E naspa. Si sigur are si o gramada de kilometri dati inapoi...
tiberiu.anghel
24 Jun 2009, 21:23
Din amintiri: au fost construite 5, au supravietuit 3 pana azi; ultimul exeplar care si-a schimbat proprietarul a facut-o pentru aprox 10 mil USD, acum vreo 4-5 ani; modelele puteau fi cumparate decat de capete incoronate, unul dintre exemplare trebuia sa ajunga si la Regele Mihai I; motorul este construit fara vreo garnitura; depaseste 200 km/h si 200 CP.
verde57
24 Jun 2009, 21:29
"In 1935 sau 1939 guvernul francez cumpara masina si da comanda de recarosare intr-un "coupe de ville" unui renumit carosier francez, Henry Binder din Paris. Masina comandata urma sa fie facuta cadou de catre guvernul fancez, regelui Carol II al Romaniei si avea(are) compartimentul blindat si geamuri antigont. Razboiul a izbucnit si comanda nu a putut fi livrata, masina a fost ascunsa pe tot timpul razboiului! Din pacate caroseria originala roadster s-a pierdut in bombardamente." lungime: 6,4 metri Ampatament: 4,3 m greutate: 3175 kg motor: 8 cil. linie cu o lungime totala de 1,4 metri greutate vilbrochen: 138 kg sprijinit pe 9 paliere cilindree: 12,7 litri si un singur carburator bugatti !!! jante: aliaj 24 toli putere: 275/300 HP la 1700/2000 rpm aprindere: magnetou si bobina, 2 bujii per cilindru distributie: 3 supape pe cilindru, un singur ax cu came in chiulasa cutie: 3 rapoarte, diferential blocabil manual tractiune: spate directie si frana: servo-asistate viteza maxima: 160-200km/h consum: 40-50l/100km open road: 34 l/100km city traffic: 157 l/100km
toate exista si sunt 6+1
MuciX
24 Jun 2009, 21:46
Si ultimul exemplar care a schimbat proprietarul a fost varianta 41.111 - Coupe de Ville Binder cumparata de V.A.G. pentru $20 mil. de la un colectionar american (tipul primise in 1996 o oferta pentru $11 mil. pe care a refuzat-o). In prezent masina este folosita de V.A.G. in scop publicitar si e plimbata de la un muzeu la altul.
as vrea sa vad unu din asta blinguit de jay-z sa le stea inima la puristi si la roialisti. o fi fost ceva acum 100 de ani dar acum e doar o piesa de muzeu. PS: jante 24 standard, deci merg fara grija produse moderne adresate pietei de superlux pt incaltarea vehiculelor
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.