Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: limita viteza pe dn1
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Legislatie
Pages: 1, 2
supremeon
In codul rutier am vazut scris 100 km/ora pe drumurile europene, deci si dn1 = e 60.
1. Dar, in unele locuri, merg linistit inafara localitatii, si, brusc, intalnesc semnul de limitare a vitezi maxime la 110 km/ora. Eu ce sa inteleg? Ca pana in acel moment aveam voie sa circul cu peste 110? Daca da, cu cat? cu 130? nu am vazut nici un semn de autostrada... cu viteza maxima constructiva a vehiculului? cu mai mult?
2. Sau, este cumva voie sa se circule pe tot dn1 cu 110 km/ora, cum spune lumea? Daca da, unde scrie?
3. Ma enerveaza localitatile, caci multe dintre ele sunt "false": casele nu sunt situate chiar pe dn1, ci la oarecare distanta, si, totusi, avem limitarea la 70... ex> snagov, si ce urmeaza dupa... si, chiar si cele care sunt chiar pe dn1, precum Otopeniul, au strada lata, ar trebui sa ne dea voie macar cu 80...
4. Daca merg cu 70 si virez la stanga sau la dreapta de pe strada, pierd dreptul de a merge cu 70, si trebuie sa merg cu 50? Scrie undeva? caci nu intalnim nicaieri limitare la 50...
5. pana la urma, in dreptul intrarii in Campina, este localitate, sau nu este?
6. Pe centura ploiesti, aia care se tot repara, de stam la semafor pana imbatranim, avem voie cu 50, cu 70, cu 90, cu 100, cu 110 sau cu 130? nu am vazut nici un semn de intrare in localitate... nu stiu, va intreb...
Ce parere aveti?
Batrânul
1. Unde ai vazut "semnul de limitare a vitezi maxime la 110 km/ora" pe DN1 ? Viteza maxima pe DN1 este de 100 km/ora (in afara localitatilor) si de 70 km/ora in localitatile dintre Bucuresti si Predeal (mai departe nu sunt sigur..)
4. Daca iesi din DN1, se aplica prevederile generale ale Codului rutier (viteza maxima in localitati 50 km/ora).
5. In dreptul intrarii in Campina NU este localitate (exista semnul de iesire din localitatea Banesti la piciorul pantei, inainte de podul peste r. Doftana, deci cu cca 200 m inainte de intersectia cu intrarea in Campina). Ma refer la intrarea in Campina dinspre Bucuresti. Nici la intrarea in Campina dinspre Brasov NU este localitate, dar sunt restrictii de viteza, semnalizate din timp.
supremeon
1. daca nu ai vazut desenat cercul rosu cu limitarea la 110, pe asfalt, inseamna ca nu ai circulat destul... nu stiu exact pe unde este, dar, daca nu uit, imi voi nota smile.gif am impresia ca se intalneste in mai multe locuri...
4. unde scrie asta? e vreun articol care sa zica asa ceva? caci daca nu este, atunci eu am tot dreptul sa circul cu 70 in intreaga localitate...
5. mersi.
Batrânul
1. Eu zic ca circul destul de mult pe DN1 (mai exact, la fiecare 2 saptamani merg la Sinaia, unde am o casa). Sunt multe locuri in care am vazut desenat pe asfalt cercul rosu cu limitarea la 100, dar cu 110 nu. Chiar te rog, scrie-ne si noua locatia exacta unde ai vazut asa ceva.

4. unde scrie asta? aici:
http://www.codulrutier.ro/codul_rutier_reg...irculatie_2.php
Art. 49, paragrafele 1 si 2.
adi_ar
QUOTE(OUG195/2002)
...
Art. 49. – (1) Limita maximă de viteză în localități este de 50 km/h.
(2) Pe anumite sectoare de drum din interiorul localităților, administratorul drumului poate stabili, pentru autovehiculele din categoria A și B, și limite de viteză superioare, dar nu mai mult de 80 km/h. Limitele de viteză mai mari de 50 km/h se stabilesc numai cu avizul poliției rutiere.
(3) Pe anumite sectoare de drum, ținând seama de împrejurări și de intensitatea circulației, administratorul drumului, cu avizul poliției rutiere, poate stabili și limite de viteză inferioare, dar nu mai puțin de 10 km/h pentru tramvaie și de 30 km/h pentru toate autovehiculele.
(4) Limitele maxime de viteză, în afara localităților, sunt:
a) pe autostrăzi - 130 km/h;
b ) pe drumurile expres sau pe cele naționale europene (E) - 100km/h;
c) pe celelalte categorii de drumuri - 90 km/h.

Art.50. - (1) Vitezele maxime admise în afara localităților pentru categoriile și subcategoriile de autovehicule prevăzute la art.15 alin.(2) sunt următoarele:
a) 130 km/h pe autostrăzi, 100 km/h pe drumurile expres sau pe cele naționale europene (E) și 90 km/h pe celelalte categorii de drumuri, pentru autovehiculele din categoriile A și B;
cool.gif 110 km/h pe autostrăzi, 90 km/h pe drumurile expres sau pe cele naționale europene (E) și 80 km/h pe celelalte categorii de drumuri, pentru autovehiculele din categoriile C, D și subcategoria D1;
c) 90 km/h pe autostrăzi, 80 km/h pe drumurile expres sau pe cele naționale europene (E) și 70 km/h pentru celelalte categorii de drumuri, pentru autovehiculele din subcategoriile A1, B1 și C1;
d) 45 km/h, pentru tractoare și mopede.
(2) Viteza maximă admisă în afara localităților pentru autovehiculele care tractează remorci sau semiremorci este cu 10 km/h mai mică decât viteza maximă admisă pentru categoria din care face parte autovehiculul trăgător.
(3) Viteza maximă admisă pentru autovehicule cu mase și/sau gabarite depășite ori care transportă produse periculoase este de 40 km/h în localități, iar în afara localităților de 70 km/h.
(4) Viteza maximă admisă în afara localităților pentru autovehiculele ai căror conducători au mai puțin de un an practică de conducere sau pentru persoanele care  efectuează pregătirea practică în vederea obținerii permisului de conducere este cu 20 km/h mai mică decât viteza maximă admisă pentru categoria din care fac parte autovehiculele conduse.


Nu pot sa confirm sau infirm cele scrise de supremeon referitor la marcaje cu limita de 110 Km/h insa, asa cum se poate vedea in sectiunea dedicata vitezelor, daca in localitati legea permite stabilirea, cu acordul politiei, unei limite de viteza mai mare decat cea generala (50Km/h), dar nu mai mult de 80 Km/h, pentru zonele din afara localitatilor nu exista asemenea derogari.
In concluzie, daca exista asemenea marcaje (de limita la 110 Km/h) pe drumuri din categoria E, ele sunt ilegale!

rtBK
tin minte ca am vazut intre campina si predeal limita de 110 urmat de 90 si 70 ca si-a deschis unu o firma cu materiale de constructii sau ceva de genul si sa poata iesi omu din curte.
Batrânul
@ adi_ar:
Eu am facut trimiterea la Codul rutier Art. 49, paragrafele 1 si 2, ca raspuns la intrebarea nr. 4 a initiatorului topicului:
QUOTE
4. Daca merg cu 70 si virez la stanga sau la dreapta de pe strada, pierd dreptul de a merge cu 70, si trebuie sa merg cu 50? Scrie undeva? caci nu intalnim nicaieri limitare la 50...
supremeon
QUOTE(Batrânul @ 13 Jun 2009, 15:04)
@ adi_ar:
Eu am facut trimiterea la Codul rutier Art. 49, paragrafele 1 si 2, ca raspuns la intrebarea nr. 4 a initiatorului topicului:
*



Pai da, insa nu scrie nicaieri cand inceteaza acea permisiune de a circula cu 70 sau 80. Tocmai, legea zice ca pe anumite "sectoare de drum". Adica, limitarea trebuie sa aiba un inceput, si un sfarsit. Deci, daca eu intalnesc doar indicatorul de 70, si nu intalnesc nicaieri unul de 50, atunci am dreptul sa circul in intreaga localitate cu 70, pana cand intalnesc undeva indicatorul de 50. Tocmai asta era ideea pe marginea careia doream sa discutam... Sper ca acum s-a inteles, si astept opinii...
shoTgunu
Deci pana la urma cum e?Ca nu am inteles prea bine.
In localitate, pe DN1 limita este de 70km/k si in afara, pe drum european este 100km/h?
adi_ar
@Batranul:
Ai dreptate, ai specificat foarte corect si mai concis!
Eu am citat intregul capitol referitor la semnalizarea unei viteze maxime de 110Km/h - ilegala, pentru a face o analiza comparativ cu regula "exceptionala" care se refera la localitate.
Referitor la intrebarea nr.4, pentru care ai facut trimiterea - vezi mai jos.

@supremeon:
Ultima intrebare nu are legatura cu problema initiala, cea a semnalizarii limitei de viteza la 110 Km/h!
Raspunsul la ultima intrebare, desi offtopic, daca nu schimbi datele problemei, este dat de ROUG 195/2002:
QUOTE(ROUG 192/2002)
...
Art. 66. – ...
(6) Semnificatia indicatoarelor de interzicere sau de restrictie începe din dreptul acestora. În lipsa unei semnalizari care sa precizeze lungimea sectorului pe care se aplica reglementarea ori a unor indicatoare care sa anunte sfârsitul interdictiei sau al restrictiei, semnificatia acestor indicatoare înceteaza în intersectia cea mai apropiata. Când indicatoarele de interzicere sau restrictie sunt instalate împreuna cu indicatorul ce anunta intrarea într-o localitate, semnificatia lor este valabila pe drumul respectiv pâna la întâlnirea indicatorului „Iesire din localitate”, cu exceptia locurilor unde alte indicatoare dispun altfel...

Asa ca virand la stanga (drepata), ai depasit prima intersectie si se revine la regula generala!
Din ce am sesizat eu problema este tocmai invers, ca nu se repeta restrictia (de70 Km/h) dupa fiecare intersectie, adica dupa primul colt ar trebui sa revii la 50Km/h!

@shoTgunu:
Daca te pregatesti pentru dobandirea unui permis iti raspund, daca nu ... nu mai ai nici o scuza!
shoTgunu
Nu am nicio scuza, sincer nu am fost ca si sofer pe Dn1 si de cand am permis s-au schimbat limitele de viteza.
adi_ar
In localitati, oriunde in Romania, pe orice DJ, DN sau E, limita de viteza este 50 Km/h, exceptand situatia ca este stabilita si semnalizata o alta viteza maxima (mai mare, dar nu mai mare de 80 sau mai mica).
Daca restrictia este sub panoul cu denumirea localitatii, restrictia este valabila pentru toata localitatea, daca nu - vezi mai sus art.66 din ROUG, pana la prima intersectie sau pana la semnalizarea ridicarii restrictiei.
shoTgunu
Aa, pai asta stiam ca in localitati viteza maxima e 50km/h, dar am vazut ca vorbeati de viteze de 70km/h in localitate si 110km/h in afara si asta ma intriga.
Mersi de raspuns
supremeon
Bun, deci, am mai invățat ceva... căci aici doream să ajung: uitați-vă la exemplul din imaginea atașată: în localitatea Bănești, am voie să circul, peste tot, indiferent pe ce stradă, cu 70 la oră... iar dacă, în interiorul localității, virez dreapta sau stânga, tot cu 70 am voie. Dacă după ce am virat la dreapta, ieșind din DN1 întâlnesc un indicator de limitare la 50, atunci acela are efect doar până la următoarea intersecție cu vreo străduță de-a lor, după care tot cu 70 pot circula... corect, da?


adip
offtopic: Marcajele astea pe asfalt nu sunt prea vizibile si sunt complet redundante cu indicatoarele. Trebuie sa fii extrem de inteligent sa semnalizezi limite de viteza pe asfalt, dar mai ales sa ai pretentia ca participantii la trafic sa le vada, sa inteleaga ce forma au si ce scrie pe ele. Asta in timp ce conduc, evident smile.gif
Bani aruncati, parerea mea.
adi_ar
@supremeon:
Tu ai permis de conducere? De inteles vad ca nu ai prea inteles nimic!

@adip:
Nu sunt convins ca ai dreptate.
Dupa mine, ai mai multe sanse sa observi marcajele pe asfalt, pe banda ta, decat un semn pe o tabla, aflat pe margine, in special daca sunt mai multe benzi.
supremeon
Omule, uita-te ce ai scris chiar tu cu mana ta:

QUOTE(adi_ar @ 13 Jun 2009, 22:21)
Daca restrictia este sub panoul cu denumirea localitatii, restrictia este valabila pentru toata localitatea, daca nu - vezi mai sus art.66 din ROUG, pana la prima intersectie sau pana la semnalizarea ridicarii restrictiei.
*



si apoi uita-te la poza pusa de mine, si la ce am scris...

si acum mai gandeste-te daca am sau nu permis... smile.gif
adilehanceanu
QUOTE("ROUG 192/2002")
Când indicatoarele de interzicere sau restrictie sunt instalate împreuna cu indicatorul ce anunta intrarea într-o localitate, semnificatia lor este valabila pe drumul respectiv pâna la întâlnirea indicatorului „Iesire din localitate”, cu exceptia locurilor unde alte indicatoare dispun altfel...


Răspunsul l-a pus adi_ar la #10

Limita de viteză se aplică numai pentru drumul respectiv, nu pentru toată localitatea; alte drumuri din localitate au limită fie de 50, în general, fie o altă valoare, dacă sînt alte indicatoare.
murfi
Eu am facut drumul ala de sute de ori si n-am vazut nicaieri numarul 110 pe el.
Batrânul
Asta am raspuns si eu in postarile #2 si #4 si chiar l-am rugat pe initiatorul acestui topic sa ne indice si noua locul exact unde a vazut asa ceva.
b76bgaarh
oricum este o zona unde pe asfalt este scris 50 iar pe indicator este scris 70... am uitat numele este prima localitate dupa ce treci de saftica si unde este agipul pe stanga (sensul spre ploiesti)
murfi
sunt mai multe zone unde a ramas vopsit 50 pe asfalt.
Batrânul
Discutia era despre viteza de 110 km/ora inscriptionata pe asfalt (pct. 1 din postarea initiala a acestui topic).
Marian66
cred ca e o iluzie optica smile.gif oricum, singurul loc unde imi vine in minte limitare de viteza pe asfalt in afara localitatii e cum ai iesit din Banesti, pana la intrarea in Campina, si scrie 100. poate era cipita vopseaua sau ceva ...
supremeon
Sunt in București acum, și, am fost atent pe drum... într-adevăr, nu mai sunt vopsite indicatoare cu 110, doar unul cu 100... deci, aveți dreptate... însă, țin clar minte că anul trecut era cel puțin 1 cu 110...
în fine... smile.gif o zi bună tuturor...
Batrânul
Ma bucur; deci mai am inca bune memoria si vazul... hiptnotizat.gif
supremeon
M-am intors... nici pe sensul asta nu am vazut 110 smile.gif .... pacat, caci as fi dorit sa circul cu a 6-a in mod legal smile.gif ... deci, cu alte cuvinte, nici macar pe cel mai important drum al tarii nu pot sa circul in regimul de maxima eficienta a motorului... stam la 100, k babele, cand drumul ar suporta mai mult... si ma mai mir ca trenul parcurge distanta in mai putin timp... smile.gif
klaus
Drumul o suporta, dar eu zic ca unii soferi nu sunt capabili sa ocoleasca o pisica daca merg cu 10km/h, d-apai cu 110 ...
Batrânul
Pe DN1 nu sunt probleme cu pisicile ci cu caii ... In fiecare an sunt 2-3 accidente mortale intre Ploiesti si Comarnic avand drept cauza caii nesupravegheati si viteza mai mare de 100 km/ora (ca sa fiu on-topic).
corbex
QUOTE(supremeon @ 16 Jun 2009, 00:47)
Bun, deci, am mai invățat ceva... căci aici doream să ajung: uitați-vă la exemplul din imaginea atașată: în localitatea Bănești, am voie să circul, peste tot, indiferent pe ce stradă, cu 70 la oră... iar dacă, în interiorul localității, virez dreapta sau stânga, tot cu 70 am voie. Dacă după ce am virat la dreapta, ieșind din DN1 întâlnesc un indicator de limitare la 50, atunci acela are efect doar până la următoarea intersecție cu vreo străduță de-a lor, după care tot cu 70 pot circula... corect, da?
*



Limita de viteza de 70 km/h in localitati, pe DN1, intre Bucuresti si predeal este o derogare stabilita printr-un act normativ distinct. Daca ai virat unde vrei tu de pe DN1, te afli pe alt drum si nu mai beneficiezi de acea derogare, ci te supui reglementarilor generale, care stabilesc viteza in localitati la 50 la ora.

Asa ca in localitatea Banesti, sau oricare alta, n-ai voie sa circuli pe orice strada cu 70, ci numai pe DN1. Doar daca nu gasesti un semn care sa-ti indice altceva. In galati, pe faleza, limita, semnalizata corespunzator, e tot de 70.

19 Jun 2009, 11:56:
QUOTE(supremeon @ 18 Jun 2009, 00:21)
M-am intors... nici pe sensul asta nu am vazut 110 smile.gif .... pacat, caci as fi dorit sa circul cu a 6-a in mod legal smile.gif ... deci, cu alte cuvinte, nici macar pe cel mai important drum al tarii nu pot sa circul in regimul de maxima eficienta a motorului... stam la 100, k babele, cand drumul ar suporta mai mult... si ma mai mir ca trenul parcurge distanta in mai putin timp... smile.gif
*



Sa-mi imprumuti si mie, te reg, manualul de exploatare al masinii tale ca eu, nedocumentat fiind, sint in stare sa merg, ca prostul, cu a 6-a si la 80 la ora.
supremeon
tu ai citit articolul 49 si 66? Dar posturile anterioare? din posturile anterioare rezulta ca, daca intalnesc 70 in dreptul panoului de intrare in localitate, acea limita e valabila in intreaga localitate... daca nu intalnesc asa ceva la intrare, in localitate am limita de 50, evident... de acord pana aici?

daca sunt in o localitate, oricare, si intalnesc o limitare, sa zicem la 30 km/ora, ea este valabila pana la prima intersectie, dupa care am din nou voie sa circul cu viteza valabila pentru localitatea respectiva... de acord?

si acum, uita-te la acea poza, si mai da-ti odata cu parera... viteza pentru intreaga localitate este 70. Daca la un moment dat intalnesc o limitare la 50 sau 30, etc, atunci aceea este valabila doar pana la urmatoarea intersectie, dupa care pot merge iarasi cu 70... iar acest lucru este valabil oriunde in localitatea aceea, nu doar pe "dn1"... daca gresesc, zi-mi ce anume...

si apropo, sa stii ca in interiorul unei localitati, dn1 este o strada obisnuita, nu mai este "dn1"... discutia asta e veche de cand s-au bagat rovignetele: daca circul numai in brasov, nu imi trebuie rovigneta, chiar daca merg pe traseul "de tranzit"... doar autostrazile sunt autostrazi pe toata lungimea, neintrand in localitati... daca gresesc, zi-mi ce anume...

daca vorbesti de un act normativ distinct, da-ne si noua numarul legii si data MO...

Nu inteleg faza cu manualul, la ce anume te referi?
adilehanceanu
Fără supărare, dar tu nu citești sau nu pricepi ce citești? smile.gif

Chiar în articolul 66, pe care l-ai amintit și tu, se spune clar (uită-te și pe pagina anterioară, că am mai zis o dată):

QUOTE
Art. 66. – ...
(6) Semnificatia indicatoarelor de interzicere sau de restrictie începe din dreptul acestora. În lipsa unei semnalizari care sa precizeze lungimea sectorului pe care se aplica reglementarea ori a unor indicatoare care sa anunte sfârsitul interdictiei sau al restrictiei, semnificatia acestor indicatoare înceteaza în intersectia cea mai apropiata. Când indicatoarele de interzicere sau restrictie sunt instalate împreuna cu indicatorul ce anunta intrarea într-o localitate, semnificatia lor este valabila pe drumul respectiv pâna la întâlnirea indicatorului „Iesire din localitate”, cu exceptia locurilor unde alte indicatoare dispun altfel...


Ce nu ai înțeles din „semnificație valabilă pe drumul respectiv”? smile.gif
Marian66
bine zis! drumul ca drum, soferii lasa de dorit. am mai zis peste tot, educatia in trafic, soferi, pietoni, politisti este aproape 0 la noi
klaus
QUOTE(adilehanceanu @ 19 Jun 2009, 18:28)
Ce nu ai înțeles din „semnificație valabilă pe drumul respectiv”? smile.gif
*

Stiu ca nu mi-e adresata mie intrebarea, dar imi permit un raspuns: nimic. Pentru a intelege trebuiesc facultati multe. La mansarda in special.
aditasse
Camerele de pe DN1 mai sunt functionale ? parca su fost scoase in afara legii toate camerele fixe amplasate de primarii in localitati
corbex
Camerele de pe DN 1 nu sint amplasate de primarii, sint chiar ale politiei si sint foarte functionale si in vigoare. Poti testa.
Batrânul
Confirm. Dar eu as zice sa nu le testezi ... plange.gif
panda2007
intai o intrebare la care am ramas fara raspuns (cu siguranta nu am stiut unde sa caut): ce viteza legala am pe centura ploiestiului? ca nu reusesc sa ma dumiresc. limitare de viteza nu am sau nu am vazut, iar cei din jurul meu merg cu toate vitezele, de la 60 la 130, variind dupa, varsta, modelul masinii si inclinatii. multumesc

+ o precizare (actualizare a informatiilor citite in topic): pe dn1 localitatea, in fapt localitatile care aveau pana in 2015 limitare de viteza 70 pentru autoturisme la intrare in localitate si o supra limitare la 50 prin marcaj pe sosea (nu exista si semn pe marginea dumului) erau Tancabesti si Ciolpani. In Tancabesti, dupa ce se intra in localitate, cu semnalizare pe panoul cu numele localitatii si limitare a vitezei pentru autoturisme la 70, se trecea de trecerea de pietoni, si pe asfalt era trecuta limitare la 50 si aceasta limitare tinea pana la iesirea din localitate, unde pe panoul de iesire din localitate, unde sunt mentionate si anularile de restrictii de viteza aparea 50 barat. Idem era in Ciolpani. Ambele au fost modificate in decursul anului 2015, avand acum limitare continua la 70 de km la ora.
VladSoare
Pe centura Ploieștilor e 100, exceptînd cele două giratorii unde scade la 70 și pe urmă la 30.
vallixx
Poate sunt eu ciudat insa sincer nu mai vad niciun motiv pentru care sa o mai iei pe oribilitatea aia de DN1, daca ai nevoie de mergi pana la Ploiesti sau dupa.

Daca trebuie sa te opresti prin vreun sat pana in Ploiesti da, insa altfel.....sa stau sa merg cu 70, sa ma enervez la toate limitarile la 50, 30....(adica practic sa iau amenda ca nu ma apuc sa franez pana la 30 doar pentru ca asa a gandit-o un cap sec), sa fiu atent la toti pietonii, bicicletele, caini....cand am o autostrada care merge pana in centura.

Si nu , nu se ajunge greu la ea.....de la podul Otopeni pana la giratoriul de la autostrada se merge 10 min pe centura.....cu 90-100 km/h. 10 minute pe care oricum dupa aia le recuperezi pe autostrada.
VladSoare
taci.gif
vallixx
radmasa.gif
b06fcn
Subscriu, e mai bine sa nu stie toata lumea de A3...eu cand ma duc la mosie sunt de multe ori singur pe toata autostrada...boier...
ursul_bipolar
Si eu zic la fel, sa nu se stie biggrin.gif
De cand s-a deschis A3-u doar pe acolo merg. Am auzit diferite pareri, ca e mai lung, ca se ajunge greu, am zis perfect, mergeti pe dn1, eu stiu pe unde o sa merg.
dantes
QUOTE(vallixx @ 10 Aug 2017, 11:01)
[..]

Si nu , nu se ajunge greu la ea.....de la podul Otopeni pana la giratoriul de la autostrada se merge 10 min pe centura.....cu 90-100 km/h. 10 minute pe care oricum dupa aia le recuperezi pe autostrada.
*



Mers cu spatele radmasa.gif
Cu fata, faci mai putin. De la Chitila la Voluntari, legal, faci fix 11 min. Ras testat de spemii de ori...
De la DN1 la intrare pe A3...mult mai putin... gen 5-6 minute... bine ..depinde si de trafic si de multe altele dar 10 minute e asaaaaa....super acoperitor

Always A3...o sa devina nasol cand o sa termine astia autostrada radmasa.gif
stefandinescu70
DN 1 a devenit foarte aglomerat la orice ora vrei sa il incerci iar cand vezi si cate o intoarcere sinucigasa de pe banda unu direct pe banda unu pe sensul opus te ia capul si te face sa uiti de DN 1. Limitele de viteza pe DN 1 nu pot fi schimbate la cate localitati sunt si cat de periculos a devenit cu localnicii care nu se singhisesc de trafic si fac ce vor in fata curtilor si proprietatilor personale . Nu conteaza cat de lunga este A3 la cat de libera este .

<span class='edit'>10 Aug 2017, 19:32:</span>
QUOTE(corbex @ 22 Jun 2009, 12:23)
Camerele de pe DN 1 nu sint amplasate de primarii, sint chiar ale politiei si sint foarte functionale si in vigoare. Poti testa.
*


Testat cu 80 - 85 la ora si nu sunt functionale . Noaptea chiar am avut pe cineva in fata care a trecut cu 100 la ora ( eu am franat bineinteles = nu eram sigur ) si nu a fost nici un flash de blitz de la camere . Asa ca sunt ZERO functionale .
xcss
Realizezi că te cerți cu o postare din 2009... nu?
panda2007
alegerea dn1 vs autostrada nu are nimic de a face nici cu durata (indiferent pe unde o iei tot atata timp faci per total pe traseu) nici cu accesibilitatea, ci cu consumul. pentru cineva care face drumul asta de mai multe ori pe luna, diferenta de consum 2.7-3.5 pe dn1 vs 6.1-6.6 pe autostrada conteaza. multimplica de 12 ori si ai sa descoperi ca salvezi ceva banuti intr-un an, versus un pic de rabdare si atentie la traversarile aiurea si intoarcerile peste linia dubla continua efectuate de unii dintre partenerii de trafic. dar, desigur ca fiecare face cum considera ca este mai bine pentru el. si multumesc pentru raspuns @VladSoare


bucatzel
QUOTE(panda2007 @ 11 Aug 2017, 03:52)
consum 2.7-3.5 pe dn1
*


Da' tu ce conduci fratele meu, Tico TDI?
marksman
hibrid smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.