Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Logan Facelift (phase 2) Laureate
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Diverse - Dacia Logan
Pages: 1, 2
IcsPe0001
Cine are modelul de masina specificat in titlu?? luat acuma recent, cu ABS cu A.C si cu volan reglabil pe inaltime....?

Is curios daca intradevar e o imbunatatire majora fata de prima versiune de logan(phase1), care nu-mi place deloc.... doresc sa cumpar masina asta... si dupa cum isi face dacia reclama la logan, merita cumparata masina...

modelul cu 1.4mpi e izolat bine fonic?? se merita luat 1.6mpi? pareri va rog frumos... nu am gasit nimic concret pe forum si nu cred ca-s singurul care este curios... am o solenza fara AC si Servo... m-am saturat sa mor de cald cand fac "sala" (conduc)
AR-18-MOS
Insonorizat mai bine, ca prima varianta nu cred sa fie. In orice caz, daca bugetul iti permite e bine sa alegi un motor puternic(1.6 16v, 1.5dCi 85Cp). Daca e "bine" izolat fonic, iti poti da seama daca vei conduce unul.
bobo77
Eu am laureate ph2 1,6 mpi si eu zic ca se merita fata de 1,4, dar te descurci si cu 1,4. Am avut motor 1,4mpi 4 ani de zile si a fost ok.La ce te referi daca este izolata fonic? daca este mai bine insonorizata ca ph1 sau in general?
Pot sa-ti zic doar ca, insonorizarea lasa de dorit la logan dar oricum e mai bine ca la slz si comparind ph1 cu ph2 este cam la fel cu un plus mic pentru ph1, parerea mea.
slider2
am condus si solenza si logan ph1. nasolenza este mai prost insonorizata. acum nu cred ca s-au facut mari modificari intre logan ph1 si ph2 (in afara de cele vizibile), pentru ca s-ar fi regasit in pret.

legat de motor, oricare dintre cele oferite pe logan, se achita de sarcina data, atata timp cat sti de ce este in stare si nu-i ceri mai mult.
vad ca tu ai o solenza diesel, daca bugetul iti permite ai putea sa te orientezi spre logan 1.5 dci, fie 70cp, fie 85cp.
e drept ca motoarele 1.6 16v si 1.5 dci 85cp sunt cele mai bune dezirabile, dar depinde si de buget.
problema cu 1.4 mpi este momentul motor destul de redus, doar 112nm, pe cand unii constructori ofera de la 125nm in sus. valoarea scazuta a cuplului motor se va resimti prin depasiri, si cand vei merge cu ac-ul pornit.
daca te orientezi spre dieselul de 70cp, vei castiga doar 7cp, DAR!!! 40nm, fata de actualul motor, care se vor simti din plin.
eu am condus un symbol dci 65cp si fata de solenza de 1.4 a unchiului meu se infige mai bine, atata timp cat nu duci motorul de 1.4 spre zona rosie a turometrului, ca se cam schimba situatia.
la o adica dieselul il poti remapa, obtinand un castig de putere consistent fata de o remapare la benzinarele aspirate. si mai este si avantajul consumului destul de mic. dezavantajele ar fi pret de achizitie mai mare, piese si manopera, deci intretinere mai scumpa...
Bulldog
Da de ce nu te duci tu asa frumos la un draiv-test?
Adica, ma rog, trebuie sa ai carnet de cel putin un an si varsta minima 21 de ani.
IcsPe0001
imi plac la nebunie diselurile, dar in urma cu doi ani am ramas doar eu si mama si nu ne permitem sa luam un disel... ash vrea un disel pt ca are consumul mic si cica nu conteaza lipsa de CP ci conteaza catzi Nm dezvolta motorul. nu stiu prea multe despre CP si Nm. Unii zic ca Nm conteaza mai mult decat CP, altzii zic ca nu...

in orice caz am facut test drive la 1.6 16v ph2 laureate si se simte diferenta fata de solnitza mea, la putere, accelereaza mai bine chiar daca suntem mai multzi in masina si e mai silentioasa. am condus un ph1 1.4 mpi tot laureate cand faceam scoala de soferi, dar nu stiam prea multe atunci si nu eram interesat de alta masina, plus ca nu-mi cunosteam masina mea ca sa fac o diferenta.

am intles ca diselul 1.5dci ala micu' de 70cp are probleme (nu stiu in ce constau aceste prb). in orice caz nu vreau prea multe de la o masina, inca, dar mai am cateodata nebunii si mai depasesc in localitate tiruri:D

cred ca am sa ma orientez spre 1.6mpi.

in final...? care motor e mai bun... ala cu mai multzi cai putere sau ala cu mai multzi Nm?? multumesc anticipat:P
Jack Daniel's
Xpe, cea mai echilibrata varianta pret/performanta e Laureate cu benzinarul de 1.6MPI. Nu faci un mare efort financiar, consuma rezonabil si iti da putere exact ai nevoie, un pic peste Solenza ta de acum. Spor la cumparaturi! smile.gif
marksman
Eu ti-as recomanda un 1.6 16v, dar daca mergi mai mult in oras, ramai la 1.6 8v.
1.4 8v e submotorizat, dieselul e bun daca ti-l permiti (am si un Accent 1.5 CRDI 110CP si 235 Nm si daca-l calci se duuuuuceee smile.gif ).

Loganul ph2 nu-mi "spune" nimic. In afara de aspectul mai placut, solutiile tehnice sunt mult prea evident "design to cost".
Steel Tormentor
din pacate laureate-ul ph1 nu are abs.
tdan08
eu am laureate, cel de aici ( http://www.daciaclub.ro/Logan-Phase-2-Laur...144485-s90.html ). are abs, ac, vopsea metalizata, radio cd cu 4 boxe etc. sunt multumit de masina. am observat un lucru dupa intalniri cu mai multi detinatori de loganuri din cadrul clubului: cei cu motorizari de 1.4 regreta ca nu au 1.6 si cei care au 1.6 regreta ca nu au 1.6 16v si tot asa. parerea mea e ca ar trebui sa faci tot posibilul sa nu iei un 1.4. 1.4 este submotorizat si daca mai ai si ac ul in functiune e aproape mort. 1.6 te va arde la benzina in oras. nici 1.6 mpi nu e cine stie ce motor, eu i-am facut si o remapare. ideal ar fi 1.6 16v sau 1.5 dci 85cp. interiorul, la ph 2, fata de ph 1 nici nu se compara. e mult mai placut, are tapiterie, nu e chiar asa plin de plastic ca ph1. in schimb la logan, putem vorbi de orice in afara de izolare fonica, care nu prea exista indiferent de versiune. sfatul meu este sa o iei de sus in jos, dupa puterea ta de cumparare. intai cauta 1.5 dci 85cp , daca nu poti sa iei dci, cauta sa iei 1.6 16v, daca nici pe asta nu poti ia-l pe 1.6 mpi. eu sunt multumit de masinuta. e ieftina de intretinut, robusta pt strazile si gropile noastre, piese si mecanici pe toate drumurile si forumurile ieftine. si, cum spunea si jack daniels mai sus, e cea mai echilibrata varianta pret/performanta. bafta
bobo77
La 1,4 si 1,6 nu se mai pune bara stabilizatoare in schimb daca iei 1,6 16 v sau oricare dintre dci-uri aia acesta bara.Oricum te descurci si fara bara stabilizatoare dar e bine de stiut.
IcsPe0001
iar ma lovesc de bara stabilizatoare care nu prea stiu ce face dar cica e necesara... am citit pe un topic pe forum ca este pana la urma pe toate laureat-urile si prestij-urile... deci sa inteleg ca nu este?

cat consuma un 1.4 si 1.6? mers normal, nu agresiv :-" (am mai citit pe forum si din cate observ eu consumul e cam acelasi intre cele doua motoare)

tdan08 observ ca esti din bacau:P
tdan08
bara stabilizatoare o mai gasesti doar la prestige 1.6 16v. 1.4 si 1.6 mpi nu o mai au din ianuarie. despre dci nu pot sa-ti spun daca o au sau nu, dar din cate stiu si se discuta, doar la prestige a mai ramas. despre consum, iti pot spune consumul la masina mea, mers normal 80-90 in afara orasului este 5.5%, mixt 7.0% si in oras 8.5%. despre motorul de 1.4 nu pot sa-ti spun mai mult. pana la urma consumul variaza in functie de o multime de factori: benzina folosita( 95 sau 98), orasul in care stai (de ex consumul urban din bacau, nu este la fel ca si consumul urban din bucuresti) si nu in ultimul rand consumul depinde si de sofer.
si ai observat bine... sunt din bacau. daca vrei ne intalnim si-ti dau masina sa faci o tura. smile.gif
IcsPe0001
wow... mersi pt oferta:)) am sa ma gandesc, imi place sa conduc:P dar am de dat bacul..... asha ca am doua saptamani de foc....:-s noapte buna
marksman
QUOTE(Steel Tormentor @ 20 Jun 2009, 10:08)
din pacate laureate-ul ph1 nu are abs.
*



Asa e, dar uite ca de aproape 5 ani de cand am Loganul nu i-am simtit lipsa, iar cel de pe Hyundai nu l-am "provocat" pana acum.
IcsPe0001
volanul reglabil pe intaltime e bun??? functioneaza?smile.gif) pt ca eu cand am vazut pe net asha ceva pe logan am ramas surprins, dar cand am facut test drive-ul la 1.6 16v am uitat sa verific valnu reglabil:d
Lord Hades
QUOTE(Illusi0n @ 20 Jun 2009, 23:15)
Asa e, dar uite ca de aproape 5 ani de cand am Loganul nu i-am simtit lipsa, iar cel de pe Hyundai nu l-am "provocat" pana acum.
*



Acum ori esti norocos, ori nu ai condus niciodata pe zapada.

Pt. liceeanul nostru mult succes la bac, si te asteptam pe topicul despre AR vs TCM smile.gif
Iar ca masina iti spun cum am procedat eu:

1. Te hotarasti ce nivel de echipare iti doresti, ca sa iti rezolvi prima dilema.
2. Te gandesti bine daca iti iei un model mai ieftin+up-grade (extraoptiuni), sau un model mai scump dar cu extraoptiuni incluse. Ai sa fii mirat sa aflii ca intre 2 nivele de echipare sunt si alte diferente decat cele declarate pe site Dacia. Personal am mers pe nivel de echipare mare, e mai ok asa!
3. Te lamuresti ce motor iti trebuie. Esti mai lejer in trafic si nu ai talente, un motor de 1.4 e ok, cu rezerva ca in depasiri peste 100km/h daca nu ai loc nu te bagi si ca dai drumul la AC doar cand nu mai poti respira. Cel de 1.6 90CP e util pentru condus majoritar mixt, si te scapa de grija depasirilor si a AC-ului. Daca esti vitezoman sau doar iti doresti sa ai la indemana o rezerva considerabila de putere, mergi pe 1.6 105CP. Asta pe benzina. Daca mergi mult in oras, dieselul te avantajeaza de 2 ori: consum si conducere facila. Ai marele dezavantaj ca faci reviziile mai des si mai scumpe, si ca te poti trezi cu vreo magarie gen turbosuflanta cu pierderi de ulei sau injectoare pe butuci din cauza motorinei de slaba calitate. Aici evident, cel de 85 CP e mai util decat cel de 70, in special extra urban si la viteze mai ridicate.

Sper ca sfaturile mele te vor ajuta putin, si inchei cu o recomandare: daca esti nehotarat benzina vs diesel doar cu drive test te poti lamuri.

Sucesuri!
marksman
@Lord...
Am condus pe zapada si inca de multe ori. Frana de motor corelata cu viteza adaptata conditiei carosabilului m-au facut sa nu simt nevoia de ABS.
Nu spun ca ar fi un moft sau ca nu e util.
Amedeus
QUOTE(tdan08 @ 20 Jun 2009, 11:31)
ph 2, fata de ph 1 nici nu se compara. e mult mai placut, are tapiterie, nu e chiar asa plin de plastic ca ph1


Ceva furnir, aluminiu, etc.? Eu nu am observat decat plastic de alta culoare ca pe cele anterioare. tongue.gif
IcsPe0001
cred ca am sa iau un laureate 1.6 simplu. daca ar fi dupa mn ash lua ceva mai bun, dar nu-mi permit.... is genul de om care are viteza in sange, dar nu exagerata. vreau un plus de energie totusi in depasiri. (mentionez ca nu am avut nici o prb cu legea sau alte chestii, asha ca nu va luatzi de mine:P)

m-am uitat la datele tehnice de la 1.4 mpi si are cam aceasi putere cu diselul meu de pe solnitza, dar am depasit multe loganuri de 1.4 cand acestea accelerau. voi ce spunetzi?? nu stia respectivul sa foloseasca masina sau intradevar e diselul mai puternic???
marksman
QUOTE(IcsPe0001 @ 21 Jun 2009, 18:57)
[...]

m-am uitat la datele tehnice de la 1.4 mpi si are cam aceasi putere cu diselul meu de pe solnitza, dar am depasit multe loganuri de 1.4 cand acestea accelerau. voi ce spunetzi?? nu stia respectivul sa foloseasca masina sau intradevar e diselul mai puternic???
*



Spunem ca e foarte probabil ca dieselul tau sa aibe cuplul mai mare. La 1.4 este (din amintiri) 112 Nm.
IcsPe0001
intreb asta pt ca in depasiri simt nevoia de mai multa putere, accelereaza greu, dar are puterea sa urce dealuri fara probleme, se mentine in turatii nu pierde putere.

app. mersi pettru urari.... maine am proba orala la romana...:-s
gamezcdr
Sint multi soferi veniti de pe Dacia 1310 (inclusiv eu) care se tem s-o tureze in depasiri "sa nu se strice" asa ca reusesc performanta de a depasi un TIR in 1-2 km cu 2000-2500 de ture. Dar asa frumos face de la 3500 in sus ca e pacat.
marksman
Eu cand is in depasire o turez de-i merg fulgii, in caz de nevoie. Intra in rezonanta pe la 3000-3500 rpm, dar la 4500 rpm si peste se aude "bine".

Pot sa spun ca n-am facut depasiri sub 3500 rpm decat daca veneam "lansat" si era liber din fata. Cu dieselul (1.5l,110CP) e alta poveste wub.gif
IcsPe0001
ai dreptate;)) dar mama cand vede ca trece acu de 2500 ture parca ar exploda motorul.... eu am incercat-o odata si am dus-o in 80 cu a 2-a:d 4000 ture, si 120 cu a 3-a.

dinc ate stiu eu, diselul nu trebe turat prea tare....

iar despre 1310, n-am mai condus de mult, cand traia tata m-a invatzat sa conduc dacia de mic, era instructor auto:x ash vrea sa mai condus o dacie veche care nu intra in viteze radmasa.gif
marksman
man, dieselul are alta plaja de turatii. De aia am si facut ultima afirmatie. 4000 rpm la diesel e cam mult. la 4000 incepe zona rosie pe turometru
Lord Hades
QUOTE(Illusi0n @ 21 Jun 2009, 22:08)
man, dieselul are alta plaja de turatii. De aia am si facut ultima afirmatie. 4000 rpm la diesel e cam mult. la 4000 incepe zona rosie pe turometru
*



Sa o vezi pe a mea cum musca din asfalt la 3500 rpm in treapta 3 smile.gif Pana la 4000 nu am ajuns inca!
slider2
QUOTE(Illusi0n @ 21 Jun 2009, 19:30)
Spunem ca e foarte probabil ca dieselul tau sa aibe cuplul mai mare. La 1.4 este (din amintiri) 112 Nm.
*



1.9 dci 63cp 120nm, asta cand era noua...
IcsPe0001
nu cred ca are doar atat, doar 63 cp... pentru ca daca ar avea doar 63 nu ash putea sa o incarc la maxim si sa mai pot accelera:)) sau sa depasesc loganuri de 1.4.
are mai mult sigur...
adilehanceanu
Din cîte știu eu, motorul ăla de 1,9 nu e turbo, așa că 63 CP e valoare reală; și la depășiri și la pornire de pe loc contează cuplul, nu puterea.
Steel Tormentor
Si eu mai depasesc masini straine cu motorul din dotare, dar nu trag concluzii de-aici. Nu toata lumea face intrecere pe sosea. Cu alte cuvinte, n-as paria pe dieselul tau vs 1,4 mpi.
IcsPe0001
pai cuplul teoretic ii la fel ca 1.4mpi din cate zicea slider

nu are turbina... din fericire pt masinile dotate cu asa ceva;)) in orice caz.... raportul putere/consum este excelent..... nu spun nimic mai mult

in fine, hai sa terminam subiectu solenza disel. ca altfel inchid moderatorii topicul. daca suntetzi interesatzi de asha ceva deschideti un topic unde trebuie si vin si va povestesc ce am facut cu tractorul meu
EUGEN2008
pai dc tot te rezumi la o anumita suma si vrei si putere de ce nu cauti tu un prestige SH , ai bafta il iei pana in 6000 si cu timpul ii tragi niste bari de ph2?
slider2
http://masini.ro/stiri-auto-drive-test-dacia-solenza-776.htm
este un test drive cu solenza diesel, la vremea cand aparuse. veti gasi acolo datele tehnice.

eugen are dreptate, daca nu ti neaparat ca masina sa fie noua, la 6500euro maxim gasesti logan prestige 1.5 85cp din 2007. iar benzina 1.6 16v gasesti la sub 6000euro.
IcsPe0001
masina trebuie sa fie noua.... n-am chef sa ma trezesc cu alte probleme.... logan la 6000 de euro nu-mi iau SH... mai bine imi iau 2 bmw-uri din germania din banii de pe solenza:))

iar de logan ph1 nici sa nu aud..... radmasa.gif
slider2
daca ai inceput cu bmw din germania de 3000 euro, e clar...
iar de dragul discutiei sa sti ca logan ph2 e logan ph1 cu alta palarie. din punct de vedere tehnic, adica partea mai importanta. estetic are aceeasi linii usor modificate, usor curbate si un interior mai frumusel.
eu nu stiu ce probleme iti imaginezi tu ca are o masina de aproape 2 ani, dar am un amic cu un logan 1.6 16v din 2007, in afara de 18.000km aia de pe bord, masina e noua, n-a avut decat o singura problema cu ea, si anume i s-au ars 2 lamele de la dezaburizatorul lunetei. daca din aceasta cauza tu consideri ca e o masina cu probleme...
tdan08
de dragul discutiei topicul asta poate avea mii de pagini, pt ca tot se gaseste nod in papura daca se vrea. ba ca e logan, ba ca are tabla nu stiu cum, ba ca are motorul pus invers, ba ca nu e turbo, ba ca am auzit ceva de la prietenul prietenului, etc, etc.... cred ca forumul in sine trateaza toate problemele loganului, si nu numai, atat ph1 cat si ph2 si daca este studiat mai bine se poate crea o impresie despre calitati, defecte, sfaturi achizitie, intretinere. deja se discuta despre cuplu, sau nu mai stiu eu ce chestii de detaliu si s-a ajuns si la fraza clasica "decat sa-mi iau logan mai bine bmw" wacko.gif . daca tu ai bmw uri in minte, cu siguranta ca loganul nu iti va satisface niciodata cerintele. am mers si eu cu bmw uri sau mercedesuri de pana in 3000 de euro, si crede-ma, ca prefer loganul meu. am un amic care are audi de prin 1999 si daca ai vedea cat consuma si cat cheltuieste cu el... de un an de zile cauta sa il vanda si nu reuseste. decat o discutie interminabila pe net, care oricum, nu te va lamuri ca atunci cand vezi masina pe viu si vei simti pedalele cu picioarele tale, mai bine te hotarasti ce doresti, vezi ce suma de cheltuit ai, te duci la reprezentantele din oras, faci un drive test cu diferite modele, apoi te duci si in targul de masini, vezi oferta si te hotarasti intr-un final spre ce masina te opresti.
IcsPe0001
nu agreez ideea de bmw de 2000 de euro..... masina extrem de buna, dar la vremea ei.... logan ph1 nu mi-a placut niciodata, dar putinul care s-a facut la ph2 face o mare diferentza.... interiorul imi place la nebunie la ph2. de asta ziceam ca mai degraba bmw decat ph1.

prefer masina noua, vorba lui tdan08, masina ta, doar a ta, tu stii ce si cum e cu ea... tu o ingrijesti si depinde doar de tine catzi ani va tine si cum va fi ingrijita...!

masina veche face gaura mai mare in buzunarul tau decat una noua luata de la dealer... plus ca e o uzina pe 4 rotzi.
tdan08
fiecare ne luam masina la un moment dat. poate fi o afacere buna sau o afacere proasta. fiecare dintre noi, in dorinta de a face o buna afacere si din entuziasm, de fapt ne putem tepui. sau din contra sa facem o afacere buna pt toata viata. daca vanam oferte si asteptam coborarea euro sau alte oportunitati, s-ar putea sa stam luni de zile in asteptatrea lor. se mai poate intampla ca, dupa ce luam un lucru, peste o luna sa apara o oferta si mai buna decat cea pe care am luat-o noi. oricum, orice produs in lumea asta e supus uzurii morale si producatorii intotdeauna vor scoate modele din ce in ce mai atractive si inovatoare. cu siguranta ca dupa logan ph2, va aparea alt logan si mai bun si mai frumos restilizat decat actualul ph2. este normal sa fie asa. ca si solenta ta. a fost buna la vremea ei. decat dacia 1310, solenta era o clasa mai sus. asa ca mergi si ia-ti masina, fie ea si logan ph2, fie ea si 1.4 (intre timp vezi ca a aparut si logan ph2 1.2 16v) si cum mai spunea cineva pe forum.... cea mai buna masina e masina mea. wub.gif bafta.

PS- acum la dacia sunt oferte chiar demne de luat in seama. daca ai noroc poti sa iei un ph2, cu o reducere chiar consistenta.
slider2
QUOTE(IcsPe0001 @ 25 Jun 2009, 19:38)
masina veche face gaura mai mare in buzunarul tau decat una noua luata de la dealer
*



masina din semnatura nu e luata de noua, avea 4 anisori cand am luat-o si crede-ma ca nu m-a bagat la nici o cheltuiala neprevazuta, ci doar consumabile si combustibil...
chestia asta cu imi iau teapa la sh e un mit. atata timp cat te duce capul sa faci un tester, sa iei masina doar de la proprietar, nu vad de ce ti-ai face aceste griji.

uite eu momentan caut un logan ph1 mcv la sh. am gasit unul pe net super curat, ingrijit, bine ca bani. si am sunat si a inceput ala la tel, ca masina nu e a mea, ci a unchiului meu, el sta in germania. acum eu cat de prost sa fiu sa nu-mi dau seama ca aia era teapa??

eu masina noua o vad ca pe o investitie foarte proasta. ganditi-va asa un logan 1.6 16v a fost nou 10.250euro cu tot cu vopsea metalizata. acum unul de 2 ani se vinde la jumatate de pret. gandeste-te ca poate tu ai muncit ani buni pentru banii aia, sau vei munci ani pentru a plati creditul, si in 2 ani de zile toata munca ta asidua se injumatateste. pentru ce?? pentru o gramada de fiare?? pentru ideea de a fi primul care sta la volanul acelei masini?? chiar credeti ca merita asa mult efort?? eu unul nu cred...
daca vrei sa-ti iei masina noua ia-ti, fiecare e liber sa faca ce vrea cu banii si munca lui, dar gandeste-te bine inainte. daca iti vei lua motorul de 1.4 sau 1.2, cu siguranta vor fi momente in care iti vei fi dorit un motor mai mare, sau niste dotari in plus...
eu unul decat sa mananc coji de paine ca sa strang bani sau sa platesc rata pentru o gramada de fiare, care nu mai e de mult un moft ci o necesitate, mai bine cumpar una sh si imi raman bani sa mananc la restaurant.
IcsPe0001
interesant... m-am uitat pe site-ul lor acuma si e dragutz motorul ala, consuma mult mai putin decat 1.4mpi si are to 75cp dar cuplul putin mai mic.... in orice caz nu vreau motor de 75cp la o masina noua:-s

appropo... mersi mult celor care mi-au raspuns la intrebari si au avut rabdare cu mine...

slider2 ai dreptate si tu ... oricum mai este pana la schimbarea masinii.... si depinde si de decizia mamei..... dar eu ma interesez mai mult pentru ca stiu mai multe chestii despre masini decat ea si oricum cand va veni acel moment (iulie/august) voi lua piata la bani marunti cu o ruda sau prieten de familie...

multumesc inca odata;) smile.gif
slider2
si tu chiar crezi datele alea tehnice??
tdan08
slider2, la faza cu faptul ca iei teapa daca achizitionezi sh iti dau dreptate. fiecare cu norocul lui.

dar la faptul ca masina noua = investitie proasta, ce sa inteleg?
1. cei care cumpara masini noi sunt prosti.
2. destepti sunt doar cei care cumpara masinile sh de la cei care le-au avut de noi.

pai hai sa nu mai cumpere nimeni masini noi, sa cumparam toti sh. apoi, la un moment dat, de unde vor mai fi masini sh, daca nu se vor mai cumpara masini noi?
IcsPe0001
nu va certati la mine in topic:)) nu trebuie crezute datele de pe site(referitoare la consum), dar itzi faci o idee:p
slider2
QUOTE(tdan08 @ 25 Jun 2009, 20:16)
slider2, la faza cu faptul ca iei teapa daca achizitionezi sh iti dau dreptate. fiecare cu norocul lui.

dar la faptul ca masina noua = investitie proasta, ce sa inteleg?
1. cei care cumpara masini noi sunt prosti.
2. destepti sunt doar cei care cumpara masinile sh de la cei care le-au avut de noi.

pai hai sa nu mai cumpere nimeni masini noi, sa cumparam toti sh. apoi, la un moment dat, de unde vor mai fi masini sh, daca nu se vor mai cumpara masini noi?
*



n-am zis asta. e logic ca daca nu vor mai exista cumparatori pentru masinile noi, nu vor mai exista si pentru sh.
investitie proasta inseamna nerentabila. eu sunt genul care gandesc totul din punct de vedere economic. pun intr-o balanta cat si ce investesc cu cat si ce scot.
deci din punctul meu de vedere investesc munca mea pe vreo 10 ani, poate la unii mai multi, poate la altii mai putin; munca uneori foarte grea, alteori mai lejera, dar tot munca e; intr-o gramada de fiare.
cum ies cu fierul de pe poarta dealerului am pierdut 1000 de euro. deci daca in 10 ani am strans 10.000 de euro, in cateva ore, poate chiar mai putin, am piedut un an muncit.
dupa 2 ani, nu ca vreau sa vand masina, dar ma uit asa de curiozitate sa vad cat costa o masina ca a mea si vad ca e cam 5000euro. deci in 2 ani am pierdut 5 ani munciti. 5 ani in care poate am dormit pe scanduri, am murit de foame ca n-aveam pauza de masa, m-am imbolnavit de stres. acelasi rationament se aplica si pentru credit, doar ca acolo iti amanetezi munca.
de aici intrebarea mea, pentru ce?? pentru o gramada de fiare??
IcsPe0001
am un prieten si-a luat un ford mondeo de la SH, cu tot ce se putea lua pe el... adica full option, model 2004 daca nu ma insel, si o mai bagat inca jumate(daca nu mai mult) din valoarea masinii pe diverse piese care s-au stricat.... (mentionez ca masina 2 ani a mers fara probleme)
bobo77
Tind sa cred ca ph2 are mai multe minusuri decit plusuri decit ph1 si o spune unul carea are ph2 si a avut ph1 inainte...
slider2
si eu cunosc cazuri de tepe la sh, de fapt 2 tepe ale aceluiasi tip. dar tipul le are cu masinile cum le am eu cu barcile. tipul a fost fermecat de pretul mic al unor masini, ambele find primele pe care le vedea, si chiar daca aratau intr-un hal, ca l-a bucurat o data muzica de pe ea, si o data interiorul masinii...
bineinteles ca poti lua teapa, dar pentru asta exista testere, iar uneori e si cazul fiabilitatii mai putin reusite a masinii. sunt foarte multe masini noi care au probleme, si pe unele nu le-a acoperit garantia, deci....
Serje
QUOTE(bobo77 @ 25 Jun 2009, 22:34)
Tind sa cred ca ph2 are mai multe minusuri decit plusuri decit ph1 si o spune unul carea are ph2 si a avut ph1 inainte...
*



Da, dar arata oleaca mai bine, si asta conteaza mai mult la unii.
Si la ph1 s-a scazut din calitate din 2004 pana in 2008.
IcsPe0001
reviziile costa mai mult la prestij decat laureate?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.