Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Suierat in cabina!
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Sandero > Probleme tehnice - Dacia Sandero
ionioni2000
Buna ziua colegi de forum,
am o problema si niste intrebari pentru aceia dintre voi care ma pot ajuta:

- Problema:
Sandero 1.4 MPI, luat de firma in 28.06.2009.
In primele zile am mers doar prin oras si sub 70kmh.
La primul drum mai lung, la peste 80..85kmh, incepe sa se auda un suierat,
stiti voi -cum se mai intampla la daciile vechi cand aproape inchideai geamul.
Suieratul se aude cu atat mai tare cu cat viteza creste si este modulat
de eventualele rafale de vant de afara. (evident, geamurile si usile inchise
complet si perfect, fara AC, radio si ventilatie oprite). Sub 75kmh totul e OK,
nici un zgomot. Dus la service, (garantie, nu??) oamenii serviabili (am o pila)
au stat 3 mecanici diferiti (cei mai buni, din cate stiu eu) peste 8 ore pe langa ea.
Au obturat temporar airductul(ele) de la aerisire, de la AC -nimic. In final
au localizat problema la chederul ala care vine intre jgheabul unde se scurge
apa de pe parbriz si suprafata interioara a capotei motorului- inspre spate. Daca indeparteaza
chederul ala si grilajul ala de plastic, zgomotul dispare...dar adio etanseitate apa!
Au probat cu chederul nou de pe un alt sandero - la fel. Au probat si sandero-ul
de-l aveau in showroom - si ala suiera!!! Acum oamenii au contactat Pitestiul sa
vina aia s-o repare. Mesterul era asa de suparat de timpul pierdut,
incat mi-a zis ca asa fac toate si a trebuit sa-mi rog un coleg ce are 2(doua)
Sandero (1.6Mpi - e adevarat) sa vina cu ele sa-i arate ca ale lui nu suiera!!!
Ati mai auzit/patit asa ceva? Ma adresez celor care au 1.4mpi foarte noi (0...30zile).
Inclin sa cred ca e o problema de lot....
- A propos de problema cu stergatorul din stg. - la mine s-a rezolvat prin
mutarea pozitiei de 0 cu o canelura mai sus si nu mai atinge si nici nu iese de pe geam,
dar la colegul meu, cel cu 2 buc., nu merge -ori iese de pe geam in cheder,
ori tot mai atinge capota, asa ca nu stiu daca exista o solutie universala.

- Intrebare:
Intentionez sa-mi iau un antiradar Bytrex 1030 si am vazut pe alt forum un user
care si-l montase sus, intre oglinda si plafoniera, ar detecta mult mai bine - cica.
El nu avea insa Sandero, avea altceva, si la el in zona aia geamul era clar, la noi,
dupa cum stiti acolo parbrizul are punctuletele alea negre(in zona oglinzii interioare).
M-ar incurca asta la sensibilitate, sau n-are importanta?

- Intrebare:
Ca sa pun vaselina la prezonul ce tine rezerva trebuie sa merg la service
sau pot s-o fac eu in fata blocului? E complicat?

Va multumesc!
II
Later edit:
Aaaah, vroiam sa va intreb si asta:
-se merita sa alimentez cu benzina FPb de 98..99...100 sau e moft??
ati simtit vreo diferenta??
valerica1
am un coleg care are sandero si la fel se plange de suierat pe l a usile spate
il are de anul trecut
klaus
Pe acest forum nu se admit topicuri varza.
Primul post ridica 5 probleme (zgomote aerodinamice, pozitionare stergator, pozitionare detector, vaselina la surubul rotii de rezerva, benzina)
Pentru detector exista arie dedicata.
Pentru pozitionare stergator exista pe sectiunea logan un topic destul de mare. Se poate deschide unul si la sectiunea sandero, daca exista impresia ca nu ar fi suficient cel de pe logan, dar o sa aiba mai putin vizitatori, si probabil maiputine raspunsuri.
Pentru benzina exista topice dedicate pe forum garla, de la dsn incoace, ca toate folosesc acelasi motor, nu e sandero gaura din covrig.
Aia cu vaselina la surub, ma abtin, daca si asta e o problema "problematica".

Pe acest topic ramane a se discuta DOAR DESPRE ZGOMOTELE AERODINAMICE mentionate in primul post..
Daca topicul deviaza spre diverse se inchide fara avertizari prealabile.
ionioni2000
Notat!
ii
ionioni2000
Revin cu date noi!
Tocmai mi-am luat masina din service si NU MAI SUIERA!
Au venit cei de la Pitesti si au identificat problema: un joint intre contrapanoul de la jgheabul
de scurgere apa si contra aripa, joint care era etansat din fabrica cu un mastic, dar se pare,
nu suficient! Au pus ei peste alt mastic intins mai cu nadejde (acopera o zona mult mai mare acum,
cam cat palma) si asta a fost!
Nu stiu mai multe detalii acum, ca n-am vazut cu ochii mei zona, am vazut doar pozele facute de ei
in timpul reparatiei si dupa.
Oricum, aviz celor cu aceeasi problema, exista o solutie simpla, dar...implica dat jos bordul.
II
cristio_79
Pai si nu poti sa pui si tu niste poze sa vada lumea exact ce si cum ?
ionioni2000
QUOTE(cristio_79 @ 5 Aug 2009, 12:51)
Pai si nu poti sa pui si tu niste poze sa vada lumea exact ce si cum ?
*


Pozele sunt facute de baietii din service, nu stiu daca vor sa mi le dea si mie.
Pot incerca sa intreb/rog, dar daca nu vor...nu vor.
Ajung probabil vineri 7 la ei si am sa intreb.
II
cristio_79
Eu ziceam sa faci tu niste poze in care sa indici zona unde s-a facut interventia. Chiar daca acum bordul este montat.
ionioni2000
QUOTE(cristio_79 @ 5 Aug 2009, 13:28)
Eu ziceam sa faci tu niste poze in care sa indici zona unde s-a facut interventia. Chiar daca acum bordul este montat.
*


Asa cum arata masina acum, nu se vede absolut nimic, nici macar cu capota ridicata. Deci nu se vede nici dinspre motor, nici dinspre interior, fiind in spatele bordului. Nu stiu daca o poza sau mai multe cu un deget care arata zona dreapta a bordului ar avea relevanta...dar, ma rog, incerc sa fac si o poza, doua....numai sa-mi permita vremea...acum cam ploua pe-aici.
II
#Dino
a mai stat ploaia?
roland
A stat. Dar omul e ocupat cu marirea presiunii in pneuri smile.gif)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.