salut! am cautat pe forum si nu am gasit ceva acutal sau similar. poate o fi, dar nu am gasit. plecarea o fac (inca) la prima cheie. dar o invarte mult inainte sa porneasca. acest lucru nu apare decat daca las masina cateva ore sa se odihneasca. de exemplu dimineata, sau la pranz cand plec de la serviciu.
de mentionat ca bateria e noua de 75mah. am fost in service si am pus-o pe tester si nu da nici o eroare. alte simptome nu are. nu flucueaza turatia, nu da in nas, se infige la drum, etc. absolut nimic anormal. doar pornirea dupa o invarteala prelungita. are cineva vreo idee?
FRATELLO
7 Aug 2009, 17:02
Citi km are masina ? Ai verificat bujiile ? Sunt esentiale in a asigura o pornire optima...in restul timpului in care funtioneaza motorul ele nu mai intervin.
Bujiile nu "intra" decat la temperaturi in jurul la 0 grade.
Pt. initiator: defineste "pornire greoaie". Dupa ce se stinge led-ul de la antidemaraj in cat timp porneste? De unde ai alimentat cu motorina ultima data?
@rabdul 1,5 dci de 65 sau de 70 cp? si da mai multe detalii referitor la pornirea greoaie.
pornire greoaie inseamna ca in loc sa plece la sfert cum facea pana mai acum vreo cateva saptamani, indiferent ca afara erau -15 grade sau plus 35, acum invarte mai mult cam dublu sau chiar mai mult timpul de actionare a contactului.
am 40.000 km. reviziile sunt la zi, fara nici o problema pana acum. si alimentez de la omv. n-am bagat niciodata motorina de la "baieti".
repet pleaca la prima cheie, dar o cheie luuuunga.
este dci de 65 de cai, desi nu stiu ce imp are.
7 Aug 2009, 22:41:
completare: becurile din bord (bujie si restul) se sting normal. adica nu sunt modificari de durata.
mai mult, am incercat la un mom dat sa pun de doua ori contacutl cum se obisnuieste iarna. am avut acelasi rezultat. invartit mult pana la pornire.
cristio_79
7 Aug 2009, 23:03
Exista posibilitatea ca instalatia de alimentare sa se dezamorseze dupa o stationare mai lunga.
da, cristio si eu m-am gandit. dar ce inseamna asta? ce e defect? la alimentare, dar ce?
cristio_79
8 Aug 2009, 00:00
Poate una dintre conducte nu mai etanseaza bine. Ma refer la cele care vin de la rezervor pana in compartimentul motor.
Am patit-o si eu cu un diesel si era iarna. Daca lasam masina 5 minute oprita, trebua sa deschid capota si sa amorsez manual. Pornea imediat. Era una dintre conducte fisurata foarte putin la imbinarea cu un stutz.
Incearca sa amorsezi manual si vezi daca porneste usor.
iuliano_smile
8 Aug 2009, 00:02
Da astea nu au pompa de injectie antrenata de curea:nedumerit:?
Deci nu as vedea alta pompa de alimentare, decat cea de injectie
Geox16v
8 Aug 2009, 12:23
Cauta pe cineva sa iti masoare debitul pe returul injectoarelor ,dar nu un nene de la coltul blocului. E posibil sa iti dea vesti proaste
QUOTE(rabdul @ 7 Aug 2009, 22:39)
este dci de 65 de cai, desi nu stiu ce imp are.
Foarte mare si din pacate nu in favoarea ta.
QUOTE(Geox16v @ 8 Aug 2009, 12:23)
Cauta pe cineva sa iti masoare debitul pe returul injectoarelor ,dar nu un nene de la coltul blocului. E posibil sa iti dea vesti proaste
E3, pornire din ce in ce mai greoaie; mari sanse sa fie ce zice Geox16v
EUGEN2008
11 Aug 2009, 15:08
fa ce a spus geox, daca injectoarele scapa presiune pe retur nu memoreaza intotdeauna o defectiune, injectoarele de euro 3 au niste marcaje pe ele sub forma unui inelus de plastic in partea superioara langa conducta, ne poti spune culoarea? albastru sau galben?
bobo77
11 Aug 2009, 21:29
Parca nu avea importanta ca masina are 65 de cai (adica E3)...
a001122
12 Aug 2009, 07:58
faptul ca fenomenul se intimpla dupa o stationare indelungata e putin probabil sa fie instalatia de alimentare, ci mai degraba pompa de injectie.
boobybooby23
12 Aug 2009, 22:22
cam rar sa cada pompa de inalta presiune inaintea injectoarelor,daca nu chiar imposibil
a001122
13 Aug 2009, 07:27
nu e pompa de injectie ci poate doar supapa din pompa de transfer.
mario1980
13 Aug 2009, 12:30
QUOTE(a001122 @ 12 Aug 2009, 07:58)
faptul ca fenomenul se intimpla dupa o stationare indelungata e putin probabil sa fie instalatia de alimentare, ci mai degraba pompa de injectie.
Eu zic ca este chiar foarte probabil sa fie din instalatia de alimentare. Am patit de 2 ori, una: dupa o revizie nu a fost clipsat bine senzorul de apa la filtru si dupa o perioada se scurgea motorina si prindea aer, iar a doua, am sesizat bule de aer in para, cind amorsam tocmai pentru ca nu pornea cum trebuie in acea perioada. Insa din pacate, nu am descoperit exact unde era neetanseitatea, ca a disparut problema intre timp.
Si au mai fost discutii pe tema asta...
boobybooby23
13 Aug 2009, 15:40
la senzoru de detectie a apei din filtru de motorina se mai ciupeste acea garnitura dar din nu se stie ce motieve la logan filtrul nou nu vine cu tot cu garnitura cum e la renault si de asta apar astfel de probleme
Costin(PH 87 KOS)
28 Aug 2009, 11:25
mi sa intamplat si mie sa porneasca greu sau din a doua incercare dupa ce a fost schimbat filtrul de motorina la 20000 d km...dupa a 7 a 8 pornire si-a revenit si porneste din nou la sfert...
EUGEN2008
28 Aug 2009, 11:34
asa se intampla pana se amorseaza , aveai aer pe instalatia de alimnetare
tvstar1
9 Sep 2009, 20:35
problema cu pornirea greoaie dupa untimp de 8sau 15 ore este de la injectoare se pot verifica pe retur repede si simplu..
tvstar1
18 Sep 2009, 07:00
se pare ca sunt 2 motive unu supapa presiune oringul dus din anumite cauze chiar si de la aditivi si 2 para de amorsare ea are o supapa de sens.
membru_DC
20 Sep 2009, 16:21
eu zic sa-i verifici injectoarele... valva injector blocata sau diuze injector obturate (pilitura)
QUOTE(fnp @ 7 Aug 2009, 18:22)
Bujiile nu "intra" decat la temperaturi in jurul la 0 grade.
eu stiam ca intra pentru temperaturi mai mici 25 grade C...
Saint666
12 Aug 2011, 14:55
Azi mi s-a intamplat si mie. Dci 70 cu vreo 180.000km. De cand am luat-o la rece pornea destul de greu, invartea 5-7 sec si dupa o lua, in mers nici o problema. La cald pornea in 2-3 sec. Azi dimineata am tinut-o de 3-4 ori cate 30 sec si nimic. Am amorsat pompa si in 3 sec a pornit. Idei? Nu suna a injectoare dupa logica mea...si sper sa nu ma insel.
Mita Becherescu
12 Aug 2011, 19:07
Salut,eu zic sa verifici intii bujiile,dupa care icearca o diacnosticare...multa bafta,sa nu fie injectoarele.
P-A-C-O
12 Aug 2011, 21:27
la temp de peste 15 degC porneste si fara bujii... eu ma gandesc la un IMV..... baga o diagnosticare sa te luminezi
Saint666
12 Aug 2011, 21:32
I-am facut diagnosticare cand am luat-o, acu 3 saptamani si 4000km si nu era nimic stricat ( in afara de kilometraj..). O sa ii fac marti diag din nou cand ajunge in bucuresti masina, ea momentan fiind la tara.
Edit de dimineata. M-a sunat unchimiu si mi-a zis ca a pornit din prima cheie, dupa invartit 5-6 sec.
dodo_998
14 Aug 2011, 19:41
Si a mea pornea intr-un timp greu si i-am montat o supapa de sens, pentru ca numai statea amorsata si dupa montaj porneste la sfert. Costa in jur de 30 de lei si se monteaza in 2 minute.
Andrei LGN
14 Aug 2011, 21:10
Nu forteaza pompa? Banuiesc ca e pe joasa presiune montata
mariushi
16 Aug 2011, 22:05
am aceiasi problema, porneste de doua ori mai greu ca un dci fara probleme. daca in mod normal la pornire se aud 3 "invartituri", la mine se aud 6. inca o problema sesizata pe autostrada. daca fortez in viteza a 5-a dupa ce am depasit 140-150km/h adica apas blana pe acceleratie, mi se aprinde becul rosu la temperatura apa, masina nu mai accelereaza. nivelul n-a trecut niciodata de 4 linii, daca iau piciorul de pe acceleratie se stinge.
am dci de 70 de cai, 2009, E4, 36000km, revizii la zi. pareri pls.
Fa un plin cu motorina din alta parte si mai trage un loz.
Daca face tot la fel --> service. Poate fi doar IMV-ul din pompa, pompa sau unul sau mai multe injectoare. Cu fumul cum stai?
mario1980
17 Aug 2011, 15:25
QUOTE(mariushi @ 16 Aug 2011, 22:05)
am aceiasi problema, porneste de doua ori mai greu ca un dci fara probleme. daca in mod normal la pornire se aud 3 "invartituri", la mine se aud 6. inca o problema sesizata pe autostrada. daca fortez in viteza a 5-a dupa ce am depasit 140-150km/h adica apas blana pe acceleratie, mi se aprinde becul rosu la temperatura apa, masina nu mai accelereaza. nivelul n-a trecut niciodata de 4 linii, daca iau piciorul de pe acceleratie se stinge.
am dci de 70 de cai, 2009, E4, 36000km, revizii la zi. pareri pls.
Becul ala este un "feature" necesar si binevenit in cazul tau, daca mergi cu 140-150 si ii mai dai si blana.
Acum serios, incearca sa amorsezi din para inainte de pornire, si vezi cum se comporta. Daca porneste repede cind amorsezi, atunci prinde aer undeva pe traseul de alimentare, se poate remedia relativ ieftin, si rasufli usurat.
mariushi
17 Aug 2011, 17:27
Am pus pe transfer un fisier video cu diferenta de pornire intre un dci 2007 si al meu dci 2009,
http://dl.transfer.ro/MOV014-transfer_RO-17aug-38d5d9.mp4si nu scoate fum la mers normal cu accelerari normale. nu mai mult decat un dci care merge in parametri normali
mariushi
21 Aug 2011, 19:45
m-am uitat la baterie si am observat ca e de 55Ah, credeti ca ar fi problema sa porneasca mai greoi din cauza bateriei? am inteles ca la dci bateria ar trebuisa fie de cam de 70 Ah.
Saint666
9 Oct 2011, 17:46
Si s-a terminat si la mine... dupa 10.000km parcursi cu masina. 1.5 70hp.
Am schimbat bateria ca aia pe care o aveam era veche. A luat unchimiu una de 65Ah, as fi vrut mai mare dar asta e.
Azi dimineta eram la tara, incercam s-o pornim. Invarte la greu si absolut nimic nu se intampla. Cred ca 15 minute cu pauze mici am invartit. Am dat la pompita aia si nimic. Pana la urma am fost cu a mea si am luat un spray de pornit, i-am dat pe admisie, si ajutata de bateria de pe masina mea pornita am reusit sa pornim loganul. A tusit de cateva ori si dupa a mers absolut perfect ( la sunet si la condus). Am mai oprit motorul de cateva ori si a pornit fara probleme, cu invartit 1-2-3max secunde. Am adus masina in bucuresti si acum tre s-o fac.
Ma gandeam sa ma duc la un service de injectoare de pe bursa daciaclub cu multe posturi si sa-i fac o diagnoza si un test de injectoare. Sugestii?
C@talin
9 Oct 2011, 18:04
io pot sa zic atat,pilitura!!!
P-A-C-O
9 Oct 2011, 20:22
QUOTE(Saint666 @ 9 Oct 2011, 18:46)
Sugestii?
eu zic in prima faza sa-i faci un test de inj. --> valvele nu mai tin presiune
pana la pilitura e cale lunga
Saint666
9 Oct 2011, 23:05
Maine o testam. Daca ar fi fost injectoarele...ar fi pornit bine la cald? Nu trebuia sa scoata fum si sa nu traga calumea?
sorin1983
10 Oct 2011, 00:12
Eu zic ca e pompa cu probleme.
Saint666
10 Oct 2011, 07:47
Si acu dimineata m-am dus sa o pornesc. La..rece. I-am aratat cheia, a invartit de 2 ori si a pornit perfect. Desi sunt cam prea optimist pt un roman, eu tind sa cred ca era motorina cu apa/probleme. Acum am luat din alta parte. Tot o duc la un test, nici gand sa merg asa cu grija dupa mine.
EDIT:
Fost la test, injectoare foarte bune, turbina buna, pompa ok.
Contact imperfect la regulator si egr cam infundat. Curatat, job done, DCI lives on.
Unde ai fost la tester? La cei cu anuntul de la Bursa?
Saint666
12 Oct 2011, 11:01
Exact. La cei care au multe posturi.
contLord
18 Oct 2011, 09:16
O dimineata friguroasa,
Ma urc in autoturism in jurul orelor 7:30 pentru a pleca vioi spre munca, cand dau sa pornesc nimic invarte motorul in gol si degeaba, repet pornirea cam de 5-6 ori cu incercari prelungite pana dau martotii din bord peste cap(becul de ulei nu se mai aprindea deloc:)) deschid capota si dau la de cateva ori la pompita, mai stau ceva, ma scarpin in cap si mai incerc sa pornesc, dupa 3-4 repetari prelungite porneste.
Bujiile le-am schimbat acum vreo 2 ani, bateria e ca si noua are vreo 2 ani, o sa o pun pe tester sa vad ce are, tot privind pacolo observ si 2 fire electrice care datorita frecarii sunt tocite, o sa le izolez cu izolier band.
Dacia Logan 1.5 dci 2006 220.000km 65cp.
18 Oct 2011, 10:16:
O dimineata friguroasa,
Ma urc in autoturism in jurul orelor 7:30 pentru a pleca vioi spre munca, cand dau sa pornesc nimic invarte motorul in gol si degeaba, repet pornirea cam de 5-6 ori cu incercari prelungite pana dau martotii din bord peste cap(becul de ulei nu se mai aprindea deloc:)) deschid capota si dau la de cateva ori la pompita, mai stau ceva, ma scarpin in cap si mai incerc sa pornesc, dupa 3-4 repetari prelungite porneste.
Bujiile le-am schimbat acum vreo 2 ani, bateria e ca si noua are vreo 2 ani, o sa o pun pe tester sa vad ce are, tot privind pacolo observ si 2 fire electrice care datorita frecarii sunt tocite, o sa le izolez cu izolier band.
Dacia Logan 1.5 dci 2006 220.000km 65cp.
laurentiuvincze
31 Oct 2011, 23:38
Noutati ?
mariushi
1 Nov 2011, 08:01
La mine si pe frigul asta...la 0 grade...tot porneste...la fel, identic de fiecare data invarte o tura in plus fata de normal, si alimentez numai de la omv, bateria e de 55Ah, same old.
laurentyu
8 Nov 2011, 13:23
schimbai filtru de motorina sh nu lua after market
Adica? Sincer nu am priceput ce filtru sh?
mariushi
8 Nov 2011, 19:41
schimbai filtru de motorina sh"i" ( trebuia sa fie un shi...adica si) nu lua after market [cred]
casspy
22 Nov 2011, 15:46
Am schimbat si eu filtrul de motorina si am desfundat injectoarele si acum porneste la cheie
.
P-A-C-O
22 Nov 2011, 22:55
QUOTE(casspy @ 22 Nov 2011, 15:46)
am desfundat injectoarele
cum?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.