Mneatza.
Scriu aici, pentru ca ma iau de mai multe lucruri la un loc, si alt loc mai bun unde sa plasez topicul nu mi-a venit.
Cum pentru masina din semnatura, taica-miu mi-a promis ca nu se mai ocupa de ea, am cam ajuns la concluzia ca vreau - nu vreau, peste doi ani o trag pe dreapta. Masina e in stare mult mai buna decat alte dacii, dar no... am inteles prea bine ce vrea sa zica.
Acu', din pura intamplare, am gasit alta. Anu' nasterii '74, motor frantuzesc, tinuta in garaj toata viata ei. A mai avut evenimente care s-au soldat cu bufnituri, dar nimic major. Are ceva rugina pe caroserie, dar din punctul meu de vedere nimic grav, e mai mult rugina de suprafata, nimic ce sa fi dus la tabla coapta. Singurele puncte mai afectate par a fi suportii de cric.
Masina a stat pe tusa ultimii 2 ani, asa ca itp-ul e expirat. Am stat aseara cu un prieten, si ne-am invartit in jurul ei pana am reusit s-o pornim. De sunat suna bine .
Incep cu chestiile de legislatie.
Eu locuiesc in Timisoara, dar am buletin de Sibiu. Flotant nu mi-am mai facut de ceva vreme, ca era prea mare bataia de cap. Actele mele cam expira toate prin septembrie, dar pana atunci avem in plan sa ne luam apartament, si atunci probabil o sa devin timisorean si in acte. Asa ca vine prima intrebare:
1. Care sunt pasii care trebuie facuti ca sa trec masina pe numele meu?
1.a Ar fi mai simplu daca as avea prima oara acte de Timisoara? (nu vreau sa ajung sa fac drumuri la Sibiu pentru asta.)
Si acum incepe distractia.
Ok, o iau, o iau, ce fac mai departe? Daca tot o iau, o iau ca s-o reconstruiesc pe a mea. A mea e 1300 cu elemente de 1310. Diferentele vizibile fiind bara cu tampoane mici, faruri duble, stopuri duble, stergator+stroprire la maneta, dezaburire luneta.
2. Cat de complicat e sa modifici tabla de sustinere faruri si stopuri astfel incat sa treci de la cele simple la cele duble. De instalatia electrica nu mi-e frica, aia stiu ca va trebui schimbata, daca am idei de astea.
Ceea ce ma duce la urmatoarea intrebare:
3. Imi puteti recomanda un tinichigiu BUN in Timisoara sau Arad?
Si ultima intrebare, pentru cine poate, si vrea sa-mi raspunda, din cei care s-au mai bagat la creationisme de astea. Cat basca mea o sa ma coste? Stiu ca nu putin, dar totusi, cam cat?
Si poate, daca are vreunul din voi idee, cam cat ar taxa cei de la oldtimer.ro (sau vreo alta firma echivalenta) pentru o reconditionare de caroserie. Eu le-am trimis la un moment dat un mail, dar mi-au raspuns mai in doi peri ca "e dacie, nu merita, trebuie sa vedem ca sa putem estima..."
Si inainte sa intrebe cineva... nu, n-am poze cu ea