salut,
probabil mai exista topicuri de acest fel dar va rog sa nu ma injurati prea tare...
de anul trecut din martie sunt nefericitul posesor al unei supernova clima
masina a fost luata la 147.000 de km
pe langa alte probleme rezolvate , am ramas cu una : consumul de ulei
consuma la 1000-1500 de km cam 3l de ulei
mai acum o luna , aveam probleme cu motorul , se mai infunda un injector
problema a fost rezolvata, la bujia 3 erau urme de ulei si am schimbat semeringurile de supape si semering de distributie , speram sa rezolv dar nu
tot atunci am fost la o reprez auto , nu stiu daca am voie sa ii spun numele de aici (din pitesti) si am facut un test ptr compresia pistoanelor , iar aici am iesit f bine
astazi am sunat meseriasul care mi-a mai umblat la masina si mi-a zis ca ultima varianta crede el ar fi segmentii
aveti vreo alta idee ?
ar putea fi altceva ? ceva in afara de segmenti? ce mai minor
?
de pierdut nu pierde, nu am gasit niciodata ulei jos
am fost si m-am interesat si de segmenti
cei de uzina sunt f scumpi undeva la 8 mil , dar am inteles ca sunt unii facuti in germania , parca goetze (nu stiu daca am scris bine) ceva mai ieftini pe la 1,5 mil
a folosit cineva asa ceva ?
recomandati sa folosesc acesti segmenti?
de vandut nu imi vine sa o dau ptr ca alta problema nu ar avea, am schimbat aproape tot pe ea...
multumesc anticipat
ydaniel
21 Apr 2009, 23:22
la 800lei iei set motor complet de setcar:)
daniel poti sa imi dai mai multe detalii?
botdriver
23 Apr 2009, 22:57
salut si eu am segmentat-o am facut de atunci peste 15000 de km si nu am probleme nu consuma ulei de loc si mie imi consuma mult cam cat la tine poate mai mult ,cand am segmentat am dus si chiuloasa la rectificat o facut-o ca noua
lazargabi
25 May 2009, 14:42
Si eu am probleme cu uleiul....imi consuma cam 1 l la 1000 de km.......de cv timp.....fum nu scoate deloc,de tras....trage acceptabil....o fi nevoie de segmentare sau semeringurile la supape....sau altceva.Motorul merge ok....nu am pb....am 162 000 de km!va multumesc
sonnic53
25 May 2009, 15:54
pot sa zic si eu ca am patit ceva de genu . imi papa antigelu din borcan si ulei . prima data te uiti daca ai ulei in antigel in borcanul ala . daca ai este garnitura de chiloasa praf ... nu te ajunge mult
daca nu ai in el ar trebui sati scoata macar fum la cat spui cati papa din ulei ... la mine scotea fum si am luat un set de segmenti care este pana in 80-100 lei . si am segmentat . camasi restu erau in stare foarte buna . segmenti vechi puteam face noduri cu ei
. acum daca in borcan ati face bule ...bolboroseste apa garnitura e ciupita . daca nici una din astea 2 nu le ai .. am inteles ca ar putea sati curga in cutie :| .... asta ar fi ultima varianta si cea mai grea .. desi nu cred ....
lazargabi
25 May 2009, 16:26
Sa imi curga uleiul din motor in cutie,,,,,,,
......asta nu am mai auzit-o......nu cred ca e posibil...
sonnic53
25 May 2009, 17:05
eu tiam zis ce mi sa zis si mie
desi nu aam patit asta .. si mi sa zis ca ar putea fi ultima varianta
dar nuti da fum nik pe evacuare ? ai ulei in antigel in borcan acolo ? nik nik ?:|
misu78
25 May 2009, 20:37
QUOTE(vallu @ 21 Apr 2009, 23:20)
pe langa alte probleme rezolvate , am ramas cu una : consumul de ulei
consuma la 1000-1500 de km cam 3l de ulei
La tine singura parte buna e ca nu mai trebuie sa schimbi deloc uleiul!
Sorry man, nasoala treaba.
mihai 83
25 May 2009, 20:52
Noroc.Si eu am probleme cu consumul de ulei.dupa 2000 km de la schimbul de ulei,nivelul uleiului a ajuns la minim,si chestia ca nu scoate fum.Pac,pac,pac,poc,ce-o fi???Suna la dacia asistenta,le rezolva pe toate!!!(glumeam ca m-a cam disperat chestia asta).Cam ce ar putea sa aiba la mine?
lazargabi
26 May 2009, 00:18
antigelul e ok...fum deloc...ulei lipsa.......oare ce o fi?
((......
misu78
26 May 2009, 12:55
Daca nu pierde pe nicaieri, explicatia logica este ca il arde. Si fum iese, chiar daca nu vedeti voi. Unde ar putea sa dispara? Parerea mea.
ovi_varu2000
23 Jun 2009, 22:48
Buna.sunt nou pe forum, si as vrea sa imi dati niste sfaturi. In feb. am cumparat o dsn< iar nu dupa mult timp au inceput sa apara unele probleme printre care si consumul de ulei(imi uda o bujie).Din cate am inteles trebuie segmentat motoru.Intrebarea mea este urmatoarea: merita sa il segmentez sau sa o vand asa la un pret mai mic; la ce pret as iesi cu reparatia?(masina nu sta foarte bine nici la caroserie).va multumesc anticipat
valentin23
23 Jun 2009, 23:27
salut. mergi la un service si vezi exact ce are, chiar daca trebuie segmentat motorul nu te speria ca nu e chiar asa scump. daca ai facut actele pe numele tau si o vinzi banii aia i pierzi si iarasi alti bani sa inscrii alta msina, cam aia sunt banii pentru setul motor, asa macar stii ca l-ai facut si ai un motor nou. parerea mea.........
ag02cws
24 Jun 2009, 02:02
Bujia aia nu cred ca se uda numai de la consumul de ulei. Daca iti consuma 0.5 l de ulei intre schimburi, poti sa mai mergi asa verificand nivelul periodic.
ovi_varu2000
24 Jun 2009, 23:23
problema este mai grava.imi mananca mult mai mult ulei si pe langa asta imi scoate un fum ca imi este rusine sa mai umble cu ea pe strada.bujia o uda in asa hal incat o scurtcircuiteaza si nu mai lucra.masina nu am transcriso pe mine, in schimb am pus un anunt de vanzare intrun ziar local, si m-au sunat foarte multi dar din cauza la fum mi-a fost si rusine sa ma intalnesc cu cei interesati sa o cumpere, cu toate ca am cerut putin pe ea
marcykone
28 Jun 2009, 20:31
Daca vrei set motor nou,am eu....ieftin...vz la bursa
alf 08
30 Jun 2009, 14:55
Profit de topic sa pun o intrebare: la un Volvo din 87 la fel, imi papa ulei doar la forje bruste- se si vede, in rest nu am probleme. O sa ii fac zilele astea un test de compresie ca sa vad cum sta treaba, dar, daca aici iese bine, se poate sa scap de problema inlocuind simeringurile de supape? Nu de alta, dar vreau sa stiu daca mai aman reparatia, ca daca tot ma apuc, atunci vreau sa se lase cu o bucateala mare- simeringuri, cuzineti, segmenti, garnituri, si ce o mai fi.
Mersi
.
marcykone
1 Jul 2009, 15:22
Cand o sa desfaci motorul,o sa vz ce trebuie facut,pt k oricum o sa-l desfaci!Ideea e k tre sa fii pregatit,si sufleteste si material!
mafiozzo
4 Sep 2009, 09:19
si eu mi am segmentat motorul acum de 3 luni cam asa am luat doar segmenti si garnitura de chiuloasa am iesit cu 120 euro cu tot cu manopera la un preten.. am facut de atunci 7000 km si nu a mai papat ulei
sal
am reusit si eu intr-un final sa fac segmentarea la motor
piesele pe care le-am folosit :
- segmenti (goetze) - 121 ron
- semeringuri supape (goetze) - 22 ron
- set cuzineti biela origine - 112 ron
- garnitura chiuloasa (goetze) - 54 ron
plus ulei elf 10w40 (4l-75 ron) si filtru de aer de origine (23 ron)
cuzineti de biela au fost foarte greu de gasit , ptr ca majoritatea nu mai aduc din cauza ca nu mai vin cu pinteni si multi mecanici refuza sa ii puna.
manopera a fost 350 de ron
acum masina merge mult mai bine ca inainte , este si mai silentioasa si parca trage mai bine.
acum sa vedem ca la 1000 de km o sa fac iar schimbul de ulei (asa am inteles ca e recomandat)
ne mai auzim
marcykone
24 Sep 2009, 15:26
sal ai iesit destul de ieftin,de unde esti?Mai ales la manopera..ma intereseaza si pe mn cam acelasi lucru ...mie unul mi-a luat asta vara 450 ron k mi-a schimbat simeringurile de la supape...un Hot!cu H mare!
Xtreme1987
28 Sep 2009, 15:39
salut! si eu am segmentat-o. a mea papa la 600 km 1 litru de ulei. am dat 150 ron pe segmenti si 40 ron pe garnitura de chiulasa. manopera am facuto eu cu un prieten,am dat jos motorul si l-am rezolvat. uleiul n ulam cumparat pt ca am avut unul nemtesc 10w40 sintetic,mi l-a adus cineva moca. am sa pun si niste poze.
dr_mKe
28 Sep 2009, 16:08
Intrebare: cum este posibil ca la doar 150.000 km sa consume ulei ?
Hacker
28 Sep 2009, 16:29
A mea are 132000 km si nu mananca ulei. Pe cartea service cand am cumparat-o scrie Mobile 1 5w40 si am mers cu el asa pana anul trecut cand am trecut la mobile 10w40. Vad ca e oky cu consumul de ulei. Probabil ma astept pe la 160000 o segmentare daca toti se vaita de consum de ulei.
Sunt dezamagit totusi de calitatea prosta folosita de catre romani in procesul de fabricatie. Parca suntem ultimi terminati. Nici o masina produsa in lume nu mananca ulei in primi 200000 km, dar la noi, cum ai facut prima 100000 km pac si segmentarea.
Ma uitam la Opel nene, pai la 200000 km omul isi face griji ca tebuie sa schimbe si el bujiile sau placutele de frana. Si eu la 130000 ma gandesc cum sa scap de rugina, sa schimb bucsele, sa am grija sa nu iasa amortizorul prin oala spate, sa o segmentez, sa schimb anual chederele sa nu ploua in ea, etc. Doamne ce urat.
dr_mKe
28 Sep 2009, 16:46
La 115.000 km nu vad care ar fi problema cand ajung la 150.000 km. Ce nu se intelege este ca la noi intretinerea masinii este ceva optional si putini se deranjeaza cu consumabile de calitate schimbate la timp.
Hacker
28 Sep 2009, 16:51
Pai nu cred ca ai inteles. Oricum ai avea stilul de condus, oricat de bun ar fi uleiul, masinile produse in Romania sunt pasibile de consum de ulei, asta datorita componentelor utilizate in procesul de fabricatie al produsului final folosit la motoare.
ronin33dan
29 Sep 2009, 15:31
Eu am 150.000 de Km si trebuie neaparat sa-i fac segmentarea.La circa 500 de km mai pun un litru 2 de ulei, in functie de viteza cu care am mers.Daca merg cu ea pana in 80 Km/h e ok, daca ma duc in 110 am puso.
Asta stim noi sa facem,sa ne mancam banii unii la altii!!!
djasu82
29 Sep 2009, 20:23
dupa rc cred ca schimbi si catalizatorul cu siguranta e infundat mai ales cu ulei ... .
Hacker motoarele de sn nu sunt facute in romania absolut nici o bucatica nu e cu stanta made romany poate made turcy si mai rar made france.
Eu unu stiu o chestie nu o turez dimineata cand motorul e rece peste 2000 de ture de obicei rulez constant pana cand imi apare 2 bari de pe tabloul de logan . Asa procedam si cu 1310 si al naiba avea compresie la cat l-am fugarit si schimbat la 5000 de ture
motor foarte bun si acuma imi pare rau de 1310.
La mine nu papa de loc de cand l-am pus la ultimul semn de pe joja asa sta de 4000 de km rulati.
dr_mKe
29 Sep 2009, 20:43
La sub 2000 rpm nu ai ungere buna la nivelul arborelui cotit, in primul rand. In al doilea rand este clar precizat ca nu se depasesc 3000 rpm cu motorul rece, nu se merge in sarcina maxima (aka acceleratie la podea).
Esti sigur ca aia sunt kilometrii reali ai masinii ? Esti sigur ca s-a pus ulei corespunzator calitativ si schimbat la timp ? SN unui prieten are de mult trecuti 250.000 km si nu prezinta probleme de genul asta.
Eu am fost nevoit sa dau inapoi kilometrajul la 1310 Li cand am vadut-o pentru ca era de neconceput ca un motor trecut de 100.000 km sa nu consume ulei, sa nu scoata fum albastru macar la rece, drept urmare eram "acuzat" ca l-am segmentat, etc. Am facut kilometrajul la 60.000 dupa care s-a vandut urgent masina. Nu uita ca era vorba de un motor 100% romanesc. Cealalta 1310 TLX care acum este in posesia unui verisor, are cam 200.000 km cu motorul original fara interventii mecanice.
Eu zic sa o lasi mai moale cu folclorul
Daca se exploateaza corespunzator motorul si se schimba la timp uleiul si se pune de calitate motoarele romanesti(ma refer la cele de pe 1310, Nova) tin fara pb 150mii km, am intalnit cazuri la berlina a dus motorul la 200 mii km...Motoarele frantuzesti(adica cele de pe DSN, SLZ...) tin si 400mii km, dar evindet conteaza f mult cum sunt intretinute....Oricum cine are pb la DSN cu motorul de la 100 si ceva de mii, fie nu sunt km reali, fie si-a batut joc de motorul ala.
jonny_b
15 Jul 2010, 19:48
Probleme probleme...
Masinuta mea a inceput de o saptamana sa pape ulei, 400g la 300 km. Mers la doctor cu ea si hai sa o desfacem sa vedem... primul verdict camasi in set motor ok doua semeringuri supape sarite, am dus chiulasa la rodat scaune supape si curatat de calamina, daca tot am desfacut am gasit segmentii de ungere lipiti de piston datorita calaminei deci si segmentare. Maine spersa fie gata cu o cazia asta schimbam si pompa de apa distributia, filtru de benzina cel de aer, ....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.