,nu ca nu ai fi de obicei.
psychoo
eu aud pe la 3000 rpm ca incepe sa se forteze motorul. adica acolo incep niste vibratii care se resimt prin toata masina. pana acolo este liniste si pace.
mentionez ca a mea este euro 2
andri1940
Eu nu stiu ce rezonante auziti de la 3000 de ture in sus... Singurul zgomot deranjant la solenza la viteze si turatii mari e doar de natura aerodinamica, vajaie destul de tare.
djasu82
bine spus andi iar multi vorbesc despre cuvantul rezonanta dar habar nu au cu ce se pupa . Cand un obiect ajunge la rezonanta se distruge si cu asta basta. Poate vor sa spuna ca urla in asa fel in cat devine suparator. Mie unu la dsn nu am acesta problema doar aud cum trage motorul bine si simti cum urca frumos in ture. La voi sa nu fie din alte probleme s-ar putea ca tabla care protejeaza catalizatorul sa nu fie prinsa si sa vibreze atunci da urla ca dracu. Vedeti poza pusa de ironick.
andri1940
djasu, tocmai asta e ca rezonantele pe care colegul dia_ph2 le simte la Logan nu au nicio legatura cu auzul si se pare ca nici cu solenza.
dia_ph2
QUOTE(djasu82 @ 22 Apr 2009, 22:10)
bine spus andi iar multi vorbesc despre cuvantul rezonanta dar habar nu au cu ce se pupa . Cand un obiect ajunge la rezonanta se distruge si cu asta basta.
*



Nu vreau sa fiu off-topic, dar mai gandeste-te cand faci astfel de afirmatii. Poate Discovery nu este singurul loc unde trebuia sa te informezi despre rezonanta...
djasu82
dia_ph2 tu vorbesti pe langa subiect toti ati spun ce si cum iar tu o ti pe a ta ... daca te simti bine ramai la ideea ta aici nu e vorba de discovery si alte abureli.
Poza pusa de ironick e elocventa si gata.
dia_ph2
QUOTE(andri1940 @ 22 Apr 2009, 22:30)
djasu, tocmai asta e ca rezonantele pe care colegul dia_ph2 le simte la Logan nu au nicio legatura cu auzul si se pare ca nici cu solenza.
*




QUOTE(djasu82 @ 23 Apr 2009, 07:50)
dia_ph2 tu vorbesti pe langa subiect toti ati spun ce si cum iar tu o ti pe a ta ... daca te simti bine ramai la ideea ta aici nu e vorba de discovery si alte abureli.
Poza pusa de ironick e elocventa si gata.
*




M-am lamurit. Poza este elocventa, dar nu stiu inca pentru ce.... oricum, intrebarea din titlu consider ca si-a gasit raspunsul de la detinatorii de Solenza... mai bine as face un efort si as cauta sa conduc o Solenza...
IRONICK
djasu82, mai slow ... ca nu stii despre ce vorbeste dia.
psychoo
poza pusa de IRONICK este de la clio. exact la fel este catalizatorul si la solenza DOAR ca dupa catalizator are un tub flexibil inainte de imbinarea cu toba intermediara.
cat despre rezonanta, tobele pot sa produca acelasi efect la anumite turatii ca si acordarea unei incinte acustice pentru un difuzor. orice difuzor are frecventa de rezonanta si cand i se face o incinta acustica trebuie ca frecventa de rezonanta a acesteia sa fie cat mai apropiata de cea a difuzorului. cu toate astea nu se face t(z)andari nici difuzorul nici incinta, ci se foloseste rezonanta pentru amplificarea frecventelor joase. daca inlaturam rezonanta tobelor pe anumite frecvente se pot inlatura anumite vibratii mai puternice care se resimt in habitaclu.
tobele sport de aia suna cum suna la anumite turatii...pentru ca intra in rezonanta.
bafta
marius80_eugen
Cate discutii din cauza a NIMIC ! Si daca e o rezonanta la SLZ stock intre 1500 - 200 si mai e una intre 3000 - 3800 si mai e una intre 5200 - 5500 rpm ... care ar fi problema ?

Acea rezonanta poate inseamna ca "ceva" vibreaza numai in acel interval , DAR nu toate fac al fel si chiar la aceeasi turatie , apoi prin schimbarea unui element a evacuarii este posibil sa nu mai faca deloc in acele intervale , dar sa faca in altele .
Frecventa de rezonanta NU inseamna ca este "rezonanta" unui pahar care se sparge singurel numai la acea frecventa , ci pur si simplu la acea turatie a motorului , un element implicat in evacuare sau adiacent acesteia vibreaza , emitand anumite sunete in plus fata de lucrul la alta turatie .

Daca este atat de suparatoare acea rezonanta , indiferent de turatie , schimbati evacuarea si totul se va schimba , DAR orice masina , indiferent de evacuare va avea anumite frecvente de rezonanta . Daca nu sunteti adeptii sunetului "sport" pe masina , insonorizati-va masina , mergeti mai incet sau purtati casti pentru a nu va deranja acel zgomot extraordinar .
IRONICK
Altu care vorbeste aiurea. Omul a intrebat la ce turatii sesizati rezonante, nu asteapta parari tampite despre alte esapamente, pahare sau insonorizari.


EL. Pana acum doar psychoo a fost la obiect.
dia_ph2

QUOTE(marius80_eugen @ 23 Apr 2009, 09:32)
Cate discutii din cauza a NIMIC ! Si daca e o rezonanta la SLZ stock intre 1500 - 200 si mai e una intre 3000 - 3800 si mai e una intre 5200 - 5500 rpm ... care ar fi problema ?
*



QUOTE(dia_ph2 @ 16 Apr 2009, 11:27)
... am formulat o parere ca rezonanta prezenta la Logan in intervalul 3000-3800rpm, provine de la constructia admisiei de aer. Cum aceasta admisie este identica la ambele modele, va intreb pe cei care aveti urechea fina si conduceti o Solenza, daca simtiti aceasta rezonanta.
Va multumesc si astept raspunsurile voastre.
*

psychoo
eu i`am spus omului: incepe de la 3000 rpm si nu stiu pana unde tine deoarece deja e turat motorul si e mai greu cu sesizatul. asta pe tobe euro2. sunt curios daca la cele euro3 e aceeasi chestie, deoarece am inteles ca acolo intermediara si finala sunt dintr-o bucata.

L.E. la masina mea nu cred sa fie din cauza admisiei aerului deoarece vibratia este destul de pronuntata. oricum mie nu imi place solutia adoptata de dacia/renault cu tubul acela cu cot. parca este prea lung, iar in fata i`ar trebui un deflector ceva care sa directioneze aerul catre interiorul tubului, dar nu ma pricep asa de bine in domeniul asta. m`ar interesa parerile celor cu experienta si sfaturi. e mai bine sa ii mai scurtez din "burlanul" acela? sa ii pun o bucata de plastic astfel incat sa directioneze aerul catre tub?
klaus
QUOTE(djasu82 @ 22 Apr 2009, 23:10)
bine spus andi iar multi vorbesc despre cuvantul rezonanta dar habar nu au cu ce se pupa . [...]Mie unu la dsn nu am acesta problema doar aud cum trage motorul bine si simti cum urca frumos in ture.
*
Solenza are fix rezonanta pe la 2500-3000, si DSN-ul o avea, din cate mi-aduc eu aminte, pe la 3000, 3000 si ceva. Ca sa preluam ideea: unii vorbesc de rezonanta dar HABAR NU AU cu ce se pupa
QUOTE(marius80_eugen @ 23 Apr 2009, 10:32)
ci pur si simplu la acea turatie a motorului , un element implicat in evacuare sau adiacent acesteia vibreaza , emitand anumite sunete in plus fata de lucrul la alta turatie .
Daca este atat de suparatoare acea rezonanta , indiferent de turatie , schimbati evacuarea si totul se va schimba , DAR orice masina , indiferent de evacuare va avea anumite frecvente de rezonanta . Daca nu sunteti adeptii sunetului "sport" pe masina , insonorizati-va masina , mergeti mai incet sau purtati casti pentru a nu va deranja acel zgomot extraordinar .
*

Mariusica draga, ca de obicei, usor pe langa subiect si predicat. As vrea eu sa vad cum elimini matale rezonantele motorului de ordinu 2 sau 3 doar din esapament. Si sunt solutii atat de simple si de eficace prin care anumite vibratii ale esapamentului sa fie reduse, incat sfatul cu schimbatul esapamentului pare un sfat de snobi, care nu au ce face cu banii.
Un sfat din aceeasi categorie cu al tau am si eu: daca nu-ti place sa-ti bata soarele pe masina, tine-o la umbra, nu umbla prin soare, da drumul la AC sa se racoreasca. Aia cu folia pe geamuri e de toata jena.
Asta e realitatea, unii vor sa insonorizeze, altii vor sa se intunece, fiecare cu pasarelele lui.
andr3y_yoo
QUOTE(psychoo @ 22 Apr 2009, 20:10)
eu aud pe la 3000 rpm ca incepe sa se forteze motorul. adica acolo incep niste vibratii care se resimt prin toata masina. pana acolo este liniste si pace.
mentionez ca a mea este euro 2
*


eu simt pe la 5000 rpm ca incepe sa vibreze toata masina si cand ii taie alimentare zici ca zboara schimbatoru rolleyes.gif
marius80_eugen
QUOTE(dia_ph2 @ 16 Apr 2009, 11:27)
am formulat o parere ca rezonanta prezenta la Logan in intervalul 3000-3800rpm, provine de la constructia admisiei de aer. Cum aceasta admisie este identica la ambele modele, va intreb pe cei care aveti urechea fina si conduceti o Solenza, daca simtiti aceasta rezonanta.
*


QUOTE(klaus @ 23 Apr 2009, 11:39)
Solenza are fix rezonanta pe la 2500-3000, si DSN-ul o avea, din cate mi-aduc eu aminte, pe la 3000, 3000 si ceva. Ca sa preluam ideea: unii vorbesc de rezonanta dar HABAR NU AU cu ce se pupa
*


QUOTE(andr3y_yoo @ 23 Apr 2009, 18:17)
eu simt pe la 5000 rpm ca incepe sa vibreze toata masina si cand ii taie alimentare zici ca zboara schimbatoru rolleyes.gif
*


"Taierea" NU se face la 5000 , ci putin mai departe ! ( si iar ma intreb cine te-o fi pus in mers sa ajungi la "taiere" ??? ca nu a venit Craciunul icon_mrgreen.gif )

Deci unul spune ca ADMISIA este de vina pentru rezonata care se aude in EVACUARE , altul spune ca la el se manifesta la anumite turatii ( care sunt putin diferite de la SLZ la LGN , altul ma ia ca sunt pe langa subiect , altul spune ca lui la 5000 ii vibreaza toata masina si-i zboara schimbatorul ... despre ce sa fiu la subiect ???
Daca VOI va intelegeti , continuati discutia , pentru ca sincer , nu ma mai intereseaza . S-a mai discutat asta de acum vre-o 2 ani , oamenii s-au apucat sa-si schimbe evacuarile , unii au scapat de acea rezonanta , la altii s-a mutat mai sus si se aude altfel , altii si-au schibmat masina ... fiecare cum a putut si l-a dus capul a rezolvat-o , iar acum se mai face un topic in care se incearca reinventarea rotii patrate , pt ca , vai si baietii cu LGN au asemenea probleme cu rezonanta !
dia_ph2
Pe-asta ai vazut-o?
http://www.bksv.com/flash/spc/SPC_3.swf

Sa spui in continuare ca "unul" (cu Logan, pe care vrea sa-l faca mai silentios) a formulat o ipoteza ca si admisia poate crea rezonante, daca nu este bine proiectata.
Nu esti obligat sa raspunzi, intrucat faci parte din "curentul celalalt" - cei care vor sunet sport, geamuri afumate, etc....
klaus
QUOTE(marius80_eugen @ 23 Apr 2009, 23:01)
Deci unul spune ca ADMISIA este de vina pentru rezonata care se aude in EVACUARE
*

Maestre, mai citeste inca o data. Ca lumea vorbeste de 2 rezonante DIFERITE. Intrebarea era daca si la solenza e aceeasi rezonanta ca la logan, punctul comun fiind motorul si admisia, ceea ce ar fi indreptatit la o opinie ca de vina ar fi admisia. Cum din raspunsuri a rezultat clar ca turatia de rezonanta nu e aceeasi acest lucru a fost eliminat.
Insa ca sa intelegi acest lucru trebuie sa stii necesitatea rezonatorului de aer de pe admisie. Da' cum romanu se pricepe la toate, repede sa-si dea cu parerea de "cunoscator". Ca-i pe langa gard, pe langa drum, asta-i altceva, important e ca si-a dat cu parerea care i se pare si competenta.
Iar de rezonanta aia, oricat ar sustine oricine, nu se scapa. Se muta mai sus pe turatii, se muta mai jos, se reduce ca amplitudine, dar nu se scapa.
Evident, la aia cu tobe "sport" dispare, ca o acopera alte zgomote...
marius80_eugen
Pai nu scapi de ea , indiferent ce-i faci , dar se poate muta mai la deal sau la vale , cu un sunet mai sportiv sau nu , nu o acopera nici un zgomot , se aude , dar ... altfel .
Admisia poate crea rezonante , dar eu v-am aratat ca tu vb despre rezonanta admisiei si majoritatea de cea a evacuarii . Sa nu uitam ca de obicei cei care si-au pus evacuare sport , au umblat si la admisie si probabil de asta nici acele zgomote nu mai sunt cele "stock" .

Parerea mea este ca , la SLZ , rezonanta data de evacuare este mult mai mare decat celelalte rezonante , iar suparatoare asta este , obisnuindu-ne cu celelalte zgomote date de vant , de suspensii , de trenul de rulare ... Apoi la o masina sa spui ca exact acea rezonanta este marea problema la ea si ca altele nu te deranjeaza ... mi se pare o aberatie .

dia_ph2 - si eu am inceput tot cu "deranjamente" din astea , apoi m-am apucat de insonorizare si iti dai seama ca umbland la interior , numai anumite sunete mai patrund in interior si ele putin estompate . Dupa ce mai umbli o sa ti se para ca parca nu mai are viata motorul si oricat ii dai pedala , el tot bland se comporta . Da , fac parte din "cei cu sportul in cap si zgomote pe masura" , dar asta nu inseamna ca nu incerc sa-i inteleg si pe cei care vor altceva de la o masina .
Daca vrei sa nu mai auzi acea admisie , pune blana la capota , pune chedere , insonorizeaza peretele anti-foc si in spatele bordului si iti garantez ca NU vei mai auzi asa ceva . Personal "grohaitul" unei admisii sport si urletul unei evacuari sport imi plac , dar orice trebuie sa se incadreze in limita bunului simt .
dia_ph2
QUOTE(marius80_eugen @ 24 Apr 2009, 09:23)

Parerea mea este ca , la SLZ , rezonanta data de evacuare este mult mai mare decat celelalte rezonante , iar suparatoare asta este , obisnuindu-ne cu celelalte zgomote date de vant , de suspensii , de trenul de rulare ... Apoi la o masina sa spui ca exact acea rezonanta este marea problema la ea si ca altele nu te deranjeaza ... mi se pare o aberatie .

*



Pai le iau si eu pe rand, in ordinea prioritatii. Nu am spus ca rezonanta la Logan intre 3000-3800 este data (sigur) de admisie; am formulat o ipoteza, pe care vreau sa o verific. Nu stiu inca de unde provine rezonanta si am incercat sa fac o comparatie intre 2 motoare asemanatoare, care au unele lucruri in comun (admisia) iar altele sunt diferite (evacuarea, suport motor). Daca o sa te uiti pe topicul despre antifonare la Logan, o sa observi ca am facut niste masuratori, dar numai acustice, nu si in domeniul vibratiilor, pentru ca nu am accelerometru; iar aceste masuratori acustice nu-mi permit stabilirea "vinovatului". Tot pe acel topic, o sa observi cum am rezolvat la Loganul pe care il detin, rezonanta extrem de neplacuta pt stilul meu de mers, cea de la 2000rpm. S-a dovedit a fi din cauza evacuarii, dar nu pentru ca toba finala n-ar fi avut rezonator Helmholtz incorporat (asa cum am presupus initial), ci din transmiterea vibratiilor coloanei de esapament la caroserie. Metoda de rezolvare a fost una infinit mai ieftina decat schimbarea tobei (de, vreau si eu sa beneficiez de asa-zisa garantie, masina are 6 luni), metoda care, probabil, ar da rezultate bune si pe Solenza - este vorba de batatorul acustic, absent pe Loganurile ph2 si chiar si pe unele ph1.
Ma deranjeaza in continuare vibratia indusa la relanti de coloana de esapament si probabil de suportul motorului, mai mult chiar decat cea de la 3000-3800rpm (care a fost relatata de catre alti colegi, care conduc si cu viteze mai mari de 100km/h, spre deosebire de mine). Dar daca vibratia de la relanti are deja o reteta pregatita (vezi topicul din sectiunea Logan), cealalta inca nu stiu cum s-o rezolv si-mi sta pe creier, cu toate ca o sa folosesc masina constant la turatiile acelea de vreo 2 ori pe an...
andr3y_yoo
QUOTE(marius80_eugen @ 23 Apr 2009, 22:01)
"Taierea" NU se face la 5000 , ci putin mai departe ! ( si iar ma intreb cine te-o fi pus in mers sa ajungi la "taiere" ??? ca nu a venit Craciunul  icon_mrgreen.gif )

Deci unul spune ca ADMISIA este de vina pentru rezonata care se aude in EVACUARE , altul spune ca la el se manifesta la anumite turatii ( care sunt putin diferite de la SLZ la LGN , altul ma ia ca sunt pe langa subiect , altul spune ca lui la 5000 ii vibreaza toata masina si-i zboara schimbatorul ...  despre ce sa fiu la subiect ???     
Daca VOI va intelegeti , continuati discutia , pentru ca sincer , nu ma mai intereseaza . S-a mai discutat asta de acum vre-o 2 ani , oamenii s-au apucat sa-si schimbe evacuarile , unii au scapat de acea rezonanta , la altii s-a mutat mai sus si se aude altfel , altii si-au schibmat masina ... fiecare cum a putut si l-a dus capul a rezolvat-o , iar acum se mai face un topic in care se incearca reinventarea rotii patrate , pt ca , vai si baietii cu LGN au asemenea probleme cu rezonanta !
*


eu am zis ca la 5000 vibreaza nu ca ii taie alimentare
la 6000 ii taie alimentarea...credeai ca nu i-am dat nici o blana? biggrin.gif biggrin.gif
marius80_eugen
In treapta 1 si 2 este mai jos , in treptele superioare este mai sus ... dar daca faci media , ajungi la o aproximatie decenta .
FLP
la sandero e pe la 2000
oblio40
La mine face la ~3000 rpm. E clar ca nu numai la mine se aude si pana acum 3 mecanici mi-au dat indicatii total diferite unul de celalalt, ba ca e catalizatorul.. ba ca intra in rezonanta scutul ala de tabla de pe motor (imediad sub capota) .. ba chiar de la alternator. In concluzie m-am saturat sa merg cu masina pe la mecanici.
A reusit careva sa-l inlature? Solnita mea e din 2003, 66.000km. huh.gif
Brambus
Montati o evacuare sport +catalizator sport metalic si scapati garantat de rezonanta!
ramsen
QUOTE(Brambus @ 2 May 2009, 16:41)
Montati o evacuare sport +catalizator sport metalic si scapati garantat de rezonanta!
*


corect ...asta este solutia la rezonatza
marius80_eugen
Nu scapati de nimic , rezonanta se muta , se aude altfel , dar NU dispare . Pe mine nu ma deranjeaza , dar sunt altii care au probleme cu urechile si nu suporta sunetul sport si rezonanta .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.