POWERbyDAciaVsWERo
13 Aug 2009, 19:47
salut..
am o nedumerire.. .. sunt fragile pinioanele din cutia de viteze?..
eu am reusit sa las fara dinti unu ..
alta nedumerire, aia e sufrageria ta?
POWERbyDAciaVsWERo
13 Aug 2009, 20:15
da.. revonare... si mecanica ..odata:))
bucatzel
13 Aug 2009, 20:36
Depinde ce intelegi prin fragile.
Daca dai cu pumnu' in ele, probabil ca o sa reziste. Daca fortezi intrarea intr-o treapta fara sa muncesti ambreiajul cum trebuie... o sa cedeze odata si-o data.
sunt curios ce zgomote a scos cutia aia inainte sa isi dea duhu'
POWERbyDAciaVsWERo
13 Aug 2009, 21:30
din mers nu cred k bagi treapta I ... daca nu calci bine ambreiaju.. dar ... turatia motorului era destul de mare.. asa ca a dat un demaraj destul de puternis .. si un sunet de a astupat zgomotul facut de motor .. si muzica si tiruri si tot... o caraitura FFFFFFFF TAREEEE !!!
neajiji
14 Aug 2009, 12:37
Scrie romaneste, daca vrei chiar poti
si foloseste cu incredere virgula intr-o fraza
salut am avut si eu pinioane sfaramate dar din cauza unei parti mici a pinionului de mansalier ce a intrat la pinionu 3-4 sfaramandui jumate din dintzi se mai intampla.Acum imi curge ulei la cutie se schimba semeringurile deschizand toata cutia?are si rulmenti?
deceneu32
14 Aug 2009, 20:45
QUOTE(cudry @ 14 Aug 2009, 16:40)
mansalier
Marsarier
Cuvant compus din doi termeni frantuzesti:marche-mers si arrier-inapoi
catalin7070
14 Aug 2009, 21:30
QUOTE(cudry @ 14 Aug 2009, 16:40)
salut am avut si eu pinioane sfaramate dar din cauza unei parti mici a pinionului de mansalier ce a intrat la pinionu 3-4 sfaramandui jumate din dintzi se mai intampla.Acum imi curge ulei la cutie se schimba semeringurile deschizand toata cutia?are si rulmenti?
sigur ca are rulmenti
PH-06-BOA
14 Aug 2009, 23:43
Numai simeringul de la priza necesita demontarea carcasei ambreiajului, de pe cutie (nu necesita craparea cutiei). Celelalte trei, se pot schimba, fara sa se dea cutia jos.
Pinioanele,nu sunt fragile,dar au si ele o limita. Faptul ca s-au spart, spune ca s-a depasit cu mult limita normala de lucru. Daca ar fi fragile( ca sticla ), ai vedea numai dinti de pinioane in urma masinilor.
Mr_Devil83
15 Aug 2009, 00:42
Cutia asta de viteze e destul de fiabila, cate milioane de km ai facut cu masina aia sau cate milioane de tone de fier ai carat cu ea de a ajuns in halul ala?
Fara suparare dar o cutie de viteze de berlina de obicei tine mult mai mult decat masina in sine.
Sorin_18
15 Aug 2009, 00:46
QUOTE(PH-06-BOA @ 14 Aug 2009, 23:43)
Numai simeringul de la priza necesita demontarea carcasei ambreiajului, de pe cutie (nu necesita craparea cutiei). Celelalte trei, se pot schimba, fara sa se dea cutia jos.
Pinioanele,nu sunt fragile,dar au si ele o limita. Faptul ca s-au spart, spune ca s-a depasit cu mult limita normala de lucru. Daca ar fi fragile( ca sticla ), ai vedea numai dinti de pinioane in urma masinilor.
domnu nelu,nu am uitat de acele planetare,daca va mai amintiti!cat de curand o sa va sun la tel.numai ca docamdata ma afectat rau de tot criza.
POWERbyDAciaVsWERo
15 Aug 2009, 12:55
QUOTE(Mr_Devil83 @ 15 Aug 2009, 01:42)
Cutia asta de viteze e destul de fiabila, cate milioane de km ai facut cu masina aia sau cate milioane de tone de fier ai carat cu ea de a ajuns in halul ala?
Fara suparare dar o cutie de viteze de berlina de obicei tine mult mai mult decat masina in sine.
30.000 km dupa o reinoire a tuturor rulmentilor si semeringurilor.. numai ca am un stil de mers mai "fast & fourios " !!!!
La 1300-le tatei cutia originala a tinut 28 de ani, si ceva peste 200.000 km, numai ca a schimbat-o cu o cutie cu 5 trepte de pe o dacie CN2, din `97 parca, cutie ce functioneaza in continuare, insa masina nu o mai folosesc din alte motive (coroziunea caroseriei).
Automobilele Dacia nu sunt facute pentru a fi conduse in stil "fast and furious", chiar cu ambreiajul apasat pana la capat, nu este recomandata selectarea treptei 1, cata vreme masina este inca in miscare, bruscarea schimbarii treptelor - am observat la unii soferi mai repeziti ca nu au rabdare sa tina ambreiajul apasat suficient, ii dau drumul concomitent cu selectarea treptei, astfel ca se aude un carait foarte scurt, in general bruscarile de orice fel duc la o durata mai scurta de viata a cutiei de viteze. In mod normal, cutia de viteze trebuie sa tina mult mai mult decat setul motor. Trebuie verificat si nivelul de ulei in cutie, am vazut la unii ca mergeau cu cutia seaca - se aude un sunet specific. De asemenea griparea pinioanelor poate avea cauza plecarile frecvente de pe loc cu deraparea rotilor motoare, fortarea autoturismului blocat in zapada sau noroi etc.
PH-06-BOA
15 Aug 2009, 14:51
-Eu stiu, ca cutia e garantata 1mil. de km. Ca orice produs care tine si dupa termen, imaginati-va...
-Stil furios! Eu merg chiar agresiv (cu cutia) si n-am treaba, dar trebuie sa alegi stilul de agresiune. Ca la femeie, daca nu e putin agresata, se plange ca nu faci treaba buna, si te trezesti cu curtea plina.
-Sorin, ia fa tu o criza de ambitie, si vino sa-ti faci o planetara, s-o ai acolo. Imi dai ceva ramasite d-ale tale, si pleci cu una buna. Nu-ti cer nimic altceva.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.