Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Punte spate
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Imbunatatiri - Dacia Solenza
SolenzaLRM
Solenza este o masina usoara si are o viteza impresionanta. Daca ai un mers sportiv, soliciti foarte mult discurile de pe fata iar aceasta duce la ovalizare. Eu am patit asa ceva. Este foarte neplacut.

Haideti sa ne intindem antenele si poate gasim o punte cu discuri, care s-ar putea adapta la masinile noastre.

Dezbatere libera domnilor.
zzero
Am impresia ca de Golf 2 merge.Stiu pe cineva care are una montata pe SRN sau Nova(nu mai retin) din BV.
Apoi mai era un user, Fred parca(Novatech Tuning) care avea montat asa ceva pe Nova.
Da-i un search pe forum!!
free_fiber
Cum adica mai ovalizare?
lar
Adica discurile nu mai sunt perfect plane pe suprafata si cand calci frana simti socuri in pedala ! Si desigur franare ... mai deloc sigura!
free_fiber
Mersi. Gata, am prins ideea. Chestia asta poate o sa ma afecteze si pe mine in viitor deoarece io franez mai tarziu si mai puternic.
florinc
QUOTE(SolenzaLRM @ 18 Mar 2005, 12:40)
Sdiscurile de pe fata iar aceasta duce la ovalizare.

*



Ovalizarea se intampla numai la un material prost, netratat corespunzator. Sunt destule masini care nu au discuri pe spate si nu au aceasta problema.
Nu stiu cu ce te ajuta sa faci o asemenea investitie in masina. Discurile pe spate la SLZ sunt oarecum un moft, deoarece e o masina mica si destul de usoara. rolleyes.gif ...si mai apoi franarea la SLZ e chiar foarte buna.
costi
"Solenza este o masina usoara si are o viteza impresionanta:

Usoara da dar viteza impresionanta..... hai sa fim seriosi smile.gif
Fii sigur ca solutia cu tamburi pe spate corespunde perfect standardelor de securitate&frinare
Daca ai avea motor de 90-100 CP poate da; asa insa cred ca bagi banii inutil;
valioglu
Discurile se ovalizeaza din cauza materialului prost sau uzurii. Eu am schimbat in garantie, la berlina din 96, nu mai putin de 7 perechi. In final am dus la tratament de imbatranire si revenire o pereche, pe care am rectificat-o si am scapat de problema.
valioglu
Frana cu disc e mai buna decat cea cu tambur din multiple motive, dar necesita consumabile mai multe. Nu cred ca schimbarea se poate face asa usor, mai ales ca frana de mana e tot pe spate.
SolenzaLRM
QUOTE(costi @ 19 Mar 2005, 19:20)
"Solenza este o masina usoara si are o viteza impresionanta:

Usoara da dar viteza impresionanta..... hai sa fim seriosi smile.gif
Fii sigur ca solutia cu tamburi pe spate corespunde perfect standardelor de securitate&frinare
Daca ai avea motor de 90-100 CP poate da; asa insa cred ca bagi banii inutil;
*



Prietene, sa nu uitam ca pe vremuri cand atingeam viteza de 13o km/h eram bazati dar ne asumam riscul sa segmentam motorul.
Eu unul sunt foarte multumit de ce-mi ofera aceasta masina. Am dat clasa multor masini.

EvilOne
Mai bine bagi bani in niste discuri fata facute de vreo firma mai rasarita combinate cu placute sport. Un lichid de frina de calitate amplifica rezultatele.
bogdan_o
Discurile pe spate nu sunt un moft. Si chiar daca SLZ nu atinge viteze impresionante (bine, comparaatia se face cu masini mai bune nu cu mai vechea ca si conceptie 1310) tot cred ca ar fi util sa franeze mai repede. Chiar si de la 60 km/h daca poate frana cu 3-4 mai devreme e foarte util. Acum, problema la SLZ e alta. Fiind destul de usoara si avand si asa tendinta de a pierde aderenta pe spate e discutabila adaptarea unui sistem de franare pe discuri. Asta pentru ca exista riscul serios al blocarii rotilor, ABS-ul fiind un deziderat frumos pe aceasta masina. Deci pe langa investitia destul de mare si volumul de munca la fel de mare nu stiu daca nu ar face mai mult rau decat bine.
valioglu
QUOTE(bogdan_o @ 21 Mar 2005, 09:37)
Discurile pe spate nu sunt un moft. Si chiar daca SLZ nu atinge viteze impresionante (bine, comparaatia se face cu masini mai bune nu cu mai vechea ca si conceptie 1310) tot cred ca ar fi util sa franeze mai repede. Chiar si de la 60 km/h daca poate frana cu 3-4 mai devreme e foarte util. Acum, problema la SLZ e alta. Fiind destul de usoara si avand si asa tendinta de a pierde aderenta pe spate e discutabila adaptarea unui sistem de franare pe discuri. Asta pentru ca exista riscul serios al blocarii rotilor, ABS-ul fiind un deziderat frumos pe aceasta masina. Deci pe langa investitia destul de mare si volumul de munca la fel de mare nu stiu daca nu ar face mai mult rau decat bine.
*


Subscriu si eu la cele spuse de tine. Asi mai vrea sa adaug ca mai bine bagi si niste cauciucuri foarte aderente, de firma buna, niste jenti pe 14 ca sa mai scazi din inaltimea talonului (bineinteles si gume de dimensiuni portivite) schimbi cauciucurile de vara cu altele de iarna cand e cazul si verifici mai des geometria, articulatiile, diferentele de franare stanga dreapta.
Ar mai fi schimbarea amortizoarelor cu unele care au o conceptie mai avansata, adaugarea uno bare de rigidizare intre coloanele amortizoarelor.
Tudorica
QUOTE(SolenzaLRM @ 18 Mar 2005, 12:40)
Solenza este o masina usoara si are o viteza impresionanta. Daca ai un mers sportiv, soliciti foarte mult discurile de pe fata iar aceasta duce la ovalizare. Eu am patit asa ceva. Este foarte neplacut.

Haideti sa ne intindem antenele si poate gasim o punte cu discuri, care s-ar putea adapta la masinile noastre.

Dezbatere libera domnilor.
*



La asta lucrez acum ,mai bine spus am rezolvat problema discurilor shi a etrierilor insa nu am reusit sa inventez un sistem de frana de mana

iar modificarea se face relariv usor cu discuri ventilate de fata shi etrieri ceeea ce trebue facut este sa faci prinderea la portetrieri shi sa strunjesti tamburul asfel incat sa ramana doar partea cu gaurile de la prezoane.... e mult de povestit
free_fiber
QUOTE(Tudorica @ 13 Apr 2005, 22:31)
La asta lucrez acum ,mai bine spus am rezolvat problema discurilor shi a etrierilor insa nu am reusit sa inventez un sistem de frana de mana

iar modificarea se face relariv usor cu discuri ventilate de fata shi etrieri ceeea ce trebue facut este sa faci prinderea la portetrieri shi sa strunjesti tamburul asfel incat sa ramana doar partea cu gaurile de la prezoane.... e mult de povestit
*



Pai hai cu detallii si niste poze ca ne intereseaza pe multi... biggrin.gif
SolenzaLRM
QUOTE(Tudorica @ 13 Apr 2005, 22:31)
La asta lucrez acum ,mai bine spus am rezolvat problema discurilor shi a etrierilor insa nu am reusit sa inventez un sistem de frana de mana

iar modificarea se face relariv usor cu discuri ventilate de fata shi etrieri ceeea ce trebue facut este sa faci prinderea la portetrieri shi sa strunjesti tamburul asfel incat sa ramana doar partea cu gaurile de la prezoane.... e mult de povestit
*




Daca vei duce la bun sfarsit ce-ai inceput si o sa fie ok... voi vrea sa te ocupi si de masina mea... binenteles contra cost.
Spor la treba
Marius
Cum sa pui "discuri ventilate de fata" ? blink.gif Mi se par mult supradimensionate.

Iar despre inventarea unui sistem de frana de mana ... ph34r.gif
GeorgeB
fred si-a montat de R18 !
axel
QUOTE(Tudorica @ 13 Apr 2005, 22:31)
La asta lucrez acum ,mai bine spus am rezolvat problema discurilor shi a etrierilor insa nu am reusit sa inventez un sistem de frana de mana

iar modificarea se face relariv usor cu discuri ventilate de fata shi etrieri ceeea ce trebue facut este sa faci prinderea la portetrieri shi sa strunjesti tamburul asfel incat sa ramana doar partea cu gaurile de la prezoane.... e mult de povestit
*


nu e buna ideea! tongue.gif deoarece daca faci cum zici tu va atinge etrierul direct de janta.la treaba asta te-ai gandit?
dragosdia
QUOTE(axel @ 14 Apr 2005, 21:09)
nu e buna ideea! tongue.gif deoarece daca faci cum zici tu  va atinge etrierul direct de janta.la treaba asta te-ai gandit?
*



Salut, am avut un renault19 inainte de slz la care pusesem discuri pe spate cu ATENTIE etriere de fiat croma, se potrivesc si in plus suporta si cablu de frana de mana!

Cand am fost la rar cu ea au ramas masca cand au vazut cat de bine franeaza .... nici macar nu s-au mirat ca un r19 diesel din 1989 avea frana pe disc pe spate!
SolenzaLRM
Sunteti prea neincrezatori.
Hai sa intrebam in stanga si-n dreapta si sa aflam informatii de la oameni cu experienta.
Eu cred ca este posibil, o sa ne coste (NU STIM CAT) dar cred ca merita.
Si va mai intrebati de ce cel care-si face ceva interesant la masina, ofera cu greu informatiilesi altora. E simplu. Voi nu faceti nimic. VRETI SA LUATI TOTUL DE-A GATA

Nu vreau sa jignesc pe nimeni dar sunteti cam "lenesi" .

O seara buna.

P.S.
S-a mai discutat despre flanse pe spate, pt a aduce in linie rotile - fata- spate?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.