Noa sa vedem, e multe aici. Incepand de la achizitionare: inlocuit sticla stop stanga/dreapta, planetare(gunoaie alea noi) vreo doi pivoti, cam tot ce tine de directie inafara de caseta. vreo 2 pompe de frana, etrieri vreo 3 seturi de placute, conducte de frana vreo 5 randuri de pistonase, vreo 3 seturi de ferodouri, toata bucsaraia, toti rulmentii de la roti, vreo 2 capace de pompa de apa, doua placi de presiune/rulmenti/discuri de ambreiaj, alternator, releu de incarcare, 3-4 platini---> aprindere electronica, semnalizari fata, bloc de lumini, bara fata, lampa numar, vreo 3 aripi, 2 cabluri de frana de mana, un contact vreo 2 cabluri de kilometraj, masca fata(pe care se prind farurile, radiator, etc.), amortizoare spate, toate furtunele de racire,un parbriz si 2 seturi de cauciucuri. Vopsire si reparatie capitala tablarie, tratament anticoroziune. Daca am uitat ceva revin
.
Pe langa astea se adauga schimburile de ulei, filtre de ulei, aer, plinurile de detergent parbriz, si schimburile anuale de antigel. Si mai e volumul de munca
pretul il faceti voi.....
edit:
si tot gunoi e...
Ca sa fie in regula ar mai trebui: discuri, tamburi mari cu tot ansamblul, planetare, bara antirului, inca o bara stabilizatoare spate, sticla stopuri originala, jante, cauciucuri mai bune, scaune(reconditionare) o verificare de profesionist la instalatia electrica, 4 arcuri, 2 amortizoare fata, bara spate, o aripa, probabil un radiator si o lucrare completa de vopsitorie si tinichigerie facuta de meserias.