mariusdanielchelariu
20 Jul 2009, 14:46
Alese salutari tuturor coforumistilor,
Intrucat dupa 1 august o sa vand Supernova din dotare, pe care voi obtine 2500 de euro, m-am hotarat sa mai pun inca pe atat si sa cumpar un Logan. Optiunea mea vizeaza un Logan 1,5 dci, dar toata lumea imi spune sa nu cumpar pentru ca au probleme cu injectoarele. Nu sunt un habarnist si ma gandesc ca au probleme cei care pun motorina de la TIR-isti sau de la benzinarii de "tara". Deci intrebarea mea pentru cei care au Logan diesel este : cati dintre dumneavoastra au avut probleme cu motorul masinii, cauzat de injectoare sau altceva, si cum le-ati remediat? Ati recomanda si altora Logan diesel?
Iar intrebarea generala este : gasesc cu 5000 de euro un Logan 1,5 dci Laureate bun?
Va multumesc tuturor pentru atentie si amabilitate!
Cu stima,
Daniel Chelariu
ArtVandelay
20 Jul 2009, 14:49
eu zic sa mergi pe benzinara..asta daca nu cumva faci 30-40k km pe an
driverx
20 Jul 2009, 15:52
Pica la oricine. E de noroc. Ce ******* sunteti asa masochisti. Ia naibii o benzinara decat sa stai dupa aia cu inima cat un purice intrabandu-te cand iti pica injectoarele.
****************** Daca e sa intretii masina aia ca lumea, ce nu dai la pompa, dai pe revizii anuale. Plus ca Logan-ul e o masina prea putin izolata fonic pentru un tractor sub capota.
Discutii dinastea interminabile tot am cu un coleg cu Logan 1.5 DCI. Eu am un logan 1.6 8V. Eu, anual fac mai multi km ca el, Singuru argument care i-a ramas in picioare e acela ca are satisfactie mare cand merge asa rar la benzinarie. Daca pentru tine merita asa ceva, meriti si tu dizel.
Vulgaritati editate de moderator.
QUOTE(mariusdanielchelariu @ 20 Jul 2009, 14:46)
Intrucat dupa 1 august o sa vand Supernova din dotare, pe care voi obtine 2500 de euro,
inca mai exista oameni care sa dea atatai bani pe asa ceva?
sa zici bogdaproste...ai fraier,a..pardon, client, sau asa zici tu ca o sa iei?
IRONICK
20 Jul 2009, 16:15
QUOTE(driverx @ 20 Jul 2009, 16:52)
Plus ca Logan-ul e o masina prea putin izolata fonic pentru un tractor sub capota
Ma scuzati, dar dvs. dar de cand nu ati mai mers cu un dizal pd? Si pe urma sa comparati cu un 70-85 de Logan. Taca, taca, taca, taca ....
Am ramas si eu surprins de tacanitul motorului diesel.
Si eu am fost in dilema. Ca fost posesor de 1,5 dci iti zic ca nu merita daca nu faci macar 30-40000km/an. Am pus si eu intrebarea asta (diesel sau 1,6 16v) intr-un topic in urma cu ceva timp (daca il cauti il gasesti pe la Cafenea) si am primit raspunsurile pe care le asteptam. Am ales cu toata inima benzinarul, ce mi-a placut la diesel a fost faptul ca se conducea foarte usor din cauza cuplului mare. Fiabilitatea superioara a motorului 1,6 16v nu cred ca poate fi contestata, vezi cate topicuri sunt deschise pt probleme ale motorului diesel si cate pentru benzinare (mai putin, poate, 1,4 mpi - distributia). In plus, zgomotul, faptul ca te mai murdaresti pe maini dupa ce alimentezi la pompa( daca in fata ta a fost unul cu vreun jaf...), reviziile mai dese si mai scumpe, toate astea m-au facut sa renunt la diesel. Trebuie sa recunosc insa ca nu am avut nicio problema in 25000km cat apucasem sa fac cu el in 16 luni.
andreiutzu
20 Jul 2009, 16:57
QUOTE(argon @ 20 Jul 2009, 17:10)
inca mai exista oameni care sa dea atatai bani pe asa ceva?
sa zici bogdaproste...ai fraier,a..pardon, client, sau asa zici tu ca o sa iei?
ce te doare pe tine de banii altora din portofel? sau esti doar invidios ca SN lui valoreaza mai mult decat ecspero al tau!?
pentru initiatorul topicului...benzinar!
mariusdanielchelariu
20 Jul 2009, 17:01
QUOTE(argon @ 20 Jul 2009, 17:10)
inca mai exista oameni care sa dea atatai bani pe asa ceva?
sa zici bogdaproste...ai fraier,a..pardon, client, sau asa zici tu ca o sa iei?
Am avut in primavara cu 120 mil , inainte sa o incalt cu 4 cauciucuri noi.Acum ma bazez pe faptul ca stiu ce masini se vand cu 80 de milioane in targ, pe km putini si starea ei tehnica impecabila. La capitolul asta mi-au iesit estimarile pana acum (am vandut anul trecut Dacia Papuc 2 locuri , din 1995, cu 63 de milioane.
Om trai si om vedea.
Cu stima,
Daniel Chelariu
QUOTE(BZN @ 20 Jul 2009, 17:45)
Si eu am fost in dilema. Ca fost posesor de 1,5 dci iti zic ca nu merita daca nu faci macar 30-40000km/an. Am pus si eu intrebarea asta (diesel sau 1,6 16v) intr-un topic in urma cu ceva timp (daca il cauti il gasesti pe la Cafenea) si am primit raspunsurile pe care le asteptam. Am ales cu toata inima benzinarul,
ce mi-a placut la diesel a fost faptul ca se conducea foarte usor din cauza cuplului mare. Fiabilitatea superioara a motorului 1,6 16v nu cred ca poate fi contestata, vezi cate topicuri sunt deschise pt probleme ale motorului diesel si cate pentru benzinare (mai putin, poate, 1,4 mpi - distributia). In plus, zgomotul, faptul ca te mai murdaresti pe maini dupa ce alimentezi la pompa( daca in fata ta a fost unul cu vreun jaf...), reviziile mai dese si mai scumpe, toate astea m-au facut sa renunt la diesel. Trebuie sa recunosc insa ca nu am avut nicio problema in 25000km cat apucasem sa fac cu el in 16 luni.
Tot de asta as dori si eu.Adunat cu argumentul domnului Driverx de mai sus.
Intr-un an merg aprox 15 mii km, dar probabil media se va mari, pentru ca de 2 luni utilizam 2 persoane aceeasi masina. Estimez ca va rula in jur de 20-23 de mii pe an.
Cu stima,
Daniel Chelariu
De ce trebuie sa faceti un milion de topicuri pe aceeasi tema, nu pot sa inteleg
>30000 km pe an - diesel
<30000km pe an - benzina
<10000km pe an - SH benzinar
Recomand 1,6 16V > 1,6 8V > 1,4 8V in ordinea asta.
valorile sunt orientative.
Vrei putere si cuplu, frige-o, nu merge la 1500 rpm.
ArtVandelay
20 Jul 2009, 17:08
QUOTE(IRONICK @ 20 Jul 2009, 17:15)
Ma scuzati, dar dvs. dar de cand nu ati mai mers cu un dizal pd? Si pe urma sa comparati cu un 70-85 de Logan. Taca, taca, taca, taca ....
asta nu face dci-ul mai putin zgomotos
apropo, mai e cel putin un topic fix despre asta (benzina vs diesel la logan)
QUOTE(andreiutzu @ 20 Jul 2009, 16:57)
ce te doare pe tine de banii altora din portofel? sau esti doar invidios ca SN lui valoreaza mai mult decat ecspero al tau!?
Asa e, nu mai pot de invidie
pretul il da oferta, iar Romania este un caz special in lume, cu oameni care 'stiu' exact ce vor sa faca cu banii din portofel, care ajutati de taxe idioate inca dau 2000 de euro pe o berlina si 2500 pe o Supernova, cotete care in UE ar face cateva sute de euro max sau nici atat...poate ne vom trezi si noi odata la realitate.
andreiutzu
20 Jul 2009, 17:37
pai nea argoane in ue cat ar fi un ecspero d'asta ca al tau? nu cumva undeva pana in o mie de oiro? diferenta e ca a ta poate primi buletinul si SN abia pleaca la scoala!
vi_escu
20 Jul 2009, 17:47
Benzina.
einstein1984
20 Jul 2009, 18:18
QUOTE(ArtVandelay @ 20 Jul 2009, 15:49)
eu zic sa mergi pe benzinara..asta daca nu cumva faci 30-40k km pe an
Cam asa zic si eu.
Amedeus
20 Jul 2009, 19:33
Benzina, minim 1.6 MPI
aphophis
20 Jul 2009, 19:55
QUOTE(andreiutzu @ 20 Jul 2009, 17:37)
pai nea argoane in ue cat ar fi un ecspero d'asta ca al tau? nu cumva undeva pana in o mie de oiro? diferenta e ca a ta poate primi buletinul si SN abia pleaca la scoala!
care mie de euro? In 1000 de euro iti iei ford scorpio, nu .. chestia aia coreeana
Daca estimezi un maxim de 23.000km/an......benzinar.
turturel
20 Jul 2009, 21:07
QUOTE(argon @ 20 Jul 2009, 17:10)
inca mai exista oameni care sa dea atatai bani pe asa ceva?
sa zici bogdaproste...ai fraier,a..pardon, client, sau asa zici tu ca o sa iei?
asta e o replica bulangista rau de tot
..fara suparare. ai tot respectul de la mine dar la faza asta lasi de dorit.
pana una alta la un cotet ii poti face un casco, are intretinere ieftine, e fiabila ca masina, are un consum pe care ti l-ai dori,..etc. ca e mai bun espero la alte capitole..e adevarat dar asta nu inseamna ca ori de cate ori ai ocazia trebuie sa arunci cu noroi in masinile astea.
multi km fara probleme iti doresc cu masina ta!!
pt initiator..alege benzina..dieselul 1.5 dci e pretentios de fel..daca era vb de 1.9dci..puteai alege mai linistit. are cuplu..are putere dar e cam vulnerabil..sau poate ca e dupa noroc.
mariuscond
20 Jul 2009, 21:23
Dizăl dom'le... Mai întrebi?
Toti "benzinarii" spun ca dieselul e "cu probleme"... au ei vecini si veri care au auzit de la prieteni ca dieselul e cu probleme.
Daca o exploatezi cu bun simt, nu te doare capul (cred ca e valabil pentru orice masina/marca).
De preturi la revizii... mare ieftineala mai e la benzina...
Consumuri... nu vorbim aici ca ne faulteaza unii... (sub 700km cu un plin nu ai cum sa faci cu diesel oricum ai merge).
Dar daca deja "te scobesti" in buzunare dupa bani de revizii si te gindesti la costuri cu carburantul - nu-ti lua masina.
Alegi intre benzina si diesel dupa cum iti place:
zgomot // cuplu // putere // consum
IRONICK
20 Jul 2009, 21:27
QUOTE(mariuscond @ 20 Jul 2009, 22:23)
Dizăl dom'le... Mai întrebi?
Toti "benzinarii" spun ca dieselul e "cu probleme"... au ei vecini si veri care au auzit de la prieteni ca dieselul e cu probleme.
Toate cunostintele mele cu dizal de dacia&reno nu au probleme. Dar nici unul dintre ei nu baga motorina la galeata si au grija de masini. Dar eu personal tot nu as lua.
bobo77
20 Jul 2009, 21:28
1,6 benzina, la 5000 e gasesti masina buna.
adrian_c
20 Jul 2009, 21:42
Exista deja un topic "benzinara vs. diesel".
Pentru Romania, daca nu faci multi km (peste 20k km / an) nu se merita un Diesel.
Ia un 1.6 16v: este perfect !
andreiutzu
20 Jul 2009, 22:01
@mariuscond seful de atelier la partea mecanica de la dealerul de unde am luat masina este vecin cu mine . omul mi-a recomandat motor pe benzina pentru ca dieselul nu este reusit in comparatie cu motorul pe benzina. eu dupa mintea mea ma gandesc ca omu' asta o sti mai multe decat mine!
Ia sa intrebati mecanicii din service cata "bucurie" ii cuprinde cand vine un diesel cu probleme.
Problemele de diesel sunt in general mai greu de depistat si rezolvat si, in marea majoritate, mai scumpe.
Plus revizii mai dese, plus revizii mai scumpe.
Daca se recupereaza 2 euro/100 km (din consum, ca la pretul motorinei mai subtireanu), o diferenta de 1500 euro se recupereaza in 75.000 km.
Chiar in cazuri exceptional de favorabile, o recuperare inainte de 50.000 km nu exista.
Parerea mea.
bygy007
21 Jul 2009, 00:30
QUOTE(argon @ 20 Jul 2009, 20:11)
100kM cu mai putin de 20 lei (in bucuresti) si pretul mai mic de jumatate din cel al benzinei sau motorinei
AmunDei
21 Jul 2009, 02:48
Sistematic, dupa loganul din semnatura:
prima revizie: 200 ron (manopera cadou dealer + consumabile aduse de mine)
a doua revizie: 400 ron (consumabile aduse de mine + manopera service + taxa itp)
Scump rau dizelul asta la logan, dar daca multi sunt comozi si se duc direct in service unde se pune ulei si filtre la un pret triplu si apoi se plang, asta e.
Cat despre injectoare, sa fim seriosi. Daca pui zeama de la o benzinarie cunoscuta ce sa aiba? Cat despre fum si alte chestii, peste 2000 de ture si problema rezolvata.
QUOTE(AmunDei @ 21 Jul 2009, 02:48)
Cat despre injectoare, sa fim seriosi. Daca pui zeama de la o benzinarie cunoscuta ce sa aiba?
poti sa-i pui coco chanel, daca-i din seria 'pilitura'.
QUOTE(titiDSN @ 20 Jul 2009, 22:07)
..etc. ca e mai bun espero la alte capitole..e adevarat dar asta nu inseamna ca ori de cate ori ai ocazia trebuie sa arunci cu noroi in masinile astea.
Ce-i aia espero?
QUOTE(mariuscond @ 20 Jul 2009, 22:23)
Toti "benzinarii" spun ca dieselul e "cu probleme"... au ei vecini si veri care au auzit de la prieteni ca dieselul e cu probleme.
Daca o exploatezi cu bun simt, nu te doare capul (cred ca e valabil pentru orice
Romanu se pricepe la politica si fotbal...si mai nou la "dizal"...ma intreb cati din care isi dau cu parrerea pot sustine ceea ce afirma?
QUOTE(adrian_c @ 20 Jul 2009, 22:42)
Ia un 1.6 16v: este perfect !
Asta-i cel mai tare argument
QUOTE(andreiutzu @ 20 Jul 2009, 23:01)
@mariuscond seful de atelier la partea mecanica de la dealerul de unde am luat masina este vecin cu mine . omul mi-a recomandat motor pe benzina pentru ca
dieselul nu este reusit in comparatie cu motorul pe benzina. eu dupa mintea mea ma gandesc ca
omu' asta o sti mai multe decat mine! ...nu, nu stie mai mult ca tine
QUOTE(klaus @ 20 Jul 2009, 23:13)
Chiar in cazuri exceptional de favorabile, o recuperare inainte de 50.000 km nu exista.
Parerea mea.
"recuperarea" e in jur de 50000km
Acum noi te stim ca fan diesel declarat (ai dovedit-o de multe ori) dar uita-te si tu cate topicuri sunt deschise aici pt probleme la motor si fa un raport diesel/ benzina...
@BZN: intr-adevar sunt fan diesel, dar daca ai observat eu nu am sustinut suprematia motorului diesel fata de benzinar. Mi se pare hilar insa cu cata dezinvoltura vorbesc unii despre orice cu pretentie de expert. Intr-adevar revizia e mai scumpa pe motiv de filtru de motorina si ulei mai mult, si filtru de aer mai scump si...etc...problema e cat mai scump?...daca echilibrul financiar sta in diferenta aia...poate bicicleta e o solutie mai buna. Pilitura, in viziunea unor posesori de masini de epoca fara sanse de omologare, e inevitabila precum moartea si impozitele. Statistic vorbind, sansa ca sa gasesti masina lovita in parcare, sau sa iti fie furata e mai mare ca aceea sa ai pilitura. Frica de pilitura e mai rea decat pilitura insasi
.
Referitor la "specialisti", ma distra teribil mecanicul care imi schimba uleiul la revizii cand imi spunea el cum mergea cu loganu lui de 1.4 cu 180+...pentru el asta e rulzzz...ca si cum ar fii contat sau l-ar fii intrebat cineva
Sincer sa fiu nu am calculat niciodata la amanunt care-i mai rentabila...acum fiecare ia ce-i place...da pana a vorbi de "masina perfecta" sau "pilitura fara scapare" e cale lunga
Edit: mai e o problema...ce faci daca iti iei diesel...si castigi benzina pe viata...nu te zgaraii pe ochi?
nu lua dci, sa nu vrei sa-l vinzi dup'aia si nu-l ia nimeni, dovada vie mai sus.
nea argoane esti off topic...daca ai cunostiintele necesare sa elaborezi afirmatii cu valoare de adevar referitoare la motorizarile discutate mai sus ajutorul tau e binevenit. Daca in schimb te dai cu parerea pe motiv ca anumite frustrari fac tumbe pe sub capota bijuteriei tehnice de valoarea unui filtru de aer de logan care consuma cat o volga realizeaza ca poti face un contraserviciu cuiva bine intentionat si care chiar stie cate ceva despre masini....dar asa cum au sesizat mai multi colegi de forum in ultimele zile cred ca suferi de "centrul atentiei" ...eu nu iti dau ignore pe motiv ca ma distreaza posturile tale...tu esti impotriva loganului cum e ciutacu impotriva lu base....ciutacu imi place ca e baiat destept...
vijelie
21 Jul 2009, 09:57
QUOTE(OAP @ 21 Jul 2009, 09:12)
... Pilitura, in viziunea unor posesori de masini de epoca fara sanse de omologare, e inevitabila precum moartea si impozitele...
E mai rau, pilitura e din ce in ce mai omniprezenta.
Ma mir ca inca se mai vand masini cu motoare diesel!
On topic: benzina 1.4
QUOTE(OAP @ 21 Jul 2009, 09:39)
nea argoane esti off topic...daca ai cunostiintele necesare sa elaborezi afirmatii cu valoare de adevar referitoare la motorizarile discutate mai sus ajutorul tau e binevenit. Daca in schimb te dai cu parerea pe motiv ca anumite frustrari fac tumbe pe sub capota bijuteriei tehnice de valoarea unui filtru de aer de logan care consuma cat o volga realizeaza ca poti face un contraserviciu cuiva bine intentionat si care chiar stie cate ceva despre masini....dar asa cum au sesizat mai multi colegi de forum in ultimele zile cred ca suferi de "centrul atentiei" ...eu nu iti dau ignore pe motiv ca ma distreaza posturile tale...tu esti impotriva loganului cum e ciutacu impotriva lu base....ciutacu imi place ca e baiat destept...
zi-le loredana
am ramas fara aer pana sa gat propozitia. Nu vezi ca esti singurul care-i recomanda dci?
QUOTE(argon @ 21 Jul 2009, 11:19)
Nu vezi ca esti singurul care-i recomanda dci?
NU, daca esti atent eu nu am facut nici o recomandare, doar am comentat recomandarile facute fara a fii sustinute de ceva concret. Faptul ca eu am un logan diesel de vanzare nu are nici o relevanta...daca vroiam sa scap de el pentru ca masina e proasta il dadeam pe un pret foarte mic si evitam problemele cu pilitura, NU?...Personal daca ar fii sa cumpar un alt logan as cumpara tot diesel...asta nu inseamna ca motoarele pe benzina le consider proaste...nici nu conteaza cum le consider eu
...ideea era ca nu sunt relevante aprecierile de genul "am auzit eu de la sefu` de sala....mecanicu lu` peste prajit...etc"
io n'am auzit nimic, ci am vazut devizul de reparatie al unui Logan din 2006 cu pilitura.
Problema cu pilitura nu mai exista la dieselurile EURO4.
problema e ca el cauta SH, care are sanse sa fie E3, adica inainte de 2007.
QUOTE(argon @ 21 Jul 2009, 12:46)
problema e ca el cauta SH, care are sanse sa fie E3, adica inainte de 2007.
Al meu e E4 si daca se hotaraste se alege cu o masina buna la un pret corect...plus cinstea cu o bere in ciuda lu` nea argon
daca al tau e Euro 4, si se stie ca nu au mai fost probleme, ti se pare normal sa lauzi dci-ul in general?
mariuscond
21 Jul 2009, 13:41
Au "cazut" pompe si la E4.
Nu stiu la dci/85cp...
vdaniel
21 Jul 2009, 13:58
daca faci in jur de 20.000 km anual cel mai indicat ar fi benzinar
AmunDei
21 Jul 2009, 14:34
QUOTE(argon @ 21 Jul 2009, 07:11)
poti sa-i pui coco chanel, daca-i din seria 'pilitura'.
Pe principiul asta sa nu mai cumparam nici benzina, ca doar se stie ca are apa in ea.
Frate-meu ar zice diesel, eu as zice benzina. Oricum in Logan-ul dci se aude ca in tractor, dar nu din cauza asta nu as lua eu diesel. Pur si simplu, ce salvezi la pompa dai pe cumparare / intretinere.
S-a discutat si ras-discutat, cred ca initiatorul subiectului are suficient material pe forum incat sa-si faca o idee fara sa mai fie nevoie de inca enspe posturi pe aceeasi tema.
IRONICK
21 Jul 2009, 15:45
QUOTE(adip @ 21 Jul 2009, 16:16)
Frate-meu ar zice diesel, eu as zice benzina. Oricum in Logan-ul dci se aude ca in tractor
Tu de cand nu ai mai urcat intr-un logan dizal? Da nu unu de 65, ci de 70 sau 85.
IRONICK, nu am mers decat cu 65. E asa mare diferenta?
IRONICK
21 Jul 2009, 16:08
Da este diferenta, in special ala ala de 85. Cu ac pornit si muzica la minim (adica abia sa se auda), nu iti dai seama de motorizare decat daca treci de 3000rpm. Ca nivel de zgomot ambiental, era ora 12:00, deci zgomot maxim parazit (mers in oras/coloana).
PS. Eu era sa ma fac de rusine pe tema asta.
vijelie
21 Jul 2009, 16:20
@IRONICK
O iei pe urmele lui argon cu auzul?
La ralanti se aude exact ca un diesel. Parerea mea.
ArtVandelay
21 Jul 2009, 16:27
de-aia ai casetofon/radio-cd la masina
pe mine nu ma deranjeaza zgomotul de diesel, nu m-a deranjat nici cand am condus tedei
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.