QUOTE(CAT_GAB @ 17 Jun 2009, 10:42)
Foarte coerent , nu am ce spune !
QUOTE(AR-18-MOS @ 17 Jun 2009, 19:15)
Chiar daca trece de 6.000Rpm, nu inseamna ca ai un castig. De fapt, dupa 6.000Rpm ai pierdere de putere.
De fapt la 5800 are chiar limitare in treapta 1 si 2 , dar el , modificandu-si hartile de injectie este posibil sa nu piarda nimic la 6000 , dar cu siguranta nici nu ajunge la fel ca altii la acea putere maxima a lui .
QUOTE(dafman @ 20 Jul 2009, 16:38)
Am totusi un obicei prost - daca nu, va rog frumos sa ma contraziceti - merg cu viteza a 5-a pe 50 Km / h la 1000 si ceva de turatii.
Poti scoate linistit 5,5 % in 2 persoane cu putine bagaje , daca mergi "la consum" !
Nu e bine sa mergi in treapta superioara sub 1500 rpm ! Eu merg des prin orase cu 60-65 cu a 5-a , DAR nu ca tine cu 50 , apoi avand cateva modificari , chiar nu o simt subturata la 1500 ture nici macar cu A/C-ul pornit . Face prost la catalizator , dar daca ii dai alta data puternic , asta se rezolva , face prost la bujii si motor , la tampoanele de motor , ca mersul subturat induce trepidatii puternice in toate piesele aflate in miscare , deci chiar si in ambreiaj . Culmea e ca , exact la planetare nu face nimic rau
.
QUOTE(CAT_GAB @ 21 Jul 2009, 07:28)
Daca sti si poti,sa stai "coada" la un tir ai sanse probabile sa scoti si consum "O" folosind o ,,stanga'' dar nu cred!!!!! Doamne fereste!!!
Doamne fereste ! Oare cele 70 de posturi numai asa le-ai facut ?
"sti" - stii !
virgula trebuie mutata mai la vale pentru a iesi o fraza coerenta .
"O" - se scrie 0 - zero
QUOTE(dafman @ 21 Jul 2009, 14:12)
Explicatia este ca tirul, camionul sau duba ce ruleaza cu ceva viteza la mai putin de 15 m in fata unui automobil, "taie" efectiv aerul din fata automobilului, reducand rezistenta atmosferei (forta de frecare) ceea ce este echivalent cu un coeficient aerodinamic mai bun si o greutate mai mica a automobilului.
- reduce rezistenta la inaintare ( lasa atmosfera in pace ca nu scade presiunea atmosferica sau altele ... ) , DAR conditia ideala ar fi ca masina din fata sa fie mai mare decat a ta , astfel incat "adapostul" tau sa fie cat mai bun .
- nu are de-a face cu greutatea automobilului ...
Eu am mers in spatele unei dube de curierat pe drumul de la mare spre capitala si fara duba in fata aveam un consum instantaneu la 120 de 6,5 - 7 , iar cu duba era undeva la 4,3 - 4,6 % .