Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme in serie la daciuta
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
livacana
salut tuturor. am si eu ceva probleme cu o daciuta break din 93. de curand...am reglat curatat carburatorul,reglat, montat elica economizoare,schimbat delco,capac delco,platini,vacuum,bujii, si reglat.acum problemele sunt urmatoarele:
-Cand pornesc motorul si e rece relantiul sta la vreo 600 rpm si cand se mai incalzeste urma pe la 900. e normal? adica pana acum nu urca atat de mult...era catusi de cat stabil si cum il fac sa nu mai aiba variatia asta atat de mare
-am schimbat si bujiile cu unele cu nume vag...banuiesc ca proate si mi le inegrea imediat,nici dupa 50 d km si motorul zic eu ca merge bine...ce pot sa le fac? am mai cautat sa aflu cauzele insa nu am dat de nimic concret.
-si ultima problema e ca daca sunt la relanti si apas pedala de frana scade turatia cu aprox 100 turatii...si banuiesc ca are legatura cu faptul ca pedala de frana tre sa o apas cu destul de multa forta.
multumesc mult.
krapcarasu
1. e normal ,cand e mai frig mai tii din soc
2.cauze pt bujii negre : avans prea mic, amestec prea bogat si/sau bujii cu cifra termica prea mare(reci) , un stil de condus subturat
3. nu e mult 100,poate fi din consumul becurilor de frana sau trage aer fals din servo
livacana
Am inteles...si cum aflu care e problema la servo...daca trage aer pe la servo...are vreo legatura ca tre sa apas pedala cu destul de multa forta?
neajiji
da
nolimit
cand servofrana trage aer fals la apasarea pedalei de frana motorul trebuie sa subtureze foarte mult, si tu trebuie sa ai o pedala greoaie
giusache
salutare la toata lumea.... sunt nou aici pe forum la voi si am zis ca e bine sa scriu aici, deoarce am si eu niste probleme in serie. De curand m-am "trezit" la "usa" c-o dacie pick-up 1304. Ca sa ma dau si eu mare in ale incepatorilor, va prezint aici cateva probleme pe care le-am depistat:

1.nu imi merge turometrul mai deloc (mort) si nici martorii aferenti (daca reusiti sa puneti o schema electrica in detaliu cu legarea turometrului, daca nu merg dupa ureche post-336-1110552449.gif )

2.functioneaza inregistratorul de kilometri iar indicatorul vitezei e mort si el (se mai trezeste si mai face cate un rond de 180/360 de grade crazys4.gif )

3.indicatorul de benzina la fel: muerte... ma gandesc ca daca se intampla sa raman fara gpl...macar sa stiu estimativ ce benzina mai am in ea ca sa stiu sa ma pregatesc de pana prostului popa.gif

4.aeroterma face un zgomot de zici ca masina e elicopter si o sa-si ia zborul... dar de suflat nici pomeneala iar comutatorul ala din bord pentru cald/rece umbla de balalau (banuiesc ca nu actioneaza nimic)

5.uneori, cand apas pedala de frana... se aude ca un suflu innabushit, ca si cand ai desumfla o sacosa.

Mentionez ca e prima data cand ma confrunt face to face c-o dacie si de asta apelez aici la domniile voastre si va adresez intrebari de care cred ca deja v-ati plictisit. Dar sper ca o sa aveti rabdare si cu un neajutorat ca mine tongue.gif . Va multumesc de pe-acu



L.E. livacana, scuze daca m-am bagat ca gaina-n urzici peste post-ul tau.
Cristixx
QUOTE(giusache @ 12 Aug 2009, 09:49)
salutare la toata lumea.... sunt nou aici pe forum la voi si am zis ca e bine sa scriu aici, deoarce am si eu niste probleme in serie. De curand m-am "trezit" la "usa" c-o dacie pick-up 1304. Ca sa ma dau si eu mare in ale incepatorilor, va prezint aici cateva probleme pe care le-am depistat:

1.nu imi merge turometrul mai deloc (mort) si nici martorii aferenti (daca reusiti sa puneti o schema electrica in detaliu cu legarea turometrului, daca nu merg dupa ureche  post-336-1110552449.gif )

2.functioneaza inregistratorul de kilometri iar indicatorul vitezei e mort si el (se mai trezeste si mai face cate un rond de 180/360 de grade  crazys4.gif )

3.indicatorul de benzina la fel: muerte... ma gandesc ca daca se intampla sa raman fara gpl...macar sa stiu estimativ ce benzina mai am in ea ca sa stiu sa ma pregatesc de pana prostului  popa.gif

4.aeroterma face un zgomot de zici ca masina e elicopter si o sa-si ia zborul... dar de suflat nici pomeneala iar comutatorul ala din bord pentru cald/rece umbla de balalau (banuiesc ca nu actioneaza nimic)

5.uneori, cand apas pedala de frana... se aude ca un suflu innabushit, ca si cand ai desumfla o sacosa.

Mentionez ca e prima data cand ma confrunt face to face c-o dacie si de asta apelez aici la domniile voastre si va adresez intrebari de care cred ca deja v-ati plictisit. Dar sper ca o sa aveti rabdare si cu un neajutorat ca mine  tongue.gif . Va multumesc de pe-acu
*



Salut! Si eu sunt nou p-aici, dar cu ce pot te-ajut. La indicatori si martori nu ma pricep, dar la cel de benzina s-ar putea sa fie plutitorul din rezervor. Din proprie experienta iti spun sa nu te apuci sa cumperi si sa repari piesa cu piesa, pana nu verifici toate sigurantele (s-ar putea sa ai surprize, adica sa inceapa sa functioneze anumite chestii dupa). Indiferent de la cine ai luat-o sau ce ti-ar fi spus, fa-i un schimb de ulei (asta se poate verifica daca e bun), filtre de aer, de benzina, etc.
Frana probabil trebuie doar aerisita. Comutatorul de caldura nu va merge, daca vrei sa schimbi de pe cald pe rece va trebui sa ridici capota si sa o faci manual (e undeva in dreapta, vezi in poza). Succes cu restu' !
giusache
ok cristi am inteles cu comutatorul ala dar eu la masina mea vad unul asemanator in partea dreapta sus a capotei, langa burduful amortizorului. cu frana zici ca trebe sa-i fac o aerisire, ok aia stiu cum s-o fac rolleyes.gif .... schimbul de ulei si filtre l-am facut chiar dupa ce am facut itp-ul... restu mi le-a prezentat omul... masina e chiar pe degeaba adica ia-o si fa-ti treaba cu ea pana moare ... nu m-ar deranja asa tare ca nu-mi indica alea prin bord ca motorul se aude de parca ai sta pe el (specific daciei tongue.gif ). Daca ma mai chinui si-mi formez si urechea dupa viteza probabil am sa scot bordu de tot laugh.gif . Ma gandesc la faptul ca daca n-or fi sigurantele or fi pe-acolo prin bord alte alea si cred ca stii cam cum e pe dedesubt cu smocul ala de cabluri la care trebe sa te bagi cu peria de par blush.gif . Dar lamureste-ma: pe unde ajung la plutitor la dracia papuc? ca nu-mi imaginez macar? merci pentru sfaturi
bygy007
la bord e cam o problema comuna , ia vezi sigurantele sint OK?
kilometrajul se remediaza inlocuindu-l , turometrul are +, - si semnalul de platina (de la minusul bobinei
dar cu iti ziceam cred ca e treaba de alimentare , o schema electrica gasesti aici , daca mai cauti mai sint postate si altele , in general cam toate berlinele au cam aceeasi schema (cu mici diferente ) pina la cele cu injectie
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.