Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme noua mea dacie
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
costi2
In primul rand vreau ca ma prezint, ma numesc Harsan Costin, m-am inregistrat pe acest forum pentru ca mi-am achizitionat o dacie la mana a doua si stiu cat de folositor este sa-ti poti impartasi cu altii bucuriile si necazurile, fiind inregistrat de aproape 4 ani pe forumul de Oltcit. As vrea sa va cer un sfat referitor la problema care o am la aceasta dacie berlina pe injectie(fabr.2000,21000Km.reali,zacuta-n parcare), de cand am luat-o acasa am observat ca nu are apa in vasul de expansiune. Cand am dat jos capacul de la culbutori pt. a le face reglajul am observat o crema galbuie de 2 dagate in capac si pe chiulasa, incat nu mai vedeai nimic pe-acolo. Sa fie ciupita garnitura de chiulasa sau vre-una din garniturile de cauciuc de la cilindrii? Eu am slabit si am strans in acelasi timp prezon cu prezon si doua din ele( cele din dreprul bujiei cil.4) erau asa de slabe incat cred ca le puteam slabi cu patentul. Am facut bine ce-am facut? Scap de demontat motorul sau am agravat situatia? Multumesc si astept pareri.
baranga
intai de toate strange prezoanele de la chiulasa cu o cheie dinamometrica wink.gif
incearca apoi sa cureti motorul de acele depuneri pentru a nu infunda orificii de ungere ale motorului(pui un ulei cel mai ieftin+motor flush apoi schimbi din nou uleiul; pui apa si vezi cum se comporta;daca se comporta la fel schimbi garnitura de chilasa si rectifici chiulasa;e totusi o cheltuiala care trebuie sa o faci;
mult succes wink.gif
costi2
Merci de informatie
vladut88
eu daca as fi in situatia ta as face in felul urmator: as da motorul jos l-as desface bucatele si as curata tot as schimba toate garniturile care duc maxim intr-un milion , aste toate daca te pricepi
Mr_Devil83
daca dai motorul jos si il faci bucatele o sa vrei sa schimbi si cuzineti si daca scoti pistoanele din camasa poti sa iei si un set de segmenti noi. Alte aberatii mai avem?
vladut88
QUOTE(Mr_Devil83 @ 22 Jul 2009, 14:14)
daca dai motorul jos si il faci bucatele o sa vrei sa schimbi si cuzineti si daca scoti pistoanele din camasa poti sa iei si un set de segmenti noi. Alte aberatii mai avem?
*



scuzama nu cred ca e aberatie, cand spune ca are sub capacul culbutorilor un mal de un cm ,ca sa stii ca faci treaba buna dai jos si cureti tot ,si asta daca te pricepi ,eu unul ma pricep, mie nu mie frica sa fac operatia ,dar la mine nu e cazul ca eu am 3000 km de cand am facut setu si nu am treaba totul e curat ca in prima zii
costi2
Nu e mal, e spuma alb-galbuie. De priceput ma pricep, tata are Dacie Liberta din '94 si i-am cam schimbat tot, inclusiv setul. Adevarul e ca sunt la pamant cu banii. Nu am apucat sa-i fac nici ITPul, pe care vreau sa-l fac pe bune. Am dat destula spaga la Oltcit. Dupa strangerea chiulasei am spalat motorul, am schimbat filtrul si am bagat Panther 15W40 provizoriu. Dupa aerisirea circ.de racire vad ca apa nu a mai scazut in borcan, momentan, dar am mai observat foarte putina spuma in capacul de umplere cu ulei. Rampa e momentan curata, nu stiu ce sa zic. Ma gandesc sa merg vre-o mie de kilometrii si sa vad dupa aceea cum se prezinta. Acum ma omoara franele( scuze de off-topic) e pedala elastica, pe spate am demontat tot si am aerisit, pe fata etrierii circula OK dar mi-e frica de aerisitoare,am un talent nebun de a le rupe. Becul de la sonda pompei de frana sta aprins si fostul a scos papucul crezand ca a rezolvat problema. O fi pompa? Atatea probleme la o masina de 20000km...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.