Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme,relatiu
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
rayan1984
imi,spune,si,mie,cineva,cu,se,regleaza,relantiul?...sunt,novice...mi-a,vandalizat,cineva,masina...si,a,dereglat-o...nu,mai,sta,la,relantiu..porneste..dar,moare,motorul,repede,daca,nu,o,turez....
mad.gif

scz..am,scris,cu,virgula,deoarece,sa,dus,tastatura,acum,5,min
iuliano_smile
QUOTE(rayan1984 @ 7 Aug 2009, 13:19)
imi,spune,si,mie,cineva,cu,se,regleaza,relantiul?...sunt,novice...mi-a,vandalizat,cineva,masina...si,a,dereglat-o...nu,mai,sta,la,relantiu..porneste..dar,moare,motorul,repede,daca,nu,o,turez....
mad.gif

scz..am,scris,cu,virgula,deoarece,sa,dus,tastatura,acum,5,min
*


Relantiul se regleaza astfel:
-vezi ca e un surub care actioneaza clapeta de acceleratie. De acolo reglezi relantiul ca sa stea la 900rpm
-sub clapeta se mai gaseste un surub cu pas marunt si cu arc pe el, acesta fiind perpendicular pe carbelitor. Pe acela il strangi pana aproape sa moara motorul, dupa aceea il slabesti pana ti se pare tie ca merge rotund
-avansul il reglezi la drum. In momentul in care ai accelerat puternic ea ar trbui sa avea un zvac mai puternic. daca nu are, mai maresti avansul. tu stai pe partea stanga a masinii, iar cum te uiti la delcou, il rotesti spre dreapta, un pic cate un pic

Acum dute si fa-o si ne spui ce ai realizat.
stealth
salut, deci 'a mari avansul' inseamna sa rotesti putin delcoul contrar rotatiei lulelei sau in sensul ei? Am observat ceva, daca reglez avansul delcoului sa aiba zvac si forta parca nu merge asa bine la relanti ; iar daca misc delcoul la relanti pana cand motorul atinge cea mai mare turatie parca nu se mai infige atat de bine la demaraj si parca e mai zgomotos putin motorul.
e o dilema aici..
Mr_Devil83
dilema e ca nu ai folosit functia search.
deceneu32
QUOTE(tilix_boss2008 @ 7 Aug 2009, 15:11)
-vezi ca e un surub care actioneaza clapeta de acceleratie. De acolo reglezi relantiul ca sa stea la 900rpm

Clapeta de acceleratie trebuie sa acopere ultimul orificiu de progresiune din corpul carburatorului.Aceasta este pozitia corecta a clapetei care se obtine din rotirea acestui surub.Clapeta de acceleratie in pozitie de ralanti trebuie sa fie complet inchisa,fara a atinge corpul carburatorului.
burlacu marian
in primul rind verifica jiglerul de relanti. este prima operatie care trebuie facuta. aabia pe urma umbla la alte reglaje
Mr_Devil83
si vezi furtunul cu duza, sa nu aiba duza infundata...
rayan1984
am,incercat,in,fel,si,chip:((...am,stans,surubul,care,ai,zis,ca,e,perpendicular,cu,carb...acela,cu,arc...imi,moare,motorul,din,prima...
am,strans,surubul,acela,ce,apasa,pe,acceleratie(probabil,de,acolo,regl,avansul)..sta,pornita,dar,se,tureaza,non,stop..
daca,m-ati.ajuta,cu,ceva,poza,ar,fi,super...nu,stiu,care,ii,jiglerul,ala...sunt,bata,cu,ceas...sad.gif
ms,pt,sfat...o,sa,mai,incerc,poate,pana,la,urma,ma,prind,care,e,treaba.
deceneu32
Vere,schimba tastatura aia,fa-i ceva,ca m-ai omorit cu virgulele alea. smile.gif smile.gif
rayan1984
QUOTE(tilix_boss2008 @ 7 Aug 2009, 16:11)
Relantiul se regleaza astfel:
-vezi ca e un surub care actioneaza clapeta de acceleratie. De acolo reglezi relantiul ca sa stea la 900rpm
-sub clapeta se mai gaseste un surub cu pas marunt si cu arc pe el, acesta fiind perpendicular pe carbelitor. Pe acela il strangi pana aproape sa moara motorul, dupa aceea il slabesti pana ti se pare tie ca merge rotund
-avansul il reglezi la drum. In momentul in care ai accelerat puternic ea ar trbui sa avea un zvac mai puternic. daca nu are, mai maresti avansul. tu stai pe partea stanga a masinii, iar cum te uiti la delcou, il rotesti spre dreapta, un pic cate un pic

Acum dute si fa-o si ne spui ce ai realizat.
*


am incercat nu am reusit, nu imi dau seama ce are, porneste dar nu sta doar daca dau pedala nonstop,precizez k nu se tureaza daca tin acceleratia apasata,scade turatia si moare motorul.
face zgomot urat pe teava esapament,parca se ineaca scoate cateodata fum negru.am curatat bujiile si nimik nu stiu ce sa mai fac
am fost si la un mecanic cu chiu cu vai si in final nimik..ala de la service era mai varza decat mine..imi zicea ca tre sa sch bateria,sa cumpar un carb nou.
apropo,surubul ala cu arc tre sa il strang de tot?
G I M
Vrei sa zici ca daca nu o ti din sprituri moare motorul?Daca da, e posibil sa fei carburatorul infundat sau fisele puse prost.
deceneu32
Ai carbul murdar,infundat.Eu zic sa-l dai jos de pe masina,il desfaci bucati si il cureti.Folosesti detergent de vase foarte bun(AJAX etc.).Vezi ca e un topic ''Ciorba de carburator'' in acest sens.
rayan1984
QUOTE(Neagu Ionut @ 10 Aug 2009, 20:13)
Vrei sa zici ca daca nu o ti din sprituri moare motorul?Daca da, e posibil sa fei carburatorul infundat sau fisele puse prost.
*


da daca nu o tin in sprituri moare motorul.o sa dau carb jos sa-l curat,fisele sunt chestiile alea din cauciuc care vin de la buji?
am sa mai incerc si astea ms;)
Cristixx
QUOTE(rayan1984 @ 11 Aug 2009, 11:10)
da daca nu o tin in sprituri moare motorul.o sa dau carb jos sa-l curat,fisele sunt chestiile alea din cauciuc care vin de la buji?
am sa mai incerc si astea ms;)
*


Daca esti " bata cu ceas" mai bine nu da jos carburatorul, ia un spray de curatat carbu, absorbi cu o laveta toata benzina din el si il cureti cu spray si o carpa curata, dar vezi sa nu ramana scame prin el. Sa nu uiti de jigleru de relanti, e ala din dreapta (sub gatul de lebada), sufli un pic si in ala. Zicea careva de furtunu ala cu duza din dreapta carbului, daca e dusa duza cumperi unul nou (2 lei), dar vezi ca duza aia mai fuge prin el, ia si un colier si fixeaz-o. Daca e de la fise trebuie sa dea rateuri si sa faca urat, deci nu cred ca e de-acolo. Succes!
rayan1984
am remediat provlema tongue.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif am demontat tot carb azi..nu am facut ciorba cu el...dar in schimb am suflat toate gauricile cu o pompa..jugler tot,am reusit,merge ceas acum.
va multumesc mult pt ajutor
era infundat si jiglerul de relantiu,era blocata clapeta aia de acceleratienu se mai deschidea la cum trebuia..am remediat defectiunile. wink.gif wink.gif wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.