BlowEnigme
28 May 2009, 13:37
Intr-o dimineata am vrut sa plec la munca,pun contactul astept sa se stinga cele becul de la injectie si sa plec..am pus contactul de cateva ori ,dar nu se mai stinge..am pornit-o asa(trebuia sa ajung la servici) dar spre ghinionul meu nu mai merge cum trebuie..merge "galopat" cand o pornesc pana se incalzeste motorul dupa aia se tureaza incet, incet pana pe la vreo 2000 de ture,dupa care scade brusc turatia si moare motorul.Am curatat mufele de la calculator si am fugit la tester cu ea tractata ca nu se poate merge cu ea,la tester nici un fel de problema si cica ar fi in parametri normali ..dar masina face tot la fel..cei de acolo m-au lasat cu ochii in soare si au dat din umeri..vreau si eu niste pareri daca se poate..ce ar putea avea?
C a t a l i n
28 May 2009, 19:12
Eu aș spune sonda lambda...
liviu2004
28 May 2009, 20:49
Daca becul e aprins inseamna ca are o eroare memorata. Te-au prostit pe fata aia de la service.
Eu as zice ca are regulatoru de relanti defect.
br03gnn
28 May 2009, 21:10
motorasul de relanti zic eu dar pot fii multe
BlowEnigme
28 May 2009, 22:06
azi am stat toata ziua de capul ei ,rand la rand pe toate..in cele din urma am ajuns la sonda lambda..am scos-o si nu mai moare motorul,pot sa merg cu ea dar scoate un fum negru
..un pret ptr sonda stie cineva?sa ma duc pregatit nu de alta