Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: martorul antidemaraj
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia SuperNova > Probleme tehnice - Dacia SuperNova
sadraz87
Am si eu o problema la o dacie supernova confort din 2001, ledul de subvitezometru ala care palpaie de obicei acuma nu se mai aprinde deloc si nu pot porni nici masina, curent am la tot. Am o carte tehnica si din cate am inteles ledul acela se cheama martor antidemaraj. Nici butonul de inchidere/deschidere a usilor nu functioneaza.
Ma poate ajuta careva sa imi spuna ce a patit?
pician90
prima data ..faa asa
1 invarte electromotorul? daca da...fa .ce iti spun eu ..asa am patit si eu . sigurantele din habitaclu. vezi siguranta 6. cele din dreapta . numara de jos in sus. siguranta 6 scoate-o si vezi daca e arsa. daca e arsa schimb-o daca nu e arsa ia frumos placa cu sigurante de pe usita jos adica desfaci holsuruburile..sa ai acces la acei papuci . de pe placa .is un smirghel mai dur putin si freaca bine papucii in interior .apoi strange-i putin cu un patent sa intre mai fortat siguranta...si pune totul la loc si vezi.... dar cel mai bine si mai sigur pune o siguranta noua..sa nu ai dubii in locul celei vechi sper sa mearga.


14 Aug 2009, 09:52:
spune ce ai rezolvat biggrin.gif
sadraz87
ms de sfat dar am rezolvat problema altcumva...
langa pedale jos in stanga este o mufa albastra (la mine) am scos`o si am bagat`o iar si a inceput sa palpaie iar becul
mihai0905
Salut!am si eu o problema si sper ca ma puteti ajuta.uneori nu se aprinde acel beculet rosu ce licare mereu acela de langa kilometraj....ei bine...atunci cand acel bec nu licare masina nu porneste...dau la cheie si nu o ia...ca si cum nu ar avea masina benzina...dar benzina am avut de fiecare data...si acum partea ciudata...daca trag de clapeta de la capota....acel bec incepe sa licare iar masina porneste la sfert de cheie....va multumesc
bolovan_ro
Am eu asa o senzatie ca-i legat de problema ta cu casetofonul
Cand tragi capota (de manaerul ala)...ala-i aproape (si cablul implicit) de UCE (receptorul si decodorul de la cheie). Ala are o mufa ce nu face bine contact. Calculatorul motorulu nu te lasa sa-ti pornesti motorul fara acordul UCE-ului. Cum ala nu are curent si nu functioneaza...nu poate sa-si dea acordul. Speer ca am explicat suficient de simplu.
Cu casetofonul...45W*4=200W...la 50% aprox 100W...ceea ce inseamna deja o vibratie semnificativa...daca tu ai probleme cu contactele...un contact ce nu sta bine vibreaza mai tare...si intrerupe
mihai0905
asa m-am gandit si eu ca imi "preseaza" capota pe acel calculator...dar problema este ca sunt 45w dar nu sunt reali....si plus de asta de multe ori....cand dau drumu nu este bass-ul dat tare....dar cine stie....poti te rog frumos sau altcineva sa dea un sfat...cum pot rezolva problema...multumesc frumos
pulbur
Am si eu o problema cu acel martor antidemaraj...

Cu pornirile nu am probleme,insa in timpul mersului,in timp ce merge motorul etc,se mai aprinde acel martor,sta vreo 2 3 secunde aprins si dupa aceea se stinge....
Care e problema?ce nu am facut bine?...
klaus
verifica nivelul de apa din uce decodor.
george_scala_2004
tare ! laugh.gif radmasa.gif
pulbur
QUOTE(klaus @ 7 Jan 2010, 08:19)
verifica nivelul de apa din uce decodor.
*



si cum fac asta mai exact?Uce decodorul este acela de langa baterie?O scot si o pun la uscat sau cum fac? radmasa.gif
george_scala_2004
...nu, ala e uce injectie parca... nedumerire.gif decodorul este in interior, cred, pe stilpul stinga fata... cu ochiul.gif
...daca ai uscator de par...nu trebuie sa il demontezi... blink.gif radmasa.gif
ZLATE58
QUOTE(klaus @ 7 Jan 2010, 08:19)
verifica nivelul de apa din uce decodor.
*


KLAUS din cite stiu eu UCE decodor la DSN este cu mufa in jos si nu prea are cum sa intre apa pe acolo.(sper sa nu iau warn pentru asta)
s-ervin
Salutare.Am citit o gramada de topicuri dar sunt zapacit de tot sad.gif .Problema mea e asemanator cu tot ce am citit: La DSN nu se porneste motorul cu nici una din chei(una cu telecomanda si una fara) .Martorul antidemaraj clipeste ce indica ca buba e cu chei.Pentru dezactivare mi au cerut 500 Ron la un service oarecare.Sa schimb cheile cu tot cu sistemul antidemaraj e prea scump.Oare se rezolva numai cu copierea cheii ?
Fishy
Daca problema este doar de la chei ar trebui sa se rezolve. E destul de scumpa o cheie. Costa vreo 500 ron pentru cheie cu inchidere acu vreo 2 ani.
Daca problema o ai de la UCE decoder este mai grav. Atunci o sa trebuiasca sa schimbi si cheile si decoder-ul.
Problema asemanatoare am avut si eu pana de curand, dar la mine nu mi se mai aprindea martorul. La mine solutia a fost mai simpla, am dat decoder-ul jos si am refacut o lipitura care cedase.
serviccom
Cheia fara telecomanda nu se strica niciodata, verifica decodorul, conectorul, contacte electrice deficitare la conectorul lui, chiar siguranta de la panoul interior.
s-ervin
Multumesc mult , o sa iau pas cu pas ca sa elimin prima oara problema unui contact imperfect.
klaus
Verifica lipirea mufei din UCE decodor pe placa, ca e lipita vai de steaua ei si de la vibratii se rup lipiturile
robert1991
s-ervin cine ti-a cerut 500 ron pentru dezactivare? cauta-l la bursa pe doctorasul! el ia 100 ron pentru dezactivare! sau sa-ti faci chei te duce mai ieftin le el!bafta!
ionutz_zb
Intr-o dimineata cand sa plec la servici incerc sa deschid masina,cu surprindere vad ca inchiderea centralizata nu mai merge iar in bord vad ca s-au aprins deodata indicatorii de la ulei,baterie si acel beculet ros care era aprins permanent(normal trebuie sa clipeasca),incerc sa pornesc,merge la automat si atat.Am verificat bornele la baterie,nivelul uleiului si tot la fel imi arata si facea.Apoi din greseala dau peste semnalizator dreapta,intre timp pun contactul si vad ca s-au stins toate iar masina porneste.Aveti idee cam care ar putea fi problema?
x_dadu
nu stiu daca e normal comportamentul asta din cauza conexiunii deficitare a bucsei antidemaraj catre UCE decodor, dar sigur problema ta a fost de la uce decodor, posibil pierduse "legatura" cu bucsa sau conectorul ala albastru mare de la el are probleme. Mai bine desfaci cochilia volanului sa vezi cum sta conectica ce tine de bucsa din jurul butucului si preventiv si mufa de la uce decodor de pe stalpu din fata stanga, sa stea bine acolo.
ZLATE58
QUOTE(ionutz_zb @ 30 Apr 2010, 17:40)
Intr-o dimineata cand sa plec la servici incerc sa deschid masina,cu surprindere vad ca inchiderea centralizata nu mai merge iar in bord vad ca s-au aprins deodata indicatorii de la ulei,baterie si acel beculet ros care era aprins permanent(normal trebuie sa clipeasca),incerc sa pornesc,merge la automat si atat.Am verificat bornele la baterie,nivelul uleiului si tot la fel imi arata si facea.Apoi din greseala dau peste semnalizator dreapta,intre timp pun contactul si vad ca s-au stins toate iar masina porneste.Aveti idee cam care ar putea fi problema?
*


in primul rind verifica cu mare atentie masa intre cutia de viteze si caroserie
ionutz_zb
Am o DSN,am coborat azi sa ma duc la munca ma lasat de tot,am apasat si incercat inchiderea centralizata si nimic...,am deschis cu cheia m-am uitat in bord nimic...si acel beculet nu mai clipea deloc e mereu stins,am pus contactul nu sa miscat si nu sa aprins nimic in bord,de pornit nici atat,nici macat automatul nu merge sau se aude e moarta toata.Ce sa fac sau ce are ca trebuie macar sa o pornesc,sa ma duc in service.Un sfat sau o parere despre ce anume e problema si ce trebuie facut(SUNT DIN BACAU). Din ce am citit am inteles ca e vorba de un decodor UCE dar nu stiu unde e situat sa vad daca nu cumva e plin de apa cum a plouat si cum se dezactiveaza cine ma poate ajuta?Mentionez si faptul k nu am curent,nu merge nimic si nu se aprinde nimic din masina
marcykone
Pune alta baterie,incearca...e posibil sa fi avut un scurt pe undeva si s-a consumat tot curentul...
rheum
Eu am observat la inceput ca UCE decodorul tinut intro anumita pozitie imi usureaza pornirea masinii. Asa ca m-am hotarat intro zi sa leg mufa acestuia de el cu cleme din plastic. Mentionez ca masina a mers foarte bine timp de un an. In ultima perioada, (mai-iune 2010) au aparut iarasi probleme cu pornirea masinii, inchiderea centralizata. Cu inima in dinti m-am aprovizionat din timp nestiind la ce sa ma astept.
ACHIZITII - pistol de lipit, pasta decapanta, cositor
Am desfacut UCE decodor si spre surpriza mea pe placa integrata a acestuia mufa mama avea toate contactele dezlipite. Mai mult, mufa mama este prevazuta din fabrica cu doua gauri in partea stanga si dreapta pentru rigidizarea ei. Gaurile sunt, dar suruburile NU. Adica mufa sta prinsa doar in contacte. Merge cetateanul roman cu supernova pe soselele partiei da in gropi, mufa se misca, tranteste usa, mufa se misca. Il mai loveste un bun samaritean in aripa fata (mufa se misca). Rezultat.........te duci la snapanii de la DACIA SERVICE si iti dau o factura de 800 lei (inlocuire UCE decodor si chei)
Alegeti calea mea.....dati jos UCE decodor, intariti pinii mufei mama cu un nou strat de cositor, cumparati doua suruburi cu piulita si fixati mufa bine pe placa UCE decodor.

REZULTAT......porneste din prima.

Munca alocata operatiunii 1 ora (cu tot cu demontat, lipit si montat)

Satisfactii IMENSE

DACIA SUPERNOVA este o masina in stadiu de constructie nelimitat. Eu o vad tot timpul ca un joc de strategie si perspicacitate. (ceva de genul GASESTE PIESA LIPSA). radmasa.gif

VA DORESC SPOR LA TREABA
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.