Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Grandtourul meu de 3000 de euro
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293, 294, 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353, 354, 355, 356, 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365, 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397, 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434, 435, 436, 437, 438, 439, 440, 441, 442, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459, 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466, 467, 468, 469, 470, 471, 472, 473, 474, 475, 476, 477, 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484, 485, 486, 487, 488, 489, 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 518, 519, 520, 521, 522, 523, 524, 525, 526, 527, 528, 529, 530, 531
argon
Ca tot e sanchi sa faci topic aici, fac si eu unul!

Sa evitam comentariile, de la inceput precizez ca masina nu e luata din piata, nu a fost scoasa la vanzare niciodata, l-am intrebat pe om, o dai, stai sa ma gandesc, ia-o!(isi luase alta si se-mpiedica de asta prin curte) , asadar, de curand mi-am inmultit parcul auto cu un Daewoo Espero, de culoare alb casablanca, care arata ca atunci cand l-au dat jos din vaporu' de coreea in 96, poate putin mai matuita vopseaua, dar se rezolva cu un polish.

Are un motor de 1,5 DOHC, in 16 valve ca-i la moda, aer conditionat, care raceste impecabil, desi in 13 ani nu s-a umblat la el, de fapt la masina nu s-a schimbat nimic in anii astia, decat consumabilele, mai are servodirectie, 4 geamuri electrice, oglinzi electrice incalzite, deschidere portbagaj, IC, casetofonul original Daewoo si 4 boxe la fel, si cam atat. Din pacate nu are ABS, dar frana e foarte eficienta.

Confortul in ea nu se compara cu multe masini noi, gen Logan, Albea, Polo!!!, etc, izolarea fonica e fara repros, mergeam azi povestind, si cand ma uit pe bord aveam 140, nu-i simti deloc, senzatia fiind de siguranta la viteza asta, inclusiv in curbe, motorul e cam lenes daca nu dai pe el, mai ales cu AC pornit, la 3500 in sus se schimba radical, incepe sa traga.


A avut un singur proprietar si are 70.000 km incontestabili de reali, a fost masina de concediu, si a stat doar in garaj. Pana acum nu i-am gasit defect, inafara de becul de plafoniera ars, tabla perfecta, vopsea originala, interior impecabil si inchegat, portbagajul e imens, per total sunt foarte multumit de ce masina am luat la banii astia, urmeaza poze.
semit
esti magnat tongue.gif
Gescu
Salut! Felicitari pentru achizitie.Ai fost cat se poate de obiectiv la faza cu , confortul cand ai boldat Polo laugh.gif cel putin in fata.In ce priveste masina,ma bucur si iti urez sa ai parte de multi km cu ea fara probleme.Asteptam poze !
argon
si tu esti obiectiv, ca am zis Albea si nu ai sarit in aparare boxing.gif

sunt curios de consum, multi m-au speriat, multi au zis ca-s povesti, voi vedea pe pielea mea...ce ma intriga...busonul e chior, fara cheie, fara blocare din interior(ca la cielo) deschizi usita si desurubezi busonul, poate scoate oricine cu un furtun, poate de aia se plang unii de consum 04.gif
Andy_ACS
Felicitari argon!
Merita masina cu siguranta 2000 euro, poze multe sa vedem limuzina smile.gif

Bafta!
ArtVandelay
felicitari
poze, mai ales cu interiorul rolleyes.gif
driverx
QUOTE(argon @ 16 Jun 2009, 20:49)
.... poate scoate oricine cu un furtun, poate de aia se plang unii de consum 04.gif
*



Aha radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

Si ar fi chiar tare sa descoperi tocma' tu dupa atatia ani adevaratul motiv pentru consumul unui Espero...
Andy_ACS
E posibil sa fie ca la alte marci (de ex Opel ) - busonul se infileteaza, capacul nu se incuie cu cheia insa in momentul in care inchizi din telecomanda se blocheaza si capacul de l rezervor. Asa ar fi normal, sa existe un mijloc de asigurare. In cazul in care nu se blocheaza mi-ar fi mai de graba teama ca un 'binevoitor' sa nu imi bage zahar in rezervor decat ca imi fura benzina smile.gif

Bafta!
argon
zaharul e mit, zaharul nu se dizolva in benzina, mai mult decat filtru infundat nu are ce se intampla.

SI nu se blocheaza nimic cand incui, probabil in coreea p'acolo nu se ocupau cu subtilizatu' cand au proiectat masina.
ArtVandelay
pe unde stai? nedumerire.gif si de care benzina bagi? 04.gif
cj98czh
QUOTE(argon @ 16 Jun 2009, 21:37)
zaharul e mit, zaharul nu se dizolva in benzina, mai mult decat filtru infundat nu are ce se intampla.
*




Facem o proba pe masina ta? Sa vedem daca este mit sau nu... eu zic ca nu... stiu cativa care au testat pe "vecini" metoda... si nu a dat gres pana acuma... sa depinda de zahar oare??? biggrin.gif tongue.gif biggrin.gif

Oricum felicitari pt. masina, la banii/dotarile/km aia merita cu siguranta !
cosmin_2300
QUOTE(argon @ 16 Jun 2009, 20:37)
SI nu se blocheaza nimic cand incui, probabil in coreea p'acolo nu se ocupau cu subtilizatu' cand au proiectat masina.
*


La tine nu se blocheaza capacul de la rezervor ? La mine se blocheaza ( trebuie sa apas pe un buton in bord ca sa "sara" capacul ) !
Bine ... ca , cu o surubelnita in 20 de secunde n-are ce face tongue.gif

P.S.: s-o stapanesti sanatos , alea-alea tongue.gif
Laurentziu83
S-o stapanesti sanatos si fara evenimente Argoane. Consider si acum Daewoo masinile cu cel mai corect raport pret/calitate de pe piata de la noi. As da oricand Clio-ul din dotare pe un Espero, din pacate eu sunt de conceptia sa nu-mi cumpar o masina prea veche.
aphophis
QUOTE(Gescu @ 16 Jun 2009, 19:43)
Salut! Felicitari pentru achizitie.Ai fost cat se poate de obiectiv la faza cu , confortul cand ai boldat Polo  laugh.gif cel putin in fata.In ce priveste masina,ma bucur si iti urez sa ai parte de multi km cu ea fara probleme.Asteptam poze !
*


polo-ul e pus la deruta radmasa.gif sa nu zica lumea ca ridica in slavi fauve-ul prea mult laugh.gif

Ontopic: felicitari pentru masina, super design, cam veche, insa , daca nu iti va face probleme , nu conteaza asta
argon
mersi mersi!

Cauciucurile au dot-ul de 2003, ar cam trebui schimbate nu? bateria e Bosch, d'aia uscata..se tine bine, distributia a fost schimbata la sfarsitul lui 2007, piese marca Continental, are sticker frumos pe capac, nu stiam ca aia fac kituri de distributie..
bogdan_bok
felicitari si fara evenimente

daca manca mult decat sa iti pui gaz mai bine o dai si iti iei "POLO"
argon
satul de polo, vroiam ceva mare...si de Passat n'am malai ..decat unu rupt de dincolo...
misu78
Isi merita banii!
S-o stapanesti sanatos si succesuri maxime.
marian-j
Sun deacord cu spusele colegului Laurentiu referitoare la raportul pret/calitate al autoturismelor Daewoo.
Colega Argon,sa-ti folosesti sanatos "salupa"! biggrin.gif
Daca nu te superi mi-as permite sa-ti ofer un sfat: cand ai timp si chef verifica sa nu ai pistonase blocate la sistemul de franare pe puntea spate.
adostar
Bun venit in clubul woooo biggrin.gif, s-o stapanesti sanatos ! Si baga niste poze s-o vada si ochiul nostru, bordul arata bine ?
robyvol33
Salut! Felicitari pentru achizitie si fara evenimente si mai ales poze worship.gif
IRONICK
QUOTE(argon @ 16 Jun 2009, 23:22)
distributia a fost schimbata la sfarsitul lui 2007, piese marca Continental, are sticker frumos pe capac, nu stiam ca aia fac kituri de distributie
Si inca ce kituri de distributie fac. Unele din cele mai bune aftermarket, dar si scumpe.
sorin1983
Prin divizia ContiTECH smile.gif Curele fac in general.
argon
noi impresii , in interior motorul nu se aude deloc la ralanti si pana in 3000 de ture, dupa se aude discret, la semafor ma tot uitam sa nu fie oprit ca era prea liniste, nu trepideaza nimic, nici maneta schimbatorului, si nu face ca un diesel cu ambreiajul cuplat, cum am observat la multe Loganuri noi.

Ralantiul la rece e la 1000, intr-un minut a coborat la 800.
DragosP
QUOTE(argon @ 17 Jun 2009, 07:22)
Ralantiul la rece e la 1000, intr-un minut a coborat la 800.

Așa! Așa! Răsucește și tu cuțitul în inima lu' driverx! radmasa.gif
autom
Sa o stapanesti sanatos. icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif Fa-ti cont pe forumul dedicat si o sa gasesti si cartea masinii (intretinere si reparatii)/
Laurentziu83
Distributia de schimbat la Espero nu cred ca sare de 400 de lei, incluzand si restul de curele de alternator si de compresor AC, asa ca nu-i cu frica cum e la masinile de acum.
Ambreiajul nu trepideaza si merge brici probabil e si de la faptul ca e hidraulic, nu "pe sarma" ca la amaratele de Logan si Clio Symbol.

Baga bre poze, sa vedem si noi salupa.

Sa intri intr-un magazin de piese Daewoo si apoi intr-unul de piese Dacia Logan, sa compari preturile, si sa vii sa ne spui si noua care e mai scumpa la intretinere, daaa? radmasa.gif

Argoane, sa verifici daca mai poti umbla la capacul de la rezervor dupa ce ai incuiat masina.
gruita2005
A incercat vreunul sa scoata benzina de la Espero? huh.gif Cand reusiti sa scoateti benzina cu furtunul sa ma anuntati si pe mine sa vad minunea biggrin.gif cool.gif
FLP
Vorba lu semit, te-ai ajuns esti magnat. 3 masini, esti invidia vecinilor de la tine de acolo.
IRONICK
este idol ...
Lostboy
Fără număr ....
S-o folosești sănătos!
La partea cu insonorizarea stă foarte bine.
Ceva poze..
marksman
argoane, felicitari, s-o stapanesti sanatos si fara probleme! Espero mi-a placut foarte mult inca de cand l-am vazut pe soselele noastre. Avea un var de-al meu unul albastru inchis, masina de garaj, l-a dat acum patru ani si si-a luat Passat (tot nou). Mi-a zis ca n-a avut cu Espero problemele pe care le-a avut cu Passatul.
Pune poze sa se bucure si ochiul nostru de "limuzina". Poate cand o sa mai ajung pe la Deva mi-l arati si mie "live".
argon
is dus, usita la buson nu se deschide cu usile incuiata, deci e adevarat mitul caconsuma mult??? 04.gif

QUOTE(Illusi0n @ 17 Jun 2009, 08:28)
Pune poze sa se bucure si ochiul nostru de "limuzina". Poate cand o sa mai ajung pe la Deva mi-l arati si mie "live".
*




poze fac azi, te astept oricand biggrin.gif
R19/16v
Bertone wub.gif
IRONICK
Asta si-a luat masina cu cx de invidiat. 0,29
argon
daca ai, da niste exemple de la alte masini mai comune...ca nu stiu la ce sa raportez..
einstein1984
Opel calibra are CX 0,26. Loganul vreo 0,33 sau o,34.
R19/16v
Nu toata calibra avea .26.
IRONICK
Chevrolet Volt are 0,30 ... Toyota Prius are 0,29
Muttley
Cel mai bun Cx de serie era-ntr-o vreme la Calibra, cu al sau 0.26.
0.29 e cam bine...
einstein1984
Un Polo e mai aerodinamic mergand cu spatele.....
Ironikule, prius parca avea 0,25 http://www.totalauto.ro/2009/03/16/cx-reco...-clasa-e-coupe/
IRONICK
Momentan cel mai bun il are Mercedes E-class 2009 coupe 0,24 (0,25 sedan).

17 Jun 2009, 09:51:
Eu vb. de modelul mai vechi. Asta nou intradevar are cateva lucruri imbunatatite.
dizzy
Sa o stapanesti sanatos si sa te poarte pe drumuri bune!
Intretinuta corect e o masina ce te duce mult si bine. Inainte sa te apuci sa schimbi cauciucuri si alte d'astea, vezi cum se comporta, poate te mai tin 1-2 ani.
einstein1984
Daca masina a stat in garaj, insemna ca gumele nu au vazut prea mult soare. Deci e posibil sa nu fie prea imbatranite. Pe de alta parte... eu le-as schimba.
Solon
O masina care mie, personal, imi place foarte mult! Din pacate am vazut prin oras unele cazute rau de tot!
Nu pricep ce s-a intamplat prin 96-98 cu Espero! A aparut pentru scurt timp!
Era la capat de drum cand a fost adus la noi?
PS: Poze!
argon
S-a fabricat pana in 98, in Coreea si Polonia, alea de Coreea sunt astea din Romania, le aducea cu vapoarele la Constanta, in 1999 au bagat Leganza in loc.
logan1.5dci
Eu, asa cum am declarat mereu, nu ma pricep la masini. Dar din cate am impresia asta e o masina fara CB, cu carburator. La care mereu ai de reglat si de dereglat ceva. Si consumul cat e?
Felicitari , de achizitie, s-o stapanesti sanatos, fara evenimente si sa fii mereu curat pe maini.


L.E. smile.gif
R19/16v
smile.gif) N-are ma nene carbelitor, fii serios!
sorin1983
QUOTE(logan1.5dci @ 17 Jun 2009, 11:42)
Eu, asa cum am declarat mereu, nu ma pricep la masini. Dar din cate am impresia asta e o masina fara CB, cu carburator. La care mereu ai de reglat si de dereglat ceva. Si consumul cat e?
Felicitari , de achizitie, s-o stapanesti sanatos, fara evenimente si sa fii mereu curat pe maini.
L.E.  smile.gif
*


Daaa se regleaza platina, avansul, trebuie sa sufle in jiglere etc... si-a luat un jaf... mare fraier! La banii astia isi lua un logan 2006 full fara piele.
argon
QUOTE(logan1.5dci @ 17 Jun 2009, 10:42)
Dar din cate am impresia asta e o masina fara CB, cu carburator. La care mereu ai de reglat si de dereglat ceva. Si consumul cat e?
*



ce glumet esti biggrin.gif este in 16 valve, injectie multipunct tongue.gif, habar n'am cum ajung la bujii, de reglat nu cred ca am ce. La Logan 1,6 16v cat e consumul? noa la asta e putin mai mic.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.