Pai... ca timp mi-a luat o zi.
Prima data trebuie sa desfaci filtrul de aer, dupa aia trebuie sa desfaci tabla care se afla in spatele filtrului de aer si e prinsa in 7 sau 8 suruburi.
La "cutia neagra" este mai complicat de desfacut , ai doua suruburi la motor (vezi poza) si 2 suruburi in masina, iar ca sa le desfaci trebuie sa dai jos torpedoul si mai sunt vro 5 suruburi micute la imbinarea cutie.
Parte grea este sa scoti radioatorul de a/c ca nu prea iti dau vrie tevile si te cam chiniu pana il scoti de acolo
. Nu am debransat radiatorul ( tevile au pe la jumatate un furtun de cauciuc si ala se indoaie)
Eu aveam probleme la stergatorul din drepata (sti ca duminica trecuta cand am venit la intalnire stergatoarele erau in portbagaj
) si de la stregatoare am ajuns sa demontez tot ce era pe acolo
.
Filtru de aer nu am pus pt. ca nu aveam , dar saptamna asta o sa pun sigur, fac o improvizatie dintr-un filtru de la alta masina
.
Fruzele erau foarte multe si in cutie si pe langa cutie.
E mai greu de explicat pe net ... dar daca te apuci o sa vezi ce mai trebuie desfacut
si cum trebuie sa faci.
Daca se mai face intalnirea duminica (promit ca vin), si nu te apuci de desfacut iti explic mai bine.