gabriel164
5 Mar 2005, 20:29
motorul s-a blocat , mergea la relanti si apoi s-a oprit si nu a mai vrut sa porneasca,am incercat sa invirt de palet si inainte si inapoi cu bujii si fara bujii nimic dati-mi si mie parerile voastre.
Sir_Alex
5 Mar 2005, 21:05
Aprinderea functioneaza? Bobina, delcoul...
gabriel164
5 Mar 2005, 21:07
functioneaz numai ca e blocat motorul si cind pun contactul nu face decit plici altadata il puteam invirtii de la paleta acum nu mai pot
Sir_Alex
5 Mar 2005, 21:15
QUOTE(gabriel164 @ 5 Mar 2005, 21:07)
functioneaz numai ca e blocat motorul si cind pun contactul nu face decit plici altadata il puteam invirtii de la paleta acum nu mai pot
Eee....acum nu mai stiu ce sa zic. S-ar putea sa ai un piston blocat sau lantul rupt. Oricum mai bine astepti niste pareri pertinente. Daca vrei manualul tehnic si cel de reparatii cu cauze si defectiuni da-mi un pm...
gabriel164
5 Mar 2005, 21:24
ok am cont pe yahoo gabriel07071974@yahoo.com
Sir_Alex
5 Mar 2005, 21:34
QUOTE(gabriel164 @ 5 Mar 2005, 21:24)
ok am cont pe yahoo gabriel07071974@yahoo.com
Acum trimit...sper sa iti fie de folos.
TheSaiLor
5 Mar 2005, 21:46
Ai supraincalzit motorul sau ai mers fara ulei? Ce zici tu se cheama motor gripat, dar ar fi trebuit sa apara inainte ceva simptome.
este ceva manivela la berlina, nu ajuta???
gabriel164
5 Mar 2005, 21:55
nu l-am incalzit si nu am mers fara ulei presune ulei relenti 4
TheSaiLor
5 Mar 2005, 22:05
Intai de toate ia coarba si incearca sa invarti motorul cu ajutorul ei (fiind 1300 inseamna ca are melc pe fulie la arbore, deci poti folosi coarba).
Daca nu merge nici asa:
1.Verifica lantul de distribuitie sa nu fie blocat de vreo rola sparta sau mai stiu eu ce.
2.Verifica ambreiajul daca imi debraiaza.
3.Vezi si la culbutori daca ceva este in neregula.
"relenti 4??" -- de ce esti asa uimit de treaba asta RIon?
asa se numeste uleiul? am crezut ca are relanti 400
TheSaiLor
5 Mar 2005, 22:15
presiunea uleiului la relanti e 4. Am avut eu cateva momente de relanti la 400 - 500 de ture si credeam ca o sa se dezmembreze toata masina.
aaaaa....la mine e cu liniute...si nu m-am prins
TheSaiLor
5 Mar 2005, 22:22
Liniute si la mine, si la majoritatea daciilor de dupa 90.
gabriel164 -- zgomote dubioase ai auzit inainte de oprire?
gabriel164
6 Mar 2005, 09:20
nu nu am auzit zgomote dubioase atit ca lantul freca in capac cred da numai la rece se se intimpla.
Eu cred ca e lantul rupt, sarit, deci se impune schimbarea. Macar nu e scump, cu tot cu intinzator.
gabriel164
6 Mar 2005, 09:55
pai sarit sau rupt dar motorul nu trebuia sa se invirta cind invirti la palet
TheSaiLor
7 Mar 2005, 00:12
daca zici ca batea lantul e foarte posibil sa nu fie lantul ci pinionul conductor sa nu mai fie fixat pe arbore si sa aiba joc. Din cauza la acest joc posibil lantul sa fi incalecat pinionul si sa fi blocat arborele. Oricum ar fi e bine sa pui lant si intanzator nou, eventual si pinionul daca zici ca batea. In total cam 350.000 lei
QUOTE(Sir_Alex @ 6 Mar 2005, 06:15)
Eee....acum nu mai stiu ce sa zic. S-ar putea sa ai un piston blocat sau lantul rupt. Oricum mai bine astepti niste pareri pertinente. Daca vrei manualul tehnic si cel de reparatii cu cauze si defectiuni da-mi un pm...
daca nu te superi sir, poti sa-mi trimiti si mie cele doua manuale la adresa georgeniculicea1971@yahoo.com ??
Multumesc mult.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.